quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Staat mij best daar!!quote:Op maandag 17 februari 2014 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja die zie ik je niet meer wegbrengen hoor
Hinniken?quote:
Eisen:quote:Op maandag 17 februari 2014 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap ik, Modus zijn wel wat ouwe lullenbakken vind ik, maar zullen vast prima rijden.
Hoezo, ik zie alleen maar stijlblond. Dat is zoals Hilter zeggen, dat alle Duitsers perfect zijn, zolang je maar blauwe ogen hebt, blond bent en een halve god.quote:
Olie en lamp die erop staat.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom lijken het van die plastic poppen in de OP?
Of Grolsch zie ik.quote:
Klopt, dan blijft er niet zoveel over.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eisen:
- Benzine
- Handgeschakeld
- Hoge instap
- Beperkte wegenbelasting --> niet te zware/grote auto
- Voorkeur voor 5 deurs ivm kinderzitje
Kom je al snel op iets als een Modus.
Net zo ergquote:
Ik denk dat het of of is, en dat a.s. vrijdag niets wordt.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Wie komen er vrijdag op de meet? Wordt een beetje een saaie bedoening zo.
Oh en waar is het trouwens?
Ze wil -perse- handgeschakeld.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, dan blijft er niet zoveel over.
Heb nog een Hyundai AtoZ automaat in de aanbieding, ding heeft minder dan 1000km per jaar gelopen, is nu zo'n 10jr oud denk ik
Wat of, of?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het of of is, en dat a.s. vrijdag niets wordt.
Snap ik niks van, of rijdt ze alleen maar lange afstanden over de snelweg?quote:
Correctie: Heineken of Felsgold.quote:
oh, oke. De eerste datum is al geweestquote:Op maandag 17 februari 2014 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet alle data uit de OP, maar dat er 1 gekozen wordt.
Hmm... zo stom dat de supermarkt niet bezorgd en AH pas bezorgt vanaf 70 euroquote:
Waarom heet het de bierkoerier als ze alleen maar grachtenwater hebben?quote:
Jaquote:Op maandag 17 februari 2014 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oh, oke. De eerste datum is al geweest
Waarom?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
Ik zag her gehaat wel
Huppel doe eens sherlocken
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
Ik zag her gehaat wel
Al is het gehaat nog zo snel, sherlock achterhaalt het welquote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
Ik zag her gehaat wel
Lul.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
Ik heb smurfengroeimeters meegenomen van het werk
Leuk kado voor een bepaald iemand
Dan post je die nog een keer, ik ga niet sherlocken. Sherlocken is domquote:
Even wachten tot ik thuis ben danquote:Op maandag 17 februari 2014 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan post je die nog een keer, ik ga niet sherlocken. Sherlocken is dom
Ik heb Kingston V300's bij Alternate vandaanquote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef PeuRac het volgende:
Waar zijn goedkope SSD's te krijgen?
Of beter gezegd, SSD's goedkoop te krijgen.
Uhm als ik er niet ben, ik ga niet sherlockenquote:
Ik wil graag die Samsung 840, die reviews zijn allemaal zeer lovend, wil alleen niet teveel betalen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb Kingston V300's bij Alternate vandaan
Pricewatch van tweakers.net gebruiken?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil graag die Samsung 840, die reviews zijn allemaal zeer lovend, wil alleen niet teveel betalen.
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=samsung+840quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil graag die Samsung 840, die reviews zijn allemaal zeer lovend, wil alleen niet teveel betalen.
Ja, maar soms weet iemand net een leuke aanbieding of zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pricewatch van tweakers.net gebruiken?
Dank jequote:Op maandag 17 februari 2014 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=samsung+840
Dus? Heineken of Felsgold.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm als ik er niet ben, ik ga niet sherlocken
ik niet want vrijdag en ver weg....quote:Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Wie komen er vrijdag op de meet? Wordt een beetje een saaie bedoening zo.
Oh en waar is het trouwens?
Je wist niet dat de serie daar op gebaseerd was?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Fascination het volgende:
Start de eerste aflevering van Orange Is The New Black, meteen een lesbo scene.
Duh het is een serie die draait om een aantal lesbiennes... Ik hoop dat er ook een seizoen 2 komt.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Fascination het volgende:
Nu verklap je het script van de hele serie.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Fascination het volgende:
Jij dat dat een top serie vindenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Fascination het volgende:
Dat dacht ik ook netquote:
Dan Heinekenquote:
6 juni start het 2e seizoenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Duh het is een serie die draait om een aantal lesbiennes... Ik hoop dat er ook een seizoen 2 komt.
komt er ook... in juniquote:Op maandag 17 februari 2014 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Duh het is een serie die draait om een aantal lesbiennes... Ik hoop dat er ook een seizoen 2 komt.
Nee, maar had wel verwacht dat het erin zou zitten gezien de setting.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wist niet dat de serie daar op gebaseerd was?
quote:
Sowieso die chick uit that 70's showquote:Op maandag 17 februari 2014 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar had wel verwacht dat het erin zou zitten gezien de setting.Nice.
Die vond ik daar lekkerder inquote:Op maandag 17 februari 2014 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso die chick uit that 70's show
Hier ook ja, ging pas om half 8 eten, en toch duurt het nog zo lang.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Werkdag vloog voorbij, maar nu lijkt het alsof ze de klok 3 uur terug hebben gedraaid
OMG Jaquote:Op maandag 17 februari 2014 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen had ik net m'n eten opquote:Op maandag 17 februari 2014 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier ook ja, ging pas om half 8 eten, en toch duurt het nog zo lang.
Jij hebt echt een PA nodig hequote:
Mila Kunis?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
quote:
Verdommequote:
Dan liever Cote de Pabloquote:
Herkenbaar?quote:
Neh. Ik heb mijn dochter vernoemd naar Pauley's meest succesvolle rol he.....quote:
Zekerquote:
Ze heet Abby?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh. Ik heb mijn dochter vernoemd naar Pauley's meest succesvolle rol he.....
Abbyquote:Op maandag 17 februari 2014 21:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh. Ik heb mijn dochter vernoemd naar Pauley's meest succesvolle rol he.....
Nu zou die het moeten doenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker![]()
maar de volgende keer een werkend plaatje pakken
Trustenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:52 schreef fietsie het volgende:
Ik moet maar es naar bed.
Sowieso falen mijn online hosselskills vandaag dus dan kun je maar beter je verlies nemen
Een bakkie van Klaas Vaak dan.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Bakkie thee![]()
Kan ik nog iemand blij maken met een bakkie?
Welterustenquote:
Ik vond het wel schattig.quote:
Hoeft toch niet elke week?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gordijnen moet kopen. Tering wat is al die lamellen van luxaflex schoonmaken een hoop werk
De Action heeft daar handige dingen voor, maar dan nog blijft het een kutklus hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gordijnen moet kopen. Tering wat is al die lamellen van luxaflex schoonmaken een hoop werk
Hoe maak jij ze schoon dan? Moet je met zo'n plumeau achtig ding doenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, maar ik werd nu al gek. Totale lengte is zo'n beetje rond de 7m en 1,80m hoogquote:
Dat zeg ik, een hoop werkquote:Op maandag 17 februari 2014 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Action heeft daar handige dingen voor, maar dan nog blijft het een kutklus hoor
Die heb ik nietquote:Op maandag 17 februari 2014 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe maak jij ze schoon dan? Moet je met zo'n plumeau achtig ding doen
Rolgordijntjes dan maar? Hebben we hier ook, ideaal.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar ik werd nu al gek. Totale lengte is zo'n beetje rond de 7m en 1,80m hoog
[..]
Dat zeg ik, een hoop werk
[..]
Die heb ik niet
Paneelgordijnenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Rolgordijntjes dan maar? Hebben we hier ook, ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |