Eensch. Misschien wordt dat door dit soort gesodemieter duidelijk...quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh en dan zijn er nog de veiligheidseisen waarvan ik denk nou daar kan wel een hele sloot van in de papierbak trouwens. Die zorgen voor veel extra overlast.
ProRail bevestigt het ook niet!!!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
ProRail ontkent het niet!!!
En weer geldt dus: Niemand weet het. What else is newquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
ProRail ontkent het niet!!!
De Kamer kan door de kiezer worden afgerekend.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:39 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Maar heeft dat zin dan? Want de volgende bewindspersoon is dan van alle blaam gezuiverd en die kan rustig opnieuw de boel gaan verkloten. En dan zitten we ook nog met de kamer, die niet zomaar naar huis gestuurd kan worden, die grotendeels achter de gemaakte keuzes stond.
Boeien, overkomd iedereen wel eens.quote:
Achja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Boeien, overkomd iedereen wel eens.
Ik wees hem er op FB-chat ook al opquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef Duvel het volgende:
Ja jezus, doe het gewoon nog een keer over.
Jij bent echt de grootste trol die er bestaat. Althans dat hoop ik. En strijd je voor beter ov voor jezelf? Ben echt oprecht benieuwd hoeveel reiziger jou steunen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef DriekOplopers het volgende:
Mansveld moet ogenblikkelijk orde op zaken stellen bij Prorail:
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
Spellingquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik wees hem er op FB-chat ook al opArme jongen.
Ik wel, maar niet voor dit soort dingen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik als reiziger heb in elk geval nergens meer begrip voor, mocht het jullie ontgaan zijn
Ah toe, blijf nog ff?quote:En nu ga ik wat anders doen
Als dit hetzelfde type wissel is als bij Hilversum dan bied ik mijn excuses aan aan iedereen, zo niet dan weten we nog niets.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
ProRail zegt dat het wisselinspectie was en dat een aantal wissels niet meer gebruikt mag worden totdat er onderdelen vervangen zijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ar-inspectie-wissels
Het gezeik met de Hilversum-wissels was toch achter de rug?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als dit hetzelfde type wissel is als bij Hilversum dan bied ik mijn excuses aan aan iedereen, zo niet dan weten we nog niets.
Dus rest van de week alleen bussen? Of is het vanavond al gefixed.....quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
ProRail zegt dat het wisselinspectie was en dat een aantal wissels niet meer gebruikt mag worden totdat er onderdelen vervangen zijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ar-inspectie-wissels
Ja, daarom als het zo'n wissel is, die zijn namelijk allemaal grondig geïnspecteerd, dan heeft ProRail dus inderdaad heel hard gefaald omdat ze niet weten waar ze welke wissels hebben liggen. Maar het kan ook zijn dat ze naar aanleiding van Hilversum hebben bedacht dat ze misschien alle wissels in heel Nederland moeten inspecteren en andere gebreken hebben aangetroffen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het gezeik met de Hilversum-wissels was toch achter de rug?
Er rijden treinen...quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dus rest van de week alleen bussen? Of is het vanavond al gefixed.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |