abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136899575
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:01 schreef b2py het volgende:
NS_online twitterde op woensdag 19-02-2014 om 17:55:52 Van en naar Den Haag en Rotterdam: houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen door spoedreparaties aan het spoor. reageer retweet
Zoals gewenst, na de avondspits!
Hoezo "na de avondspits". Alsof die tegen zessen al is afgelopen... Ze hadden het fatsoen moeten hebben, indien mogelijk, om nog een uurtje te wachten. Impact is gigantisch. De hele driehoek Rotterdam - Den Haag - Gouda is een bende, aldus de reisplanner.

Onaanvaardbaar.

http://www.voorbeterov.nl/page9.php

Ik ben witheet!
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:23:18 #102
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_136899688
Dan ben je nu dus nog te heet om te smeden... Jammer.
pi_136899798
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:23 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Dan ben je nu dus nog te heet om te smeden... Jammer.
_O_

Maar effe zonder dollen. Dit kan toch niet. Nu geen treinen Rotterdam - Leiden, Den Haag - Gouda en amper treinen Rotterdam - Gouda. De hele regio kleurt rood op de storingeknaart van NS.

[ Bericht 0% gewijzigd door DriekOplopers op 19-02-2014 18:33:14 ]
pi_136899879
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:27 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

_O_

Maar effe zonder dollen. Dit kan toch niet. Nu geen treinen Rotterdam - Leiden, Den Haag - Gouda en amper treinen Rotterdam - Gouda. De hele regio kleur rood op de storingenaart van NS.
Geen idee, ik houd me gedeisd tot de oorzaak bekend is.
pi_136899945
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef b2py het volgende:

[..]

Geen idee, ik houd me gedeisd tot de oorzaak bekend is.
Uiteraard heb ik bij ProRail wat voicemails ingesproken. Inmiddels is een woedende NS'er aan het uitzoeken wat er aan de hand is.
pi_136899963
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Uiteraard heb ik bij ProRail wat voicemails ingesproken. Inmiddels is een woedende NS'er aan het uitzoeken wat er aan de hand is.
Denkt de beste man om zijn bloeddruk? Zijn salaris zal met of zonder storing heus wel gestort worden hoor.

En voordat mensen direct conclusies trekken een uitleg op bovenstaande achteraf:
Witheet van woede iedereen proberen te bellen zal er niet voor zorgen dat de storing eerder is opgelost of ineens opgeschort wordt .
pi_136900308
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:01 schreef b2py het volgende:
NS_online twitterde op woensdag 19-02-2014 om 17:55:52 Van en naar Den Haag en Rotterdam: houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen door spoedreparaties aan het spoor. reageer retweet
Zoals gewenst, na de avondspits!
Krijg aids en sterf. Falende niksnutten.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136900333
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef DriekOplopers het volgende: Inmiddels is een woedende NS'er aan het uitzoeken wat er aan de hand is.
Niemand die het weet natuurlijk weer :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136900357
Geen treinverkeer van en naar Den Haag

Van en naar Den Haag is geen treinverkeer mogelijk door spoedreparaties aan wissels. Op de volgende trajecten rijden geen treinen:
Den Haag Centraal - Gouda
Den Haag Centraal - Rotterdam Centraal
Den Haag Centraal - Leiden Centraal

Het is onbekend hoe lang dit gaat duren. Wij hopen om 19.00 uur meer informatie te geven.

http://www.ns.nl/calamite(...)-spoedreparatie.html
pi_136900368
quote:
15s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Niemand die het weet natuurlijk weer :')
Ze hebben gewoon geen ProRailer bij VBOV :+
pi_136900458
Serieus, ze zijn daar het zicht op de realiteit echt HE LE MAAL kwijt hoor 8)7 Dit is gewoon om te janken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136900514
quote:
9s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Serieus, ze zijn daar het zicht op de realiteit echt HE LE MAAL kwijt hoor 8)7 Dit is gewoon om te janken.
ICT'ers worden nooit geconfronteerd met plotselinge reparaties en storingen. Bij automobielen en wegen gebeurt dit ook helemaal nooit. TOTAAL BREVET VAN ONVERMOGEN VOOR DEZE KANKERLIJERS DUS.

Alsjeblieft zeg :')
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136900516
quote:
9s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Serieus, ze zijn daar het zicht op de realiteit echt HE LE MAAL kwijt hoor 8)7 Dit is gewoon om te janken.
Foto van een jankende Flash, niet van een fles..
pi_136900670
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

ICT'ers worden nooit geconfronteerd met plotselinge reparaties en storingen. Bij automobielen en wegen gebeurt dit ook helemaal nooit. TOTAAL BREVET VAN ONVERMOGEN VOOR DEZE KANKERLIJERS DUS.

Alsjeblieft zeg :')
Precies.

Als jij drie keer in de week je hele citrixfarm omver trapt word je er ook gewoon uit getrapt voor iemand die er WEL wat van kan. Simpel zat.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136900724
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Precies.

Als jij drie keer in de week je hele citrixfarm omver trapt word je er ook gewoon uit getrapt voor iemand die er WEL wat van kan. Simpel zat.
Ja, en ik kan je zo een sloot met redenen geven waardoor dat probleem niet aan de beheerder ligt want zoiets hebben we al een aantal keren aan de hand gehad.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136900793
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ja, en ik kan je zo een sloot met redenen geven waardoor dat probleem niet aan de beheerder ligt want zoiets hebben we al een aantal keren aan de hand gehad.
Oh okee. Het spijt me. De reiziger moet er maar gewoon aan wennen dat er random grote knooppunten midden in de spits uitgemikt worden vanwege zogenaamd spoed-nogwat. Mea culpa. Ik zal het nooit meer doen.

Denk eens na man.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136900848
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh okee. Het spijt me. De reiziger moet er maar gewoon aan wennen dat er random grote knooppunten midden in de spits uitgemikt worden vanwege zogenaamd spoed-nogwat. Mea culpa. Ik zal het nooit meer doen.

Denk eens na man.
Huilie huilie.
Ik reis al 4,5 jaar heen en weer naar Amsterdam en de keren dat ik moest omreizen zijn op twee handen te tellen. Huil niet zo man, je begon er laatst zelf nog over.

Nu het je toevallig een keertje raak is iedere coupé te klein. Doe even normaal.
pi_136900920
Het raakt mij helemaal niet, ik was gewoon op tijd thuis.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136900935
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh okee. Het spijt me. De reiziger moet er maar gewoon aan wennen dat er random grote knooppunten midden in de spits uitgemikt worden vanwege zogenaamd spoed-nogwat. Mea culpa. Ik zal het nooit meer doen.

Denk eens na man.
Ik ga er vanuit dat jij jezelf dan ook een brevet van onvermogen geeft omdat je in twee weken tijd het hebt gepresteerd om meerdere adwares en spywares op je gloednieuwe computer te krijgen. Was het niet beter geweest om te beginnen met een virusscanner ofzo? En dan gewoon ook de rest van de wereld de schuld geven en jezelf niet. Denk zelf eens na.

Als er een grondroerder is geweest die een kabel los heeft getrokken waardoor er geen wissel meer om kon dan is er helemaal niemand behalve die grondroerder die je een brevet van onvermogen kan geven. Je weet niet waar je over praat. Eeuwige consument met je alles moet het doen zoals ik het wil en het kan me geen kanker schelen dat er terroristen zijn die ervoor zorgen dat ik niet naar New York kan vliegen, ik moet en zal gewoon naar New York vandaag. Jaa daaaaaaaaaaaaaag.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136900976
fasol twitterde op woensdag 19-02-2014 om 18:59:38 BREEK Zojuist aan mij bevestigd door #NS medewerker: VERKEERSLEIDING DEN HAAG STAAKT. Alles ligt voorlopig plat. @NS_online reageer retweet
pi_136901018
asjemenou

misschien omdat ze niet naar utrecht willen verkassen?
pi_136901022
Geniaal, Den Haag ligt plat, én Rotterdam ligt plat. Hoe de fuck kom ik dan nog in Delft?
pi_136901037
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef b2py het volgende:
fasol twitterde op woensdag 19-02-2014 om 18:59:38 BREEK Zojuist aan mij bevestigd door #NS medewerker: VERKEERSLEIDING DEN HAAG STAAKT. Alles ligt voorlopig plat. @NS_online reageer retweet
Nee vast niet :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136901040
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef b2py het volgende:
fasol twitterde op woensdag 19-02-2014 om 18:59:38 BREEK Zojuist aan mij bevestigd door #NS medewerker: VERKEERSLEIDING DEN HAAG STAAKT. Alles ligt voorlopig plat. @NS_online reageer retweet
NS_online twitterde op woensdag 19-02-2014 om 19:02:40 @fasol Er is geen sprake van een staking. ^JW reageer retweet
pi_136901049
quote:
17s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Geniaal, Den Haag ligt plat, én Rotterdam ligt plat. Hoe de fuck kom ik dan nog in Delft?
Liften ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136901056
quote:
17s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Geniaal, Den Haag ligt plat, én Rotterdam ligt plat. Hoe de fuck kom ik dan nog in Delft?
Bus, tram?
pi_136901166
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik ga er vanuit dat jij jezelf dan ook een brevet van onvermogen geeft omdat je in twee weken tijd het hebt gepresteerd om meerdere adwares en spywares op je gloednieuwe computer te krijgen. Was het niet beter geweest om te beginnen met een virusscanner ofzo? En dan gewoon ook de rest van de wereld de schuld geven en jezelf niet. Denk zelf eens na.
Ja tuurlijk, ik ben ook maar een IT-er van de kouwe grond. En ik was wel degelijk begonnen met een virusscanner. Maar ja je weet hoe dat gaat, Panda komt voorgeīnstalleerd, dat is kut dus die moet er eerst af en dan een nieuwe erop, duurt te lang etc.

Ja ik ben ook een mislukkeling dat ik een PC met Panda voorgeīnstalleerd koop en zo en alles. Een mislukkeling met een brevet van onvermogen alles ditdat. Helemaal waar. En nu? Mag ik daarom niet zeiken over WEER eens incompetent gekut bij het spoor nee? Ben jij zo perfect, is dat het? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:11:30 #129
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_136901235
Randstadtram en dan lopen vanaf Pijnacker of zo.
pi_136901268
quote:
6s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:11 schreef JDude het volgende:
Randstadtram en dan lopen vanaf Pijnacker of zo.
Ja dat is nog niet eens zo heel ver zag ik op de kaart trouwens :)

Maar goed, ik ga een hapje eten. Ajuus :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136901272
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, ik ben ook maar een IT-er van de kouwe grond. En ik was wel degelijk begonnen met een virusscanner. Maar ja je weet hoe dat gaat, Panda komt voorgeīnstalleerd, dat is kut dus die moet er eerst af en dan een nieuwe erop, duurt te lang etc.

Ja ik ben ook een mislukkeling dat ik een PC met Panda voorgeīnstalleerd koop en zo en alles. Een mislukkeling met een brevet van onvermogen alles ditdat. Helemaal waar. En nu? Mag ik daarom niet zeiken over WEER eens incompetent gekut bij het spoor nee? Ben jij zo perfect, is dat het? :D
Ik ben helemaal niet perfect, ik heb ooit eens 200 printers onklaar gemaakt en die moesten met de hand opnieuw aangemaakt worden en een paar maanden later flikkerde ik per ongeluk alle emailaccounts van alle directieleden weg. Boehoe. Dat soort dingen gebeuren gewoon. En nogmaals; iedereen mag zeiken over incompetentie bij het spoor wat ze willen, echt helemaal, maar wacht godverdorie eerst nou eens af wat er daadwerkelijk aan de hand was in plaats van dat gelijk op de barricades om moord en brand gaan staan schreeuwen.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136901391
Waarom weet ProRail zelf van niks overigens?


http://www.prorail.nl/werkzaamheden-en-storingen
pi_136901414
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef DeaDLocK2K het volgende:
wacht godverdorie eerst nou eens af wat er daadwerkelijk aan de hand was in plaats van dat gelijk op de barricades om moord en brand gaan staan schreeuwen.
Reageer jij gewoon op je eigen weloverwogen, minutieus verwoorde, diplomatieke manier en laat mij mezelf zijn okee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136901436
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Reageer jij gewoon op je eigen weloverwogen, minutieus verwoorde, diplomatieke manier en laat mij mezelf zijn okee.
Ach jochie toch :D
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136901465
Mansveld moet ogenblikkelijk orde op zaken stellen bij Prorail:

http://www.voorbeterov.nl/page9.php
pi_136901601
"Met ingang van direct mogen er geen spoedreparaties meer uitgevoerd worden. Als een 1600 weer eens een stuk bovenleiding naar beneden trekt laten we een kudde BR218'ers uit Duitsland overkomen zonder ATB om onze reizigerstreinen van A naar B te vervoeren. Als er twee treinen op elkaar botsen vanwege het ontbreken van de ATB eis ik dat de staatssecretaris publiekelijk besneden wordt en bij herhaling volgt vierendeling!!!"

:')
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136901664
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
"Met ingang van direct mogen er geen spoedreparaties meer uitgevoerd worden. Als een 1600 weer eens een stuk bovenleiding naar beneden trekt laten we een kudde BR218'ers uit Duitsland overkomen zonder ATB om onze reizigerstreinen van A naar B te vervoeren. Als er twee treinen op elkaar botsen vanwege het ontbreken van de ATB eis ik dat de staatssecretaris publiekelijk besneden wordt en bij herhaling volgt vierendeling!!!"

:')
Dat zegt hij toch nergens?

Het lijkt er meer op dat jij een houding hebt van "Elke week een autosnelweg afgesloten omdat een brug wegens constructiefouten op instorten staat? Kan gebeuren toch, elk mens maakt fouten." :N
pi_136901703
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch nergens?

Het lijkt er meer op dat jij een houding hebt van "Elke week een autosnelweg afgesloten omdat een brug wegens constructiefouten op instorten staat? Kan gebeuren toch, elk mens maakt fouten." :N
Waziger is natuuurlijk "Wij eisen dat u orde op zaken stelt bij ProRail."

Wat moet er op orde worden gesteld?
Hoe?
Achterliggende gedachtes?

Lukraak van dit soort vuurpijlen schieten kan ik ook wel.
pi_136901711
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch nergens?

Het lijkt er meer op dat jij een houding hebt van "Elke week een autosnelweg afgesloten omdat een brug wegens constructiefouten op instorten staat? Kan gebeuren toch, elk mens maakt fouten." :N
Dat is absoluut niet wat ik zeg. Wat ik zeg is dat het nu veel te vroeg is om om rollende hoofden te gaan vragen omdat je niet het flauwste idee hebt wát er aan de hand is. Hij vraagt ook niet om het hoofd van Opstelten als het treinverkeer op last van de politie weer eens stilgelegd wordt. Nee, dán kan er wel gewacht worden tot er meer duidelijk is.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136901880
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Dat is absoluut niet wat ik zeg. Wat ik zeg is dat het nu veel te vroeg is om om rollende hoofden te gaan vragen omdat je niet het flauwste idee hebt wát er aan de hand is. Hij vraagt ook niet om het hoofd van Opstelten als het treinverkeer op last van de politie weer eens stilgelegd wordt. Nee, dán kan er wel gewacht worden tot er meer duidelijk is.
Bij sommige dingen maakt het niet uit wat er aan de hand is. Sommige dingen moeten gewoon correct werken, punt uit. Een huis mag nooit instorten, bij een bank mag het nooit gebeuren dat geld van de ene rekening wordt afgeboekt maar op de andere niet wordt bijgeboekt, etc. Daar is geen excuus voor mogelijk. Wat er ook aan de hand is, de verantwoordelijke is verantwoordelijk.

Ja, tenzij er een terroristische aanval plaatsvindt of een aardbeving op 8 van de schaal van Richter ofzo, maar daar is nou niet echt sprake van op dit moment hč.
pi_136901903
Wie ben jij om te oordelen of er voor het spoor niet zojuist een aardbeving met kracht 8 is geweest?
pi_136901948
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ach jochie toch :D
Gaatie weer hoor met z'n jochie.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136902035
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:28 schreef Igen het volgende:

[..]

Bij sommige dingen maakt het niet uit wat er aan de hand is. Sommige dingen moeten gewoon correct werken, punt uit. Een huis mag nooit instorten, bij een bank mag het nooit gebeuren dat geld van de ene rekening wordt afgeboekt maar op de andere niet wordt bijgeboekt, etc. Daar is geen excuus voor mogelijk. Wat er ook aan de hand is, de verantwoordelijke is verantwoordelijk.

Ja, tenzij er een terroristische aanval plaatsvindt of een aardbeving op 8 van de schaal van Richter ofzo, maar daar is nou niet echt sprake van op dit moment hč.
Dan snap je dus echt niet wat een risico-analyse is. Als je er 100 miljard tegenaan gooit per jaar dan kan het vast veel robuuster, sterker nog, daarmee kan je het hele spoorwegnet wel zo'n beetje redundant uitvoeren maar het is gewoon echt niet zoals jij zegt. Je minimaliseert zoveel mogelijk de kans op problemen met de beschikbare middelen. En vergeet niet dat het onderhoud aan het spoor hopeloos achterloopt vanwege keuzes die door V&W zijn gemaakt.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136902117
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Gaatie weer hoor met z'n jochie.
Ja. Dan moet je niet op een forum mee willen doen in een discussie of daarin reageren op anderen.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136902196
Goed. Een wilde staking dus. En waarom dan? Kennelijk niet om die zogenaamde spoedreparaties? Of is het allebei? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136902212
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Dan snap je dus echt niet wat een risico-analyse is. Als je er 100 miljard tegenaan gooit per jaar dan kan het vast veel robuuster, sterker nog, daarmee kan je het hele spoorwegnet wel zo'n beetje redundant uitvoeren maar het is gewoon echt niet zoals jij zegt. Je minimaliseert zoveel mogelijk de kans op problemen met de beschikbare middelen.
Is het alleen een geldkwestie dan? Is het met de huidige financiële middelen onmogelijk om ervoor te zorgen dat niet regelmatig het halve spoorwegennet in de Randstad plat ligt?
quote:
En vergeet niet dat het onderhoud aan het spoor hopeloos achterloopt vanwege keuzes die door V&W zijn gemaakt.
Dan moet daar iemand verantwoordelijk voor worden gehouden. Wie nu op "het pluche" zit draagt alle verantwoordelijkheid voor alle foute keuzes uit het verleden die boven komen drijven, juist omdat "ja maar dat was ik niet, maar mijn voorganger" nooit een excuus kan en mag zijn om niemand voor foute keuzes te laten opdraaien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2014 19:37:56 ]
pi_136902227
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Een wilde staking dus. En waarom dan? Kennelijk niet om die zogenaamde spoedreparaties? Of is het allebei? :?
Spoedreparatie zijn de bekende feiten vanuit het OCCR, wilde staking is een wild gerucht uit de journalistieke hoek.
pi_136902300
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Is het alleen een geldkwestie dan? Is het met de huidige financiële middelen onmogelijk om ervoor te zorgen dat regelmatig het halve spoorwegennet in de Randstad plat ligt?
Het is een kwestie van meerdere dingen maar geld is heel belangrijk. En ook tijd trouwens. Zwolle Spoort loopt niet voor niets uit tot 2017 resp 2021/22.

quote:
Dan moet daar iemand verantwoordelijk voor worden gehouden. Wie nu op "het pluche" zit draagt alle verantwoordelijkheid voor alle foute keuzes uit het verleden die boven komen drijven, juist omdat "ja maar dat was ik niet, maar mijn voorganger" nooit een excuus kan en mag zijn om niemand voor foute keuzes te laten opdraaien.
Maar heeft dat zin dan? Want de volgende bewindspersoon is dan van alle blaam gezuiverd en die kan rustig opnieuw de boel gaan verkloten. En dan zitten we ook nog met de kamer, die niet zomaar naar huis gestuurd kan worden, die grotendeels achter de gemaakte keuzes stond.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136902376
Oh en dan zijn er nog de veiligheidseisen waarvan ik denk nou daar kan wel een hele sloot van in de papierbak trouwens. Die zorgen voor veel extra overlast.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136902381
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:38 schreef b2py het volgende:

[..]

Spoedreparatie zijn de bekende feiten vanuit het OCCR, wilde staking is een wild gerucht uit de journalistieke hoek.
ProRail ontkent het niet!!!
pi_136902409
Als dat nou was omdat de koffie op is dan ga ik morgen met je mee naar het OCCR om over iedereen heen te pissen die naar binnen gaat en naar buiten loopt, Driek.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136902414
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh en dan zijn er nog de veiligheidseisen waarvan ik denk nou daar kan wel een hele sloot van in de papierbak trouwens. Die zorgen voor veel extra overlast.
Eensch. Misschien wordt dat door dit soort gesodemieter duidelijk...
pi_136902477
Dat verplichte Europees aanbesteden moet ook eens de vuilnisbak in.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136902479
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

ProRail ontkent het niet!!!
ProRail bevestigt het ook niet!!!
pi_136902493
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

ProRail ontkent het niet!!!
En weer geldt dus: Niemand weet het. What else is new :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:44:31 #156
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136902497
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef b2py het volgende:

[..]

ProRail bevestigd het ook niet!!!
Het zegd genoeg.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_136902518
quote:
6s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef Duvel het volgende:

[..]

Het zegd genoeg.
Ik ben hed daar mee eens.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136902545
quote:
6s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef Duvel het volgende:

[..]

Het zegd genoeg.
Blundertje |:(
pi_136902576
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:39 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Maar heeft dat zin dan? Want de volgende bewindspersoon is dan van alle blaam gezuiverd en die kan rustig opnieuw de boel gaan verkloten. En dan zitten we ook nog met de kamer, die niet zomaar naar huis gestuurd kan worden, die grotendeels achter de gemaakte keuzes stond.
De Kamer kan door de kiezer worden afgerekend.

Bij bewindspersonen wil je dat ze een beetje aan de lange termijn denken. Als het zo is van, over een paar jaar ben ik toch weg en kan mijn opvolger gelijk met een schone lei beginnen zonder verantwoordelijkheid voor mijn lijken in de kast, dan is er helemaal geen rem meer op het voeren van kortzichtig flutbeleid.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2014 19:47:15 ]
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:46:59 #160
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136902591
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:45 schreef b2py het volgende:

[..]

Blundertje |:(
Boeien, overkomd iedereen wel eens.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_136902624
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:46 schreef Duvel het volgende:

[..]

Boeien, overkomd iedereen wel eens.
Achja.

Zolang het niet bevestigt of ontkend is weten we niets. En dat er niet gereageerd wordt zegt niets, die mensen zullen het druk zat hebben, en kunnen een wellicht gerucht beter negeren en focussen op de dingen die wél belangrijk zijn.
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:49:04 #162
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136902678
Ja jezus, doe het gewoon nog een keer over.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:50:19 #163
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136902745
Op Twitter wel lekker veel rellerige geruchten. Het sluit natuurlijk wel aan bij de berichten dat de VL Utrecht afgelopen vrijdag over de rooie ging nadat OCCR het platleggen van Gouda verordonneerde.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:50:22 #164
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_136902749
Groeten uit Leiden. Ik heb één van de eerste treinen gepakt die ik zag rijden, geen zin om me in een propvolle randstadrail richting Rotterdam te wurmen :7
pi_136902753
quote:
6s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef Duvel het volgende:
Ja jezus, doe het gewoon nog een keer over.
Ik wees hem er op FB-chat ook al op :D Arme jongen.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136902763
Ik als reiziger heb in elk geval nergens meer begrip voor, mocht het jullie ontgaan zijn :)

En nu ga ik wat anders doen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136902777
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef DriekOplopers het volgende:
Mansveld moet ogenblikkelijk orde op zaken stellen bij Prorail:

http://www.voorbeterov.nl/page9.php
Jij bent echt de grootste trol die er bestaat. Althans dat hoop ik. En strijd je voor beter ov voor jezelf? Ben echt oprecht benieuwd hoeveel reiziger jou steunen.
pi_136902783
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ik wees hem er op FB-chat ook al op :D Arme jongen.
Spelling :'(
Ik ga maar een dyslexie test doen ofzo.
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:51:25 #169
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136902788
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik als reiziger heb in elk geval nergens meer begrip voor, mocht het jullie ontgaan zijn :)
Ik wel, maar niet voor dit soort dingen.

quote:
En nu ga ik wat anders doen :W
Ah toe, blijf nog ff?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 februari 2014 @ 19:52:37 #170
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136902845
ProRail zegt dat het wisselinspectie was en dat een aantal wissels niet meer gebruikt mag worden totdat er onderdelen vervangen zijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ar-inspectie-wissels
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136902907
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
ProRail zegt dat het wisselinspectie was en dat een aantal wissels niet meer gebruikt mag worden totdat er onderdelen vervangen zijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ar-inspectie-wissels
Als dit hetzelfde type wissel is als bij Hilversum dan bied ik mijn excuses aan aan iedereen, zo niet dan weten we nog niets.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:54:40 #172
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136902950
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Als dit hetzelfde type wissel is als bij Hilversum dan bied ik mijn excuses aan aan iedereen, zo niet dan weten we nog niets.
Het gezeik met de Hilversum-wissels was toch achter de rug?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_136903070
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
ProRail zegt dat het wisselinspectie was en dat een aantal wissels niet meer gebruikt mag worden totdat er onderdelen vervangen zijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ar-inspectie-wissels
Dus rest van de week alleen bussen? Of is het vanavond al gefixed.....
pi_136903075
quote:
15s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:54 schreef Duvel het volgende:

[..]

Het gezeik met de Hilversum-wissels was toch achter de rug?
Ja, daarom als het zo'n wissel is, die zijn namelijk allemaal grondig geīnspecteerd, dan heeft ProRail dus inderdaad heel hard gefaald omdat ze niet weten waar ze welke wissels hebben liggen. Maar het kan ook zijn dat ze naar aanleiding van Hilversum hebben bedacht dat ze misschien alle wissels in heel Nederland moeten inspecteren en andere gebreken hebben aangetroffen.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136903086
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:57 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dus rest van de week alleen bussen? Of is het vanavond al gefixed.....
Er rijden treinen...
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136903200
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Er rijden treinen...
Volgens reisplanner alleen bussen den haag-leiden.
pi_136903563
Ik krijg reisadviezen tussen Den Haag HS en Rotterdam Centraal.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136903626
Door spoedreparaties aan wissels is er beperkt treinverkeer mogelijk.

Er rijden geen treinen maar bussen tussen:

* Den Haag Centraal - Den Haag Ypenburg
* Den Haag Centraal- Den Haag HS

Tussen Leiden - Den Haag HS en Rotterdam C reden ook tijdelijk geen treinen, het treinverkeer wordt momenteel geleidelijk hervat. We verwachten rond 20.00 uur weer (beperkt) treinen via Den Haag HS te hebben rijden.

http://www.ns.nl/calamite(...)-spoedreparatie.html
pi_136903807
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
ProRail zegt dat het wisselinspectie was en dat een aantal wissels niet meer gebruikt mag worden totdat er onderdelen vervangen zijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ar-inspectie-wissels
Vier wissels stuk en daarom gooi je in de spits twee grote stations plat? Mag ik een enkeltje onvermogen?
pi_136903906
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:11 schreef Fixers het volgende:

[..]

Vier wissels stuk en daarom gooi je in de spits twee grote stations plat? Mag ik een enkeltje onvermogen?
Ken tientallen stations waarbij schaalverkleining in aantal wissels naar grote emplacement zelfde resultaat oplevert.
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:19:56 #181
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_136904157
Hoezo komen ze er NU pas achter dat er vier!!! wissels stuk zijn.. Jemig
pi_136904332
Omdat je niet iedere 24 uur ieder wissel inspecteert?
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:27:56 #183
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_136904508
Alle infra wordt periodiek gecontroleerd. Als ineens blijkt dat er 4 (!) wissels zo ver zijn versleten dat het niet meer mogelijk is om erop te rijden kan dat onder andere betekenen dat...

1) Het wissel ongewoon hard slijt
2) Er onvoldoende of ontoereikend geīnspecteerd is
3) Er wel is geīnspecteerd maar de geconstateerde slijtage 'binnen de norm' werd geacht. ("We doen er wel wat mee als het stuk is")

Het eerste is onwaarschijnlijk, de rest is uitermate verwijtbaar.
pi_136905423
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:27 schreef James1988 het volgende:
Alle infra wordt periodiek gecontroleerd. Als ineens blijkt dat er 4 (!) wissels zo ver zijn versleten dat het niet meer mogelijk is om erop te rijden kan dat onder andere betekenen dat...

1) Het wissel ongewoon hard slijt
2) Er onvoldoende of ontoereikend geīnspecteerd is
3) Er wel is geīnspecteerd maar de geconstateerde slijtage 'binnen de norm' werd geacht. ("We doen er wel wat mee als het stuk is")

Het eerste is onwaarschijnlijk, de rest is uitermate verwijtbaar.
Dat is nu precies de reden dat MVBOV in de brief aan Wilma van vandaag, met het verzoek om orde op zaken te stellen, dit schreef:

quote:
ProRail zet weliswaar terecht in op veiligheid, maar dat doet niets af aan wat er werkelijk aan de hand is. Want aan die veiligheidsmaatregelen gaat iets vooraf: blijkbaar kunnen technische gebreken aan rails en wissels onopgemerkt blijven totdat ze plotseling van dien aard zijn dat het treinverkeer onmiddellijk moet worden stilgelegd.
Eerder nam ik afstand van de eis van Berghuis, die de kop van Gout wilde zien rollen.

Maar gezien de huidige gebeurtenissen twijfel ik aan de handhaafbaarheid van de ProRail-top.
pi_136905468
De trein naar Delft ging niet verder dan Leiden. Toen toch naar Holland Spoor, maar uiteindelijk toch niet verder dan Leiden.

Wou al bijna weer terug de andere kant op gaan om ergens anders te gaan slapen toen er vanuit Leiden toch een IC naar Vlissingen ging rijden. En ik kon nog zitten ook! Nu alleen nog GTBV claimen en dan is het avontuur weer achter de rug.
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:59:16 #186
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_136906276
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:45 schreef DriekOplopers het volgende:
Maar gezien de huidige gebeurtenissen twijfel ik aan de handhaafbaarheid van de ProRail-top.
Ik stel voor dat jij de volgende directeur wordt.
pi_136906315
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:59 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Ik stel voor dat jij de volgende directeur wordt.
Wij van VBOV adviseren VBOV.
pi_136906542
Rikus,
heb jij hier wel eens eerder signalen van vernomen?

Ik heb bankrekening nummer 123 bij ABN. Iedereen in mijn omgeving heeft bankrekeningnummers bij verschillende banken, maar niet bij Rabobank. Iedereen uit mijn omgeving komt uit Utrecht.

Vandaag ontving ik een brief van OV-chipkaart dat mijn chipkaart onlangs is verlopen en dat mijn saldo van een paar euro wordt teruggestort op een bankrekening. Het bankrekeningnummer in de brief is van de RABO. Na een belletje met RABO blijkt dat dit rekeningnummer is geopend in Volendam. Meer gegevens zijn uiteraard niet prijsgegeven.

Daarnaast staat in mijn account het emailadres van een willekeurig ICT-bedrijfje uit Volendam/Edam. Ik weet zeker dat ik dit mailadres niet heb ingevoerd en ook nooit het rekeningnummer heb ingevoerd. Op het tijdstip (in januari) dat het verzoek tot terugstorting is gedaan weet ik zeker dat ik thuis was.

Idenititeitsfraude van mijn kant (slecht beveiligde database) sluit ik vrijwel uit. Op dit moment vermoed ik dat er ofwel een fout in de database van ov-chipkaart.nl zit of dat het voor anderen gemakkelijk is om terugstortingen te wijzigen naar andermans rekeningnummer.
pi_136906979
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:04 schreef Bitlord het volgende:
Rikus,
heb jij hier wel eens eerder signalen van vernomen?

Ik heb bankrekening nummer 123 bij ABN. Iedereen in mijn omgeving heeft bankrekeningnummers bij verschillende banken, maar niet bij Rabobank. Iedereen uit mijn omgeving komt uit Utrecht.

Vandaag ontving ik een brief van OV-chipkaart dat mijn chipkaart onlangs is verlopen en dat mijn saldo van een paar euro wordt teruggestort op een bankrekening. Het bankrekeningnummer in de brief is van de RABO. Na een belletje met RABO blijkt dat dit rekeningnummer is geopend in Volendam. Meer gegevens zijn uiteraard niet prijsgegeven.

Daarnaast staat in mijn account het emailadres van een willekeurig ICT-bedrijfje uit Volendam/Edam. Ik weet zeker dat ik dit mailadres niet heb ingevoerd en ook nooit het rekeningnummer heb ingevoerd. Op het tijdstip (in januari) dat het verzoek tot terugstorting is gedaan weet ik zeker dat ik thuis was.

Idenititeitsfraude van mijn kant (slecht beveiligde database) sluit ik vrijwel uit. Op dit moment vermoed ik dat er ofwel een fout in de database van ov-chipkaart.nl zit of dat het voor anderen gemakkelijk is om terugstortingen te wijzigen naar andermans rekeningnummer.
Ik ga hier achteraan. Zie je kans, je verhaal iets uitgebreider op de mail te zetten? info@voorbeterov.nl
pi_136907140
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:59 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Ik stel voor dat jij de volgende directeur wordt.
Nee, ieder groot bedrijf heeft een of meer onafhankelijke derden nodig, die streng maar rechtvaardig het bedrijf bij de les houden. In die rol voel ik mij erg thuis. Ik word daar niet rijk van, maar ik hoop dat ik (samen met de geweldige mensen in mijn club) iets goeds beteken voor de samenleving.
pi_136907253
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
ProRail zegt dat het wisselinspectie was en dat een aantal wissels niet meer gebruikt mag worden totdat er onderdelen vervangen zijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ar-inspectie-wissels
Dat hadden ze toch vorige maand gedaan? Of hebben ze nu een papiertje ontdekt waarop stond dat er in die hoek van het land NOG tachtig liggen of zo? Hoe werkt zoiets? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136907389
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:27 schreef James1988 het volgende:
Alle infra wordt periodiek gecontroleerd. Als ineens blijkt dat er 4 (!) wissels zo ver zijn versleten dat het niet meer mogelijk is om erop te rijden kan dat onder andere betekenen dat...

1) Het wissel ongewoon hard slijt
2) Er onvoldoende of ontoereikend geīnspecteerd is
3) Er wel is geīnspecteerd maar de geconstateerde slijtage 'binnen de norm' werd geacht. ("We doen er wel wat mee als het stuk is")

Het eerste is onwaarschijnlijk, de rest is uitermate verwijtbaar.
Sowieso, als het (om welke reden dan ook) uit dienst nemen van 4 wissels betekent dat er in de hele spoordriehoek Gouda - Rotterdam - Den Haag niets meer kan rijden, lijkt me dat topologisch wrong design.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136907477
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:13 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Nee, ieder groot bedrijf heeft een of meer onafhankelijke derden nodig, die streng maar rechtvaardig het bedrijf bij de les houden. In die rol voel ik mij erg thuis. Ik word daar niet rijk van, maar ik hoop dat ik (samen met de geweldige mensen in mijn club) iets goeds beteken voor de samenleving.
Onafhankelijken? Die horen niet in een directie te zitten.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136907589
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Onafhankelijken? Die horen niet in een directie te zitten.
Nee, meer in een soort Raad van Toezicht he :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136908017
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, meer in een soort Raad van Toezicht he :)
:Y
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136908217
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Sowieso, als het (om welke reden dan ook) uit dienst nemen van 4 wissels betekent dat er in de hele spoordriehoek Gouda - Rotterdam - Den Haag niets meer kan rijden, lijkt me dat topologisch wrong design.
Met drie lukt het ook wel trouwens.
Edit: ohnee ik ben iets te optimistisch.
pi_136908251
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Onafhankelijken? Die horen niet in een directie te zitten.
Klopt. Dat zeg ik toch? Daarom voel ik mij zo thuis als boegbeeld van het MVBOV-cluppie.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 februari 2014 @ 21:35:37 #198
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136908548
quote:
5s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat hadden ze toch vorige maand gedaan? Of hebben ze nu een papiertje ontdekt waarop stond dat er in die hoek van het land NOG tachtig liggen of zo? Hoe werkt zoiets? :?
Waarschijnlijk ander type wissel, maar hoe het kan dat ze de allemaal de ene ronde nog wel aan de norm voldoen en de volgende ronde er onder zitten is eentje die wel antwoord behoeft. Normaal zou je zeggen dat er niet zoveel tegelijk op dezelfde plek afgekeurd worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136908587
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:30 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Klopt. Dat zeg ik toch? Daarom voel ik mij zo thuis als boegbeeld van het MVBOV-cluppie.
Als je vindt dat jij in een RvT zou kunnen zitten dan heb je echt een heel vertekend beeld van wat onafhankelijk is...
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136908864
Vervangingswerkzaamheden wissels bij Den Haag en Rotterdam
19 feb. 2014 / Nieuwsbericht

In de media circuleren berichten dat er gestaakt wordt bij ProRail en hierdoor minder treinen rijden rond Den Haag en Rotterdam. Dit is pertinent onjuist. De reden voor minder treinen is, dat vandaag bij inspecties is vastgesteld dat er bij een viertal wissels, twee in Den Haag en twee in Rotterdam, onderdelen dienen te worden vervangen.



We zetten alles op alles om de wissels zo snel mogelijk weer berijdbaar te krijgen, maar kunnen op dit moment nog niet aangeven hoeveel tijd we daarvoor nodig hebben. Deze wissels zijn nu niet beschikbaar voor de treindienst en dit heeft gevolgen voor de reizigers.

Impact treinverkeer

Reizigers worden hierover via de reisinformatie-kanalen van de vervoerders geinformeerd. De overlast voor reizigers vinden we vervelend maar we nemen in dit soort situaties altijd het zekere voor het onzekere.

Bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')