Hoezo "na de avondspits". Alsof die tegen zessen al is afgelopen... Ze hadden het fatsoen moeten hebben, indien mogelijk, om nog een uurtje te wachten. Impact is gigantisch. De hele driehoek Rotterdam - Den Haag - Gouda is een bende, aldus de reisplanner.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:01 schreef b2py het volgende:
Zoals gewenst, na de avondspits!twitter:NS_online twitterde op woensdag 19-02-2014 om 17:55:52Van en naar Den Haag en Rotterdam: houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen door spoedreparaties aan het spoor. reageer retweet
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:23 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Dan ben je nu dus nog te heet om te smeden... Jammer.
Geen idee, ik houd me gedeisd tot de oorzaak bekend is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:27 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Maar effe zonder dollen. Dit kan toch niet. Nu geen treinen Rotterdam - Leiden, Den Haag - Gouda en amper treinen Rotterdam - Gouda. De hele regio kleur rood op de storingenaart van NS.
Uiteraard heb ik bij ProRail wat voicemails ingesproken. Inmiddels is een woedende NS'er aan het uitzoeken wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Geen idee, ik houd me gedeisd tot de oorzaak bekend is.
Denkt de beste man om zijn bloeddruk? Zijn salaris zal met of zonder storing heus wel gestort worden hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik bij ProRail wat voicemails ingesproken. Inmiddels is een woedende NS'er aan het uitzoeken wat er aan de hand is.
Krijg aids en sterf. Falende niksnutten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:01 schreef b2py het volgende:
Zoals gewenst, na de avondspits!twitter:NS_online twitterde op woensdag 19-02-2014 om 17:55:52Van en naar Den Haag en Rotterdam: houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen door spoedreparaties aan het spoor. reageer retweet
Niemand die het weet natuurlijk weerquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef DriekOplopers het volgende: Inmiddels is een woedende NS'er aan het uitzoeken wat er aan de hand is.
Ze hebben gewoon geen ProRailer bij VBOVquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand die het weet natuurlijk weer
ICT'ers worden nooit geconfronteerd met plotselinge reparaties en storingen. Bij automobielen en wegen gebeurt dit ook helemaal nooit. TOTAAL BREVET VAN ONVERMOGEN VOOR DEZE KANKERLIJERS DUS.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Serieus, ze zijn daar het zicht op de realiteit echt HE LE MAAL kwijt hoorDit is gewoon om te janken.
Foto van een jankende Flash, niet van een fles..quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Serieus, ze zijn daar het zicht op de realiteit echt HE LE MAAL kwijt hoorDit is gewoon om te janken.
Precies.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
ICT'ers worden nooit geconfronteerd met plotselinge reparaties en storingen. Bij automobielen en wegen gebeurt dit ook helemaal nooit. TOTAAL BREVET VAN ONVERMOGEN VOOR DEZE KANKERLIJERS DUS.
Alsjeblieft zeg
Ja, en ik kan je zo een sloot met redenen geven waardoor dat probleem niet aan de beheerder ligt want zoiets hebben we al een aantal keren aan de hand gehad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies.
Als jij drie keer in de week je hele citrixfarm omver trapt word je er ook gewoon uit getrapt voor iemand die er WEL wat van kan. Simpel zat.
Oh okee. Het spijt me. De reiziger moet er maar gewoon aan wennen dat er random grote knooppunten midden in de spits uitgemikt worden vanwege zogenaamd spoed-nogwat. Mea culpa. Ik zal het nooit meer doen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, en ik kan je zo een sloot met redenen geven waardoor dat probleem niet aan de beheerder ligt want zoiets hebben we al een aantal keren aan de hand gehad.
Huilie huilie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Het spijt me. De reiziger moet er maar gewoon aan wennen dat er random grote knooppunten midden in de spits uitgemikt worden vanwege zogenaamd spoed-nogwat. Mea culpa. Ik zal het nooit meer doen.
Denk eens na man.
Ik ga er vanuit dat jij jezelf dan ook een brevet van onvermogen geeft omdat je in twee weken tijd het hebt gepresteerd om meerdere adwares en spywares op je gloednieuwe computer te krijgen. Was het niet beter geweest om te beginnen met een virusscanner ofzo? En dan gewoon ook de rest van de wereld de schuld geven en jezelf niet. Denk zelf eens na.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Het spijt me. De reiziger moet er maar gewoon aan wennen dat er random grote knooppunten midden in de spits uitgemikt worden vanwege zogenaamd spoed-nogwat. Mea culpa. Ik zal het nooit meer doen.
Denk eens na man.
Nee vast nietquote:
quote:
twitter:NS_online twitterde op woensdag 19-02-2014 om 19:02:40@fasol Er is geen sprake van een staking. ^JW reageer retweet
Liftenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Geniaal, Den Haag ligt plat, én Rotterdam ligt plat. Hoe de fuck kom ik dan nog in Delft?
Bus, tram?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Geniaal, Den Haag ligt plat, én Rotterdam ligt plat. Hoe de fuck kom ik dan nog in Delft?
Ja tuurlijk, ik ben ook maar een IT-er van de kouwe grond. En ik was wel degelijk begonnen met een virusscanner. Maar ja je weet hoe dat gaat, Panda komt voorgeīnstalleerd, dat is kut dus die moet er eerst af en dan een nieuwe erop, duurt te lang etc.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik ga er vanuit dat jij jezelf dan ook een brevet van onvermogen geeft omdat je in twee weken tijd het hebt gepresteerd om meerdere adwares en spywares op je gloednieuwe computer te krijgen. Was het niet beter geweest om te beginnen met een virusscanner ofzo? En dan gewoon ook de rest van de wereld de schuld geven en jezelf niet. Denk zelf eens na.
Ja dat is nog niet eens zo heel ver zag ik op de kaart trouwensquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:11 schreef JDude het volgende:
Randstadtram en dan lopen vanaf Pijnacker of zo.
Ik ben helemaal niet perfect, ik heb ooit eens 200 printers onklaar gemaakt en die moesten met de hand opnieuw aangemaakt worden en een paar maanden later flikkerde ik per ongeluk alle emailaccounts van alle directieleden weg. Boehoe. Dat soort dingen gebeuren gewoon. En nogmaals; iedereen mag zeiken over incompetentie bij het spoor wat ze willen, echt helemaal, maar wacht godverdorie eerst nou eens af wat er daadwerkelijk aan de hand was in plaats van dat gelijk op de barricades om moord en brand gaan staan schreeuwen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik ben ook maar een IT-er van de kouwe grond. En ik was wel degelijk begonnen met een virusscanner. Maar ja je weet hoe dat gaat, Panda komt voorgeīnstalleerd, dat is kut dus die moet er eerst af en dan een nieuwe erop, duurt te lang etc.
Ja ik ben ook een mislukkeling dat ik een PC met Panda voorgeīnstalleerd koop en zo en alles. Een mislukkeling met een brevet van onvermogen alles ditdat. Helemaal waar. En nu? Mag ik daarom niet zeiken over WEER eens incompetent gekut bij het spoor nee? Ben jij zo perfect, is dat het?
Reageer jij gewoon op je eigen weloverwogen, minutieus verwoorde, diplomatieke manier en laat mij mezelf zijn okee.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef DeaDLocK2K het volgende:
wacht godverdorie eerst nou eens af wat er daadwerkelijk aan de hand was in plaats van dat gelijk op de barricades om moord en brand gaan staan schreeuwen.
Ach jochie tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Reageer jij gewoon op je eigen weloverwogen, minutieus verwoorde, diplomatieke manier en laat mij mezelf zijn okee.
Dat zegt hij toch nergens?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
"Met ingang van direct mogen er geen spoedreparaties meer uitgevoerd worden. Als een 1600 weer eens een stuk bovenleiding naar beneden trekt laten we een kudde BR218'ers uit Duitsland overkomen zonder ATB om onze reizigerstreinen van A naar B te vervoeren. Als er twee treinen op elkaar botsen vanwege het ontbreken van de ATB eis ik dat de staatssecretaris publiekelijk besneden wordt en bij herhaling volgt vierendeling!!!"
Waziger is natuuurlijk "Wij eisen dat u orde op zaken stelt bij ProRail."quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch nergens?
Het lijkt er meer op dat jij een houding hebt van "Elke week een autosnelweg afgesloten omdat een brug wegens constructiefouten op instorten staat? Kan gebeuren toch, elk mens maakt fouten."
Dat is absoluut niet wat ik zeg. Wat ik zeg is dat het nu veel te vroeg is om om rollende hoofden te gaan vragen omdat je niet het flauwste idee hebt wát er aan de hand is. Hij vraagt ook niet om het hoofd van Opstelten als het treinverkeer op last van de politie weer eens stilgelegd wordt. Nee, dán kan er wel gewacht worden tot er meer duidelijk is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch nergens?
Het lijkt er meer op dat jij een houding hebt van "Elke week een autosnelweg afgesloten omdat een brug wegens constructiefouten op instorten staat? Kan gebeuren toch, elk mens maakt fouten."
Bij sommige dingen maakt het niet uit wat er aan de hand is. Sommige dingen moeten gewoon correct werken, punt uit. Een huis mag nooit instorten, bij een bank mag het nooit gebeuren dat geld van de ene rekening wordt afgeboekt maar op de andere niet wordt bijgeboekt, etc. Daar is geen excuus voor mogelijk. Wat er ook aan de hand is, de verantwoordelijke is verantwoordelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet wat ik zeg. Wat ik zeg is dat het nu veel te vroeg is om om rollende hoofden te gaan vragen omdat je niet het flauwste idee hebt wát er aan de hand is. Hij vraagt ook niet om het hoofd van Opstelten als het treinverkeer op last van de politie weer eens stilgelegd wordt. Nee, dán kan er wel gewacht worden tot er meer duidelijk is.
Dan snap je dus echt niet wat een risico-analyse is. Als je er 100 miljard tegenaan gooit per jaar dan kan het vast veel robuuster, sterker nog, daarmee kan je het hele spoorwegnet wel zo'n beetje redundant uitvoeren maar het is gewoon echt niet zoals jij zegt. Je minimaliseert zoveel mogelijk de kans op problemen met de beschikbare middelen. En vergeet niet dat het onderhoud aan het spoor hopeloos achterloopt vanwege keuzes die door V&W zijn gemaakt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Bij sommige dingen maakt het niet uit wat er aan de hand is. Sommige dingen moeten gewoon correct werken, punt uit. Een huis mag nooit instorten, bij een bank mag het nooit gebeuren dat geld van de ene rekening wordt afgeboekt maar op de andere niet wordt bijgeboekt, etc. Daar is geen excuus voor mogelijk. Wat er ook aan de hand is, de verantwoordelijke is verantwoordelijk.
Ja, tenzij er een terroristische aanval plaatsvindt of een aardbeving op 8 van de schaal van Richter ofzo, maar daar is nou niet echt sprake van op dit moment hč.
Ja. Dan moet je niet op een forum mee willen doen in een discussie of daarin reageren op anderen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaatie weer hoor met z'n jochie.
Is het alleen een geldkwestie dan? Is het met de huidige financiële middelen onmogelijk om ervoor te zorgen dat niet regelmatig het halve spoorwegennet in de Randstad plat ligt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dan snap je dus echt niet wat een risico-analyse is. Als je er 100 miljard tegenaan gooit per jaar dan kan het vast veel robuuster, sterker nog, daarmee kan je het hele spoorwegnet wel zo'n beetje redundant uitvoeren maar het is gewoon echt niet zoals jij zegt. Je minimaliseert zoveel mogelijk de kans op problemen met de beschikbare middelen.
Dan moet daar iemand verantwoordelijk voor worden gehouden. Wie nu op "het pluche" zit draagt alle verantwoordelijkheid voor alle foute keuzes uit het verleden die boven komen drijven, juist omdat "ja maar dat was ik niet, maar mijn voorganger" nooit een excuus kan en mag zijn om niemand voor foute keuzes te laten opdraaien.quote:En vergeet niet dat het onderhoud aan het spoor hopeloos achterloopt vanwege keuzes die door V&W zijn gemaakt.
Spoedreparatie zijn de bekende feiten vanuit het OCCR, wilde staking is een wild gerucht uit de journalistieke hoek.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Een wilde staking dus. En waarom dan? Kennelijk niet om die zogenaamde spoedreparaties? Of is het allebei?
Het is een kwestie van meerdere dingen maar geld is heel belangrijk. En ook tijd trouwens. Zwolle Spoort loopt niet voor niets uit tot 2017 resp 2021/22.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Is het alleen een geldkwestie dan? Is het met de huidige financiële middelen onmogelijk om ervoor te zorgen dat regelmatig het halve spoorwegennet in de Randstad plat ligt?
Maar heeft dat zin dan? Want de volgende bewindspersoon is dan van alle blaam gezuiverd en die kan rustig opnieuw de boel gaan verkloten. En dan zitten we ook nog met de kamer, die niet zomaar naar huis gestuurd kan worden, die grotendeels achter de gemaakte keuzes stond.quote:Dan moet daar iemand verantwoordelijk voor worden gehouden. Wie nu op "het pluche" zit draagt alle verantwoordelijkheid voor alle foute keuzes uit het verleden die boven komen drijven, juist omdat "ja maar dat was ik niet, maar mijn voorganger" nooit een excuus kan en mag zijn om niemand voor foute keuzes te laten opdraaien.
ProRail ontkent het niet!!!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Spoedreparatie zijn de bekende feiten vanuit het OCCR, wilde staking is een wild gerucht uit de journalistieke hoek.
Eensch. Misschien wordt dat door dit soort gesodemieter duidelijk...quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh en dan zijn er nog de veiligheidseisen waarvan ik denk nou daar kan wel een hele sloot van in de papierbak trouwens. Die zorgen voor veel extra overlast.
ProRail bevestigt het ook niet!!!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
ProRail ontkent het niet!!!
En weer geldt dus: Niemand weet het. What else is newquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
ProRail ontkent het niet!!!
Ik ben hed daar mee eens.quote:
De Kamer kan door de kiezer worden afgerekend.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:39 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Maar heeft dat zin dan? Want de volgende bewindspersoon is dan van alle blaam gezuiverd en die kan rustig opnieuw de boel gaan verkloten. En dan zitten we ook nog met de kamer, die niet zomaar naar huis gestuurd kan worden, die grotendeels achter de gemaakte keuzes stond.
Boeien, overkomd iedereen wel eens.quote:
Achja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Boeien, overkomd iedereen wel eens.
Ik wees hem er op FB-chat ook al opquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef Duvel het volgende:
Ja jezus, doe het gewoon nog een keer over.
Jij bent echt de grootste trol die er bestaat. Althans dat hoop ik. En strijd je voor beter ov voor jezelf? Ben echt oprecht benieuwd hoeveel reiziger jou steunen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef DriekOplopers het volgende:
Mansveld moet ogenblikkelijk orde op zaken stellen bij Prorail:
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
Spellingquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik wees hem er op FB-chat ook al opArme jongen.
Ik wel, maar niet voor dit soort dingen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik als reiziger heb in elk geval nergens meer begrip voor, mocht het jullie ontgaan zijn
Ah toe, blijf nog ff?quote:En nu ga ik wat anders doen
Als dit hetzelfde type wissel is als bij Hilversum dan bied ik mijn excuses aan aan iedereen, zo niet dan weten we nog niets.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
ProRail zegt dat het wisselinspectie was en dat een aantal wissels niet meer gebruikt mag worden totdat er onderdelen vervangen zijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ar-inspectie-wissels
Het gezeik met de Hilversum-wissels was toch achter de rug?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als dit hetzelfde type wissel is als bij Hilversum dan bied ik mijn excuses aan aan iedereen, zo niet dan weten we nog niets.
Dus rest van de week alleen bussen? Of is het vanavond al gefixed.....quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
ProRail zegt dat het wisselinspectie was en dat een aantal wissels niet meer gebruikt mag worden totdat er onderdelen vervangen zijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ar-inspectie-wissels
Ja, daarom als het zo'n wissel is, die zijn namelijk allemaal grondig geīnspecteerd, dan heeft ProRail dus inderdaad heel hard gefaald omdat ze niet weten waar ze welke wissels hebben liggen. Maar het kan ook zijn dat ze naar aanleiding van Hilversum hebben bedacht dat ze misschien alle wissels in heel Nederland moeten inspecteren en andere gebreken hebben aangetroffen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het gezeik met de Hilversum-wissels was toch achter de rug?
Er rijden treinen...quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dus rest van de week alleen bussen? Of is het vanavond al gefixed.....
Vier wissels stuk en daarom gooi je in de spits twee grote stations plat? Mag ik een enkeltje onvermogen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
ProRail zegt dat het wisselinspectie was en dat een aantal wissels niet meer gebruikt mag worden totdat er onderdelen vervangen zijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ar-inspectie-wissels
Ken tientallen stations waarbij schaalverkleining in aantal wissels naar grote emplacement zelfde resultaat oplevert.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:11 schreef Fixers het volgende:
[..]
Vier wissels stuk en daarom gooi je in de spits twee grote stations plat? Mag ik een enkeltje onvermogen?
Dat is nu precies de reden dat MVBOV in de brief aan Wilma van vandaag, met het verzoek om orde op zaken te stellen, dit schreef:quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:27 schreef James1988 het volgende:
Alle infra wordt periodiek gecontroleerd. Als ineens blijkt dat er 4 (!) wissels zo ver zijn versleten dat het niet meer mogelijk is om erop te rijden kan dat onder andere betekenen dat...
1) Het wissel ongewoon hard slijt
2) Er onvoldoende of ontoereikend geīnspecteerd is
3) Er wel is geīnspecteerd maar de geconstateerde slijtage 'binnen de norm' werd geacht. ("We doen er wel wat mee als het stuk is")
Het eerste is onwaarschijnlijk, de rest is uitermate verwijtbaar.
Eerder nam ik afstand van de eis van Berghuis, die de kop van Gout wilde zien rollen.quote:ProRail zet weliswaar terecht in op veiligheid, maar dat doet niets af aan wat er werkelijk aan de hand is. Want aan die veiligheidsmaatregelen gaat iets vooraf: blijkbaar kunnen technische gebreken aan rails en wissels onopgemerkt blijven totdat ze plotseling van dien aard zijn dat het treinverkeer onmiddellijk moet worden stilgelegd.
Ik stel voor dat jij de volgende directeur wordt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:45 schreef DriekOplopers het volgende:
Maar gezien de huidige gebeurtenissen twijfel ik aan de handhaafbaarheid van de ProRail-top.
Wij van VBOV adviseren VBOV.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:59 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij de volgende directeur wordt.
Ik ga hier achteraan. Zie je kans, je verhaal iets uitgebreider op de mail te zetten? info@voorbeterov.nlquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:04 schreef Bitlord het volgende:
Rikus,
heb jij hier wel eens eerder signalen van vernomen?
Ik heb bankrekening nummer 123 bij ABN. Iedereen in mijn omgeving heeft bankrekeningnummers bij verschillende banken, maar niet bij Rabobank. Iedereen uit mijn omgeving komt uit Utrecht.
Vandaag ontving ik een brief van OV-chipkaart dat mijn chipkaart onlangs is verlopen en dat mijn saldo van een paar euro wordt teruggestort op een bankrekening. Het bankrekeningnummer in de brief is van de RABO. Na een belletje met RABO blijkt dat dit rekeningnummer is geopend in Volendam. Meer gegevens zijn uiteraard niet prijsgegeven.
Daarnaast staat in mijn account het emailadres van een willekeurig ICT-bedrijfje uit Volendam/Edam. Ik weet zeker dat ik dit mailadres niet heb ingevoerd en ook nooit het rekeningnummer heb ingevoerd. Op het tijdstip (in januari) dat het verzoek tot terugstorting is gedaan weet ik zeker dat ik thuis was.
Idenititeitsfraude van mijn kant (slecht beveiligde database) sluit ik vrijwel uit. Op dit moment vermoed ik dat er ofwel een fout in de database van ov-chipkaart.nl zit of dat het voor anderen gemakkelijk is om terugstortingen te wijzigen naar andermans rekeningnummer.
Nee, ieder groot bedrijf heeft een of meer onafhankelijke derden nodig, die streng maar rechtvaardig het bedrijf bij de les houden. In die rol voel ik mij erg thuis. Ik word daar niet rijk van, maar ik hoop dat ik (samen met de geweldige mensen in mijn club) iets goeds beteken voor de samenleving.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:59 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij de volgende directeur wordt.
Dat hadden ze toch vorige maand gedaan? Of hebben ze nu een papiertje ontdekt waarop stond dat er in die hoek van het land NOG tachtig liggen of zo? Hoe werkt zoiets?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
ProRail zegt dat het wisselinspectie was en dat een aantal wissels niet meer gebruikt mag worden totdat er onderdelen vervangen zijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ar-inspectie-wissels
Sowieso, als het (om welke reden dan ook) uit dienst nemen van 4 wissels betekent dat er in de hele spoordriehoek Gouda - Rotterdam - Den Haag niets meer kan rijden, lijkt me dat topologisch wrong design.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:27 schreef James1988 het volgende:
Alle infra wordt periodiek gecontroleerd. Als ineens blijkt dat er 4 (!) wissels zo ver zijn versleten dat het niet meer mogelijk is om erop te rijden kan dat onder andere betekenen dat...
1) Het wissel ongewoon hard slijt
2) Er onvoldoende of ontoereikend geīnspecteerd is
3) Er wel is geīnspecteerd maar de geconstateerde slijtage 'binnen de norm' werd geacht. ("We doen er wel wat mee als het stuk is")
Het eerste is onwaarschijnlijk, de rest is uitermate verwijtbaar.
Onafhankelijken? Die horen niet in een directie te zitten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:13 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Nee, ieder groot bedrijf heeft een of meer onafhankelijke derden nodig, die streng maar rechtvaardig het bedrijf bij de les houden. In die rol voel ik mij erg thuis. Ik word daar niet rijk van, maar ik hoop dat ik (samen met de geweldige mensen in mijn club) iets goeds beteken voor de samenleving.
Nee, meer in een soort Raad van Toezicht hequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Onafhankelijken? Die horen niet in een directie te zitten.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, meer in een soort Raad van Toezicht he
Met drie lukt het ook wel trouwens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, als het (om welke reden dan ook) uit dienst nemen van 4 wissels betekent dat er in de hele spoordriehoek Gouda - Rotterdam - Den Haag niets meer kan rijden, lijkt me dat topologisch wrong design.
Klopt. Dat zeg ik toch? Daarom voel ik mij zo thuis als boegbeeld van het MVBOV-cluppie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Onafhankelijken? Die horen niet in een directie te zitten.
Waarschijnlijk ander type wissel, maar hoe het kan dat ze de allemaal de ene ronde nog wel aan de norm voldoen en de volgende ronde er onder zitten is eentje die wel antwoord behoeft. Normaal zou je zeggen dat er niet zoveel tegelijk op dezelfde plek afgekeurd worden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch vorige maand gedaan? Of hebben ze nu een papiertje ontdekt waarop stond dat er in die hoek van het land NOG tachtig liggen of zo? Hoe werkt zoiets?
Als je vindt dat jij in een RvT zou kunnen zitten dan heb je echt een heel vertekend beeld van wat onafhankelijk is...quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:30 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Klopt. Dat zeg ik toch? Daarom voel ik mij zo thuis als boegbeeld van het MVBOV-cluppie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |