In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
12:00quote:Op zondag 16 februari 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe laat? Hopelijk niet tijdens de ijshockeyfinale of het 50 km langlaufen
Zal ik uitgebreid doen na 34 speelrondenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga de ranglijst bestuderen, mafklapper.
Kut.quote:
Olumpische winterspelenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut.
Dat is tijdens het goddamn langlaufen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
De vlaggetjes uit de OP zijn stuk,
deze moeten er in
[ afbeelding ]
Hier verder.
Het blijft gewoon fucking raar. Waarom zou je dat zeggen, als volwassen man?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:03 schreef Caland het volgende:
Het is altijd weer lachen met Ronald 'mijn broer' de Boer.
Langlaufen en die loting boeien allebei geen reet joh.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut.
Dat is tijdens het goddamn langlaufen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Langlaufen en die loting boeien allebei geen reet joh.
Precies. Interlandvoetbal moet vandaag nog worden afgeschaft.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Langlaufen en die loting boeien allebei geen reet joh.
De meeste zijn dan ook van Chelseaquote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
Rob kent de spelers van Vitesse niet.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
De OP wordt wel beter met die laatste toevoeging, nu de vlaggetjes nog.
Nee.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies. Interlandvoetbal moet vandaag nog worden afgeschaft.
Ronald de Boer is een volwassen kleuter.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het blijft gewoon fucking raar. Waarom zou je dat zeggen, als volwassen man?
Maar ze hebben wel een hele kekke zeearend.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef Caland het volgende:
Vitesse mist een spits. En supporters. En een stadion. En een eigen identiteit.
Volgende week gaat hij Pelle, Vilhena en Immers een gele kaart aannaaienquote:Op zondag 16 februari 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word echt schijtziek van Luc Castaignos.
Nee joh, ze zijn er trots op om een fabriek van Chelsea te zijn, dat hoorde je paar weken geleden toch nog in De Kuip?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef Caland het volgende:
Jezelf?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:06 schreef Cavaliers het volgende:
Mocht ik een pistool hebben, met één kogel, en ik stond in een kamer met Jan-Joost van Gangelen en Luc Castaignos, zou ik niet weten wie neer te schieten.
Ik hoef geen gloryhunters. Stadion is prima. Geweldige eigen identiteit.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef Caland het volgende:
Vind je het gek. Maar toch blijft het storend.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het WK ben jij gewoon weer van de partij ouwe pik.
Gastquote:
quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik hoef geen gloryhunters. Stadion is prima. Geweldige eigen identiteit.
Variërend per eigenaar. Nooit saai.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik hoef geen gloryhunters. Stadion is prima. Geweldige eigen identiteit.
FC Hollywoodquote:Op zondag 16 februari 2014 23:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Variërend per eigenaar. Nooit saai.
zeg dat tegen inter.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Castaignosover het paard getild, loopt kilometers naast z'n schoenen
Typische 13 in een dozijn
Niks speciaals aan
Arrogant kutmannetje
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk slaat iemand een keer al die tanden uit de bek van Michel Jansen.
Nou nou nouquote:Op zondag 16 februari 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk slaat iemand een keer al die tanden uit de bek van Michel Jansen.
de 4de manquote:Op zondag 16 februari 2014 23:09 schreef Caland het volgende:
Wie was die man die net over Castaignos aan het praten was?
De materiaalman van Twente.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:09 schreef Caland het volgende:
Wie was die man die net over Castaignos aan het praten was?
Ik zeg Groningen, als Nick mee doet.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg Feyenoord. Wat denk jij
Volgens mij dacht Kolder in eerste instantie dat Feyenoord interesse had, dat denken duurde wel erg langquote:Op zondag 16 februari 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg Feyenoord. Wat denk jij
laten we hem vervangen voor Henk de Haanquote:Op zondag 16 februari 2014 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Wat een walgelijke vent is die Sjoerd toch
Waarom? Ik hoor 'm alleen maar zinnige dingen zeggen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:10 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
laten we hem vervangen voor Henk de Haan
Verweij volledig de grond inboren via een laf medium als Twitter en nu over zijn rug willen scorenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:10 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij dacht Kolder in eerste instantie dat Feyenoord interesse had, dat denken duurde wel erg lang
Hij acteertquote:Op zondag 16 februari 2014 23:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom? Ik hoor 'm alleen maar zinnige dingen zeggen.
Voor 40-45 per kwartier zou ik haar doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Caland het volgende:
Die Rob Jansen zou zijn moeder nog verkopen. Voor 50 euro per kwartier.
Moest zelf ook even nadenken, werd al bang maar ik dacht wel wat sneller dan Kolder aan die heroïsche wedstrijd van hemquote:Op zondag 16 februari 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ikzelf ook overigens en wilde Feyenoord als hardop uitlachen.
Swagggg.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Ronald de Boer is wel een.baas trouwensnet als.frankie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar mijn broer.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Ronald is egoïstischerquote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef OllieWilliams het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Cocu een betere trainer kan worden....Solskjear speelt het nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Is al gebeurdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is druk bezig zijn wiki pagina te herstellen.
Wat is ermee gebeurd?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is druk bezig zijn wiki pagina te herstellen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Cocu een betere trainer kan worden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh. Marokkanen breken uiteindelijk nooit door.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Buitendam het volgende:
Maher wordt met verlies verkocht om dan bij een andere club gigantisch furore te maken,
Kutzooi.
Maher kon het best naar Ajax gaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Buitendam het volgende:
Maher wordt met verlies verkocht om dan bij een andere club gigantisch furore te maken,
Kutzooi.
Die breken door een winkelruit.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Marokkanen breken uiteindelijk nooit door.
Het is een Marokkaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maher kon het best naar Ajax gaan.
Stijn. Dit zijn teksten voor mensen die voor de flat bij Benno staan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die breken door een winkelruit.
Eerst belangrijk zijn, dan ruzie krijgen met de trainer en in het 2e elftal gezet worden?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die gaat straks gewoon rentenieren, waarop zijn vrouw hem dagelijks toastjes voorschotelt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Marokkanen breken uiteindelijk nooit door.
Is ie al bij HvN geweest?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stijn. Dit zijn teksten voor mensen die voor de flat bij Benno staan.
quote:
Blij dat dat niet gebeurd isquote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als de Rijdende rechter er nou eens langsging.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee, ik kon Studio Ajax niet weerstaan.
Als je een bon inlevert krijg je korting van 14-18 euro.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor 40-45 per kwartier zou ik haar doen.
Nooit naar ADO uit geweest, merk ik. Die meoten gewoon koste wat kost in de Eredivisie blijven. Roda mag vandaag nog afbranden.quote:
Je zit in het peleton.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We staan eerste..... van de subtop.
Nieuwe Zidane dit datquote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef Caland het volgende:
Behalve Taarabt natuurlijk. Maar dat is buitencategorie.
Random woord: krakeling.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ADO is nog wel leuk (Littlerabbit zal dit een goede post vinden)
RKC
Roda
En een gratis douche.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je een bon inlevert krijg je korting van 14-18 euro.
van Seumeren vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef Mansjester het volgende:
Utrecht mag er wel uit, kunnen we Paul uitlachen
Sparta en VVV zou leuk zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Paxcon het volgende:
En aub geen Willem II terug volgend jaar
Gewoon Dordt er in.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Paxcon het volgende:
En aub geen Willem II terug volgend jaar
Dan kies ik voor radijsjes.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Wie degradeert rechtstreeks uit de Eredivisie
Je mag het allemaal hier vertellen.
#reclame
Lees die zin nu nog eens door.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Caland het volgende:
Rob Jansen is zo'n figuur waar ik spontaan agressief van wordt. Voor dit programma zat Rob Kamphues dus ik denk dat ik zo even een bushokje ga verbouwen.
ADO is cult, hoort erin.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nooit naar ADO uit geweest, merk ik. Die meoten gewoon koste wat kost in de Eredivisie blijven. Roda mag vandaag nog afbranden.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Caland het volgende:
Rob Jansen is zo'n figuur waar ik spontaan agressief van wordt. Voor dit programma zat Rob Kamphues dus ik denk dat ik zo even een bushokje ga verbouwen.
Juist.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
ADO is cult, hoort erin.
Lexie, Wesley, Mikey en Tommie
Sorry. Het is natuurlijk niet spontaan meer als het elke keer gebeurdt als Jansen op TV is.quote:
Gaf ie niet ergens commentaar..? staat me iets van bijquote:Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef Paxcon het volgende:
Sjek wilde ook even laten weten dat hij erbij was
Dit is van voor mijn tijdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaf ie niet ergens commentaar..? staat me iets van bij
Hahahaahahahaha. Neequote:Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef arjan1112 het volgende:
Roda moet blijven.
Dat is in potentie een topclub.
Liep Sjek maar een brug te ver, dan was hij niet zo vies dikquote:
1x 2e maakt ze niet een potentiële topclubquote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vergeten dat ze 2de werden ? Met Nol als suikeroom ?
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
DENNIS BERGKAMP....DENNIS BERGKAMP....DENNIS BERGKAMP....DENNIS BERGKAMP.....DENNIS BERGKAMP.... OOOOOOOAAAAHHHAAAAAA
FRANK DE BOER SPEELT DE BAL NAAR DENNIS BERGKAMP, DIE NEEMT DE BAL FEILLOOS AAN, EN DIE SCHIET DE BAL ERIN!!!!!!
WE SPELEN NOG OFFICIEEL TWINTIG SECONDEN.....DENNIS BERGKAAAAAAMP!!!! 2-1!!!!!!
Nee, Frank Snoeks had een tia gehad na de rode kaart van Ortega, toen nam Jack het over.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Mansjester het volgende:
In één keer het commentaar van Sjek!
Toen hadden we pas echt het wk moeten winnen.quote:
Oh echt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Evertjan het volgende:
Dat Argentijnse elftal was echt goed veel beter dan het huidige
Alsof hij zelf verstand heeft van montagequote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Caland het volgende:
Sjek moest natuurlijk wel even zijn radiocommentaar in dit filmpje monteren. De zelfpijpert.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Frank Snoeks had een tia gehad na de rode kaart van Ortega, toen nam Jack het over.
Gewoon een mooi moment. Je moet niet zo zeiken.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Caland het volgende:
Sjek moest natuurlijk wel even zijn radiocommentaar in dit filmpje monteren. De zelfpijpert.
in '90 ook welquote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Toen hadden we pas echt het wk moeten winnen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alsof hij zelf verstand heeft van montage
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
kloptquote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef rubbereend het volgende:
Toen vloog geloof ik al het bier door de kroegen's avond nog de Duitsers eruit
wat een dag
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]Ik ben nog steeds jaloers op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Ik walg van je.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon een mooi moment. Je moet niet zo zeiken.
Waarschijnlijk omdat hij zich er van bewust is dat zijn commentaar op de radio nog jarenlang van historische waarde is en hij er commercieel misschien ook wel een slaatje uit slaat.. zou me niet verbazen. Heb het altijd een gladjakker gevonden maar ook weer geen eikel.. Sjek is Sjek.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Sjek waarom toch altijd die overacting.
Der uit De Cock.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds jaloers op je.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]Ga vooral door met jezelf voor lul zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Wordt weer tijd voor een show met Henryquote:Op zondag 16 februari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mis de scherpe analyses van Robbie Savage en Danny Murphy.
Iedere voetballiefhebber denkt bij die goal aan het commentaar van Sjek. Dat hoort er gewoon bij.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij zich er van bewust is dat zijn commentaar op de radio nog jarenlang van historische waarde is en hij er commercieel misschien ook wel een slaatje uit slaat.. zou me niet verbazen. Heb het altijd een gladjakker gevonden maar ook weer geen eikel.. Sjek is Sjek.
Hij doet het WK bij hunquote:Op zondag 16 februari 2014 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wordt weer tijd voor een show met Henry
Hier heeft Jack het radio commentaar onder de beelden gemonteerdquote:
Ja en dat weet Sjek dondersgoed als hij zo zit te bleren in de microfoon.. het is allemaal 1 grote act.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iedere voetballiefhebber denkt bij die goal aan het commentaar van Sjek. Dat hoort er gewoon bij.
Misschien kunnen we zelf teksten verzinnen die Blof zo zou zingen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tijd om de leemte op te vullen met zielsverwarmende teksten van Bløf
Zwaaiend met mijn jas.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Het is zó stil in mij, ik heb gewoon nergens woorden voor.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van Blof, maar ga je gang.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is de dijk, lul. Ook kut trouwens.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Het is zó stil in mij, ik heb gewoon nergens woorden voor.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heeft Jack het radio commentaar onder de beelden gemonteerd![]()
Niet echt goede kwaliteit Jack.
Van dik hout, maar ook kut.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is de dijk, lul. Ook kut trouwens.
Van Dik Hout, idiootquote:Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is de dijk, lul. Ook kut trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |