We spelen Yellow.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Charmander jongens
Laat daar geen twijfel over zijn!!!!
DM sturen naar Faux.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:06 schreef Syntos het volgende:
[..]
We spelen Yellow.
[..]
DM sturen naar Faux.
Gedaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:06 schreef Syntos het volgende:
[..]
We spelen Yellow.
[..]
DM sturen naar Faux.
Refresh!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:08 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Chat loopt wel vast na een tijdje
Probleem van Twitch. Hoe meer commando's, hoe minder het opvaltquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Pffff de reactietijd is te lang, enoge manier om te verkleinen?
Spammen is altijd goedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens het heeft tijd nodig om te verwerken, dus 20x A spammen heeft geen zin
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is gebeurt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:16 schreef Faux. het volgende:
[..]je krijgt invite
Twitch plays Pokemon heeft zojuist haar stream 'democratisch' gemaakt, des te meer reden om over te stappen
Neen zes spelende mensen atmquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:45 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ben ik nu alleen aan het spelen?
Ligt aan de gratis server helaas. Refresh lost opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:47 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Oke, maar kun je echt niks aan die chat doen? elk minuut loopt die vast.
gaat automatisch tenzij 500 errorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:51 schreef Casaa het volgende:
Moet je dat allemaal handmatig refreshen?
refresh!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
Mijn commando's worden niet opgepikt.
Oh, ik kan helemaal niet meer chatten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |