SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Rez vieze kutlapohunter die je bent
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
Klik nou maar op dat filmpje, stelletje zeikerds.
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
quote:Ik vroeg mij ineens af. Wat als je na je neus te snuiten in een zakdoek in diezelfde doek klaarkomt? Komen er dan half mens half bacterie wezens uit?
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
quote:
Coolquote:Op maandag 17 februari 2014 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die wisselt telkens.Random, automagisch.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
CoolFijn om te weten wel, dan lijk ik in ieder geval niet gek.
coolquote:Op maandag 17 februari 2014 22:57 schreef OllieWilliams het volgende:
Heb ads van seniorendatingsites
Nee joh, gekkie!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:13 schreef FL_Freak het volgende:
hean jij bent wel terechte adoratie.
Vertel, details, links alles.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Man man man wat een zenuwelijers in R&P
Gijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:23 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Gijkom maar met dat kusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet meer exclusief nee sinds jij vreemdging sorryquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:28 schreef Cosmo. het volgende:
fl ik dacht dat jij alleen met mij kusje deed
alcoholist.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
Ik drink nu smirn off, gvd wrm is zoet zo lekker
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:09 schreef Casaa het volgende:
[..]
LittleBrownie, wat had je dan verwacht downie?
Mwah, ik heb wel gelegen.. Voel me niet echt moe.. Alleen een beetje duf, maar straks ff douchen en even langs mn werk om iets te fixenquote:
Tip van de dag: Eet asbest of houtskool.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zwart gescheten. wel bruin.
Hoi.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:26 schreef d4v1d het volgende:
Of iemand zonder custom css die een beetje technisch is.
Wrapper = 850pxquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die standaard layout is toch 650px?
aightquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wrapper = 850px
Totale breedte posts = 830px
Postbreedte naast UI (Veld waar daadwerkelijk je post staat, en een plaatje dus max deze breedte kan hebben) = 640px
ja fuck jouquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Padding/margin en borders niet meegenomen hè.
quote:het is 1000 voor christus in het AIDSwoud en het ging slecht met de populatie van de eenhoorn. Een enkeling had de grote vloed der dassentranen overleefd.
Dat is weer een ander verhaal dus we blijven even bij de eenhoorns. Er waren er nog 3 over en allemaal mannelijke exemplaren dus hun lot was bezegeld.
Deze eenhoorns hielden wel van een feestje en als er iets gebeurde waren ze er als de kippen bij, vaak dronken zij uit rare plasjes die in het bos lagen waardoor zij in extase raakte.
Omdat ze wisten dat ze de laatste van hun soort waren, en zonder kans op voorplanting, besloten zij om de beest uit te hangen. Ook riekten zij aan de anus van een stinkdier voor de kick.
Ook hadden ze geslachtsgemeenschap met allerlei andere dieren, en dit alles zonder bescherming.
Tot op één dag ze magische paddenstoelen gevonden hadden. De eenhoorns waren zich echter van geen kwaad bewust en aten een overdosis van deze paddenstoelen. Door het eten van deze paddenstoelen maakten ze een harde trip.
Het gras was alle kleuren van de regenboog, de bomen veranderden in koala's, enfin ze waren goed naar de verdoemenis.
Maar beste lezers, dit kan natuurlijk niet goed aan. In de illusies van de eenhoorns likten zij aan een heerlijk ijsje, maar in werkelijkheid bleek dit elkanders balzak te zijn.
Omdat zij onzedelijke delicten hadden gepleegd met andere dieren, was er een infectie aan de balzak ontstaan. En deze balzakken werden nu wild likkend bewerkt door elkander.
De eenhoorns werden ongeneselijk ziek en stierven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |