Zonder gein, ik zie een blinde, met een stijve. What gives, max?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:40 schreef roislecxe het volgende:
Maar zonder gein. Ik zie een buywall van 450.000PPC? Das bijna 2 miljoen dollar
Hoe bedoel je gesloopt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:01 schreef roislecxe het volgende:
Ik zit serieus al een uur naar gox te kijken
Intrigerend bizarre lijnen. Lijkt erop dat het moedwillig wordt gesloopt
Ik weet niet. In een uur tijd stijgt het van 250 naar 300+, met deze snelheid staat het morgenvroeg dik boven de 1000quote:
Gister heel de middag ofzo toch? Viel me ook al op ja. Op naar de enorme selloff straks...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:19 schreef Faazz het volgende:
Dat patroon klopt wel een beetje, zo was het laatst ook elke vijf minuten een dump van 300btc.
Nee dat was nog op de weg naar beneden een paar dagen terug.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gister heel de middag ofzo toch? Viel me ook al op ja. Op naar de enorme selloff straks...
Denk inderdaad niet dat er nu veel gekocht wordt neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:25 schreef Faazz het volgende:
[..]
Nee dat was nog op de weg naar beneden een paar dagen terug.
Er wordt nu ook gesproken over dat de prijs op Gox zo laag ligt omdat de meeste hun dollars er af hebben willen halen en nu dus vast zitten aan een transactie die niet meer gecanceld kan worden.
Er staat dus wel geld op hun account maar is bevroren en er kan niks meer mee gedaan worden tot Gox uitbetaald.
De gene die nu nog aan het handelen zijn zijn eigenlijk een balletje aan het overgooien lijkt het. Of er moet inderdaad weer nieuw geld binnen stromen maar dat lijkt me sterk.
De koers is extreem onstabiel daar nu ja. Met een beetje geluk kun je heel veel verdienen door deze schommelingen die elk kwartier weer anders zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:27 schreef Faazz het volgende:
Donderdag komen ze trouwens met meer nieuws, zeggen ze, over de voortgang van hun fix en alles.
Waarschijnlijk staat er dan in de verklaring dat ze maandag meer nieuws hebben..
Je zag in ieder geval wel al in de aanloop van de verklaring op maandag, dat er op zondag al flink werd gehandeld weer. De koers ging in ieder geval lekker op en neer.
En het blijft stijgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:45 schreef Spatieloos het volgende:
Verdomme, heb gisteren mijn RDD verkocht om DGB te kopen.
En ja hoor, eindelijk stijgt hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |