Way to go spees, deze wee komt niet meer terug zeg maar?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Da's te doen. Als het zoals nu iedere minuut blijft gaan, heb je nog maar 3390 weeën te gaan!
Ik maak gelijk een aftellijstjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Da's te doen. Als het zoals nu iedere minuut blijft gaan, heb je nog maar 3390 weeën te gaan!
Wat zit er allemaal in?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef Bolletje... het volgende:
Vluchtkoffertje is klaar.. Denk ik...Wat ben ik nog vergeten???
Dat weten wij nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef Bolletje... het volgende:
Ja idd. Ik hoop mee!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Burdie het volgende:
Vermoeiend, vooral.
Bij geen verdere actie zie ik de vk vrijdag pas weer, en zondag komt ze evt. strippen. Hopelijk is het dan al niet meer nodig.
Ja, ik tel af! Nog 9 lesuren, een studiemiddag, een teamoverleg, een mentoruur, een sectievergadering en een ouderavond.quote:
Je goede humeur en vergeet je zwemkleding nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef Bolletje... het volgende:
Dextro?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef Bolletje... het volgende:
En gelukkig word je thuisgebrachtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Je goede humeur en vergeet je zwemkleding niet
Maar zonder zakje snoepquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En gelukkig word je thuisgebracht
Nou, zet 'm op je lijstje dat je man die haalt als ie je komt ophalenquote:
Mja, m'n konijnen deden er niks mee dus die placenta heb ik maar gewoon weggegooidquote:
Zonde!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mja, m'n konijnen deden er niks mee dus die placenta heb ik maar gewoon weggegooid
Edit:
Enf! Ik lust geeneens graag snoep haha
Dát is een goed idee! In het ziekenhuis hadden ze geeneens een broodje filet voor mequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef mignonne het volgende:
uitdeelzakjes met toastjes en bakjes filet
XDquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mja, m'n konijnen deden er niks mee dus die placenta heb ik maar gewoon weggegooid
Edit:
Enf! Ik lust geeneens graag snoep haha
hahaha wat kan dat dan lekker zijn hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dát is een goed idee! In het ziekenhuis hadden ze geeneens een broodje filet voor me. Dat heb ik thuis wel ingehaald
(ohhhh, dat eerste verse pistoletje met roomboter en verse rosbief zal ik nooit vergeten denk ik
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |