>> Met de Studenten OV-Chipkaart in internationale (hogesnelheids-)treinen reizenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Reizen over de HSL-ZuidSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Intercity's Den Haag - BrusselSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Reizen met Kruidvatkaartjes en andere (actie-)dagkaartenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Afkortingen en treinserienummersSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ook dit filmpje voor onze mening over afkortingen:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Waarom rijdt die kuttrein zo langzaam?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Hoeveel kilometer heb ik met de trein gereden?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> TripreportsSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Achter de schermenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jippie, de tutten- en truttenclub weer in de trein.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ah het is dus weer huishoudbeurs. Vroeg me gisteren in Utrecht al af waarom de IC's extra stoppen te Bijlmer en RAI.
De opening:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jippie, de tutten- en truttenclub weer in de trein.
Ik heb zojuist de volksverhuizing op spoor 11b gezien. Het wordt gezellig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Achterlijke wijven![]()
Anyway, enkel Virm-zesje als IC van Den Haag Centraal naar Enschede nu. Lekker 139 km in de Schaukelbooot
Die meester denkt tenminste aan zijn reizigersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef ReisT het volgende:
Machinist van de IC naar Maastricht deed net goed z'n best om vooral niet in station Bijlmer tot stilstand te komen, reden er echt stapvoets doorheen.
Is Engels ook goed?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Waar vind ik wat info (Nederlandse uitleg) over het Duitse seinenstelsel etc?
Wil een beetje oriënteren op dat gebied.
http://en.wikipedia.org/wiki/German_railway_signallingquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:31 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/German_railway_signalling
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:31 schreef Anno1982 het volgende:
Ik struikelde laatst over de engelse Wikipedia pagina over het Duits seinstelsel, vond ik al redelijk uitgebreid: http://en.wikipedia.org/wiki/German_railway_signalling
Mag je binnenkort naar Leer rijden?
Koop TrainSimulator & Hamburg - Hannover + een goede loc (Taurus of zo).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Waar vind ik wat info (Nederlandse uitleg) over het Duitse seinenstelsel etc?
Wil een beetje oriënteren op dat gebied.
ATB is een van de meest uitgebreide systemen die er is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:42 schreef Anno1982 het volgende:
Ik moet denk ik ook maar een keer die kant op gaan, nog nooit met de trein van Winschoten richting Nieuweschans geweest.
Over seinstelsels overigens, was er hier al iemand bekend met het Zwitserse N-stelsel?
http://en.wikipedia.org/wiki/Swiss_railway_signalling
Wist niet ze ons seinstelsel daar nagenoeg gekopieerd hadden...
Puicke tetten die rechtsequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:20 schreef b2py het volgende:
Vannacht op station Deventer:
[ afbeelding ]
Via
BR101 met PZB & LZB is voldoende hoor..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Koop TrainSimulator & Hamburg - Hannover + een goede loc (Taurus of zo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop