Nee ok, maar dit was gewoon onzinnig reizigertje pesten, alles reed volgens dienstregeling en dan zet je een trein stil voor een inhaalmanoeuvre die normaal nooit plaatsvindt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Je moet niet alles willen weten natuurlijk..
Is die ook wel eens in de sale?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, die is kut. Taurus of goede modellen van VR hebben betere implementatie. Bij de Taurus-makers kun je een ook een fix downloaden voor de 500Hz-magneet.
Natuurlijk wel. Doe niet zo hooghartig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Je moet niet alles willen weten natuurlijk..
Ik heb nog veel dichter op het spoor gewoond. Denk maar aan een metertje of 25quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:17 schreef James1988 het volgende:
Ik woon op nog geen 100 meter van het spoor, er is absoluut niks te merken van trillingen.
Zo werden vorige week de stoptrein utrecht - Zwolle en de IC Den Haag - Enschede allebei getrakteerd op een onnodige inhaalmanouevre en onnodige vertraging. omdat de treindienstleider van Utrecht met de vrouw van die van Amersfoort geneukt zou hebben. Of om eoa andere totaal onacceptabele onnodige kinderachtige kutreden van die eindeloze faalprutsersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:42 schreef remcoP het volgende:
[..]
Nee ok, maar dit was gewoon onzinnig reizigertje pesten, alles reed volgens dienstregeling en dan zet je een trein stil voor een inhaalmanoeuvre die normaal nooit plaatsvindt.
Was veel eerder, 12:45 ofzo. Maar als jouw trein ook al zoiets heeft gedaan lijkt het iets standaards. Even de komende dagen afwachten...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Doe niet zo hooghartig.
Hoe laat was dat Remco? Ik ben rond die plek wel een IC voorbijgereden rond 17:20 trouwens. Komende vanuit Den Haag.
nja we hebben daarna wel een tijdje voorbij WOerden stilgestaan, naar verluidt om een aanrijding. Maar het kan ook te maken hebben gehad met ijzergeschuif na de bovenleidingsstoring bij Den Dolder rond 13:30 (okee die van jou niet dan).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:12 schreef remcoP het volgende:
[..]
Was veel eerder, 12:45 ofzo. Maar als jouw trein ook al zoiets heeft gedaan lijkt het iets standaards. Even de komende dagen afwachten...
Hij mag morgen iig niet gratis reizen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dennis alweer terug? of gestrand ergens bij Berchtesgaden toevallig?
precies, daaromquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:26 schreef remcoP het volgende:
[..]
Hij mag morgen iig niet gratis reizen.
Je woont in Noord-Oost Groningen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:20 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik woon 110 meter van de spoorlijn en 50 meter van een bushalte. Jullie mogen raden waardoor mijn ramen trillen...
Zeer herkenbaar. Waarom niet de NS-ers in de blauwe pakken aanschieten die herkenbaar zijn, dichtbij zijn en daarvoor opgeleid? Neeeeeeeeeeee bel je kind maar weer want die doet iets met treinen. Echt, hoe denken die mensen??quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:56 schreef _JdM_ het volgende:
Mama_JdM_ stapt in Apeldoorn in een trein naar de RAI. Maar mist trein en pakt de trein naar Amsterdam Centraal ipv Schiphol. (want "Amsterdam") Dus bij Hilversum in paniek omdat de trein niet op RAI stopt en belt mij. Gelukkig was ik al wakker[/dagboek]
Ach zo werkt het ook met computers.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar. Waarom niet de NS-ers in de blauwe pakken aanschieten die herkenbaar zijn, dichtbij zijn en daarvoor opgeleid? Neeeeeeeeeeee bel je kind maar weer want die doet iets met treinen. Echt, hoe denken die mensen??
Nee dat begrijpt ze Oost-Indisch. Ze kan wel een heel facebookspelletje tot in detail kraken, maar het volume harder zetten, ho maar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ach zo werkt het ook met computers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |