quote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik net gagball opgezocht op google en plaatjes gezien. Bedankt voor het vergallen van mijn dag. Kut konijn.
Houd me vast Yvonne want ik valquote:
Aan het werk gok ik.quote:
Ja pfff, sorry hoor. Ik praat elke dag met je dus ik vond niet dat ik dat apart moest vermelden.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zal je leren. Mij niet opnemen in je terugkomst post en dan ook nog eens Tjacka zijn afscheid...
[..]
Houd me vast Yvonne want ik val
Echt hequote:Op maandag 17 februari 2014 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die niet de hele dag thuis zitten
Die droevenis die je nu voelt voor het verdwijnen van een digitaal icoon van FOK! (wie kan zich überhaupt nog de tijd van voor Tjacka's modschap heugen, niemand toch?) slijt wel hoor. Zo had Tjacka het niet gewild.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet per se. Maar om dit in zijn bloedeigen afscheidstopic te doen nog voordat hij zijn speech heeft kunnen houden is gewoonweg schandalig.
Als het je allemaal niks doet wat doe je hier dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Die droevenis die je nu voelt voor het verdwijnen van een digitaal icoon van FOK! (wie kan zich überhaupt nog de tijd van voor Tjacka's modschap heugen, niemand toch?) slijt wel hoor. Zo had Tjacka het niet gewild.
Rustig Knut. Je gedachtegang staat nog op "Japanse cultuur"quote:Op maandag 17 februari 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij kreeg al een gagbal van je vader nog voordat de zijwieltjes eraf mochten.
Remlof heeft wel een hoofd waar ik graag mijn vochtige schaamstreek over zou willen wrijven.quote:
Vertel me meer.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Remlof heeft wel een hoofd waar ik graag mijn vochtige schaamstreek over zou willen wrijven.
Denk je dat ik op die manier gewekt zou willen worden?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Remlof heeft wel een hoofd waar ik graag mijn vochtige schaamstreek over zou willen wrijven.
Dat mag ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik laat je achter bij de opwindende mental image.
Eigenlijk wel, jaquote:Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk je dat ik op die manier gewekt zou willen worden?
Tjacka = Tjacka. Tjacka is een jongen met vele keuren maar als je het totaalplaatje bekijkt zie je een schoonheid van het goudste zonlicht een spreekwoordelijk volmaakt helder kristal.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, laat ze ons dat eens vertellen.
Waarom is Tjacka eigenlijk?
Bij de volgende vergaardering?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, laten we het maar eens proberen dan. Wanneer?
Ik rook agitatie en de digitale ziltigheid van biggelende traantjes. Daar kan ik niet van wegblijven.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als het je allemaal niks doet wat doe je hier dan?
Jep!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |