abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136898889
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Chazr het volgende:
Het item over Els Borst van gisteravod is verwijderd van de site van Opsporing Verzocht ?!
http://avro.nl/opsporingverzocht/
Misschien heeft de politie al een verdachte op het oog ?

Dat krijg je er van als je DNA sporen achterlaat op een plaatsdelict he, zeker balen als je al eerder in aanraking bent geweest met justitie
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_136899586
quote:
Het item over Els Borst van gisteravod is verwijderd van de site van Opsporing Verzocht ?!
hmmm vreemd en wazig. Het was al een mysterieuze zaak en het word er niet duidelijker op.
Ik heb steeds sterker het gevoel dat de Politie iets achter houd.

Zoals de doorzoeking van het bos, zomaar op goed geluk :?
Ik heb het vage vermoeden dat de Politie allang een daderspoor heeft, maar bewust niets naar "buiten" brengt. Bijvoorbeeld om ten eerste het volk niet te verontrusten en te voorkomen dat er op eigen houtje mensen zelf politie-agentje gaan spelen. Tenminste, zelf politie-tje spelen anders dan wat onschuldige FOK! berichten van toetsenbord helden zoals ikzelf :P
Ten tweede, om de dader niet te informeren dat er een bewijsspoor is en dat ze hem op de hielen zitten.

Misschien was het item in opsporing verzocht wel doorgestoken kaart, er werd niet uitvoerig op de zaak in gegaan wat je wel zou verwachten. En was het niet om "tips" te doen, maar eerder of een uitlokking manoeuvre of als een rookgordijn

Deze zaak is sowieso al pittig genoeg, en hoeft niet gespijsd te worden met kruiden zoals peper of zout :o
Koriander mij :|W
het pseudoniem zelfst.naamw.Uitspraak: [psødo'nim, ps½ydo'nim] Verbuigingen: pseudoniem|en (meerv.) verzonnen naam die je gebruikt om je echte naam geheim te houden.
usericoon; Mata Hari, pseudoniem van Margaretha Geertruida (Griet) Zelle
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:37:30 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136900084
quote:
klopt, als los item kon ik het vanmorgen niet vinden, maar het is niet uit de aflevering geknipt en die kon ik (vanmorgen in elk geval) wel bekijken.
pi_136900518
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:19 schreef P.S._Eudoniem het volgende:

[..]
Misschien was het item in opsporing verzocht wel doorgestoken kaart, er werd niet uitvoerig op de zaak in gegaan wat je wel zou verwachten. En was het niet om "tips" te doen, maar eerder of een uitlokking manoeuvre of als een rookgordijn
Wie weet. Uitzending van gisteren deed mij denken aan die Crime Watch poppenkast van vorig jaar in het kader van Madeleine McCann }:|
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:10:58 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136901214
quote:
Raar... als je zoekt op Bilthoven worden er ook geen items weergegeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136901313
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Raar... als je zoekt op Bilthoven worden er ook geen items weergegeven.
Misschien alleen om sensatiezoekers af te weren?
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:15:06 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136901373
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:13 schreef computergirl het volgende:

[..]

Misschien alleen om sensatiezoekers af te weren?
Zodat het item van gisteren waarin men getuigen vraagt die daar tussen 8 en 10 februari geweest zijn niet viral gaat?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136901455
Geen idee joh, maar het is natuurlijk wel een minister van staat geweest en niet tante Truus. Misschien heeft de familie er moeite mee of zo.
Om nou gelijk weer in complotten te denken :|W
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:33:02 #59
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_136902056
Overigens toen ik de politiewoordvoerder hoorde op BNR de ochtend na de vondst van Borst zei de woordvoerder dat niets duidde op een misdrijf. Zo toegetakeld als enkele media melden kan ze dan toch niet zijn geweest lijkt mij.
http://www.bnr.nl/?servic(...)4886&audioId=2154889
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:35:33 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136902141
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef computergirl het volgende:
Geen idee joh, maar het is natuurlijk wel een minister van staat geweest en niet tante Truus. Misschien heeft de familie er moeite mee of zo.
Ik ben niet degene die in complotten denkt, ik vind het alleen vreemd dat het item van de site verdwenen is, als het daar überhaupt al stond, want geen reconstructie en dergelijke natuurlijk.

Maar dat laatste geldt voor meer items.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136902431
Ik heb wel het idee dat de media opdracht hebben gekregen terughoudend te zijn. Als de moordenaar(s) wisten dat ze met ex-minister Borst te maken hadden zullen ze deels op het shock-effect uit zijn geweest en op veel media-aandacht.
pi_136903964
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:43 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb wel het idee dat de media opdracht hebben gekregen terughoudend te zijn. Als de moordenaar(s) wisten dat ze met ex-minister Borst te maken hadden zullen ze deels op het shock-effect uit zijn geweest en op veel media-aandacht.
Maar dat zou niet logisch zijn, andere media publiceren volop op hun sites hierover.
Dus slechts op één site dit achterwege te laten, is slechts één druppel op de gloeiende plaat minder.

Maar het is wel waar dat de Nederlandse Politiek volop censureert in de pers. Ik heb er zelf mee te maken gekregen, zowel direct evenals indirect.
Het ging om een zeer gevoelige zaak, DigiNotar, waarbij mij te verstaan is gegevens mijn mond te houden over bepaalde zaken in de media. Zo niet dan zou ik het landsbelang, Staatsbelang, schaden en van me bedje gelicht worden door. :X

Wie wil weten wat ik niet in de media mocht publiceren, en waarom niet, vraag en antwoord alleen via persoonlijk bericht aan mij (PM of DM).

Dus dat de media regelmatig een spreekverbod/publicatie verbod krijgt in Nederland, ik denk veel vaker dan we denken, of willen weten -O-
Soms schijnt het Staatbelang te zijn als het volk dingen niet te weten komt, als in algemeen bekend zijnde. En of de oorzaak omtrent de dood van Els Borst ook word verzwegen?
Het zal me niet verbazen.

De Nederlandse Politiek is door en door corrupt en censureert burger en pers, dus geloof wat men geloven wilt, want de echte waarheid komen we waarschijnlijk toch nooit te weten. :7
het pseudoniem zelfst.naamw.Uitspraak: [psødo'nim, ps½ydo'nim] Verbuigingen: pseudoniem|en (meerv.) verzonnen naam die je gebruikt om je echte naam geheim te houden.
usericoon; Mata Hari, pseudoniem van Margaretha Geertruida (Griet) Zelle
pi_136914443
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef computergirl het volgende:
Ik vind het ook opvallend dat het item er nu al er af is gehaald.
pi_136914940
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:43 schreef Loekie1 het volgende:
Qua (sensatie) verslaggeving kan ik me dat wel voorstellen, maar dit gaat om de hulp van het publiek bij het oplossen van een vermeend misdrijf. Dat is iets heel anders.

Het zou al helemaal raar zijn als de familie heeft verzocht om het te verwijderen, dat horen zij helemaal niet te bepalen want nogmaals, het gaat om een misdrijf. Daar gaat de recherche over. Familie zou juist moeten willen dat het zsm wordt opgelost.

Item stond gisteren trouwens nog wel op de site. Kan het met cache helaas niet terughalen.
pi_136918096
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:19 schreef P.S._Eudoniem het volgende:

Ik heb steeds sterker het gevoel dat de Politie iets achter houd.

Ik heb het vage vermoeden dat de Politie allang een daderspoor heeft, maar bewust niets naar "buiten" brengt.

Eens. Het korte stukje in opsporing verzocht was imo in een poging om de dader(s) de indruk te geven dat ze geen idee hebben en naarstig op zoek zijn naar info, alleen wat sigarettenpeuken uit het bos als aanwijzing hebben enzo.

Ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is dat Els Borst opgewacht is, door wie zullen we waarschijnlijk snel genoeg horen.
pi_136921277
Ik vrees dat de criminaliteit tegenwoordig zo ver gevorderd is en zoveel informatie heeft dat ze precies weten hoe ze geen sporen moeten achterlaten. De wet moet verruimd worden, camera's moeten ook gericht worden op de openbare weg.
pi_136923091
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:18 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vrees dat de criminaliteit tegenwoordig zo ver gevorderd is en zoveel informatie heeft dat ze precies weten hoe ze geen sporen moeten achterlaten. De wet moet verruimd worden, camera's moeten ook gericht worden op de openbare weg.
Ja, misschien moeten we ook wel van iedereen een vingerafdruk en DNA opslaan.... |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136923952
Het blijft oorverdovend stil.
pi_136924184
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:59 schreef Webschip het volgende:
Het blijft oorverdovend stil.
Logisch.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 20 februari 2014 @ 12:09:01 #70
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_136924218
Vier topics 8)7
  donderdag 20 februari 2014 @ 12:09:39 #71
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_136924235
NWS hopend op een bontkraagje met Noord-Afrikaans uiterlijk.
pi_136924500
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:09 schreef betyar het volgende:
Wat is dat nou weer voor rare conclusie?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 20 februari 2014 @ 12:20:18 #73
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_136924571
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor rare conclusie?
Gebaseerd op de posts in NWS.
pi_136924598
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:20 schreef betyar het volgende:

[..]

Gebaseerd op de posts in NWS.
Dus je haalt posts in andere willekeurige NWS topics aan om hier een conclusie te kunnen droppen die op geen enkele manier uit de reacties blijkt?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 20 februari 2014 @ 12:23:47 #75
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_136924664
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus je haalt posts in andere willekeurige NWS topics aan om hier een conclusie te kunnen droppen die op geen enkele manier uit de reacties blijkt?
Komt nog ^O^

Moet je eens opletten hoe snel dit topic volstroomt zodra het uitkomt dat de dader een Marokkaan is. Zijn net vliegen die een kadaver onderhanden gaan nemen.
pi_136924768
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:23 schreef betyar het volgende:

[..]

Komt nog ^O^

Moet je eens opletten hoe snel dit topic volstroomt zodra het uitkomt dat de dader een Marokkaan is. Zijn net vliegen die een kadaver onderhanden gaan nemen.
Ja, dat is wat anders, maar dat betekent niet dat NWS er op hoopt dat het een bontkraagje is.
Overigens zal het ook wel volstromen als het een Oostblokker is, of een junk, of een boos buurjongetje.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 20 februari 2014 @ 12:28:27 #77
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_136924831
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat is wat anders, maar dat betekent niet dat NWS er op hoopt dat het een bontkraagje is.
Overigens zal het ook wel volstromen als het een Oostblokker is, of een junk, of een boos buurjongetje.
Eerste reactie :

"Je verwacht het niet hè :') "
pi_136925095
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Logisch.
Ze zullen de tijd wel nodig hebben.
pi_136926791
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:36 schreef Webschip het volgende:

Ze zullen de tijd wel nodig hebben.
Dat. Maar meer nog: informeren van publiek is in prioriteit zo'n beetje het laagste daar op de agenda.
pi_136927421
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat. Maar meer nog: informeren van publiek is in prioriteit zo'n beetje het laagste daar op de agenda.
Vreemd voor zo'n high profile case die wereldwijd de pers heeft gehaald.
  donderdag 20 februari 2014 @ 14:19:15 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136928521
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:09 schreef betyar het volgende:
er is veel langsgekomen, maar volgens mij die (hier) nog niet :D
pi_136929805
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:28 schreef betyar het volgende:

[..]

Eerste reactie :

"Je verwacht het niet hè :') "
Ga eens een ander topic lopen verpesten.
pi_136930370
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:52 schreef Chazr het volgende:

Vreemd voor zo'n high profile case die wereldwijd de pers heeft gehaald.
Hoezo? Het onderzoek naar de toedracht en eventuele dader(s) lijkt mij altijd prioriteit hebben boven het informeren van het publiek.
pi_136954737
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zolang ze geen extra informatie van het publiek nodig hebben ;)
pi_136958122
Jan Kuitenbrouwer tweet dat er een goed stuk van@henribeunders in #nrc staat vanavond. 'Politie doet onnodig geheimzinnig in zaak Els Borst.'

Zal wel de papieren versie zijn dan -O-
pi_137116250
Onmin...ruzie...om het leven gebracht...onmin... personen met wie ze de laatste tijd contact had... etc.

De politiewoordvoerder geeft niet veel weg, maar de mogelijkheid "inbraak" lijkt volledig te zijn doorgestreept.

3 video's update mbt het onderzoek van 24.02: http://nos.nl/video/61573(...)ls-borst-deel-3.html
  dinsdag 25 februari 2014 @ 06:50:45 #87
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137116391
Daaruit (gesprek met Bernhard jens), geen transcript, 2e video:

'Heeft u sporen van de daders?'
'Wij hebben in elk geval sporen veilig gesteld, maar over de bruikbaarheid kan ik niks zeggen'.

'Ik stel u toch de vraag, heeft u vingerafdrukken gevonden'
'Daar wil ik echt niets over zeggen want dat zijn de zogezegde daderwetenschappen van ons onderzoek'.

'In Bilthoven gaat het verhaal 'ze hebben helemaal niets, ze hebben helemaal geen spoor van een mogelijke dader', is dat onjuist?'
'Wat ik kan zeggen, wij hebben sporen veilig gesteld. Ook in het bos wat zeg maar grenst aan het huis, ook daar zijn sporen uit meegenomen. Maar of die sporen uiteindelijk ook leiden tot of dat ze bruikbaar zijn, dat moet gaandeweg blijken, dat weten we nog niet en ik wil het ook niet zeggen'.

Terug naar de scenario's.
'Waar houdt u rekening mee'
'Heel breed, het kan zo zijn dat ze onmin had met iemand en dat ze is opgezocht, het scenario inbraak is niet echt voor de hand liggend maar voor de 100% uitsluiten kunnen we ook niet'.

'Waarom houdt u rekening met het scenario onmin, of dat iemand nog een rekening had te vereffenen'.
'Omdat het een van de scenario's is dat zou kunnen, waarom niet, we hebben geen braaksporen, het is een vrouw van 81 waarom zou die niet in onmin hebben kunnen leven met iemand'.

'Heeft u aanwijzingen dat dat het geval was'.
'Op dit moment ga ik over aanwijzingen helemaal niets zeggen'.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 07:34:05 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137116550
Dat onmin blijft meer hangen omdat de vragensteller daarin vastbijt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 25 februari 2014 @ 07:40:03 #89
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137116594
Ja ik hoor eigenlijk niks verhelderends, behalve dan misschien dat er toch sporen zijn vastgesteld en niet alleen uit het bos.
pi_137119238
Dat er niet is ingebroken in zo'n kapitaal huis, kan erop wijzen dat de daders zo weinig mogelijk sporen wilden achterlaten. Ik denk in de richting van een politieke moord. Want blijkbaar zijn er ook geen spullen van haar gestolen, handtas oid.
Het lijkt me toch heel nuttig om alle politici en ex-politici beter te beveiligen. Mevrouw Borst had blijkbaar helemaal niks ter beveiliging, geen cameraatje, niks. En dat hebben ze vast geweten.

[ Bericht 20% gewijzigd door Loekie1 op 25-02-2014 11:05:51 ]
pi_137119357
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:41 schreef Loekie1 het volgende:
Dat er niet is ingebroken in zo'n kapitaal huis, kan erop wijzen dat de daders geen sporen wilden achterlaten. Ik denk in de richting van een politieke moord. Want blijkbaar zijn er ook geen spullen van haar gestolen, handtas oid.
Het lijkt me toch heel nuttig om alle politici en ex-politici beter te beveiligen. Mevrouw Borst had blijkbaar helemaal niks ter beveiliging, geen cameraatje, niks. En dat hebben ze vast geweten.
Maar waarom uitgerekend nu?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_137119458
Waarom niet? Als je tegen het politieke systeem bent is elk moment goed genoeg. Het is naief om te denken dat ze D66-leden zullen sparen en vrouwen op hoge leeftijd met rust zullen laten.

Maar wellicht wil men juist D66 aanpakken of is er een reden om juist een D66-lid te vermoorden. De moord vond ook nog plaats direct na een D66-congres, dat is een beetje veel toeval.

[ Bericht 44% gewijzigd door Loekie1 op 25-02-2014 11:19:25 ]
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:29:45 #93
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_137120288
D'66 heeft niet echt een extreem gedachtengoed.

Denk dan eerder dat die Bonnie en Clyde die naar Duitsland zijn gevlucht er mee te maken kunnen hebben. Die beroofden wel hun slachtoffers, maar na zware mishandeling. Hun reactie zou bij constatering dat zij iemand hebben doodgeslagen vluchten kunnen zijn zonder buit.

De "kick" van de macht om iemand vernederend te mishandelen is duidelijk onderdeel in hun patroon, beroven wellicht maar bijzaak. Een levenloos iemand zou een paniekreactie kunnen veroorzaken.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:04:07 #94
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137121224
Ik denk niet dat het om d66 te doen is of om bepaalde besluitvorming waar zij onderdeel van is geweest. Wel denk ik dat de dader echt uit was op Els Borst, of omdat ie dacht dat er wat te halen viel of omdat iemand zich gepasseerd oid voelde.
Maar Bonnie en Clyde kan ook.
pi_137122188
Het enige wat we dus tot nu toe hebben zijn hele grote speculazen.
pi_137123454
Uiteindelijk weten we dus nog steeds niks.
pi_137190243
quote:
Bilthoven - De politie doet donderdag 27 februari aanvullend onderzoek bij het huis van de op 10 februari dood aangetroffen mevrouw Borst.

Op maandag 10 februari 2014 werd mevrouw Borst dood aangetroffen in de garage van haar huis aan de Ruysdaellaan in Bilthoven. Uit onderzoek is gebleken dat zij waarschijnlijk door een misdrijf om het leven is gekomen.

In het onderzoek naar de dood van mevrouw Borst doet het rechercheteam donderdag voortgaand onderzoek in en bij de garage van de woning aan de Ruysdaellaan in Bilthoven. Een aantal (forensisch) experts zal op de plaats waar mevrouw Borst is aangetroffen aanvullend onderzoek doen. Doel is om een zo goed mogelijke analyse van de aangetroffen sporen in relatie tot de plaats delict te kunnen maken. Dit met het oog op nader te verrichten forensisch onderzoek.

Om ongestoord te kunnen werken is voor de garage van de woning een tent van de forensische opsporing geplaatst. De straat zal gedurende het onderzoek aan beide zijden zijn afgesloten.
Bron: http://www.politie.nl/nie(...)s-mevrouw-borst.html
pi_137190286
Er komt nieuw onderzoek:

Politie analyseert sporen bij huis Els Borst
BILTHOVEN -

Forensische experts van de politie en het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) analyseren donderdag in Bilthoven sporen die in de afgelopen twee weken zijn gevonden in en bij de garage van oud-minister Els Borst.

Een deel van de rechercheurs is al eerder bij haar woning in de Ruysdaellaan in Bilthoven geweest, voor anderen is de plek nieuw. Doel is een analyse te maken van de aangetroffen sporen en daarna nader forensisch onderzoek te doen.
Frisse blik

Volgens de politie wordt alleen opnieuw gekeken naar sporen die in en bij de vrijstaande garage van Borst zijn gevonden. De spullen die ME'ers vonden bij het uitkammen van bosjes bij de Ruysdaellaan blijven donderdag buiten beschouwing. Omdat een aantal experts nog nooit in de Ruysdaellaan is geweest, kijken zij met een frisse blik naar de sporen op de plaats van het waarschijnlijke misdrijf. De sporen zelf heeft iedereen wel eerder gezien, aldus de woordvoerder.

In de tuin van Borst is donderdag een tent geplaatst voor de onderzoekers. Ook de straat is afgesloten. De sporenanalyse gaat naar verwachting een groot deel van de dag duren.
http://www.telegraaf.nl/b(...)uis_Els_Borst__.html
  donderdag 27 februari 2014 @ 17:03:45 #99
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137204928
quote:
Politie onderzoekt betrokkenheid duo bij andere zaken
De politie bekijkt of het criminele duo dat woensdag in het Duitse Schwerte werd opgepakt bij nog meer zaken betrokken is.

Politiechef Patricia Zorko zei bij RTL Late Night, op een vraag van programma-gast Jan Kooijman, dat daaronder ook de moord op oud-minister Els Borst is.

Ze voegde daar wel meteen aan toe dat er nu geen aanwijzingen zijn dat Antonius Marcos van der Ploeg en Enise Merve Bircan iets met de dood van Borst te maken hebben. ''We sluiten niets uit'', aldus Zorko.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ij-andere-zaken.html
  donderdag 27 februari 2014 @ 17:06:44 #100
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137205006
quote:
Logisch dat ze dat even natrekken, maar lijkt me totaal niet logisch als dit aan elkaar gelinkt is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')