Dit gaat niet goed komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is zojuist bevestigd ja.
de tt is ook totaal niet grappigquote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat de TT niet over het nieuwe Japan-forum gaat.
Maar goed, Dven heeft nou eenmaal ook aandacht nodig.
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
Ik schrijf alvast een note op een geel plakkertje hier.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de tt is ook totaal niet grappig
*nu eenmaalquote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
Klopt, het is puur van die Dven-humor. Eigenlijk snapt niemand het behalve hijzelf.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de tt is ook totaal niet grappig
Ik schrijf alvast een ban op een geel plakkertje.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
*nu eenmaal
En stik in je jappenforum
*niemandquote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het is puur van die Dven-humor. Eigenlijk snapt niemant het behalve hijzelf.
Bewuste schrijffout gedetecteert om op schijtlollige wijze je eerdere fout wat minder ernstig te doen laten overkomen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het is puur van die Dven-humor. Eigenlijk snapt niemant het behalve hijzelf.
GMGM staat er om bekend om graag tot aan de ellebogen bij iemand in de aars te verdwijnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:46 schreef Tyron het volgende:
ik vind de tt hilarisch
ggmm vindt dat nu dus ook
picsquote:Op maandag 17 februari 2014 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
GMGM staat er om bekend om graag tot aan de ellebogen bij iemand in de aars te verdwijnen.
Je hebt er ervaring mee?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
GMGM staat er om bekend om graag tot aan de ellebogen bij iemand in de aars te verdwijnen.
Schreef ik Christian?quote:
Men wordt er dagelijks mee geconfronteerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |