Het is geen piepend Excelsior indie-stemmetje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:46 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Het is wel een geluid dat in de Nederlandstalige muziek werd gemist, dus hij heeft ook absoluut een toegevoegde waarde in het circuit, hoor.
Hij speelt soms wat teveel leentjebuur bij Tom Waits, dus het is wat rauwer, ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is geen piepend Excelsior indie-stemmetje?
Norrage als je nieuwe Hip-Hop wil proberen, Peace Kehd van The Doppelgangaz is een zeer solide album, kan er nog niet veel zinnigs over zeggen na een luisterbeurt, maar zet hem zodirect weer op.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is geen piepend Excelsior indie-stemmetje?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:02 schreef kciR het volgende:
Is Wild Beasts hier al langs geweest (Ik kom echt te weinig in dit topic de laatste tijd).
Ik vind hem wel aardig, maar ben (nog) niet overdonderd. Komt vast nog wel, want die ik ben wel redelijk gecharmeerd van die twee verschillende stemmen van de zangers in de nummers, net als op de vorige platen.
Ben het met jou eensquote:Op maandag 17 februari 2014 22:13 schreef Arn0 het volgende:
Het nieuwe album van Wild Beasts laat na een eerste luisterbeurt geen blijvende indruk bij mij achter, maar dat is wel vaker het geval bij die band. Nog maar een paar keer luisteren.
Klinkt leuk ja... of monsters and man met een vleugje talking headsquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:55 schreef Moody het volgende:
Blijft toch een leuk bandje
Niveau van de geniale debuutplaat is helaas nog niet geëvenaard.
Fanfarlo heeft al 3 fijne albumpjes gemaakt, de eerste is alom geprezen en terecht. Beetje Beirut, beetje AF.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Klinkt leuk ja... of monsters and man met een vleugje talking heads
Een keer geluisterd, nog weinig zin dat nog een keer te doen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:02 schreef kciR het volgende:
Is Wild Beasts hier al langs geweest (Ik kom echt te weinig in dit topic de laatste tijd).
Ik vind hem wel aardig, maar ben (nog) niet overdonderd. Komt vast nog wel, want die ik ben wel redelijk gecharmeerd van die twee verschillende stemmen van de zangers in de nummers, net als op de vorige platen.
Debuutplaat was idd leuk, maar naar mening niet briljant. Zal deze ook eens luisteren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Fanfarlo heeft al 3 fijne albumpjes gemaakt, de eerste is alom geprezen en terecht. Beetje Beirut, beetje AF.
Eensquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
Brr vind dat Silver Mt Zion album een beetje onrustig, gebeurt iets teveel naar mijn mening.
Meh heb er geen verstand van hoe die raten, heb het zelf een 6 gegeven dus doe dat maar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:42 schreef Felagund het volgende:
Je kan nog meedoen met ons P4K-pooltje. Als de cijfers tenminste nog niet bekend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |