quote:Op maandag 17 februari 2014 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man seks met kinderen is gewoon strafbaar daar.
Alleen je hebt wel volwassen vrouwen die Hello Kitty kleding aandoen, maar dat is volgens mij een hele kleine subcultuur die hier in het westen flink overbelicht is waardoor we een verneukt beeld hebben.
Beetje het idee dat ze misschien in Japan hebben over Nederlanders die allemaal in molens wonen en op klompen lopen.
Soms wil je inderdaad niet weten wat je mist. Beetje als met prostaatstimulatiequote:Op maandag 17 februari 2014 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het klopt niet helemaal wat ik zei. Ik heb het op m'n bord gehad, maar het niet gegeten...
Bedankt.quote:
In Matsumoto waren de lokale delicatessen Raw horse sashimi en bijenlarvenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laatste rare ding dat ik daar op had, was een roodkleurige octopus.
Lelijk hoofdquote:
In een hostesbar word je gevoerd door dit soort meisjes. Geen seks. Wel vaak 50-100 e per drankje.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik hoop echt dat ze op m'n werk m'n cache niet regelmatig nakijken. Sommige dingen kan je niet uitleggen.
Sashimi is per definitie rauw, knut. Dus noemen wij dat gewoon paardensashimi. Wat niet eens zo gek klinkt. Bijna even lekker als mijn tartaartje van gekruide tonijn en zalmquote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Matsumoto waren de lokale delicatessen Raw horse sashimi en bijenlarven
Lolita is een Russisch boek. Ik denk niet dat Japanners een Russisch begrip overnemen.quote:
Gefeliciteerdquote:
Ik heb er al een paar gevonden. 70 euro retour. Slapen kan je in mijn gastenverblijf.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoop echt dat er nog wat goedkope tickets online komen voor deze zomer
Thanx Littlerabbit.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lolita is een Russisch boek. Ik denk niet dat Japanners een Russisch begrip overnemen.
[..]
Gefeliciteerd
Ja, dan vlieg je met zo'n 'bring your own kerosine' maatschappij...quote:Op maandag 17 februari 2014 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar gevonden. 70 euro retour. Slapen kan je in mijn gastenverblijf.
Nice.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef DonRaja het volgende:
Ken je dit trouwens Mikey? Volgens mij ook van Antwerpen. Hoorde het op radio en vond het wel goed klinken.
Vertel me liever over de aardbevingen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:26 schreef Dven het volgende:
Weten jullie wat voor weer het in bulgarije is?
Interesseert mij niets. Ik sta toch altijd stijf van de drugs voor ik een vliegtuig instapquote:Op maandag 17 februari 2014 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, dan vlieg je met zo'n 'bring your own kerosine' maatschappij...
Dit is echt weird, op de een of andere manier haal ik jou en Knut steeds door elkaar. Zou je een ander kleur konijn willen nemen als UI?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lolita is een Russisch boek. Ik denk niet dat Japanners een Russisch begrip overnemen.
[..]
Gefeliciteerd
Zoveel fouts in 1 filmpje...quote:Op maandag 17 februari 2014 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Don helaas deze topper als eerste link
Ik blijk in het echt ook heel erg te lijken op LR. We zouden broers kunnen zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is echt weird, op de een of andere manier haal ik jou en Knut steeds door elkaar. Zou je een ander kleur konijn willen nemen als UI?
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is echt weird, op de een of andere manier haal ik jou en Knut steeds door elkaar. Zou je een ander kleur konijn willen nemen als UI?
2 druppels water. We blijken ook beide een vleeslul te bezitten.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik blijk in het echt ook heel erg te lijken op LR. We zouden broers kunnen zijn.
Omdat het kan.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ranja, waarom heb je een andere UI?
Daar heb je dus enkel Knut mee. Overigens is een bril op sterkte wel een idee.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh. Jammer, dan noem ik jullie beiden voortaan maar konkoni.
Dat Surinaams geen woord heeft voor ijsbeer moet je niet op mij afreagerenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh. Jammer, dan noem ik jullie beiden voortaan maar konkoni.
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertel me liever over de aardbevingen.
Dat werd verdomme eens tijd.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ER KOMT EEN JAPAN SUBFORUM JAAAAAAAAAA![]()
![]()
Schuif het probleem maar weer af op een ander. Zo typisch weer dit. Konkoni.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb je dus enkel Knut mee. Overigens is een bril op sterkte wel een idee.
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
En niemand die naar je luistert, het zegt genoeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Ik roep al tien jaar om een comic subforum.
Kan je nagaan hoe serieus we jou nemen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Ik roep al tien jaar om een comic subforum.
Bronquote:Op maandag 17 februari 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
Oké.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan geen dms openbaar maken helaas maar de boodschap is duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |