quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Staat mij best daar!!quote:Op maandag 17 februari 2014 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja die zie ik je niet meer wegbrengen hoor
Hinniken?quote:
Eisen:quote:Op maandag 17 februari 2014 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap ik, Modus zijn wel wat ouwe lullenbakken vind ik, maar zullen vast prima rijden.
Hoezo, ik zie alleen maar stijlblond. Dat is zoals Hilter zeggen, dat alle Duitsers perfect zijn, zolang je maar blauwe ogen hebt, blond bent en een halve god.quote:
Olie en lamp die erop staat.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom lijken het van die plastic poppen in de OP?
Of Grolsch zie ik.quote:
Klopt, dan blijft er niet zoveel over.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eisen:
- Benzine
- Handgeschakeld
- Hoge instap
- Beperkte wegenbelasting --> niet te zware/grote auto
- Voorkeur voor 5 deurs ivm kinderzitje
Kom je al snel op iets als een Modus.
Net zo ergquote:
Ik denk dat het of of is, en dat a.s. vrijdag niets wordt.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Wie komen er vrijdag op de meet? Wordt een beetje een saaie bedoening zo.
Oh en waar is het trouwens?
Ze wil -perse- handgeschakeld.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, dan blijft er niet zoveel over.
Heb nog een Hyundai AtoZ automaat in de aanbieding, ding heeft minder dan 1000km per jaar gelopen, is nu zo'n 10jr oud denk ik
Wat of, of?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het of of is, en dat a.s. vrijdag niets wordt.
Snap ik niks van, of rijdt ze alleen maar lange afstanden over de snelweg?quote:
Correctie: Heineken of Felsgold.quote:
oh, oke. De eerste datum is al geweestquote:Op maandag 17 februari 2014 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet alle data uit de OP, maar dat er 1 gekozen wordt.
Hmm... zo stom dat de supermarkt niet bezorgd en AH pas bezorgt vanaf 70 euroquote:
Waarom heet het de bierkoerier als ze alleen maar grachtenwater hebben?quote:
Jaquote:Op maandag 17 februari 2014 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oh, oke. De eerste datum is al geweest
Waarom?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
Ik zag her gehaat wel
Huppel doe eens sherlocken
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
Ik zag her gehaat wel
Al is het gehaat nog zo snel, sherlock achterhaalt het welquote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
Ik zag her gehaat wel
Lul.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
Ik heb smurfengroeimeters meegenomen van het werk
Leuk kado voor een bepaald iemand
Dan post je die nog een keer, ik ga niet sherlocken. Sherlocken is domquote:
Even wachten tot ik thuis ben danquote:Op maandag 17 februari 2014 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan post je die nog een keer, ik ga niet sherlocken. Sherlocken is dom
Ik heb Kingston V300's bij Alternate vandaanquote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef PeuRac het volgende:
Waar zijn goedkope SSD's te krijgen?
Of beter gezegd, SSD's goedkoop te krijgen.
Uhm als ik er niet ben, ik ga niet sherlockenquote:
Ik wil graag die Samsung 840, die reviews zijn allemaal zeer lovend, wil alleen niet teveel betalen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb Kingston V300's bij Alternate vandaan
Pricewatch van tweakers.net gebruiken?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil graag die Samsung 840, die reviews zijn allemaal zeer lovend, wil alleen niet teveel betalen.
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=samsung+840quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil graag die Samsung 840, die reviews zijn allemaal zeer lovend, wil alleen niet teveel betalen.
Ja, maar soms weet iemand net een leuke aanbieding of zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pricewatch van tweakers.net gebruiken?
Dank jequote:Op maandag 17 februari 2014 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=samsung+840
Dus? Heineken of Felsgold.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm als ik er niet ben, ik ga niet sherlocken
ik niet want vrijdag en ver weg....quote:Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Wie komen er vrijdag op de meet? Wordt een beetje een saaie bedoening zo.
Oh en waar is het trouwens?
Je wist niet dat de serie daar op gebaseerd was?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Fascination het volgende:
Start de eerste aflevering van Orange Is The New Black, meteen een lesbo scene.
Duh het is een serie die draait om een aantal lesbiennes... Ik hoop dat er ook een seizoen 2 komt.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Fascination het volgende:
Nu verklap je het script van de hele serie.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Fascination het volgende:
Jij dat dat een top serie vindenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Fascination het volgende:
Dat dacht ik ook netquote:
Dan Heinekenquote:
6 juni start het 2e seizoenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Duh het is een serie die draait om een aantal lesbiennes... Ik hoop dat er ook een seizoen 2 komt.
komt er ook... in juniquote:Op maandag 17 februari 2014 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Duh het is een serie die draait om een aantal lesbiennes... Ik hoop dat er ook een seizoen 2 komt.
Nee, maar had wel verwacht dat het erin zou zitten gezien de setting.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wist niet dat de serie daar op gebaseerd was?
quote:
Sowieso die chick uit that 70's showquote:Op maandag 17 februari 2014 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar had wel verwacht dat het erin zou zitten gezien de setting.Nice.
Die vond ik daar lekkerder inquote:Op maandag 17 februari 2014 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso die chick uit that 70's show
Hier ook ja, ging pas om half 8 eten, en toch duurt het nog zo lang.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Werkdag vloog voorbij, maar nu lijkt het alsof ze de klok 3 uur terug hebben gedraaid
OMG Jaquote:Op maandag 17 februari 2014 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen had ik net m'n eten opquote:Op maandag 17 februari 2014 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier ook ja, ging pas om half 8 eten, en toch duurt het nog zo lang.
Jij hebt echt een PA nodig hequote:
Mila Kunis?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
quote:
Verdommequote:
Dan liever Cote de Pabloquote:
Herkenbaar?quote:
Neh. Ik heb mijn dochter vernoemd naar Pauley's meest succesvolle rol he.....quote:
Zekerquote:
Ze heet Abby?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh. Ik heb mijn dochter vernoemd naar Pauley's meest succesvolle rol he.....
Abbyquote:Op maandag 17 februari 2014 21:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh. Ik heb mijn dochter vernoemd naar Pauley's meest succesvolle rol he.....
Nu zou die het moeten doenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker![]()
maar de volgende keer een werkend plaatje pakken
Trustenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:52 schreef fietsie het volgende:
Ik moet maar es naar bed.
Sowieso falen mijn online hosselskills vandaag dus dan kun je maar beter je verlies nemen
Een bakkie van Klaas Vaak dan.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Bakkie thee![]()
Kan ik nog iemand blij maken met een bakkie?
Welterustenquote:
Ik vond het wel schattig.quote:
Hoeft toch niet elke week?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gordijnen moet kopen. Tering wat is al die lamellen van luxaflex schoonmaken een hoop werk
De Action heeft daar handige dingen voor, maar dan nog blijft het een kutklus hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gordijnen moet kopen. Tering wat is al die lamellen van luxaflex schoonmaken een hoop werk
Hoe maak jij ze schoon dan? Moet je met zo'n plumeau achtig ding doenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, maar ik werd nu al gek. Totale lengte is zo'n beetje rond de 7m en 1,80m hoogquote:
Dat zeg ik, een hoop werkquote:Op maandag 17 februari 2014 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Action heeft daar handige dingen voor, maar dan nog blijft het een kutklus hoor
Die heb ik nietquote:Op maandag 17 februari 2014 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe maak jij ze schoon dan? Moet je met zo'n plumeau achtig ding doen
Rolgordijntjes dan maar? Hebben we hier ook, ideaal.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar ik werd nu al gek. Totale lengte is zo'n beetje rond de 7m en 1,80m hoog
[..]
Dat zeg ik, een hoop werk
[..]
Die heb ik niet
Paneelgordijnenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Rolgordijntjes dan maar? Hebben we hier ook, ideaal.
Ze komen allemaal naar je toe?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook mooi.
Bogie migratie:
[ afbeelding ]
Ik was toen ik hierin kwam aan het kijken voor vouwgordijnen. Holy shit dat was duur. Ruim 1000 euroquote:Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Rolgordijntjes dan maar? Hebben we hier ook, ideaal.
*grinnik*quote:Op maandag 17 februari 2014 21:52 schreef fietsie het volgende:
Ik moet maar es naar bed.
Sowieso falen mijn online hosselskills vandaag dus dan kun je maar beter je verlies nemen
Jouw accu was leeg!quote:
Ja, vind ik ook. Dit is eigenlijk ook tijdelijk zodat er niet echt inkijk is. Moet nog mooie gordijnen zien te vinden, en kijken hoe ik ervoor zorg dat ze niet half voor de ramen hangenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:02 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik de enige die rolgordijnen of luxaflex sfeer verlagend vind? Ik houd van lange traditionele gordijnen
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Dit is eigenlijk ook tijdelijk zodat er niet echt inkijk is. Moet nog mooie gordijnen zien te vinden, en kijken hoe ik ervoor zorg dat ze niet half voor de ramen hangen
Als het normale Golden's zijn wel. Die zijn gek op mensen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze komen allemaal naar je toe?
Whut. Nee man, zo duur hoeft het niet te zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was toen ik hierin kwam aan het kijken voor vouwgordijnen. Holy shit dat was duur. Ruim 1000 euro
Ja, daar zat ik wel aan te denken eigenlijk. Naja, hij moet in ieder geval daar het hoekje om want op dat zijraam staat de zon aan het eind van de middag.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
In de hoeken zul je toch wel houden dat ze iets voor de ramen hangen. Of je moet een hoekprofiel nemen en de gordijnen naast je bank laten eindigen (aan de eetkamer zijde). Maar dan wordt het zo'n massief pak als je ze open hebt.
Je kan gordijnen ook combineren. Bijv een strook aan het begin en einde in een contrast kleur, of juist onder/boven.
Vroeger liet ik 's middags altijd de Golden Retriever van de buurman uit, zo'n lief beestje! Stopte altijd netjes bij de weg en zo. Nam meestal niet eens de riem meequote:Op maandag 17 februari 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het normale Golden's zijn wel. Die zijn gek op mensen.
Leuke interieur styliste gaan datenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik wel aan te denken eigenlijk. Naja, hij moet in ieder geval daar het hoekje om want op dat zijraam staat de zon aan het eind van de middag.
Moet maar eens gaan kijken naar kleuren, da's verrekte moeilijk
Soms wil ik wel een hondje.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het normale Golden's zijn wel. Die zijn gek op mensen.
Ja dat kun je ook ruiken en zoquote:Op maandag 17 februari 2014 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuke interieur styliste gaan datenkrijgen vaak ook nog korting bij winkels.
Ik heb bij die van mij helaas wel een riem nodig. Hij is zo hyper en dol.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vroeger liet ik 's middags altijd de Golden Retriever van de buurman uit, zo'n lief beestje! Stopte altijd netjes bij de weg en zo. Nam meestal niet eens de riem meeTerwijl we toch zo'n 30-45min gingen lopen elke dag. En in de zomer ging die mee zwemmen, trok die ons door het water en zo, vond hij heerlijk!
Misschien kom je ooit nog over die allergie heen. Maar dan is het nog maar de vraag of je de tijd hebt.quote:
Enige optie die ik me kan bedenken is nogal obviousquote:Op maandag 17 februari 2014 22:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me dus ook af, hoe je die herkent.
Tijd inderdaad, is een factor.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien kom je ooit nog over die allergie heen. Maar dan is het nog maar de vraag of je de tijd hebt.
Met van die ronde koppies.quote:
2 dingen was hij niet om te stoppen, kinderen, die vond hij geweldigquote:Op maandag 17 februari 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb bij die van mij helaas wel een riem nodig. Hij is zo hyper en dol.En soms Oost-Indisch doof ... Gaat hij fanatiek in de dijk lopen graven en dan kun je roepen wat je wilt. Zelfs als er lekkers in het verschiet ligt. Maar het is een ontzettende lieverd, heel speels en gek op water inderdaad.
Samen zwemmen vindt hij ook leuk.
Red, gold or green?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijd inderdaad, is een factor.
Anders maar gewoon weer een slang nemen.
Of een kameleon
Mooie beestjes zijn datquote:
Kinderen zijn leuk, katten zijn leuk (niet als prooi, maar als speelmaatje ... kat vindt van niet), water is leuk, vogels zijn leuk, graven is leuk en stokken ... Met een stok weet ik hem nog wel eens te lokken.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 dingen was hij niet om te stoppen, kinderen, die vond hij geweldigen zwemmen, of eigenlijk vooral vissen. Vissers met een emmer vol met vissen mochten hem ook niet zo
Oppikken in een interieur zaak, meestal ruik je die wel aan de nieuwe meubel geurquote:
Ik vroeg me een seconde af wat je bedoelde.quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooie beestjes zijn datwil zelf ook Britjes
Stiekem een best leuk nummer.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vroeg me een seconde af wat je bedoelde.
Karma karma karma chameleon
Hihahoquote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oppikken in een interieur zaak, meestal ruik je die wel aan de nieuwe meubel geur
Stokken vond hij ook geweldig ja, katten negeerde die, had hij niet zoveel mee. Graven deed die eigenlijk nooit.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderen zijn leuk, katten zijn leuk (niet als prooi, maar als speelmaatje ... kat vindt van niet), water is leuk, vogels zijn leuk, graven is leuk en stokken ... Met een stok weet ik hem nog wel eens te lokken.
Ik doe wel stoer met al mijn metal, maar luister graag naar die jaren 70 en 80 rommelquote:
Britse korharen hebben anders al verdomd lang haarquote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
[..]Langhaartjes zijn ook wel tof
We gingen laatst een keer naar een speciaal hondenstrand. Dat vond hij echt geweldig. En ik ook. Leuk ook om zoveel verschillende honden te zien daar. Lekker rennen en spelen met z'n allen. Probleem was dat wanneer wie dan ook een tennisbal gooide, hij er altijd achteraan ging. Ook als het niet voor hem was.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stokken vond hij ook geweldig ja, katten negeerde die, had hij niet zoveel mee. Graven deed die eigenlijk nooit.
Maar zwemmen was het mooiste wat er is. Dat kon hij hele dagen doen. In de zomer namen we hem gerust mee de hele dag naar de recreatie plas, dan moesten we wel bij het eigenlijk zwem gedeelte wegblijven, maar het spelen met de hond was te leuk
Hondenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
We gingen laatst een keer naar een speciaal hondenstrand. Dat vond hij echt geweldig. En ik ook. Leuk ook om zoveel verschillende honden te zien daar. Lekker rennen en spelen met z'n allen. Probleem was dat wanneer wie dan ook een tennisbal gooide, hij er altijd achteraan ging. Ook als het niet voor hem was.
Hmm nee hoor? Zie hier het verschilquote:Op maandag 17 februari 2014 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Britse korharen hebben anders al verdomd lang haar
Broekslangquote:Op maandag 17 februari 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijd inderdaad, is een factor.
Anders maar gewoon weer een slang nemen.
Of een kameleon
Ik ook wel. Ook wel nostalgie. M'n vader had vaak de radio op zenders met veel jaren 70/80 muziek. Dus bij veel van die nummers denk ik terug aan vroeger, als klein kind in de auto. En hoe ik toen driekwart niet verstond van wat ze zongen, maar het gewoon heel vrolijk klonk.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe wel stoer met al mijn metal, maar luister graag naar die jaren 70 en 80 rommel
hmm, dan waren die van mn ex misschien geen kortharigen, maar langharigenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee hoor? Zie hier het verschil
[ afbeelding ]
Gardensnake.quote:
Dat heb ik met Connie van der Bos. Gingen we op vakantie en had mijn moeder zo'n koffer mee met van die bandjes.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ook wel nostalgie. M'n vader had vaak de radio op zenders met veel jaren 70/80 muziek. Dus bij veel van die nummers denk ik terug aan vroeger, als klein kind in de auto. En hoe ik toen driekwart niet verstond van wat ze zongen, maar het gewoon heel vrolijk klonk.
Whehehehe. Mijn moeder draaide altijd Robbie Williams, Frank Sinatra of Marco Borsato. Dus daar heb ik ook een flinke portie van meegekregen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gardensnake.
[..]
Dat heb ik met Connie van der Bos. Gingen we op vakantie en had mijn moeder zo'n koffer mee met van die bandjes.
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm als ik er niet ben, ik ga niet sherlocken
Coons zijn ook mooi jaquote:Op maandag 17 februari 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
Leuke katten:
Snowshoe:
[ afbeelding ]
Ragdoll:
[ afbeelding ]
Maine Coon:
[ afbeelding ]
Bengaal:
[ afbeelding ]
Neequote:
wanz havequote:Op maandag 17 februari 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
Leuke katten:
Ragdoll:
[ afbeelding ]
Maine Coon:
[ afbeelding ]
Bengaal:
[ afbeelding ]
En Noorse boskatten zijn ook mooi. Stiekem vind ik een Sfinx ook wel wat hebben.quote:
Boskatten zijn zeker geweldig, maar dan moet je helemaal veel ruimte hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
En Noorse boskatten zijn ook mooi. Stiekem vind ik een Sfinx ook wel wat hebben.
Dat zou goed kunnenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dan waren die van mn ex misschien geen kortharigen, maar langharigen
Ragdoll is ook mooiquote:Op maandag 17 februari 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
Leuke katten:
Snowshoe:
[ afbeelding ]
Ragdoll:
[ afbeelding ]
Maine Coon:
[ afbeelding ]
Bengaal:
[ afbeelding ]
Die derde.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
Leuke katten:
Snowshoe:
[ afbeelding ]
Ragdoll:
[ afbeelding ]
Maine Coon:
[ afbeelding ]
Bengaal:
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad. Voor een ras als een Bengaal ook, die bewegen veel.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boskatten zijn zeker geweldig, maar dan moet je helemaal veel ruimte hebben.
Sfinxen zijn niet mijn ding.
Net gecheckt, wel kortharigen, maar die haren zijn nog steeds erg langquote:
Wat is er mee?quote:
...quote:
Heeft ie zeefje alweer gedumpt dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Faxie een scharrel? Wat heb i kgemist?
Was ie toch mee aan het appen zaterdag?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Faxie een scharrel? Wat heb i kgemist?
Ik las dat zeefje vorige week ofzo te horen had gekregen dat ze niet bij haar vriend kon blijven wonen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heeft ie zeefje alweer gedumpt dan?
Zo'n wilde boskat.quote:
Nee, dat is een maine coon. Ze lijken wel veel op elkaar.quote:
Ik wist niet dat ze nog neukten.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar ze batsen toch niet?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was ie toch mee aan het appen zaterdag?
Britten zijn ook wel sociaal, maar hebben ook een erg sterk karakter, kan zowel kuffelig zijn als totaal niet. Mn ex had er van beide een. De ene deed alles voor aandacht, de andere kwam alleen bij je liggen wanneer je zelf heel stil lag.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Voor een ras als een Bengaal ook, die bewegen veel.
Sfinxen schijn wel heel lief en sociaal te zijn. Net als Siamezen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hmm, toch wel? Dan ben ik wel benieuwd hoe lang die zijn van een langharigequote:Op maandag 17 februari 2014 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net gecheckt, wel kortharigen, maar die haren zijn nog steeds erg lang
Ik mis echt alle vette roddels.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las dat zeefje vorige week ofzo te horen had gekregen dat ze niet bij haar vriend kon blijven wonen.
Giev!quote:Op maandag 17 februari 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
Je kunt er bijna zo'n 'Like A Sir' plaatje van maken.
[ afbeelding ]
Ik heb er 1.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meerquote:Op maandag 17 februari 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze nog neukten.
[..]
Maar ze batsen toch niet?
Heeeeeeeel langquote:Op maandag 17 februari 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, toch wel? Dan ben ik wel benieuwd hoe lang die zijn van een langharige
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er 1.Grmbl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er 1.Ik vermoedde een penisgrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben teleurgesteld.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Precies, ik hou van dat soort kattenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeeeeeeel langKortharigen zijn al super knuffelbaar.
Ik kwam het bij toeval tegen.quote:
britjes zijn niet goedkoop neequote:Op maandag 17 februari 2014 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, ik hou van dat soort kattenEerst nog maar even wachten ¤ . ¤
Every. Fucking. Time.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ken je dat, dat je een telefoon hoort af gaan, denkt dat het de jouwe is maar het werkelijk op tv is?
Nee, ik had iets beters in de planning maar vond het toch niet kunnenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vermoedde een penisgrap.
Ik ben teleurgesteld.
Trustequote:
Dat eerste.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam het bij toeval tegen.
Of ze is heel snel gaan samenwonen, of ze heeft haar vent en fax bedrogen, of ze liegt.
Huh whutquote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las dat zeefje vorige week ofzo te horen had gekregen dat ze niet bij haar vriend kon blijven wonen.
Iddquote:Op maandag 17 februari 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De foboupdates en geopende topics waren wel grappig.
Bijzondere ringtone nemenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ken je dat, dat je een telefoon hoort af gaan, denkt dat het de jouwe is maar het werkelijk op tv is?
Dat klopt. Maar dat mensen dat ook gewoon onthoudenquote:
De intro tune van Duck Huntquote:
Dat is het mooie aan dieren. Je kunt aardig mikken door een bepaald ras te kiezen, maar ze zullen altijd een eigen karakter hebben. Ook al zegt de rasstandaard dat ze zo lief zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Britten zijn ook wel sociaal, maar hebben ook een erg sterk karakter, kan zowel kuffelig zijn als totaal niet. Mn ex had er van beide een. De ene deed alles voor aandacht, de andere kwam alleen bij je liggen wanneer je zelf heel stil lag.
Dacht dat ze van sperma in haar gezicht hield.quote:
Nope inderdaad. En ik vind eigenlijk dat je katten uit het asiel moet halen.quote:
Slaap lekkerquote:
Ja hier ook. Fucking irritantquote:
Ja want dat is ook echt zo moeilijk... want mensen gaan elke dag binnen 1 week samenwonen en noemen de kind van de partner al direct stiefzoon.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat mensen dat ook gewoon onthouden
Een anderquote:Op maandag 17 februari 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat ze van sperma in haar gezicht hield.
Of was dat een ander?
Geen idee, faxie geef eens antwoord hierop.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dacht dat ze van sperma in haar gezicht hield.
Of was dat een ander?
Heb een tijdje Call me maybe gehad.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
De intro tune van Duck Hunt
En voor berichtjes het riedeltje dat je krijgt als je er een neergeschoten hebt
Oeh, die is wel geinigquote:Op maandag 17 februari 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
De intro tune van Duck Hunt
En voor berichtjes het riedeltje dat je krijgt als je er een neergeschoten hebt
Mijn motor even de toerenbegrenzer in jagen of zoquote:
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, faxie geef eens antwoord hierop.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja want dat is ook echt zo moeilijk... want mensen gaan elke dag binnen 1 week samenwonen en noemen de kind van de partner al direct stiefzoon.
Mijn fiets wilt niet meer startenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn motor even de toerenbegrenzer in jagen of zo
Nee maar het punt is dat ik mijn geluid vaak ook nog uit heb staan
Inderdaad, toch waren ze beide wel lief hoor. De ene was alleen graag op zichzelf overdag.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan dieren. Je kunt aardig mikken door een bepaald ras te kiezen, maar ze zullen altijd een eigen karakter hebben. Ook al zegt de rasstandaard dat ze zo lief zijn.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een tijdje Call me maybe gehad.
Zedge app downloaden voor wallpapers ringtones en message tonesquote:Op maandag 17 februari 2014 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, die is wel geinigWaar heb je die vandaan?
Minions geluiden lijken me ook wel grappig trouwens.
Dat is niet mijn punt maar bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo gebeurd. Kan iedereen van alles over vinden.
Gewoon gezocht op google. Kwam een linktje tegen met al die geluiden, en downloadlinks.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, die is wel geinigWaar heb je die vandaan?
Minions geluiden lijken me ook wel grappig trouwens.
Nah, die ga je echt niet in het asiel vindenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope inderdaad. En ik vind eigenlijk dat je katten uit het asiel moet halen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet mijn punt maar bedankt voor je reactie.
Accu dood? Gaat de startmotor wel rond?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn fiets wilt niet meer starten
Accu al aan de lader gehad, nog niet.
Vond het wel grappig om gezichten te zien als mensen dat hoordenquote:
Ik begrijp 'm wel. Soms mag iedereen van mij ook oprotten.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, toch waren ze beide wel lief hoor. De ene was alleen graag op zichzelf overdag.
Mister Turkie in tha house.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja want dat is ook echt zo moeilijk... want mensen gaan elke dag binnen 1 week samenwonen en noemen de kind van de partner al direct stiefzoon.
Met die Alfa jaquote:Op maandag 17 februari 2014 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn motor even de toerenbegrenzer in jagen of zo
Nee maar het punt is dat ik mijn geluid vaak ook nog uit heb staan
Ik denk dat ik hem heb verzopen, hij lijkt soms wel even rond te gaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
Accu dood? Gaat de startmotor wel rond?
Nee, ik weet dat je daar geen raskatten gaat vinden. Maar die beesten horen gewoon niet in een asielquote:Op maandag 17 februari 2014 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, die ga je echt niet in het asiel vinden![]()
Je kan wel herplaatsers zoeken.
Dat is inderdaad ook een optiequote:
Verzopen of niet, startmotor moet wel gewoon rondgaan. Doet ie dat niet dan is de accu of leeg, of dood. Of je startmotor is kadoek, kan ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem heb verzopen, hij lijkt soms wel even rond te gaan.
Het mooiste was, op de 3e date gingen we eerst naar haar en de volgede dag naar haar huis (de date ging van 1 avond naar 1 weekend), waarbij de aangaf dat die 'moeilijke' haar test was, dat als hij aan het einde van de avond bij mij kwam, dat ik echt goed gekeurd zou zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begrijp 'm wel. Soms mag iedereen van mij ook oprotten.
Je postte het zelfquote:
Hoop je.quote:
Hoe zie je dat ie rondgaat? Ik ben echt een leek hierin. Accu is nog redelijk nieuw en ik heb hem een dag en nacht aan de lader gehad.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
Verzopen of niet, startmotor moet wel gewoon rondgaan. Doet ie dat niet dan is de accu of leeg, of dood. Of je startmotor is kadoek, kan ook.
Dat is zoquote:Op maandag 17 februari 2014 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je postte het zelf
[..]
Hoop je.
hmm, klinkt als een app waarbij veel spam meekomt ... ga ff zoeken.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zedge app downloaden voor wallpapers ringtones en message tones
Dat hoor jequote:Op maandag 17 februari 2014 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe zie je dat ie rondgaat? Ik ben echt een leek hierin. Accu is nog redelijk nieuw en ik heb hem een dag en nacht aan de lader gehad.
Het zal welquote:Op maandag 17 februari 2014 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je postte het zelf
[..]
Hoop je.
Behalve de normale reclame die je af en toe ziet als je de app gebruikt niets van spam.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, klinkt als een app waarbij veel spam meekomt ... ga ff zoeken.
Niet, dat hoor jequote:Op maandag 17 februari 2014 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe zie je dat ie rondgaat? Ik ben echt een leek hierin. Accu is nog redelijk nieuw en ik heb hem een dag en nacht aan de lader gehad.
Ik ben een leek dusquote:
Mja geen idee dusquote:Op maandag 17 februari 2014 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet, dat hoor jeBeetje moeilijk uit te leggen.
Zag het ja, verdomd goede beoordelingen, ga em ff uitproberen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behalve de normale reclame die je af en toe ziet als je de app gebruikt niets van spam.
Kom ff langs, dan luister ik voor jequote:Op maandag 17 februari 2014 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben een leek dus
[..]
Mja geen idee dus
Oke ik kom eraan.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom ff langs, dan luister ik voor je
Dat geluid voordat die aanslaat moet je horenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben een leek dus
[..]
Mja geen idee dus
Ja zoiets doet ie wel ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat geluid voordat die aanslaat moet je horen
ik vind het een prima app, gemoeg te vinden iig.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zag het ja, verdomd goede beoordelingen, ga em ff uitproberen.
Heb nu Barney Stinsons ringtone, maar begin die wat zat te raken.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het mooiste was, op de 3e date gingen we eerst naar haar en de volgede dag naar haar huis (de date ging van 1 avond naar 1 weekend), waarbij de aangaf dat die 'moeilijke' haar test was, dat als hij aan het einde van de avond bij mij kwam, dat ik echt goed gekeurd zou zijn.
Binnen 10min zat die op schoot
Zit ik helemaal te zoeken en mee te lezen wat die app is, besef ik me ineens dat ik geen smartphone meer heb.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het een prima app, gemoeg te vinden iig.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
Kut is dat joh.... lig je lekker warm in je nest, moet je er weer uit om te pissen
Emmer naast het bed.quote:
Zal eens gelijk op jou komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Dat had ik ook bij ex-schoonouders van me. Al die dieren kwamen gelijk op me af. Van de honden niet echt een verrassing, maar ook de kat zat meteen op schoot. Ik kan het ook niet laten om met ze te kroelen.
Ja best kut want dan weet ik niet wat ik moet doen om hem aan de praat te krijgen. Dacht eerst dat het de accu was, wat best zou kunnen, en dat ik hem nu heb verzopen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dan slaat ie dus niet aan. Soms kan het even duren als ie lang stil gestaan heeft
Bah wordt het zo een smeerboel.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal eens gelijk op jou komen.
Dan draait die wel, dan moet je kijken of die vonk en brandstof krijgt.quote:
Minuutje starten met de gaskraan dichtquote:Op maandag 17 februari 2014 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja best kut want dan weet ik niet wat ik moet doen om hem aan de praat te krijgen. Dacht eerst dat het de accu was, wat best zou kunnen, en dat ik hem nu heb verzopen.
Jij mag best op schoot zitten hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad best kunnen. Hoe lang heb je geprobeerd te starten, en heb je ook aan het gas gehangen?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja best kut want dan weet ik niet wat ik moet doen om hem aan de praat te krijgen. Dacht eerst dat het de accu was, wat best zou kunnen, en dat ik hem nu heb verzopen.
Ja maar jij hebt een kort urine trechtertje, en ik een lange urine leider, dus voor jou is het niet zo ergquote:Op maandag 17 februari 2014 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij ooit eens een catheter gehad faxman?
I like where this is going...quote:Op maandag 17 februari 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nice.quote:
ik ben inmiddels geweest, dus je kan je lange urineleider weer terug in je broek stoppenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een kort urine trechtertje, en ik een lange urine leider, dus voor jou is het niet zo erg
2 keer een paar minuten met onderbrekingen, ja en nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad best kunnen. Hoe lang heb je geprobeerd te starten, en heb je ook aan het gas gehangen?
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben inmiddels geweest, dus je kan je lange urineleider weer terug in je broek stoppen
Hide yo' sisters.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hide yo' women, hide yo' daughters!
Hmm, en er zit wel benzine in ?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 keer een paar minuten met onderbrekingen, ja en nee.
Ik kan 'm van hier uit gewoon in de WC hangenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben inmiddels geweest, dus je kan je lange urineleider weer terug in je broek stoppen
Hide yo' girlfriends!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hide yo' women, hide yo' daughters!
Als hij verzopen is, wilde hij daarvoor toch ook al niet starten. Dus dat is je probleem niet, maar een bijkomend gevolgprobleem.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 keer een paar minuten met onderbrekingen, ja en nee.
Te laat, hij heeft de mijne al gezien.quote:
Klopt en dat lag wss aan de accu omdat hij een tijd stil heeft gestaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als hij verzopen is, wilde hij daarvoor toch ook al niet starten. Dus dat is je probleem niet, maar een bijkomend gevolgprobleem.
oh faxie tochquote:Op maandag 17 februari 2014 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan 'm van hier uit gewoon in de WC hangen
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die mag ie hebben, mits ie een schep meeneemt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die mag ie hebben, mits ie een schep meeneemt.
Kan mijn zwager wel laten kijken als ie tijd en zin heeft.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmz, kan ik zo niet zeggen. Kan je BL niet even een DM'tje sturen?
Kan ookquote:Op maandag 17 februari 2014 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan mijn zwager wel laten kijken als ie tijd en zin heeft.
Welterusten chickquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |