Wat Amerika kan, kunnen wij natuurlijk veel beter als FOK!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:55 schreef Faux. het volgende:
ver 0.2
› om sneller te spelen zijn de commando's afgekort: omlaag = d (van down), omhoog = u (van up), links = l en rechts = r. A, b en start zijn hetzelfde gebleven.
› chat repareert zichzelf automagisch, mocht-ie vastlopen
› stream repareert zich als het goed is ook automagisch
› elke twintig commando's wordt het bestand dat commando's doorspeelt naar mijn computer leeg gemaakt, hopelijk worden de inputs zo beter geregistreerd
› er is een extra 'controle'programma dat ervoor gaat zorgen dat er meer inputs worden geregistreerd
Let op: hier wordt de lag niet minder van. De lag is ongeveer 20 secondes. Dat lijkt lang, maar dat valt mee. De kunst is dus om voorspellend te werk te gaan: loop je in gras, spam dan alvast een aantal keer a voor het geval er een wild Pokémon battle start.
We gaan over tien minuten weer live
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:14 schreef Lt.Surge het volgende:
Gold.
Want beste ever.
En geen persoonlijke invite?
Dat werkt juist beter met grote groepen. 1 troll kan de boel niet verpestenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:16 schreef Faux. het volgende:
[..]je krijgt invite
Twitch plays Pokemon heeft zojuist haar stream 'democratisch' gemaakt, des te meer reden om over te stappen
Hij registreerde niet alle inputs, dat gaan we even fixenquote:
Dit soort dingen moet je eerder melden. Ik was helemaal in paniek.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hij registreerde niet alle inputs, dat gaan we even fixen
20/25 seconden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:02 schreef Casaa het volgende:
Hoeveel seconden zit er tussen tot dat deze reageert?
We spelen Yellow.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Charmander jongens
Laat daar geen twijfel over zijn!!!!
DM sturen naar Faux.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:06 schreef Syntos het volgende:
[..]
We spelen Yellow.
[..]
DM sturen naar Faux.
Gedaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:06 schreef Syntos het volgende:
[..]
We spelen Yellow.
[..]
DM sturen naar Faux.
Refresh!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:08 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Chat loopt wel vast na een tijdje
Probleem van Twitch. Hoe meer commando's, hoe minder het opvaltquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Pffff de reactietijd is te lang, enoge manier om te verkleinen?
Spammen is altijd goedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens het heeft tijd nodig om te verwerken, dus 20x A spammen heeft geen zin
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is gebeurt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:16 schreef Faux. het volgende:
[..]je krijgt invite
Twitch plays Pokemon heeft zojuist haar stream 'democratisch' gemaakt, des te meer reden om over te stappen
Neen zes spelende mensen atmquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:45 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ben ik nu alleen aan het spelen?
Ligt aan de gratis server helaas. Refresh lost opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:47 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Oke, maar kun je echt niks aan die chat doen? elk minuut loopt die vast.
gaat automatisch tenzij 500 errorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:51 schreef Casaa het volgende:
Moet je dat allemaal handmatig refreshen?
refresh!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
Mijn commando's worden niet opgepikt.
Oh, ik kan helemaal niet meer chatten.
stuur naar djeezquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nu dit in MED of op de fp zien te krijgen!
Alleen fauxie weet dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
Waar kun je zien met hoeveel we spelen?
niet eensquote:
Dikke 8 man/vrouw toch wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
niet eenskijk maar bij twitch, daar staat t
we zijn met te weinigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:29 schreef sirdanilot het volgende:
Deze gaat echt veeeul te langzaam... Ik heb het geprobeerd maar ja.
Gaat gebeurenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:24 schreef sirdanilot het volgende:
Zou je misschien een script kunnen invoeren dat je ook op knoppen kan drukken zodat je automatisch omlaag zegt? Dat script is er ook bij de grote Twitch pokemon.
Het zelfde script hier toepassen gaat niet werken want dan zegt hij down ipv omlaag.
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:12 schreef Ugjerke het volgende:
Dat democracy haalt het hele idee van zo'n spel weg.
Chat fixed nu?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:33 schreef sirdanilot het volgende:
Hij doet het nu, maar je ziet de chat niet, hij loopt vast. Hetl ijkt echter wel alsof je nog wel kunt spelen.
Semi-verkeerde topic.quote:
jup, en het eten moet ook nog gemaakt wordenquote:
morgen pas.... Maar als jij aan het eten bent. Dan kunnen wij toch gewoon de buggy-versie spelen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
jup, en het eten moet ook nog gemaakt worden
treur niet, morgen gaat ie uit de betafase
Ik stem voor. En Snorlax noemen we Madame_Paon.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:27 schreef HPLC het volgende:
Ik stel trouwens wel voor dat we later lickitung vernoemen naar de FOK!-user met de meeste posts
de buggy versie loopt vast, daarom is ie buggyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:32 schreef handboek het volgende:
[..]
morgen pas.... Maar als jij aan het eten bent. Dan kunnen wij toch gewoon de buggy-versie spelen?
als jij leuke weetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik stem voor. En Snorlax noemen we Madame_Paon.
Kunnen we trouwens gameshark codes gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |