quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
en de zwartrijders in de schuifwandwagen. Hey het blijven Duitsers he
Vanuit Dagebüll rijdt er regelmatig met de trein zo'n wagentje mee, maar het doel daarvan is mij niet geheel duidelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Heldquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke geluidsschermen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:06 schreef b2py het volgende:
James, hoe hoog zijn die geluidsschermen waar ze het over hebben?
En noteer maar vast, Q3-Q4 2015 twee weekenden Breda niet bereikbaar uit 1 richting.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar ze het over hebben?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Welke geluidsschermen?
En welke richting, Tilburg denk ik? Dat ligt er wel vaker een weekend uit, boeiend
Wie zijn 'ze' en over welke geluidsschermen heb je het?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Waar ze het over hebben?
"De reeds geplaatste geluidsschermen" Ik ben wel benieuwd hoe hoog die krengen zijn..
fotootje hebben morgen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Waar ze het over hebben?
"De reeds geplaatste geluidsschermen" Ik ben wel benieuwd hoe hoog die krengen zijn..
Oh fuck. Ik zie net dat ik vergeten ben de link erbij te plakken..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:57 schreef James1988 het volgende:
Maar over welke geluidsschermen heb je het nou?
Ah, bedankt. Nu snap ik je post welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Oh fuck. Ik zie net dat ik vergeten ben de link erbij te plakken..![]()
![]()
Ik snapte je reactie ook al totaal niet
https://www.tenderned.nl/(...)a39988c3f/cid/127266
Nee, die is kut. Taurus of goede modellen van VR hebben betere implementatie. Bij de Taurus-makers kun je een ook een fix downloaden voor de 500Hz-magneet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:45 schreef b2py het volgende:
[..]
BR101 met PZB & LZB is voldoende hoor..
Je moet niet alles willen weten natuurlijk..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef remcoP het volgende:
Vandaag deed de verkeersleiding wel iets heel onbegrijpelijks. Bij Oudewater werd mijn IC (Rotterdam - Utrecht) stil gezet. Na enkele minuten passeerde ons een andere IC (Den Haag - Amersfoort) Hierdoor liepen wij uiteindelijk 7 minuten vertraging op, terwijl dit helemaal onnodig was. Beide treinen reden immers op tijd. Ik kan nog steeds niet bedenken wat het nut van deze passeeractie was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |