quote:Op maandag 17 februari 2014 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik de puntjes op je i's zetten.
Hoe kan FOK! verder als het zijn hoeksteen is verloren? Ocherm. Ik was erbij toen het fundament van FOK! weg werd getrokken voor de postende demi-god Tjackaquote:Op maandag 17 februari 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka = Tjacka. Tjacka is een jongen met vele keuren maar als je het totaalplaatje bekijkt zie je een schoonheid van het goudste zonlicht een spreekwoordelijk volmaakt helder kristal.
Als je Tjacka zegt dan zeg je perfectie zeg je perfectie dan zeg je FOK!. FOK! = Tjacka, zonder Tjacka geen FOK!
Vodafonequote:Op maandag 17 februari 2014 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nokia's waren inderdaad ruk, omdat ze bleven hangen op Symbian. Dat liep achter op de iPhones en de Androids, zeg maar.
Op een gegeven moment lieten ze Symbian achter en kozen ze voor Windows Phone. Alhoewel dat nog in kinderschoenen stond, is het inmiddels best volwassen geworden en draait het ook lekker. Voor iemand die weinig nodig heeft raad ik eerder een Windows Phone-toestel aan (dan Android), omdat dat vloeiend draait op de budgettelefoons (i.t.t Android).
[..]
[..]
Het is dus handig om te weten welk telefoon je precies kan kiezen bij je telefoonboer.. Dus, welke twee zijn het?
Ik omschreef hem niet voor niks al eerder als het cement, de fundering van GC. Het verschil tussen goed en kwaad. Langzaam wordt het mij duidelijk dat Tjacka zijn invloed verder reikt dan enken General Chat.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe kan FOK! verder als het zijn hoeksteen is verloren? Ocherm. Ik was erbij toen het fundament van FOK! weg werd getrokken voor de postende demi-god Tjacka
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik omschreef hem niet voor niks al eerder als het cement, de fundering van GC tussen goed en kwaad. Langzaam wordt het mij duidelijk dat Tjacka zijn invloed verder reikt dan enken General Chat.
RIP FOK! Internet
rustig nou maarquote:
Ik dacht dat het over Emiel Ratelband gingquote:Op maandag 17 februari 2014 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
MED / Tjacka stopt ermee.
Jammer man. Maar bedankt voor de tijd. En wellicht tot de volgende keer?
Emiel Ratelbandquote:Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Emiel Ratelband ging
Met de kennis van HMF is VBL superieur.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het valt me iedere keer op hoe dom de gemiddelde fokker buiten voetbal is.
Hij heeft het plaatje zelf gemaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heel misselijk van je om Inso in dit soort plaatjes te posten.
Gadverdamme.
Gemiddeld 2.7 studies per poster.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de kennis van HMF is VBL superieur.
Jij weet best wat ik bedoel, dametje.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft het plaatje zelf gemaakt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij weet best wat ik bedoel, dametje.
Op de schaal van 1 tot 10 een 8 qua hyperactiviteit.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gemiddeld 2.7 studies per poster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |