kijk zó moet tquote:Op maandag 17 februari 2014 12:27 schreef rotjoch_39 het volgende:
TS klapt z'n geliefde laptopje open maar zag niet dat daar achter een kaars stond. Kaars fikt zo door het scherm heen. Wat resulteert in een zwarte plek midden op het scherm.
Terechte Klacht: Lijkt me duidelijk.
AntiKlacht: Nu moet ik weer een nieuwe kopen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:27 schreef rotjoch_39 het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Zouden ze met alle appletroep moeten doen
"Wow die vlammen screensaver is wel heel levensecht, daar kan windows nog wat van leren"quote:Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
En TS, hoe de fuck heb je dat niet door?
waxine lichtjequote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef goed_volk het volgende:
TS is behoorlijk debiel dat hij een kaars over het hoofd ziet die voor zijn neus staat.
TS klapt z'n geliefde laptopje open maar zag niet dat daar achter een kaars stond. Kaars fikt zo door het scherm heen. Wat resulteert in een zwarte plek midden op het scherm.
[ afbeelding ]
In de OP was het een kaars, een waxinelichtje is ook een kaars en dan nog het feit dat hij brandde. Je bent gewoon een debiel, hoe je het kaarsje ook noemt.quote:
Laat gewoon je scherm repareren.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:27 schreef rotjoch_39 het volgende:
Ik zie een apple vs windows oorlog aankomen...quote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Hi_flyer het volgende:
Het verbaast me echt niks dat dit een Apple-gebruiker overkomt; vaak zijn ze te stom om te poepen....
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Zouden ze met alle appletroep moeten doen
Citaat voor de waarheid.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Hi_flyer het volgende:
Het verbaast me echt niks dat dit een Apple-gebruiker overkomt; vaak zijn ze te stom om te poepen....
Deze man weet!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Hi_flyer het volgende:
Nee, heeft er eentje te veel. Wel op blijven letten hé.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef Goedzooi het volgende:
Ik zie een Apple vs Windows oorlog aankomen...
quote:
En, nog nieuwe kaarsen gekocht?quote:
Kan je nog eens voordoen in een filmpje hoe je dat nou deed met dat waxinelichtje? Volgens mij heeft een waxinelichtje niet genoeg kracht hier voor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |