SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Rez vieze kutlapohunter die je bent
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
Klik nou maar op dat filmpje, stelletje zeikerds.
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
quote:Ik vroeg mij ineens af. Wat als je na je neus te snuiten in een zakdoek in diezelfde doek klaarkomt? Komen er dan half mens half bacterie wezens uit?
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
quote:
Coolquote:Op maandag 17 februari 2014 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die wisselt telkens.Random, automagisch.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
CoolFijn om te weten wel, dan lijk ik in ieder geval niet gek.
coolquote:Op maandag 17 februari 2014 22:57 schreef OllieWilliams het volgende:
Heb ads van seniorendatingsites
Nee joh, gekkie!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:13 schreef FL_Freak het volgende:
hean jij bent wel terechte adoratie.
Vertel, details, links alles.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Man man man wat een zenuwelijers in R&P
Gijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:23 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Gijkom maar met dat kusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet meer exclusief nee sinds jij vreemdging sorryquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:28 schreef Cosmo. het volgende:
fl ik dacht dat jij alleen met mij kusje deed
alcoholist.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
Ik drink nu smirn off, gvd wrm is zoet zo lekker
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:09 schreef Casaa het volgende:
[..]
LittleBrownie, wat had je dan verwacht downie?
Mwah, ik heb wel gelegen.. Voel me niet echt moe.. Alleen een beetje duf, maar straks ff douchen en even langs mn werk om iets te fixenquote:
Tip van de dag: Eet asbest of houtskool.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zwart gescheten. wel bruin.
Hoi.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:26 schreef d4v1d het volgende:
Of iemand zonder custom css die een beetje technisch is.
Wrapper = 850pxquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die standaard layout is toch 650px?
aightquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wrapper = 850px
Totale breedte posts = 830px
Postbreedte naast UI (Veld waar daadwerkelijk je post staat, en een plaatje dus max deze breedte kan hebben) = 640px
ja fuck jouquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Padding/margin en borders niet meegenomen hè.
quote:het is 1000 voor christus in het AIDSwoud en het ging slecht met de populatie van de eenhoorn. Een enkeling had de grote vloed der dassentranen overleefd.
Dat is weer een ander verhaal dus we blijven even bij de eenhoorns. Er waren er nog 3 over en allemaal mannelijke exemplaren dus hun lot was bezegeld.
Deze eenhoorns hielden wel van een feestje en als er iets gebeurde waren ze er als de kippen bij, vaak dronken zij uit rare plasjes die in het bos lagen waardoor zij in extase raakte.
Omdat ze wisten dat ze de laatste van hun soort waren, en zonder kans op voorplanting, besloten zij om de beest uit te hangen. Ook riekten zij aan de anus van een stinkdier voor de kick.
Ook hadden ze geslachtsgemeenschap met allerlei andere dieren, en dit alles zonder bescherming.
Tot op één dag ze magische paddenstoelen gevonden hadden. De eenhoorns waren zich echter van geen kwaad bewust en aten een overdosis van deze paddenstoelen. Door het eten van deze paddenstoelen maakten ze een harde trip.
Het gras was alle kleuren van de regenboog, de bomen veranderden in koala's, enfin ze waren goed naar de verdoemenis.
Maar beste lezers, dit kan natuurlijk niet goed aan. In de illusies van de eenhoorns likten zij aan een heerlijk ijsje, maar in werkelijkheid bleek dit elkanders balzak te zijn.
Omdat zij onzedelijke delicten hadden gepleegd met andere dieren, was er een infectie aan de balzak ontstaan. En deze balzakken werden nu wild likkend bewerkt door elkander.
De eenhoorns werden ongeneselijk ziek en stierven.
Slapen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:38 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil slapen maar dan breng ik heul mn ritme weer in de war terwijl ik hem net goed probeer te krijgen
Ik ook amper, en dat gaat vanavond ook niet veranderen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ja daarom heb ik dat dus vannacht niet gedaan
Nu slapen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:38 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil slapen maar dan breng ik heul mn ritme weer in de war terwijl ik hem net goed probeer te krijgen
Hoiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dag vriendjes
Ik heb honger
En ik zit nog op school tot minaal half 3
In wat voor hok les jequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoi
Ik ook
Ik tot 5 op kantoor
En dan nog 's rijles.
Wat voor hok?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
In wat voor hok les je
Hoe lang les je al
En hoe oud ben je
Wat voor auto, merk model etc.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat voor hok?
Te lang.
Gok 's?
Geen idee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor auto, merk model etc.
23 ofzo![]()
So close...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee.Opel astra volgens mij.
Bijna22.
Shit, die eenhorens weten wel hoe ze los moeten gaan..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:30 schreef Monopoly het volgende:
In de krochten van mijn pc vond ik een pareltje.
[..]
Beetje klein voor mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
So close...
Geinige kar wel
Ben je laat begonnen of ben je gewoon een gevaar op de weg__
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje klein voor mij.Maar het went.
Ben twee keer gestopt. Begonnen op m'n 18e verjaardag, toen was het geld op een gegeven moment op, twee jaar gestopt, en twee jaar geleden weer begonnen. Toen begon m'n oog te ontsteken en mocht ik geen lenzen meer dragen. Weer een jaar gestopt. Nu heb ik een bril, dus kan ik weer een poging wagen.
En echt een held in rijden ben ik ook niet, ben tijdens m'n eerste poging een "paar" keer gezakt.
Maar ik dacht er toen misschien ook iets te makkelijk over.
Zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar wanneer wil je er weer voor dan?
Theorie is simpel, dus dat haal je welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk.Vanmiddag dus m'n 2e lesje weer sinds een jaar, en daarna direct theorielessen. Als ik die theorie onder de knie heb, direct examen aanvragen en als dat gelukt is afrijden.
Meh, valt tegen tegenwoordig hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Theorie is simpel, dus dat haal je wel
Hoe lang is dat geleden? Want die examens zijn echt anders nu.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Broeder
Ik heb alleen de theorielessen gevolgd , nooit het boek zelf open gehad en toch in een keer geslaagd
Dus moet jij dat ook kunnen.
8 januariquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:18 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben helaas een ervaringsdeskundige.
In het falen.
Oh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
8 januari
Dus een dikke maand is dat geleden
Oh en ik faalde met quoten
Komt wel goedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh.
Dan faal ik dus nog harder.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik hoop het, hoop toch dit jaar eindelijk m'n rijbewijs eens te halen.
Ditquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:25 schreef BBQSausage het volgende:
Het liefst nog voor de zomervakantie uiteraard.
quote:
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Jij bent nog niet begonnen?
En je verstandelijke beperking ja?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:28 schreef d4v1d het volgende:
Het is ook nog de vraag of ik het mag met mn oogafwijking
Die hebben we allemaalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En je verstandelijke beperking ja?
Iedereen op FOK! heeft een chromosoompje teveelquote:
Mja, ik ga denk ik maar weer geld veilig stellen op de rekening van mn oudersquote:
Niet met geld om kunnen gaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, ik ga denk ik maar weer geld veilig stellen op de rekening van mn oudersDan heb ik t met 3 maanden werken wel bij elkaar..
Ervanuitgaant dat een rijbewijs niet meer dan 1100 euro kost
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niet met geld om kunnen gaan_____
Mijn baas betaalt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, ik ga denk ik maar weer geld veilig stellen op de rekening van mn oudersDan heb ik t met 3 maanden werken wel bij elkaar..
Ervanuitgaant dat een rijbewijs niet meer dan 1100 euro kost
Hoeveel dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn baas betaalt.Nouja, totdat dit pakket aflopen is.
Met 1100 euro red je het niet ben ik bang.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga maar uit van ca. 1500 euri, inc. theorie (lessen), TTT, en rijexamen.
Moet je nog meer arbeiten en minder geld uitgevenquote:
Jawelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo moeilijk is sparen toch niet?
Ja ik ga al over de bijverdiengrens voor de kinderbijslag uitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet je nog meer arbeiten en minder geld uitgeven
Oh ok, gelukkigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De helft waarin porkbeans woont.. Niet waar jij woont
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:08 schreef Ro-ald het volgende:
Wanneer gaat Nederland nou eens beginnen met schaatsen?
Sausage danquote:
Wat dan ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is het gedeelte dat ik niet meer in m'n naam wil hebben.
Ik kan wel wat hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je voelt je nu toch niet beledigd he?
Ik wil gewoon BBQ heten, of gewoon totaal anders. Maar dan moet ik gaan klonen en voor nog grotere kutuser aangezien worden, dat wil ik niet.quote:
Gewoon zo houdenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wil gewoon BBQ heten, of gewoon totaal anders. Maar dan moet ik gaan klonen en voor nog grotere kutuser aangezien worden, dat wil ik niet.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Een bbqworst? wheheheheheehehehhcnfdubjcvjdsfjivnwfeijvmerfiivef
Ik ben 'm zat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Gewoon zo houden
Wachten tot danny dat gekickte topic ziet danquote:
Ik heb 'm zelfs al een paar dm's en een pm gestuurd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wachten tot danny dat gekickte topic ziet dan
En geen reactie ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelfs al een paar dm's en een pm gestuurd.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En geen reactie ?
Hey paulquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Jij bent SgtPorkbeans, niet Paul
quote:
Hallonquote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
HoiOh dacht ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Was ik maar zo'n baasquote:
Hij is geen baasquote:
Eerst dacht ik; Oh, gelukkig gebruikt hij die PI bij deze post, maar toen zag ik dat het je standaard PI is.quote:
Ik huilde ook een beetjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eerst dacht ik; Oh, gelukkig gebruikt hij die PI bij deze post, maar toen zag ik dat het je standaard PI is.
Denk je dat 'ie het echt meent?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik huilde ook een beetje
wel man, toch? Net als braddie, die is ook niet echtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't jammere is alleen dat 't geen troll is.
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
wel man, toch? Net als braddie, die is ook niet echt
Dat is mijn tekstquote:
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk je dat 'ie het echt meent?
Nee hoorquote:
Ik schrok al, belde al direct naar huis of er een envelop met claim op de deurmat lag.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee hoor
Ben niet zoals die hufters bij brein
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat voor muziek moet ik eens gaan luisteren
snap ikquote:
Terechte klachtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die SgtPorkbeans niet kennen.
Jijquote:
omdat dat nog een paar posts duurtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:30 schreef d4v1d het volgende:
Wut. Waarom zie ik niet "Dit topic sluit over X posts"?
Ik ben blindquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
omdat dat nog een paar posts duurt
Succesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:36 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb me voorgenomen om op FOK! minder te gaan emogiffen. Buiten KLB en ONZ om dan..
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De user die dit quote is het beste aan fok
Even fraude melden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:53 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb niet genoeg belasting betaald om belasting terug te vragen
aight.
He?quote:
Ah.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
He?
Nee. Ik heb sinds ik werk 1 euro belasting betaald![]()
Kan best kloppen omdat ik een all-in loon heb
Dit. Epische neger is epischquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tevens de beste neger troll face ooit
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |