Als je dan maar niet naakt de metro in gaat. Of was het een bus?quote:
Ik wil ook Kim Deal zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:35 schreef Z het volgende:
You got: Kim Deal from The Breeders
You’re mellow and unpretentious, and everyone wants to be your best friend. Sometimes you party a bit too hard to escape your negative emotions and that can backfire on you.
oh my, deze zit er nog meer naastquote:You’re an extrovert, and you live to party. You can be kinda sleazy and exhibitionistic, but people generally like that about you. Also, you probably have amazing abs.
Oké.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef brooklyndodger het volgende:
Waar was de Olsen fanclub vorig jaar bij het hemeltergend mooie incubate optreden, haar in de backingband bij een briljant Bonnie Prince Billy optreden of op takeroot, gevalletje pitchfork dit.
Ik wist 't via deze clip:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:01 schreef DO2 het volgende:
Ik wist tot voor kort niet eens dat Angel Olsen in het bandje van BPB zat,.
Maar ik heb BPB ook nog nooit live gezien.
Dat is Angel? Wtfquote:
Oneens en dit staat op de ep(als je die bedoelt)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Kerftminister het volgende:
Wel jammer dat de rest van het album weinig aan is, buiten dat nummer dat ik zojuist postte.
Is bij mij eerste nummer van het album. Bedoelen we wel hetzelfde?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Oneens en dit staat op de ep(als je die bedoelt)
Ohja plaat voor mij zover dit jaar, ergens tussen indierock en noiserock in:
Vond het ook al verwarrendquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef brooklyndodger het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 18 februari 2014 21:46 schreef Kerftminister het volgende:
EDIT
Ik dacht dat je over oldham had, lekker handig die spoed discussie hier altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |