SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pleit voor alle sex offenders gewoon in één buurt.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben al een hele map voor Benno gemaakt.
[ afbeelding ]
of in een stalen container op de 2e maasvlaktequote:Op maandag 17 februari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pleit voor alle sex offenders gewoon in één buurt.
bij het zwembad.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pleit voor alle sex offenders gewoon in één buurt.
jij bent dan ook veels te oud voor Bennoquote:Op maandag 17 februari 2014 23:19 schreef alors het volgende:
Ik zou liever naast Benno L wonen, dan naast dat gespuis.
Peter Vandenmeerschquote:Op maandag 17 februari 2014 23:19 schreef rubbereend het volgende:
Met dank aan het NRC voor het publiceren van het adres
Wat.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:19 schreef alors het volgende:
Precies.quote:
ja die mediageile Belg zien we dan ineens nergensquote:
wat zeggie?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zet Benno L. in een bejaardenflat.
Daar zit iequote:Op maandag 17 februari 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zet Benno L. in een bejaardenflat.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:22 schreef OProg het volgende:
Het lijkt wel zo'n poppetje dat op de hoedenplank van de auto met het koppie zit te schudden.
Ik ook zo'n Benno zal ik geen last van hebbenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:19 schreef alors het volgende:
Nare opmerking.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik ook zo'n Benno zal ik geen last van hebben
Is dat Barry Hay op de achtergrond?quote:
Deze zou in een Bond-film al afgeschoten worden voor hij in beeld is.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:23 schreef NLGooner het volgende:
Die kerel komt rechtstreeks uit een bondfilm als badguy?
Erg gevaarlijk om hier een mening over te geven hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben wel benieuwd naar Mart's mening.
Marcod3j.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Poll: Wie is het engst?
• Tomas Kok
• Benno L.
• Het publiek
• collega Arno
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoezo? Ik vind die Benno een vieze vent maar ik zal er geen last van hebben. Beter dan zo'n tokkie familie naast mijquote:
Yep, als je ramen je lief zijn, kun je hier beter je bek over houden ja...quote:Op maandag 17 februari 2014 23:24 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Erg gevaarlijk om hier een mening over te geven hoor
Sowieso dat hele accentquote:Op maandag 17 februari 2014 23:24 schreef Pandaplint het volgende:
Ze hebben daar trouwens wel bijzondere 'R' en
Die van mij staan in m'n hielen!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:25 schreef BlackLining het volgende:
Wel godverdomme
Wilde ik net opstaan om een biertje te pakken, zitten mijn tenen vast in de vloer
Je moet een Leienaar eens rabarber horen zeggen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:24 schreef Pandaplint het volgende:
Ze hebben daar trouwens wel bijzondere 'R' en
Arno met stip.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Poll: Wie is het engst?
• Tomas Kok
• Benno L.
• Het publiek
• collega Arno
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Over de juistheid van je opmerking zeg ik niks, maar die ikke-ikke-ikke-houding jegens verkrachte kinderen is toch naar? Niet zo moeilijk om te begrijpen lijkt me.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind die Benno een vieze vent maar ik zal er geen last van hebben. Beter dan zo'n tokkie familie naast mij
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:27 schreef SunChaser het volgende:
Sietse van der V bij RTL late night
Had Mart niet wat kritischer vragen moeten stellen aan de pedo's in zijn omgeving?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben wel benieuwd naar Mart's mening.
Iddquote:Op maandag 17 februari 2014 23:28 schreef Flipkees het volgende:
Levengevaarlijke man die zijn normen denkt te moeten opdringen aan anderen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:28 schreef Flipkees het volgende:
Levensgevaarlijke man die zijn normen denkt te moeten opdringen aan anderen.
En die debiele burgemeester die dat probeert op te dringen aan heel Leiden?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:28 schreef Flipkees het volgende:
Levensgevaarlijke man die zijn normen denkt te moeten opdringen aan anderen.
Je zult er maar naast wonen ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:29 schreef rubbereend het volgende:
Ik word een beetje bang van die mensen
Tokkie-vermaak.quote:
Nee die is advocaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:29 schreef Caland het volgende:
Maar die kerel met die bril is dus niet de burgemeester?
Die ringbaard zit bij Humberto.quote:
Welke wet heeft hij overtreden dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Je mag toch hopen dat die man na afloop van de uitzending meteen wordt afgevoerd...
Wat zou hij er van vindenquote:
Oh. Ik vond hem al opvallend goed uit zijn woorden komen.quote:
quote:3 juni 1988: Sytze van der V. krijgt 9 maanden onvoorwaardelijke celstraf voor ontucht met een minderjarige
23 juni 2007: De politie arresteert Sytze van der V. op verdenking van misbruik van jongens uit de Eindhovense wijk Woensel
4 september 2008: De rechtbank legt 4 jaar cel op, waarvan 1 jaar voorwaardelijk.
22 juni 2009: Het gerechtshof verlaagt de straf tot 27 maanden onvoorwaardelijke celstraf plus negen maanden voorwaardelijk.
Ga zo door gozert, de eerste aanloop is genomen om tong80's posts inhoudelijk te evenaren.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:31 schreef Confetti het volgende:
Henri Johan Jozef Lenferink (Delden, 10 april 1957) is een Nederlandse politicus van de Partij van de Arbeid. Sinds 2003 is hij burgemeester van Leiden.
Je verwacht het niet
Hij dreigt met geweld. Niet expliciet, maar zijn intentie is duidelijk. Hoe vervelend ook, we hebben in dit land een rechtstaat. En deze man wil voor eigen rechter spelen. Die wil de democratie en de rechtstaat omver lopen. Aanpakken, zulke mensen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke wet heeft hij overtreden dan?
Je weet dat het uiten van bedreigingen of dreigen met geweld strafbaar is?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke wet heeft hij overtreden dan?
Ah, sorry ik dacht dat je het over een andere man had.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij dreigt met geweld. Niet expliciet, maar zijn intentie is duidelijk. Hoe vervelend ook, we hebben in dit land een rechtstaat. En deze man wil voor eigen rechter spelen. Die wil de democratie en de rechtstaat omver lopen. Aanpakken, zulke mensen.
Morgenavond 8 uur.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer loopt de deadline af? Ik ben wel benieuwd en ik hoop dat FOK!tv weer van de partij is in de Pedoweg!
NIMBY-gedrag langs democratische weg is prima. NIMBY-gedrag in de vorm van geweld of dreigen met geweld niet.quote:
Ja inclusief tokkies met dreigementen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Shit, heb ik het pedo onderwerp nu gemist?
Hebben die mensen ook een mening over Syrië?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Tjezus, wat een figuren allemaal zeg. Eerst bij Pownews allemaal Ingrids intervieuwen die wilden dat de PVV nog groter werd en dan deze Tokkies voor wie het woord wordt gedaan door een manneke dat zonder eerst naar de visagie te hoeven in willekeurig welke thriller een seriemoordenaar kan spelen.
Benno L naar Syrie!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hebben die mensen ook een mening over Syrië?
Nu moet ik wachten op de herhalingquote:Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja inclusief tokkies met dreigementen.
Interpunctie. Gebruik het.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Tjezus, wat een figuren allemaal zeg. Eerst bij Pownews allemaal Ingrids interviewen die wilden dat de PVV nog groter werd en dan deze Tokkies voor wie het woord wordt gedaan door een manneke dat zonder eerst naar de visagie te hoeven in willekeurig welke thriller een seriemoordenaar kan spelen.
Denk dat ze daar alle pedo's heen willen sturen. Die kinderen daar tellen toch niet mee, want dat zijn buitenlanders.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hebben die mensen ook een mening over Syrië?
Jaquote:Op maandag 17 februari 2014 23:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nu moet ik wachten op de herhaling![]()
Was het ongeveer niveau van toen met die lui uit deventer?
Je bent gewoon gewend geraakt aan al die gladjanussen met mooie praatjes die normaal bij P&W langskomen. Niet iedereen is een advocaat of politicus.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Tjezus, wat een figuren allemaal zeg. Eerst bij Pownews allemaal Ingrids interviewen die wilden dat de PVV nog groter werd en dan deze Tokkies voor wie het woord wordt gedaan door een manneke dat zonder eerst naar de visagie te hoeven in willekeurig welke thriller een seriemoordenaar kan spelen.
Dank, dan blijf ik op.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je bent gewoon gewend geraakt aan al die gladjanussen met mooie praatjes die normaal bij P&W langskomen. Niet iedereen is een advocaat of politicus.
Had je wat!?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja inclusief tokkies met dreigementen.
Met een halstattoo heb je sowieso geen recht van sprekenquote:
Schillingerquote:Op maandag 17 februari 2014 23:40 schreef arjan1112 het volgende:
Die gast lijkt op die nazi van de serie OZ
Godverdomme. Ik was al steeds aan het zoeken waar ik die kop van kenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:40 schreef arjan1112 het volgende:
Schlisinger! Of hoe je dat ook spelt.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:40 schreef arjan1112 het volgende:
En als ze het wel uitzenden soms zonder commentaar zoals bij het ijshockey vanmiddag.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:42 schreef rubbereend het volgende:
behalve dat ze lang niet alles uitzenden op de de streams
vrijwel alle streams zijn zonder commentaarquote:Op maandag 17 februari 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
En als ze het wel uitzenden soms zonder commentaar zoals bij het ijshockey vanmiddag.
Oh bij het ijshockey waren er een paar MET. En ik dacht dat ik nog een paar dingen had gezien met commentaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vrijwel alle streams zijn zonder commentaar
Jac, haal die dildo is godverdomme uit je ogen!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou jongens en meisjes, dat is niet zo leuk.
Dat denk ik wel jaquote:Op maandag 17 februari 2014 23:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
daar zou jij het wel op kunnen doen ja?
Mag ik het voelen?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jac, haal die dildo is godverdomme uit je ogen!
een paar ja, verder nauwelijks. Al het curling wat ik gezien heb was zonderquote:Op maandag 17 februari 2014 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh bij het ijshockey waren er een paar MET. En ik dacht dat ik nog een paar dingen had gezien met commentaar.
Dat zag er wel heel sexy uit jaquote:Op maandag 17 februari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl hij aan het sjoelen is?
Wat zeg je nou lelijke acrobaat?quote:
Zonder te kijken zelfs! Handig als het donker is.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michel sjoelde ze er wel heel makkelijk in
Pikachu ik kies jouquote:Op maandag 17 februari 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die mensen van twitch.tv zijn trouwens wel erg slecht in pokémon spelen.
twaalf-duizendste, niet twaalf-honderdste. Maar goed: twaalf-duizendste (0,012) is meer dan een honderdste. Nog veel absurder vind ik die overwinning met 0,003 seconden (drie-duizendste). Dat verschil is ZO extreem klein dat men twee gouden medailles had moeten uitreiken.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
12 honderdste is gewoon te langzaam natuurlijk.
VanVelzen heeft wel een heel breed repertoire.quote:
Ik vind dat de naam van de familie Ruijmgaart-Tokkie hier voortdurend onterecht geassocieerd wordt met asociaal gedrag.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die tokkies hebben allemaal een gezicht alsof ze al decennia geen vitaminen hebben gehad.
quote:
De Bril van Rijdende Rechterquote:
Bijna.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Boer Orie
[img]https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=boer+zoekt+vrouw+doede&source=images&cd=&docid=kuZdQnl9WYLuWM&tbnid=loKQ2Mz0wUIK7M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.recensiekoning.nl%2F2012%2F11%2F57431%2Fboer-zoekt-vrouw-de-reunie-2&ei=LZMCU62wH4Gg0QXd44CwDA&psig=AFQjCNH-XfIP56SiC669sF9YVZRlubg5tg&ust=1392764064596107[\img]
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:54 schreef OProg het volgende:
DeMart doet duiden zoals alleen hij dat kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |