zijn er wel een hoop op dit moment hoor, maar als de economie weer bijtrekt wilt niemand ze meer en zijn die baantjes weer vrij, beetje hypocriet is datquote:Op maandag 17 februari 2014 13:11 schreef petertje74 het volgende:
zoek maar eens nederlanders die het werk willen doen dat de polen doen...
Dankzij de Zuidpool ben ik mijn baan kwijtgeraaktquote:Op maandag 17 februari 2014 13:14 schreef Homijn het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan de Zuidpool.
Beetje matige reactie dit, ts. Je kan vast wel beter.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:15 schreef bwoi het volgende:
gezien de reacties hebben jullie er weinig tot geen verstand van, en waarschijnlijk is meerendeel van jullie een uitkeringstrekker. arme stakkers. ik hoop dat jullie zelf jullie veters kunnen strikken hoor.
je kan bij mij op strikles. dan krijg je er ook zo een leuk diploma bij.
Doe d'r wat aan MOD!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mijn mening is dat je bekrompen bent en/of met opzet loopt te trollen.
Gezien je taalgebruik en stellingname in je OP en deze bedroevende reactie kan ik opmaken dat je een PVV stemmende metselaar / stukadoor bent. Als je wil kan ik je bijles geven in elk VMBO vak naar keuze. Heb je die school toch ook een keer afgemaaktquote:Op maandag 17 februari 2014 13:15 schreef bwoi het volgende:
gezien de reacties hebben jullie er weinig tot geen verstand van, en waarschijnlijk is meerendeel van jullie een uitkeringstrekker. arme stakkers. ik hoop dat jullie zelf jullie veters kunnen strikken hoor.
je kan bij mij op strikles. dan krijg je er ook zo een leuk diploma bij.
hmm lets give it a try....quote:Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Beetje matige reactie dit, ts. Je kan vast wel beter.
Voor bitches zonder werk heb ik blowjobsquote:Op maandag 17 februari 2014 13:17 schreef Lollertrolle het volgende:
Heeft er iemand werk voor mij regio limburg?
Het is "let's give it a try", maar maakt verder niet uit.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:20 schreef bwoi het volgende:
[..]
hmm lets give it a try....
wacht je kan vast en zeker geen engels, laat ik het even voor je vertalen.
lets give it a try: geef het een poging.
oke nu even terug komend op het onderwerp...
hoeveel uitkering krijg je per maand? kan je zeker net je dikke bierbuik en je blik euroshopper bier van betalen.
Het schijnt wel te verdienenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Voor bitches zonder werk heb ik blowjobs
Correct Engels schrijven is in ieder geval al te moeilijk voor je...quote:Op maandag 17 februari 2014 13:20 schreef bwoi het volgende:
[..]
hmm lets give it a try....
wacht je kan vast en zeker geen engels, laat ik het even voor je vertalen.
lets give it a try: geef het een poging.
oke nu even terug komend op het onderwerp...
hoeveel uitkering krijg je per maand? kan je zeker net je dikke bierbuik en je blik euroshopper bier van betalen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef bwoi het volgende:
yoyo.
heb deze week een date.
ik ben een man, 20 jaar sinds 3 maandjes.
zei is 15 jaar. ze wordt ergens binne 4 maanden 16.
is dit verschil te groot?
ze ziet er een stuk ouder uit als 15.
Of aspergesteker.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:23 schreef jogy het volgende:
Laat me raden, TS is schilder, timmerman of vrachtwagenchauffeur?
Rondt?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:25 schreef bwoi het volgende:
@tanglefuzz
nee ben geen pvv stemmende. ook al vindt ik wel dat wilders de kamer een beetje wakker houdt,
zou zeker niet op hem stemmen vanwegen zijn bedenkingen tegenover buitlenlanders.
begrijp me niet verkeerd. ik heb helemaal NIKS tegen buitenlanders, maar ik heb gewoon hele slechte ervaringen met oostblokkers. ze zoeken ruzie. rijden dronken rondt, en de meeste kunnen geen woord nederlands. ps een vriend van mij is doodgereden door een oostblokker die dronken achter het stuur zat. ze hebben hem nooit gepakt. mischien dat, dat ook wel een redelijk deel bijdraagd aan mijn mening over oostblokkers.
hmm ja als ik er zo over na denk. iets met een kam en scheren volgensmij?
maar op dat na heb ik alsnog veel meer slechte ervaringen met dit ''soort'' mensen
Vroeger stond je in de modder, nu ben je mod.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dankzij de Zuidpool ben ik mijn baan kwijtgeraakt
Dat je niet zo moet zeiken.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:09 schreef bwoi het volgende:
ze nemen werk voor veel minder geld aan, omdat ze het geld allemaal naar hun famillie sturen.
voor nederlanders is het niet rendabel om het werk voor hetzelfde tarief te doen.
nederland gaat stuk hieraan.
wat is jullie mening?
Maar de Noordpool is al aan het azen op die positie hoorde ik, dus ik hou mijn hart vastquote:Op maandag 17 februari 2014 13:28 schreef Homijn het volgende:
[..]
Vroeger stond je in de modder, nu ben je mod.
Waarom dan klagen over het Nederlands van anderen, als je het zelf ook niet kuntquote:Op maandag 17 februari 2014 13:28 schreef bwoi het volgende:
ohja en heb dislexy maar dat hadden jullie alaaaang gemerkt natuurlijk
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:29 schreef bwoi het volgende:
dus rondt rond ront of rondtdtdt voor mij is t allemaal t zelfde
Om over het Engels nog maar te zwijgen...quote:Op maandag 17 februari 2014 13:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Waarom dan klagen over het Nederlands van anderen, als je het zelf ook niet kunt
Omdat het leven in Polen veel goedkoper is, ze amper of geen belasting betalen, niet verzekerd zijn, geen hypotheek hebben en het niet erg vinden om met 15 man in 1 huis te wonen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat je niet zo moet zeiken.
Weet je wat ik me altijd afvraag bij het gehuil "ze doen het werk veel goedkoper"? als een pool in Nederland kan wonen, veel minder verdient, en dan nog zijn familie in Polen kan onderhouden, wat doe jij dan fout dat het voor jou niet rendabel is?
Ik woon in een Oostblok land en hier spreken ze ook geen Nederlandsquote:Op maandag 17 februari 2014 13:25 schreef bwoi het volgende:
@tanglefuzz
nee ben geen pvv stemmende. ook al vindt ik wel dat wilders de kamer een beetje wakker houdt,
zou zeker niet op hem stemmen vanwegen zijn bedenkingen tegenover buitlenlanders.
begrijp me niet verkeerd. ik heb helemaal NIKS tegen buitenlanders, maar ik heb gewoon hele slechte ervaringen met oostblokkers. ze zoeken ruzie. rijden dronken rondt, en de meeste kunnen geen woord nederlands. ps een vriend van mij is doodgereden door een oostblokker die dronken achter het stuur zat. ze hebben hem nooit gepakt. mischien dat, dat ook wel een redelijk deel bijdraagd aan mijn mening over oostblokkers.
hmm ja als ik er zo over na denk. iets met een kam en scheren volgensmij?
maar op dat na heb ik alsnog veel meer slechte ervaringen met dit ''soort'' mensen
Ik ben zo vrij daar aan te twijfelen, dat vind je vast niet erg.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:30 schreef bwoi het volgende:
het gaat hier puur om het schrijven. dislexy hoor je niet als ik praat professor
Maar ze leven in Nederland. Of denk jij dat ze om 17:00 in de auto naar Krakow rijden?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:31 schreef Confetti het volgende:
Omdat het leven in Polen veel goedkoper is, ze amper of geen belasting betalen, niet verzekerd zijn, geen hypotheek hebben en het niet erg vinden om met 15 man in 1 huis te wonen.
Zoals ik al zei, ze vinden het niet erg om met 15 man in één huis te wonen. Is dat waar we naartoe willen met dit land, zodat we kunnen concurreren met honderden miljoenen arme sloebers die voor een dubbeltje ons werk willen doen omdat ze in een kutland leven? Zodat de bedrijfswinsten op peil blijven?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar ze leven in Nederland. Of denk jij dat ze om 17:00 in de auto naar Krakow rijden?
Geen hypotheek hebben? Nou, dan kun je misschien concluderen dat mensen die dergelijk werk doen helemaal geen huis moeten kopen. Want nu komen ze niet uit met hun salaris. En dan wordt er een huiltopic geopend. En Polen in Nederland hebben dezelfde verplichte verzekeringen als wij. Dus iedere andere verzekering is optioneel. Ik denk dat je er meer aan hebt eens met de stofkam door je uitgaven te gaan en iets te bezuinigen zodat je ook voor lager loon kunt concurreren.
Dat werkte inderdaad heel goed in China en Rusland. Hey... wacht eens even... Hoorde Polen vroeger ook niet bij het almachtige Rusland met economie waar jij van houdt? Vreemd dat ze dan toch allemaal naar een land gaan met open economiequote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Protectionisme is eigenlijk de plicht van elke politieke leider.
Nee, dat is niet waar we naar toe willen. Aan de andere kant moet je ook realiseren dat als jij werk hebt wat een niet Nederlands sprekende Pool na een half uur inwerktijd van je kan overnemen je niet zo veel meerwaarde hebt op de arbeidsmarkt en dat je misschien met minder genoegen moet nemen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze vinden het niet erg om met 15 man in één huis te wonen. Is dat waar we naartoe willen met dit land, zodat we kunnen concurreren met honderden miljoenen arme sloebers die voor een dubbeltje ons werk willen doen omdat ze in een kutland leven? Zodat de bedrijfswinsten op peil blijven?
Protectionisme is eigenlijk de plicht van elke politieke leider.
We kennen eigenlijk sinds een jaar of 10 een échte open economie met open grenzen. En zie het resultaat, historisch hoge werkloosheid, dalende lonen, dronken Polen en Bulgaren die massaal banen komen inpikken.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:39 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat werkte inderdaad heel goed in China en Rusland. Hey... wacht eens even... Hoorde Polen vroeger ook niet bij het almachtige Rusland met economie waar jij van houdt? Vreemd dat ze dan toch allemaal naar een land gaan met open economie
Je vergeet de stelende Roemenen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
We kennen eigenlijk sinds een jaar of 10 een échte open economie met open grenzen. En zie het resultaat, historisch hoge werkloosheid, dalende lonen, dronken Polen en Bulgaren die massaal banen komen inpikken.
Geweldig hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |