Jaquote:Op maandag 17 februari 2014 22:09 schreef Felagund het volgende:
Voor bij de Chinees? Nr 39 met rijst?
Huhu ben ook nog niks Chinees tegen gekomen nee, hooguit een paar dingetjes uit Taiwan. Dat terwijl ik constant Japanse en Koreaanse muziek tegen kom.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Z het volgende:
Er stond ooit een leuk stuk op PF dat met de liberalisering die China doormaakte een enorme hoeveelheid, mogelijk fantastische, muziek vrij zou komen. Nooit meer iets over gehoord, zat weinig goeds tussen waarschijnlijk.
Terwijl het best een tof nummer isquote:Op maandag 17 februari 2014 22:43 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat 'dansje' aan het begin, for fuck sake.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:52 schreef Kerftminister het volgende:
Jongens, Earth, Wind & Fire, welk album te beginnen?
Ik begrijp de grap niet.quote:
Ik vind dat al dat quasi-kunstzinnige gedoe echt haar muziek overschaduwt. Haar imago is zo kansloos geforceerd. Echt heel sneu.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:47 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Terwijl het best een tof nummer is.
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je kan denken: ,,Die nummers zijn wel aardig, maar door haar dansjes en haar ben ik het beter gaan waarderen,quote:Op maandag 17 februari 2014 22:59 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind dat al dat quasi-kunstzinnige gedoe echt haar muziek overschaduwt. Haar imago is zo kansloos geforceerd. Echt heel sneu.
All 'N All wellicht.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:52 schreef Kerftminister het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat bijvoorbeeld de scene in New York dit serieus verheffend vindt. Beetje Warholesque, daar zijn ze dol op.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je kan denken: ,,Die nummers zijn wel aardig, maar door haar dansjes en haar ben ik het beter gaan waarderen,!"
Ok, werd namelijk niet echt wijzer van RYM. Vraag me overigens nog steeds af wat Norrage zo grappig eraan vond.quote:
Van Chinese indie-muziek ineens naar Earth Wind & Firequote:Op maandag 17 februari 2014 23:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ok, werd namelijk niet echt wijzer van RYM. Vraag me overigens nog steeds af wat Norrage zo grappig eraan vond.
Meh was niet echt indie, meer traditionele restaurant muziek, daarna een Doom album gehad met een irritant fluitje, dus dat is nog een vreemdere overgang.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Van Chinese indie-muziek ineens naar Earth Wind & Fire![]()
de laatste daft punk is een goede denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:52 schreef Kerftminister het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |