quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:48 schreef fathank het volgende:
Gewoon lekker zacht buikje is wat de vrouwtjes willen toch
Dalijk maar weer ff zak chips en een bak ijs leegeten, goed gereedschap hangt nou eenmaal onder een afdakje.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:48 schreef fathank het volgende:
Gewoon lekker zacht buikje is wat de vrouwtjes willen toch
Dalijk maar weer ff zak chips en een bak ijs leegeten, goed gereedschap hangt nou eenmaal onder een afdakje.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
alleen bij manlets vind ik spieren compensatiedrang
Gatver wat een engerdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:02 schreef Aapmensch het volgende:
Topic niet gelezen maar TS begint ook echt met een synthol freak
grgr,
[ afbeelding ]![]()
Sadik Hadzovic?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:02 schreef Aapmensch het volgende:
Topic niet gelezen maar TS begint ook echt met een synthol freak
grgr,
[ afbeelding ]![]()
Engerd?quote:
Ja hahahahahahahajajahhaaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Engerd?grapje zeker dat is toch
Nou, duidelijk hoorquote:
Gewoon zorgen dat je genoeg all natural frogfibers binnenkrijgtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef dreamerbulk het volgende:
jonges ik wil aan de winstrol mijn dieet is sochtends altijd 2 borden spaghetti zonder saus smiddags blik corned beef 3 plakken ontbijtkoek en nog 12boterhammen met kaas en in de avond neem ik 8 eieren(2 met geel 6 zonder geel)
ook gebruik ik nu whey shake en die cycle ik met creatierne voor optimale effect, ga er best hard op al baliemedewerker is helemaal naar
hebben jullie nog tipzzzz?????????
edit: ojah ik hoorde dat mammoth weight gainer ook zwaar goed is dus miss stack ik die ook met de wehy en cretinini
edit2: ik wil ook gaan cutte voor de zomer togch dus ik ga denk ik veel herhalingen doen voor strakke spieren iemand nog vette schemas ?? ik doe nu simplyshredded schema
edit3: hier mijn fysiek train nu 8 jaar.. ongeveer 4 jaar daarvan straatvechten
[ afbeelding ]
Wat is je geheim? Echt streefje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je genoeg all natural frogfibers binnenkrijgten hard gaan met de curls
[ afbeelding ]
sooo eh goeie fysiek ouwe ik vind machtigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je genoeg all natural frogfibers binnenkrijgten hard gaan met de curls
[ afbeelding ]
Benen=Twijgjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weinig kans dat ik hier een normaal antwoord op krijg maar ik geef jullie een kansquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk eerder dat hij in een rolstoel heeft gezeten ofzo, mijn been was ook veel dunner na een paar weken gipsquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:17 schreef vera166 het volgende:
[..]
Weinig kans dat ik hier een normaal antwoord op krijg maar ik geef jullie een kans![]()
Kan dat, die middelste gozer, echt??of is ie gewoon ziek ofzo
soep.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |