Zoveel fouts in 1 filmpje...quote:Op maandag 17 februari 2014 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Don helaas deze topper als eerste link
Ik blijk in het echt ook heel erg te lijken op LR. We zouden broers kunnen zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is echt weird, op de een of andere manier haal ik jou en Knut steeds door elkaar. Zou je een ander kleur konijn willen nemen als UI?
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is echt weird, op de een of andere manier haal ik jou en Knut steeds door elkaar. Zou je een ander kleur konijn willen nemen als UI?
2 druppels water. We blijken ook beide een vleeslul te bezitten.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik blijk in het echt ook heel erg te lijken op LR. We zouden broers kunnen zijn.
Omdat het kan.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ranja, waarom heb je een andere UI?
Daar heb je dus enkel Knut mee. Overigens is een bril op sterkte wel een idee.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh. Jammer, dan noem ik jullie beiden voortaan maar konkoni.
Dat Surinaams geen woord heeft voor ijsbeer moet je niet op mij afreagerenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh. Jammer, dan noem ik jullie beiden voortaan maar konkoni.
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertel me liever over de aardbevingen.
Dat werd verdomme eens tijd.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ER KOMT EEN JAPAN SUBFORUM JAAAAAAAAAA![]()
![]()
Schuif het probleem maar weer af op een ander. Zo typisch weer dit. Konkoni.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb je dus enkel Knut mee. Overigens is een bril op sterkte wel een idee.
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
En niemand die naar je luistert, het zegt genoeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Ik roep al tien jaar om een comic subforum.
Kan je nagaan hoe serieus we jou nemen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Ik roep al tien jaar om een comic subforum.
Bronquote:Op maandag 17 februari 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
Oké.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan geen dms openbaar maken helaas maar de boodschap is duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |