Nee, als jij over de zeik raakt grijp je naar welk bedwelmende middel dan ook en word je de volgende dag kwijlend maar rustig wakker onder je bureau. Daar heb je online niets aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik voel mij geroepen.
Zal ik het stof alvast van mijn CV af blazen?
Als ik mijn toetsenbord in de open haard flikker toch ook niet?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, als jij over de zeik raakt grijp je naar welk bedwelmende middel dan ook en wordt je de volgende dag kwijlend maar rustig wakker onder je bureau. Daar heb je online niets aan.
Drama willen we, drama!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik mijn toetsenbord in de open haard flikker toch ook niet? [ afbeelding ]
Wat een stiekeme letterquote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stiekem is die letter ouder dan Nederland
Goed punt maar dan hoop ik nog op een voorafgaande online woede uitbarsting waar angry german kid nog jaloers op zou zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik mijn toetsenbord in de open haard flikker toch ook niet? [ afbeelding ]
Toen ik Tjacka in het echt zag had ik dat ook. Al die gevoelensquote:Op maandag 17 februari 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat maakt Tjacka toch een hoop los bij mensen
Bij jou je rits zeker?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat maakt Tjacka toch een hoop los bij mensen
Ik ben niet zo boosaardigquote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Goed punt maar dan hoop ik nog op een voorafgaande online woede uitbarsting waar angry german kid nog jaloers op zou zijn.
Donder eens op met deze walgelijke insinuaties. Tjacka zijn erfenis bespreek je maar in een apart topic op een dusdanig concrete wijzequote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Misschien zou Nikonlover of capuchon_jongen dan een goeie GC mod maken.
Wasteland, mooie tijden. Zelfs een gagball kon zijn optimisme niet temperen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Toen ik Tjacka in het echt zag had ik dat ook. Al die gevoelens
Ja, waar is de tijd dat er nog minimaal twee dagen met brandende kaars icoontjes werd rondgelopen voor er voorzichtig een opvolger werd geopperd. Respectloos gedrag tegenwoordig.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tjacka is nog niet begraven of de strontvliegen circelen al om de halflauwe hoop die zijn opvolging heet.
Gadverdamme ik word er strontmisselijk van.
Niet per se. Maar om dit in zijn bloedeigen afscheidstopic te doen nog voordat hij zijn speech heeft kunnen houden is gewoonweg schandalig.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, waar is de tijd dat er nog minimaal twee dagen met brandende kaars icoontjes werd rondgelopen voor er voorzichtig een opvolger werd geopperd. Respectloos gedrag tegenwoordig.
Jammer genoeg heb ik net gagball opgezocht op google en plaatjes gezien. Bedankt voor het vergallen van mijn dag. Kut konijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Donder eens op met deze walgelijke insinuaties. Tjacka zijn erfenis bespreek je maar in een apart topic op een dusdanig concrete wijze
[..]
Wasteland, mooie tijden. Zelfs een gagball kon zijn optimisme niet temperen.
Dan is er iig wel de drama waar Luigi om wenstequote:Op maandag 17 februari 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Donder eens op met deze walgelijke insinuaties. Tjacka zijn erfenis bespreek je maar in een apart topic op een dusdanig concrete wijze
Alsof jij dat moest googlenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik net gagball opgezocht op google en plaatjes gezien. Bedankt voor het vergallen van mijn dag. Kut konijn.
Ja. Toevallig wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof jij dat moest googlen
Nokia's waren inderdaad ruk, omdat ze bleven hangen op Symbian. Dat liep achter op de iPhones en de Androids, zeg maar.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beide 33 per maand.
Maar ik dacht dat iedereen Nokia helemaal ruck vond
quote:Simyo (netwerk: KPN):
- eenjarig abo
- 300 min
- onbeperkt sms
- 1 GB data
-----------------------
22 euro per maand (+ eenmalige aansluitkosten van 15 euro)
Als ik uitga van een tweejarig abonnement, mag het toestel 11 euro per maand kosten (33-22). 11 * 24 = 264 euro.
Het is dus handig om te weten welk telefoon je precies kan kiezen bij je telefoonboer.quote:Youfone (netwerk: KPN):
- tweejarig abo
- 250 min
- onbeperkt sms
- 1 GB data
17 euro per maand (+ eenmalige aansluitkosten van 15 euro)
Als ik uitga van een tweejarig abonnement, mag het toestel 16 euro per maand kosten (33-17). 11 * 24 = 384 euro.
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 17 februari 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij kreeg al een gagbal van je vader nog voordat de zijwieltjes eraf mochten.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik net gagball opgezocht op google en plaatjes gezien. Bedankt voor het vergallen van mijn dag. Kut konijn.
Houd me vast Yvonne want ik valquote:
Aan het werk gok ik.quote:
Ja pfff, sorry hoor. Ik praat elke dag met je dus ik vond niet dat ik dat apart moest vermelden.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zal je leren. Mij niet opnemen in je terugkomst post en dan ook nog eens Tjacka zijn afscheid...
[..]
Houd me vast Yvonne want ik val
Echt hequote:Op maandag 17 februari 2014 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die niet de hele dag thuis zitten
Die droevenis die je nu voelt voor het verdwijnen van een digitaal icoon van FOK! (wie kan zich überhaupt nog de tijd van voor Tjacka's modschap heugen, niemand toch?) slijt wel hoor. Zo had Tjacka het niet gewild.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet per se. Maar om dit in zijn bloedeigen afscheidstopic te doen nog voordat hij zijn speech heeft kunnen houden is gewoonweg schandalig.
Als het je allemaal niks doet wat doe je hier dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Die droevenis die je nu voelt voor het verdwijnen van een digitaal icoon van FOK! (wie kan zich überhaupt nog de tijd van voor Tjacka's modschap heugen, niemand toch?) slijt wel hoor. Zo had Tjacka het niet gewild.
Rustig Knut. Je gedachtegang staat nog op "Japanse cultuur"quote:Op maandag 17 februari 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij kreeg al een gagbal van je vader nog voordat de zijwieltjes eraf mochten.
Remlof heeft wel een hoofd waar ik graag mijn vochtige schaamstreek over zou willen wrijven.quote:
Vertel me meer.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Remlof heeft wel een hoofd waar ik graag mijn vochtige schaamstreek over zou willen wrijven.
Denk je dat ik op die manier gewekt zou willen worden?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Remlof heeft wel een hoofd waar ik graag mijn vochtige schaamstreek over zou willen wrijven.
Dat mag ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik laat je achter bij de opwindende mental image.
Eigenlijk wel, jaquote:Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk je dat ik op die manier gewekt zou willen worden?
Tjacka = Tjacka. Tjacka is een jongen met vele keuren maar als je het totaalplaatje bekijkt zie je een schoonheid van het goudste zonlicht een spreekwoordelijk volmaakt helder kristal.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, laat ze ons dat eens vertellen.
Waarom is Tjacka eigenlijk?
Bij de volgende vergaardering?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, laten we het maar eens proberen dan. Wanneer?
Ik rook agitatie en de digitale ziltigheid van biggelende traantjes. Daar kan ik niet van wegblijven.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als het je allemaal niks doet wat doe je hier dan?
Jep!quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik de puntjes op je i's zetten.
Hoe kan FOK! verder als het zijn hoeksteen is verloren? Ocherm. Ik was erbij toen het fundament van FOK! weg werd getrokken voor de postende demi-god Tjackaquote:Op maandag 17 februari 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka = Tjacka. Tjacka is een jongen met vele keuren maar als je het totaalplaatje bekijkt zie je een schoonheid van het goudste zonlicht een spreekwoordelijk volmaakt helder kristal.
Als je Tjacka zegt dan zeg je perfectie zeg je perfectie dan zeg je FOK!. FOK! = Tjacka, zonder Tjacka geen FOK!
Vodafonequote:Op maandag 17 februari 2014 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nokia's waren inderdaad ruk, omdat ze bleven hangen op Symbian. Dat liep achter op de iPhones en de Androids, zeg maar.
Op een gegeven moment lieten ze Symbian achter en kozen ze voor Windows Phone. Alhoewel dat nog in kinderschoenen stond, is het inmiddels best volwassen geworden en draait het ook lekker. Voor iemand die weinig nodig heeft raad ik eerder een Windows Phone-toestel aan (dan Android), omdat dat vloeiend draait op de budgettelefoons (i.t.t Android).
[..]
[..]
Het is dus handig om te weten welk telefoon je precies kan kiezen bij je telefoonboer.. Dus, welke twee zijn het?
Ik omschreef hem niet voor niks al eerder als het cement, de fundering van GC. Het verschil tussen goed en kwaad. Langzaam wordt het mij duidelijk dat Tjacka zijn invloed verder reikt dan enken General Chat.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe kan FOK! verder als het zijn hoeksteen is verloren? Ocherm. Ik was erbij toen het fundament van FOK! weg werd getrokken voor de postende demi-god Tjacka
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik omschreef hem niet voor niks al eerder als het cement, de fundering van GC tussen goed en kwaad. Langzaam wordt het mij duidelijk dat Tjacka zijn invloed verder reikt dan enken General Chat.
RIP FOK! Internet
rustig nou maarquote:
Ik dacht dat het over Emiel Ratelband gingquote:Op maandag 17 februari 2014 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
MED / Tjacka stopt ermee.
Jammer man. Maar bedankt voor de tijd. En wellicht tot de volgende keer?
Emiel Ratelbandquote:Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Emiel Ratelband ging
Met de kennis van HMF is VBL superieur.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het valt me iedere keer op hoe dom de gemiddelde fokker buiten voetbal is.
Hij heeft het plaatje zelf gemaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heel misselijk van je om Inso in dit soort plaatjes te posten.
Gadverdamme.
Gemiddeld 2.7 studies per poster.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de kennis van HMF is VBL superieur.
Jij weet best wat ik bedoel, dametje.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft het plaatje zelf gemaakt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij weet best wat ik bedoel, dametje.
Op de schaal van 1 tot 10 een 8 qua hyperactiviteit.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gemiddeld 2.7 studies per poster.
Ga meer even in een hoekje goed nadenken over je zonden.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]Oke sorry. Het was gewoon mooi om dit nog even te herdenken in dit mooie topic.
Inso en jij geheel onthouders, Tjacka aids.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]Oke sorry. Het was gewoon mooi om dit nog even te herdenken in dit mooie topic.
Oke, gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga meer even in een hoekje goed nadenken over je zonden.
En laat dit niet nog een keer gebeuren.
Gelukkig ben jij er nogquote:Op maandag 17 februari 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso en jij geheel onthouders, Tjacka aids.
Het commieblock plaatje is wel ietwat aan het afbrokkelen zo.
Even in de stemming komen weer. Zou ook Tjacka waarderen
quote:
insinueer je nu dat ik gehandicapt benquote:Op maandag 17 februari 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zitten bijna aan deel 2 Tjack.
Best wel uniek![]()
Maar ja, dat ben jij ook
chinaphonequote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef yvonne het volgende:
Nu we hier toch zitten. Ik heb Sony Xperia, abo verloopt bijna, welke zal ik doen? De nwe Samsung of de nieuwe Sony?
bedanktquote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef Elan het volgende:
Begon zijn modfunctie met burduren maar kreeg het al snel ernstig te verduren in de nachtelijke uren toen de sfeer in de slowchat dreigde te verzuren.
Tjacka beste mod van GC in tijden.
Gebruikt gelukkig zijn tijd tegenwoordig beter door in zijn Fiat Panda rond te rijden.
Tjacka niemand wil op je graf pissen.
Maar je moet niet denken dat wij je gaan missen.
Toch houden we van je .
Onze Tjackie![]()
![]()
![]()
![]()
Missquote:Op maandag 17 februari 2014 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt
kom je nu weer posten in grtd
dan kunnen we weer ruziemaken
Knut post gewoon mee in GRTD hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 19:18 schreef Tjacka het volgende:
Knut in een topic waar veel mensen uit grtd-posten wat een prestatie.
ik ook ik ookquote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Miss
Ben blij dat je nu weer kunt trollen als een baas
hou je bek over kanomanquote:Op maandag 17 februari 2014 21:39 schreef Arcadia het volgende:
Zolang we Kanovinnie en zijn "Stop met dat Turks"-gezeik maar hebben is alles in orde.
Ik ben blij dat je weggaat als dit jouw niveau van reageren is, slotje erop en weg ermee, tabeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |