Dit gaat niet goed komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is zojuist bevestigd ja.
de tt is ook totaal niet grappigquote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat de TT niet over het nieuwe Japan-forum gaat.
Maar goed, Dven heeft nou eenmaal ook aandacht nodig.
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
Ik schrijf alvast een note op een geel plakkertje hier.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de tt is ook totaal niet grappig
*nu eenmaalquote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
Klopt, het is puur van die Dven-humor. Eigenlijk snapt niemand het behalve hijzelf.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de tt is ook totaal niet grappig
Ik schrijf alvast een ban op een geel plakkertje.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
*nu eenmaal
En stik in je jappenforum
*niemandquote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het is puur van die Dven-humor. Eigenlijk snapt niemant het behalve hijzelf.
Bewuste schrijffout gedetecteert om op schijtlollige wijze je eerdere fout wat minder ernstig te doen laten overkomen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het is puur van die Dven-humor. Eigenlijk snapt niemant het behalve hijzelf.
GMGM staat er om bekend om graag tot aan de ellebogen bij iemand in de aars te verdwijnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:46 schreef Tyron het volgende:
ik vind de tt hilarisch
ggmm vindt dat nu dus ook
picsquote:Op maandag 17 februari 2014 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
GMGM staat er om bekend om graag tot aan de ellebogen bij iemand in de aars te verdwijnen.
Je hebt er ervaring mee?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
GMGM staat er om bekend om graag tot aan de ellebogen bij iemand in de aars te verdwijnen.
Schreef ik Christian?quote:
Men wordt er dagelijks mee geconfronteerd.quote:
Ze zeggen dat een nieuwsgierige geest een gezonde geest is maar in dit geval..quote:
ik zou maar even stoppen met stoer doen mannetje anders heb jij een groot probleemquote:Op maandag 17 februari 2014 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze zeggen dat een nieuwsgierige geest een gezonde geest is maar in dit geval..
Effe dimmen jochie anders stuur ik m'n zusje van 10 achter je aan om je effe onder de grond te stoppen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zou maar even stoppen met stoer doen mannetje anders heb jij een groot probleem
Alweer..quote:Op maandag 17 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM. Ik heb net een doodverwensing naar mijn hoofd gekregen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon heel 450 TR's maken Don vindt dat fantastisch.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag m ook al jaquote:Op maandag 17 februari 2014 13:51 schreef Dven het volgende:
Knut vindt dit artikel leuk http://www.nugeld.nl/financieel-fit/3691858/maak-dromen-waar.html
Ik doe niet aan TR's ermee dreigen en mensen doen geloven dat je ze daadwerkelijk plaatst is leuker.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon heel 450 TR's maken Don vindt dat fantastisch.
Ik heb hem even volledig de grond in geboord.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het fantastisch vinden, als jij zo'n kort zinnetje foutloos zou kunnen typen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon heel 450 TR's maken Don vindt dat fantastisch.
Pot, ketel.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou het fantastisch vinden, als jij zo'n kort zinnetje foutloos zou kunnen typen.
Niet zo een muil tegen de Don he Gentenaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Pot, ketel.
Die komma hoort ook niet in jouw zinnetje dom belgje.
Nee hoor, die mag daar staan. Lees ter vergelijking jouw post nog eens door.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Pot, ketel.
Die komma hoort ook niet in jouw zinnetje dom belgje.
Elan verpest werkelijk alles en altijd. Het is dat ik geen zin meer heb ik toneelstukjes samen met hem.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem even volledig de grond in geboord.
Kan je lekker de elitair uithangen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan verpest werkelijk alles en altijd. Het is dat ik geen zin meer heb ik toneelstukjes samen met hem.
Fuck, ik was net in vorm man.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan verpest werkelijk alles en altijd. Het is dat ik geen zin meer heb ik toneelstukjes samen met hem.
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, die mag daar staan. Lees ter vergelijking jouw post nog eens door.
RSI voor het leven.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zit hier als een malle notes te schrijven op stickys. Dat wordt nog flink wat invoerwerk als het japansubforum opent.
Waarom ga je niet gewoon in Japan wonen dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zit hier als een malle notes te schrijven op stickys. Dat wordt nog flink wat invoerwerk als het japansubforum opent.
Omdat het voor mijn vriendin haast onmogelijk is om haar werk daar uit te voeren. Zou ze weer 6 jaar in de schoolbanken moeten gaan zitten.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon in Japan wonen dan?
Relocatie is geen mogelijkheid voor zijn vriendin.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon in Japan wonen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |