quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:15 schreef ranja het volgende:
[..]
de laatste daft punk is een goede denk ik.
All 'n Allquote:Op maandag 17 februari 2014 22:52 schreef Kerftminister het volgende:
Jongens, Earth, Wind & Fire, welk album te beginnen?
Dat is Chic.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:15 schreef ranja het volgende:
[..]
de laatste daft punk is een goede denk ik.
Tofquote:Op maandag 17 februari 2014 16:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit blijft toch ook wel zo'n prachtige track:
Allemaal hetzelfde inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Nile Rodgers is van Chic ja, het ging mij echter om het genre, niet om de persoon.
Dat vind ik dan ook de twee sterkste nummers, het album is maar wat wisselvallig. I'm New Here is ook heel tof.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
TofKende eigenlijk alleen I'll Take Care of You.
Het is meer dat ik het gevoel heb dat het elke willekeurige zangeres had kunnen zijn die dit inzingt. Ik hoor amper een karakteristiek of origineel geluid.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Verbaast me niks, Nor. Jij bent ook niet zozeer van de teksten, toch? Die zijn wel zo verrekte krachtig namelijk, de lyrics.
Dat laatste is het voornaamste probleemquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef Z het volgende:
Ik begrijp hip-hop teksten eigenlijk nooit. Als ik ze al versta.
Klinkt goed. Eens opzoekenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:20 schreef methodmich het volgende:
De Rotterdamse singer / songwriter Mark Lotterman, wiens nummers vooral kunnen worden omschreven als een beetje folk / americana en een snufje blues, heeft weer een nieuwe plaat.. Denk ook gerust Nick Cave (vooral qua stem) of Leonard Cohen. Zijn nieuwe album Year Without Summer is net uit en hij zingt samen met Tessa Douwstra ook nog iets dat prima in dit topic past:
Tori Amosquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef methodmich het volgende:
En voor wie zich verveelt:
http://www.buzzfeed.com/perpetua/which-90s-alt-rock-grrrl-are-you
Ik ben Kim Gordon.
Ze zitten er maar een klein beetje naastquote:You’re spiritual and have a very vivid imagination. Sometimes people underestimate you and aren’t prepared to handle the full intensity of your emotions.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |