Que?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:02 schreef Nattekat het volgende:
Valt het iemand anders op dat de 3d grafiek erg op de bubble?
Die grafiek is niet logaritmisch...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:51 schreef smiths het volgende:
[..]
Que?
Ik zie wel eenzelfde patroon in de 3d grafiek van http://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd maar deze grafiek is op logaritmische schaal.
Wat probeer jij te vertellen dan?
Kan zijn dat jij jou settings anders heb staan, bij mij stond deze automatisch op logarithmic.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die grafiek is niet logaritmisch...
Staat gewoon onder settingsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:58 schreef smiths het volgende:
[..]
Kan zijn dat jij jou settings anders heb staan, bij mij stond deze automatisch op logarithmic.
Dat is wel nice, dat wist ik nog niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:05 schreef Faazz het volgende:
Je moet lijntjes trekken op de logaritmische schaal en dan terug gaan naar linear dan buigen ze mee en zo
[ afbeelding ]
De onderste lange, BTc-E zal op ten duur ook die lijn hittenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:22 schreef smiths het volgende:
[..]
Dat is wel nice, dat wist ik nog niet.
Welk lijntje/snijpunten gaan we volgen denk je?
Gox is de enige die echt faalt, de andere exchanges schommelen nog rond de 600..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De onderste lange, BTc-E zal op ten duur ook die lijn hitten
Dat weten we nog niet, er staat in de verklaring dat ze gaan werken met een soort van limiet of zo. Maar daar zijn ze niet duidelijk over. Het komt tot nog toe wel een beetje gay over allemaal. Misschien zeggen ze donderdag dat we tot maandag kunnen wachten, etc.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:56 schreef RoelerMF het volgende:
Maar hoe eenvoudig is het om straks die coins bij Gox weg te krijgen en naar andere exchanges te sturen? Momenteel kan er toch helemaal geen handel van en naar gox plaatsvinden?
Goxquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:36 schreef smiths het volgende:
Waarom staat er in de blockchain onbevestigde transactie, en heb ik mijn bitcoins al wel op een exchange staan?
https://blockchain.info/a(...)2tSGkMC?currency=USD
Nee geen goxquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gox
https://blockchain.info/n(...)MzVJisoXTXmnc2tSGkMC 3 confirmations
Die blokken zijn van 10 minuten geleden, ging iets niet helemaal lekker op blockchain.infoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:40 schreef smiths het volgende:
[..]
Nee geen gox
Ah, nu staat er inderdaad 3 confirms. Wel apart dat die exchange eerder mijn btc liet zien, binnen een paar minuten dan dat de blockchain mij confirmaties laat zien.
Kopen voor usd, verkopen voor eurquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:23 schreef DaMart het volgende:
Bijzonder... BTC-USD gaat omlaag, terwijl BTC-EUR stijgt.
Sorry, ik zal volgende keer wachten tot 3:05quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Toto69 het volgende:
Mensen die mij om 1.45 's nachts whatsappen![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry, ik zal volgende keer wachten tot 3:05.
is dit een stille hintquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef Toto69 het volgende:
Mensen die mij om 1.45 's nachts whatsappen![]()
Snorriequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zou het?
het was een grap though, ik slaap toch laat
Gedraag je dan als wekker: Rammel hem om 6 uur het bed uit met een paar berichtjes (en dan iedere 5 minuten nog een paar als snooze functiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry, ik zal volgende keer wachten tot 3:05.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ging hij weer de verkeerde kant op?.
Goed plan. Om 6 uur ben ik toch wakker. Moet hij alleen zijn nummer even gevenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Gedraag je dan als wekker: Rammel hem om 6 uur het bed uit met een paar berichtjes (en dan iedere 5 minuten nog een paar als snooze functie)
Hahaha nee, maar het was wel zieligquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ging hij weer de verkeerde kant op?.
wat deed ie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:59 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Hahaha nee, maar het was wel zielig
Er is vast wel iemand zo lief om je dat te DM-enquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan. Om 6 uur ben ik toch wakker. Moet hij alleen zijn nummer even geven.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezakt voor zijn theorie-examen.
[ afbeelding ]
Pareltjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed topic was dit: ONZ / Sven Kramer grappen #2
quote:To some of our 12000+ users:
Stupid people should not get involved in cryprto. We hate people who never used an exchange and are making support requests like this:
Why are my coins "on order" for the last 48 hours? (ridiculous price or no volume)
Why i got less coins back after canceling an order? (canceled a partially executed order)
Why is my withdrawal still pending after 48 hours? (dont read the instructions from the screen)
People like this get handled with the lowest priority. You should understand why.
Je was me voorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niemand? Ok, ik trap wel af:
Voetbal
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niemand? Ok, ik trap wel af:
Voetbal
wat ik zegquote:
gewoonquote:
grtd is aan het stervenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik FOK! de afgelopen tijd niet veel meer.
GRTD is dan ook aids.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
grtd is aan het sterven
net als mijn fok carriere
Niet meer, nu is het doodquote:
Waarom heeft JC een ban danquote:
waarzdaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |