September Girls al zal dat niet jouw ding zijn...quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet meer precies welke albums ik nog moet gaan recenseren, die net zijn uitgekomen. Hebben jullie nog suggesties?
Coeur de Pirate, Angel Olsen en Wild Beasts staan in de queue.
Vorig jaar was nog wel goed toch? In 2012 heb ik wel minder geluisterd. Ik heb nog niet alles hiervan geluisterd, dus ben benieuwd naar je recensie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij bent wel goed bezig dit jaar, vergeleken met vorig jaar
Klik eens op dat nummer hierboven, als je dat niet kentquote:
Dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:07 schreef ranja het volgende:
[..]
zusje van eagle-eye cherry![]()
had een nummer 1 hit met Buffalo Stance
Oh, ja, dat had ik gelezen in een facebookberichtje van Robynquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:38 schreef Norrage het volgende:
Zelfs een duet met Robyn op de nieuwe Neneh Cherry.
Ik vind 7 Seconds een grotere hit....quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef Felagund het volgende:
Is toch wel één van de bekendere hits uit de jaren 90.
Daar had ik het over, heb jij het over de video die DO2 heeft gepost? Die komt mij niet bekend voor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind 7 Seconds een grotere hit....
het is natuurlijk niet asiatisch plastic genoegquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
Nou Sleater-Kinney is ook niks voor mij merk ik, wat een gejengel.
Was het ook, nummer 2 en Manchild nummer 3quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Norrage het volgende:
Ik vind 7 Seconds een grotere hit....
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
Nou Sleater-Kinney is ook niks voor mij merk ik, wat een gejengel.
Ik dacht dat ik op ranja reageerdequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar had ik het over, heb jij het over de video die DO2 heeft gepost? Die komt mij niet bekend voor.
Toen was ik twee, dus daarvoor heb ik een excuus dat ik hem niet ken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Was het ook, nummer 2 en Manchild nummer 3
maar dit was nummer 1
wat toen voor house doorging
Dat zeg ik niet, kan niet tegen die zang. Sorry.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef ranja het volgende:
[..]
het is natuurlijk niet asiatisch plastic genoeg![]()
Sleater Kinney
Corin Tucker is wel de enige die net zo kan jodelen als Kristin hershquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef Kerftminister het volgende:
Dat zeg ik niet, kan niet tegen die zang. Sorry.
Huhu jodelen vind ik iets voor de aprés ski.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Corin Tucker is wel de enige die net zo kan jodelen als Kristin hersh
Vind je Beck niks? Of Notwist?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is best aardig ja
Verder is Broken Bells enige dat aanslaat bij mij zo wat
Er kunnen nooit genoeg Notwist fans zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef Arn0 het volgende:
Kudo's voor Norrage, ik ben echt verslaafd geraakt aan Notwist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |