quote:Op zondag 16 februari 2014 21:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de kaart.
Algemene kaart: Op voorkant staan onze namen met een werkje. Dit staat aan de binnenkant (rechts)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de daggasten komt deze tekst links:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de avond gasten komt dit aan de linkerkant:Via DM al een aantal (taalkundige tips en) aanpassingen gehad, maar laat ze vooral komen (u/jullie gebruik is al genoemd)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn onze kaartenvandaag gemaakt en van de week naar de drukker.
Bedankt, lieve DM'er
En ja, we gaan ze binnenkort laten drukken en dan versturen. 3,5 maand van te voren... Het is in het (voor) seizoen van de vakanties en dergelijke en wil niet achteraf horen "als we het eerder wisten hadden we... of konden we....". Dus ze gaan over weekje of twee/ drie op de post.![]()
@ Prof Hoax: Mooie kaart wordt het, hoor! Ik houd ook wel van dat eenvoudige. Dat alles op rijm is, staat mij persoonlijk een beetje tegen, maar dat is uiteraard een kwestie van smaak.
@ Jula: Fijn dat je plan om de kaarten op Valentijnsdag aan te laten komen, is gelukt!![]()
Ik herhaal m'n vraag uit het vorige topic nog eens
Kunnen jullie misschien wat inzicht geven in wat de catering voor jullie bruiloft gaat kosten of gekost heeft? Volgens mij is dat naast de kosten voor de locatie de grootste kostenpost. En juist van catering vind ik het zo moeilijk in te schatten wat we eraan kwijt zouden zijn...
We denken nu aan diner met zo'n 20 mensen. Het liefst aan een lange tafel met gewoon grote schalen pasta om te delen en dat iedereen elkaar zelf kan bijschenken uit de flessen die op tafel staanEn dan nog 30 mensen erbij voor de receptie/borrel met een glas champagne en verder wat rondes met drankjes en borrelhapjes. Over wat voor bedragen hebben we het dan?
![]()
Wij betaalden voor de daggasten voor 1,5 uur borrelen en diner van twee gangen (taart van mijn schoonvader was het dessert) 45 euro. Dit is gebaseerd op het feit dat we voor de avondgasten 29,50 betaalden en voor de daggasten inclusief avond 75 euro betaaldenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:47 schreef Amsel het volgende:
Kunnen jullie misschien wat inzicht geven in wat de catering voor jullie bruiloft gaat kosten of gekost heeft? Volgens mij is dat naast de kosten voor de locatie de grootste kostenpost. En juist van catering vind ik het zo moeilijk in te schatten wat we eraan kwijt zouden zijn...
We denken nu aan diner met zo'n 20 mensen. Het liefst aan een lange tafel met gewoon grote schalen pasta om te delen en dat iedereen elkaar zelf kan bijschenken uit de flessen die op tafel staanEn dan nog 30 mensen erbij voor de receptie/borrel met een glas champagne en verder wat rondes met drankjes en borrelhapjes. Over wat voor bedragen hebben we het dan?
![]()
Normaal is het nog duurder maar we kregen familiekorting.
Het is zeker niet de goedkoopste optie die we hebben gezien maar wel de meest sfeervolle.
Ik denk zeker dat de daggasten qua drankjes niet gedronken hebben naar die prijs maar gezien het feit dat het familie was wilden ze geen gezeur met achteraf en hebben we dus alles afgekocht. Ik heb begrepen dat dit vaak toch duurder is dan achteraf de drank rekening betalen.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Maar het verschilt nogal per locatie dus ik zou gewoon voor je favoriete locaties een offerte opvragen.
Wij betaalden dus niet apart voor zaalhuur o.i.d.
Het eten en feest was inderdaad de grootste kostenpost. De locatie van die twee zat bij de prijs in. Het raadhuis was in verhouding tot mijn outfit ook heel goedkoop![]()
De fotograaf staat gedeeld tweede met mijn outfit denk ik
[ Bericht 21% gewijzigd door laziness op 16-02-2014 23:05:38 ]Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Ik zat te kijken naar de datum op de kaart, zie nu pas dat je in juni al trouwt. Vandaar mijn vraag over nu al laten drukken, maar 3,5 maand van tevoren is inderdaad wel mooi op tijd!quote:Op zondag 16 februari 2014 22:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
En ja, we gaan ze binnenkort laten drukken en dan versturen. 3,5 maand van te voren... Het is in het (voor) seizoen van de vakanties en dergelijke en wil niet achteraf horen "als we het eerder wisten hadden we... of konden we....". Dus ze gaan over weekje of twee/ drie op de post.Wij zijn de afgelopen maand op drie locaties geweest en allemaal hanteren ze andere prijzen. De goedkoopste deed het voor 23,50 per persoon voor de avondgasten. Dit was dan inclusief alle drank (fris, bier, koffie, wijn, mix), gebak bij binnenkomst, broodje met koffie bij vertrek, 4 koude hapjes en 4 warme hapjes (bittergarnituur). Daar kwam geen zaalhuur bij, dus dat was écht heel erg goedkoop. En meestal ben ik dan wat huiverig, maar ik ken hun dienstverlening tijdens feestavonden en er wordt gewoon stevig doorgeschonken en ook de hapjes zijn van goede kwaliteit. Diner voor daggasten kwam op 26,50 voor een drie ganger menu exclusief drankjes.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:47 schreef Amsel het volgende:
De duurste locatie was wel een echte A-locatie voor een bruiloft. Zaalhuur ruim 1400 euro en dan kwam alle drank er nog los bij. Gemiddeld moesten we aan 25 euro per persoon aan drankjes rekenen en ik had dan voor ongeveer 12,50 aan hapjes uitgezocht wat totaal op 37,50 per persoon voor de avond kwam. Prijzen voor diner waren wat lastiger in te schatten omdat de menukaarten die we als suggestie meekregen niet onze voorkeuren had. Maar daar moest ik rekenen op ongeveer 40 a 50 euro per persoon voor een 3 gangen menu exclusief drankjes. Maar ja, dan zit je wel een op sprookjesachtige trouwlocatie
De derde locatie is op 100 meter afstand van de eerste locatie. Deze zaal heeft voor mijn gevoel wat meer aankleding zoals ik die graag zocht. De prijs komt neer op ruim 26 euro per persoon. Hierbij is de drank weer afgekocht, inclusief 2 koude en 2 warme snacks, maar elke ronde bevat genoeg hapjes dat iedereen 2x kan pakken. Dus in totaal ook 8 snacks per persoon. Geen gebak bij binnenkomst, maar wel een broodje met koffie na afloop. Diner komt hier voor een 3-gangen menu op 36 euro. Het dessert is hier een ijsbruidstaart en geen standaard ijsje. Voor de aankleding van de zaal/tafels vragen ze 100 euro.
Uiteindelijk hebben we voor locatie drie gekozen. Hoewel er niks mis is met de goedkoopste locatie zocht ik in mijn feestzaal wat meer "body" en die vond ik wel op de derde locatie. Lastig uit te leggen denk ik, maar toen ik in die zaal stond was het voor mijn gevoel alleen nog een kwestie van mensen naar binnen en de muziek aan het je kon feesten.
Overdag zitten we op de trouwlocatie waar we naast trouwen ook een toost en bruidstaart doen. Die prijzen moet ik nog ontvangen voor de horeca, maar aangezien dat alleen de locatie huur is en maximaal 2 uurtjes drank, taart en champagne heb ik daar vooralsnog iets van 600 euro voor begroot excl de huur van de locatie
Maar ga vooral praten met de locaties die jij graag wilt zien. Alle prijzen zijn zo verschillend en doordat ze allemaal wat anders bieden is het ook een beetje appels en peren vergelijken ondanks dat het gewoon feestzalen met drankjes en hapjes zijn.»» Democracy is so overrated »»![]()
uitgebreid buffet met voor-tussen-hoofd-na gangen, warm/koud met redelijk keus = 30 euro p.pquote:Op zondag 16 februari 2014 22:47 schreef Amsel het volgende:
Wij doen de gehele dag (receptie - diner - avondfeest) op 1 locatie dus ze rekenen geen huur.![]()
Die appels en peren maken het zo lastig jaquote:Op maandag 17 februari 2014 06:44 schreef RoelerMF het volgende:
Maar ga vooral praten met de locaties die jij graag wilt zien. Alle prijzen zijn zo verschillend en doordat ze allemaal wat anders bieden is het ook een beetje appels en peren vergelijken ondanks dat het gewoon feestzalen met drankjes en hapjes zijn.Dank voor de info in ieder geval! En Laziness ook.
![]()
Ik vond het ook lastig hoor Amsel maar er waren best nog wel een hoop locaties die wel prijzen op hun site hadden staan en daar ben ik ook het meest op af gegaan.
Bepaald hoeveel van ons budget er was voor diner en feest en toen gaan zoeken naar de juiste balans van sfeer en prijs.
Ik wilde niet overal op gesprek en dan een offerte krijgen die buiten ons budget was.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Daar valt niks zinnigs over te zeggen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:47 schreef Amsel het volgende:
![]()
Wat ik heb gedaan om alle appels en peren eerlijk te vergelijken is om eerst ook vooral zelf te bepalen wat je wilt hebben. Een uitgangspunt zodat je weet wat je wilt; voor ons was dat;
Plus minus 125 gasten (140 uitnodigingen)
Minimaal 10 drankjes per persoon
Minimaal 8x een hapje (koud/warm was om het even)
Broodje met koffie na afloop (Dus niet om half 1, maar om 1 uur)
En niet-catering achtige voorwaarden:
Een zaal die knus/goed aanvoelt
Een goed podium waar een goede band kan staan
Genoeg ruimte om te kunnen zitten en te staan + genoeg dansvloer zonder dat het elkaar in de weg zit
Op basis van die voorwaarden had ik een excel documentje waar ik al die getallen heb ingeklopt zodat ik financieel gezien heel snel makkelijk kon vergelijken. Bij de duurste A-locatie ging ik al snel allemaal concessies doen om de prijs te drukken en het te rechtvaardigen dat ik daar wilde trouwen. (Minder gasten, kleinere band [DJ?], goedkopere hapjes).
Bij de goedkoopste zaal zag ik veel potentie, maar de zaal zou met schermen worden verkleind, wat ik niet helemaal goed vond voelen
De derde zaal was perfect (Maximaal 150 gasten in de zaal) en goede scheiding tussen zitten/staan en dansen met een verhoogd podium en als bonus een goede extra lichtinrichting boven de dansvloer (Naast de lichtinstallatie die de band mee neemt). Precies het gevoel oproepend zoals ik het ook als quote op onze trouwsite heb staan straks;quote:Now we're here to have a good time. Leave the troubles behind. Cause we gonna party.
All. Night. Long.»» Democracy is so overrated »»![]()
Wij hadden eigenlijk weinig keus van locatie, er zijn er maar enkele hier in de buurt, en eigenlijk maar 1 die ons aanstond. Gelukkig was die ook mooi en goed qua prijs(got to love Zeeland)
![]()
Het is maar net hoever je wilt rijden ook nog na de plechtigheid.
Maar hier in Zuid-Holland was er keuze zat. Woon jij daar ook nog steeds Amsel?
Op vrijdagmiddag 16.30uur van Wassenaar naar Rijswijk was als nog best een onderneming in het verkeer trouwens
Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Wij hebben een buffet voor 60 man, dat kost ong 18,50 pp.
Drankjes kopen we niet af want alles kost 1,50 (ook sterke drank) en geen zaalhuur![]()
![]()
Klinkt als een goede deal!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:58 schreef Audreyoot het volgende:
Wij hebben een buffet voor 60 man, dat kost ong 18,50 pp.
Drankjes kopen we niet af want alles kost 1,50 (ook sterke drank) en geen zaalhuur![]()
Catering verschilt enorm
Alles wat ik leuk vind zit tussen de 30 en 40 euro per persoon geloof ik (zo uit mijn hoofd, heb even geen overzicht)He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
Ons eten is 22 euro per persoon, daar zit nog geen toetje bij. Ons drinken kopen we niet af, anders is dat geloof ik 17,50 per persoon.![]()
Donderdag een tweede afspraak op onze trouwlocatieDan gaan we even doornemen hoe we ons programma op die dag gaan invullen. Vanmiddag ook de optie op de feestzaal verzilverd en daarmee alle belangrijke zaken vastgezet. Kunnen we nu eens gaan bedenken hoe we op een leuke manier de datum gaan aankondigen
En ik las hier ergens in het topic een supertof idee om je -1 bruiloft te vieren. Toeval wil dat het precies op een vrije dag valt dus ik heb al geopperd om zoiets ook hier te doen met een grote BBQ voor vrienden en getuigeIk weet niet wie het was, maar bedankt voor de leuke tip
»» Democracy is so overrated »»![]()
Ik kom hier ook meeposten. Meelezen deed ik al maar ik ben afgelopen woensdag gevraagd en ik heb ja gezegdWe trouwen in september dit jaar. Feestlocatie hebben we op het oog en voor de ceremonie gaan we komende week rondkijken
Er is uiteraard ook al wat commentaar geweest op de plannen qua locatie, dagindeling en gasten maar soit. Ons feest en anders kom je maar niet. (Meeste commentaar kwam overigens van mijn moeder en ik zou het toch wel heel fijn vinden als ze er wel bij is
)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..![]()
Gefeliciteerd! Ik ken jou! Toch?
Van de SC!He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Jaaaaaa ook in september, nectarientje!! Gefeliciteerd!Find your prince, before you start kissing frogs![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:09 schreef nectarientje het volgende:
Ik kom hier ook meeposten. Meelezen deed ik al maar ik ben afgelopen woensdag gevraagd en ik heb ja gezegdWe trouwen in september dit jaar. Feestlocatie hebben we op het oog en voor de ceremonie gaan we komende week rondkijken
Er is uiteraard ook al wat commentaar geweest op de plannen qua locatie, dagindeling en gasten maar soit. Ons feest en anders kom je maar niet. (Meeste commentaar kwam overigens van mijn moeder en ik zou het toch wel heel fijn vinden als ze er wel bij is
)
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
We hebben zelfs gemeet op Lowlands! Of gooi ik nu mensen door elkaar?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
Gefeliciteerd! Ik ken jou! Toch?
Van de SC!
En thnx allenHet is nu erg leuk om alle reacties te horen van vrienden en familie. Iedereen wist dat we een keer zouden gaan trouwen maar dat doet niets af aan de blijheid.
Over 2 weken ga ik met mijn moeder en wat vriendinnen jurken passen. Ik wilde volgende week maar mijn moeder moest nog even iets langer aan het idee wennen en een week later is natuurlijk ook prima
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Ja!!quote:Op zondag 23 februari 2014 13:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
We hebben zelfs gemeet op Lowlands! Of gooi ik nu mensen door elkaar?He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Op de trouwbeurs met mijn aanstaande...-----------------------------------------------------
Wij zitten nu op Utrecht Cs en de overstap duurt nog even maar hij wil niet even mee..
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
We zijn nu op weg naar huis, vooral veel folders meegenomen!quote:Op zondag 23 februari 2014 14:00 schreef nectarientje het volgende:
Wij zitten nu op Utrecht Cs en de overstap duurt nog even maar hij wil niet even mee..-----------------------------------------------------
Nog leuke dingen gezien? Of iets waar je niet aan gedacht had? Wij zijn voor het aanzoek al begonnen met regelen en hebben een schitterende to-dolijst gemaakt maar ik ben ergens bang dat ik iets ontzettend vergeet..quote:Op zondag 23 februari 2014 14:20 schreef Lotusss het volgende:
We zijn nu op weg naar huis, vooral veel folders meegenomen!Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Ik ben er echt blanco in gegaan. Heb wel in grote lijnen een lijstje, maar dingen die ik er niet op had staan waren bijvoorbeeld de bedankjes of bruidslingerie.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nog leuke dingen gezien? Of iets waar je niet aan gedacht had? Wij zijn voor het aanzoek al begonnen met regelen en hebben een schitterende to-dolijst gemaakt maar ik ben ergens bang dat ik iets ontzettend vergeet..
Heb qua make up en kapsels alleen Oriflame gezien, maar nav berichten hier ben ik daar met een grote boog omheen gelopen
Wel leuke ideeën opgedaan voor de muziek en foto's.-----------------------------------------------------
Heel wijs, ik heb serieus 2 weken nog uitslag gehadquote:Op zondag 23 februari 2014 14:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb qua make up en kapsels alleen Oriflame gezien, maar nav berichten hier ben ik daar met een grote boog omheen gelopen![]()
Zaterdag mijn tweede getuige gevraagd. Een hele goede vriendin waar ik wekelijks via sms/whatsapp/telefoon alles mee bespreek maar door de afstand zien we elkaar maar 2 a 3 per jaar. En zaterdag waren we samen op het plekje wat voor ons allebei heel dierbaar is en waardoor we elkaar uberhaubt hebben leren kennen. Daar gevraagd of ze mijn getuige wilde zijn. Het was zo speciaal dat het bijna weer was ik alsof iemand ten huwelijk vroeg![]()
Wahaha ik was even aan het spelen omdat je via TPW nu een gratis proefdruk van je trouwkaart kunt laten maken
Dus net een uitgezocht, helemaal mooi gemaakt. Halve middag over de tekst nagedacht (ja ik was aan het soggen)
Ben ik het bestelformulier aan het invullen en vragen ze naar de trouwdatum
ow fuck, dat ben ik vergeten op de kaart!
never mind
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Zo was een collega van mij de locaties vergeten op de kaart.. Ja leuk, feestje zaterdag maar waar? En dat was niet de proefdrukquote:Op maandag 24 februari 2014 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
Wahaha ik was even aan het spelen omdat je via TPW nu een gratis proefdruk van je trouwkaart kunt laten maken
Dus net een uitgezocht, helemaal mooi gemaakt. Halve middag over de tekst nagedacht (ja ik was aan het soggen)
Ben ik het bestelformulier aan het invullen en vragen ze naar de trouwdatum
ow fuck, dat ben ik vergeten op de kaart!
never mind
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
whaha stiekem best hilarischquote:Op maandag 24 februari 2014 21:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zo was een collega van mij de locaties vergeten op de kaart.. Ja leuk, feestje zaterdag maar waar? En dat was niet de proefdruk
gewoon even een mailtje er achter aan johHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ik had eerst het adres er verkeerd op, toen wilde ik met m'n oma erheen rijden dus het adres van de proefdruk gepakt en op de TomTom ingevoerd en toen kwamen we ook ergens anders in Oegstgeest uit.![]()
We zijn (beter:is) bezig met de kaart. Hoe hebben jullie een drukker gekozen? Onze voorkant moet full color gedrukt/geprint worden en ik zie nu door alle linkjesbomen het bos niet meer.. Google geeft fantastische reacties maar whelp?
Best raar om te realiseren dat je zoiets groots als een bruiloft maar 1 keer hoeft te gaan organiseren (hoop ik)
De pasafspraken zijn gepland, ben benieuwd of ik iets ga vinden en wat voor model het gaat worden..Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Wij hadden een vijfluik en er bleken weinig printers dat formaat aan te kunnen. Een echte drukker werd veel te duur dus toen ben ik repro's e.d. in de buurt aan gaan schrijven en was ik blij toen er eentje het formaat wel kon printen.
Ik heb goede verhalen gehoord over deze http://www.dedigitaledrukker.nl/Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Wij hebben vooraf een budget "bedacht" voor kaarten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:14 schreef nectarientje het volgende:
We zijn (beter:is) bezig met de kaart. Hoe hebben jullie een drukker gekozen? Onze voorkant moet full color gedrukt/geprint worden en ik zie nu door alle linkjesbomen het bos niet meer.. Google geeft fantastische reacties maar whelp?
Best raar om te realiseren dat je zoiets groots als een bruiloft maar 1 keer hoeft te gaan organiseren (hoop ik)
De pasafspraken zijn gepland, ben benieuwd of ik iets ga vinden en wat voor model het gaat worden..
Dichtsbijzijnde drukker binnen gelopen: Wij willen zoveel kaarten - deze tekst - deze wisseltekst en deze stijl. Wat kan je ons bieden?
Hij liet wat dingen zien daaruit gekozen et voila.![]()
![]()
Ik ben vandaag geslaagd voor mijn bruidsmake-up! Ben naar de Mac counter geweest (in de bijenkorf) en ben echt heel goed geholpen en perfect opgemaakt. Ik heb alles gekocht, helemaal blij nu.![]()
![]()
Wij hebben geen gedichtje of iets. Het plaatje past perfect bij ons en verder staat er alleen wanneer je waar moet zijn en bij wie je je kan melden voor vragenOh en natuurlijk een spaarvarken
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Tof!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:25 schreef Jula123 het volgende:
Ik ben vandaag geslaagd voor mijn bruidsmake-up! Ben naar de Mac counter geweest (in de bijenkorf) en ben echt heel goed geholpen en perfect opgemaakt. Ik heb alles gekocht, helemaal blij nu.
Ik kom niet verder dan redelijk vlekvrij m'n mascara aanbrengen dus ik durf dat voor m'n bruidsmake up niet te doen. Maar wel heel gaaf om zelf te kunnen.Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Ik wil ook zo min mogelijk tekst
Ik had nu iets van:
wij gaan trouwen! En geven daarom een feest voor onze vrienden en familie op xx om xx
Adres
Laat het even weten als je niet komt
Naam en naam
Owja en in een hoekje het adres van de wedsite
(Die nog niet bestaat)
Ik hou niet van gedichtjes en clichés
Ik wil alleen wat je moet weten er op dus ik twijfel nog over alles tussen 'wij gaan trouwen' en het adres
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Wij zetten er ook niet bij dat we trouwen. De mensen die de aankondiging echt genegeerd hebben, halen het wel uit het plaatje en anders geeft 'ceremonie' in combinatie met de 'borrel' erna vast voldoende hintquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil ook zo min mogelijk tekst
Ik had nu iets van:
wij gaan trouwen! En geven daarom een feest voor onze vrienden en familie op xx om xx
Adres
Laat het even weten als je niet komt
Naam en naam
Owja en in een hoekje het adres van de wedsite
(Die nog niet bestaat)
Ik hou niet van gedichtjes en clichés
Ik wil alleen wat je moet weten er op dus ik twijfel nog over alles tussen 'wij gaan trouwen' en het adres
Naam & naam
Datum
plaats
Tijd Ceremonie Daarendaar
Tijd Borrel etcetera
Laat *naam ceremoniemeesteres* even weten of je erbij zult zijn
Met aan de linkerkant de gegevens van de ceremoniemeesteres (en getuige)
Simpel en erg ons
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Ja wij willen juist geen bruiloftsplaatje en hebben ook geen aparte ceremonie receptie en borrel
Allemaal al verwarrend genoeg gok ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ja hoi,quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ja wij willen juist geen bruiloftsplaatje en hebben ook geen aparte ceremonie receptie en borrel
Allemaal al verwarrend genoeg gok ik
Feestje daar en daar
Beetje leuk aankleden graag en we brengen niemand thuis
X rhu en rhuman
Zoiets?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Zeg! Ken je plek! Man altijd eerst, vrouw volgt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Grapje zeker.quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:47 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg! Ken je plek! Man altijd eerst, vrouw volgt![]()
![]()
Behalve op de trouwkaart (voorop), kennelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 07:47 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg! Ken je plek! Man altijd eerst, vrouw volgt![]()
![]()
heel veel op internet gelezen, en flarden van vooreelden samengevoegd tot onze tekstquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hebben jullie de tekst zelf bedacht of iets van het net gehaald?![]()
![]()
Ik heb het zelf bedacht, dat ging eigenlijk verrassend snel![]()
Ik heb vanochtend de definitieve gastenlijst gemaakt, alle adressen erbij gezocht en de losse kaartjes voor de daggasten geprint. O, en ik heb een afspraak voor een proefkapsel. Productief ochtendje, bruiloftsgewijs!![]()
Goed op dreef inderdaad!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:12 schreef Cheerful het volgende:
Ik heb het zelf bedacht, dat ging eigenlijk verrassend snel![]()
Ik heb vanochtend de definitieve gastenlijst gemaakt, alle adressen erbij gezocht en de losse kaartjes voor de daggasten geprint. O, en ik heb een afspraak voor een proefkapsel. Productief ochtendje, bruiloftsgewijs!
Ik heb gisteravond de bedankjes besteld![]()
Wij zijn eigenlijk (op de bedankjes na) helemaal rond. En we moeten nog 3 maand wachtenwat moeten we in de tussentijd doen ?
![]()
![]()
Vrijheid-stress![]()
![]()
Haha, dat heb ik ook ja, bijna alles is geregeld, op een paar kleinigheidjes na. Nu nog 4 maanden wachten...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wij zijn eigenlijk (op de bedankjes na) helemaal rond. En we moeten nog 3 maand wachtenwat moeten we in de tussentijd doen ?
![]()
![]()
Vrijheid-stress
Ik snap niet dat sommigen echt bezig zijn met 2 jaar lang organiseren, of zoveel stress hebben.![]()
Hahaha ik morgen nog 1 maand!!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
![]()
![]()
Vrijheid-stress
Wij hebben nog een gesprek gepland staat bij onze locatie, de ambtenaar en de dj.
Morgen vrijgezellenfeest![]()
![]()
Oh spannend!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:36 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Hahaha ik morgen nog 1 maand!!!!
Wij hebben nog een gesprek gepland staat bij onze locatie, de ambtenaar en de dj.
Morgen vrijgezellenfeest
Veel plezier op je feest!![]()
![]()
Dank je! Weet nog helemaal niets...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:44 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Oh spannend!
Veel plezier op je feest!![]()
Have fun Cindy! Je weet in ieder geval de datum, dat is al heel fijn denk ik. We horen graag de verhalen zondag
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
De muziek... was een puntje, aangezien we voornamelijk van rock, indie, hardcore punk en (soms hele foute) dancemuziek houden (en ik daarnaast ook van country).
Ik heb de afgelopen tijd alles wat we tof en/of geschikt vinden in een mapje gedumpt, waardoor we nu erg veel verschillende muziek hebben.
Ik heb dat weer onderverdeeld in 3 mapjes: Rustig & romantisch, Country en indie, dance.
Het eerste mapje ga ik denk ik afspelen als wij de foto's gaan maken en de gasten op de locatie blijven.
Tijdens het eten dacht ik aan de country en indiemuziek.
Daarna dance.
Denken jullie dat dat kan zo, of is het raar om verschillende 'muziekblokken' te hanteren en kunnen we beter gewoon alles door elkaar draaien?!Ik verwacht niet dat iemand gaat dansen, we gaan voornamelijk in de tuin hangen. Misschien een potje jeu de boules spelen voor de liefhebbers. Verder aan de wijn en de hapjes.
![]()
Ik zou het juist in verschillende blokken doen, het is wat te divers om echt door elkaar te doen en zo klopt de muziek goed bij de sfeer van het moment![]()
Cindy hoe was het?Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Hoi allemaal,
Ik heb zaterdag een top dag gehad! We gingen bij mijn beste vriendin thuis eerst een high tea doen. Alle meiden hadden zelf lekkere dingen gemaakt en meegenomen. Daarna hebben we bingo gedaan met allemaal gekke prijsjes.
Na de bingo zijn we naar Amsterdam gereden waar we uit eten zijn geweest bij "de bazar" op de Albert cuypstraat. Dit was erg veel maar ook erg lekker![]()
Als kers op de taart werd ik vervolgens meegenomen naar Carré waar we naar de musical love story zijn geweest!
Een super dag zonder (gelukkig) gekke dingen. Oh ik moest wel de hele dag 2 sjerpen om en een diadeem op met een sluier eraan, gelukkig was het carnaval.![]()
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Cindy1988 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb zaterdag een top dag gehad! We gingen bij mijn beste vriendin thuis eerst een high tea doen. Alle meiden hadden zelf lekkere dingen gemaakt en meegenomen. Daarna hebben we bingo gedaan met allemaal gekke prijsjes.
Na de bingo zijn we naar Amsterdam gereden waar we uit eten zijn geweest bij "de bazar" op de Albert cuypstraat. Dit was erg veel maar ook erg lekker![]()
Als kers op de taart werd ik vervolgens meegenomen naar Carré waar we naar de musical love story zijn geweest!
Een super dag zonder (gelukkig) gekke dingen. Oh ik moest wel de hele dag 2 sjerpen om en een diadeem op met een sluier eraan, gelukkig was het carnaval.![]()
![]()
Klinkt inderdaad als een gezellige dag
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Gisteren hebben we datum eindelijk bekend gemaakt aan alle vrienden en familie. Voor de gelegenheid hebben we gisteren op de trouwlocatie een foto gemaakt waar we een groot canvas beet hebben waarop "Join us for the happiest day of our lives; we are getting married" staat met de datum van het huwelijk. Die op facebook gedumpt en daarmee is iedereen in 1 klap op de hoogte
En daarbij gelijk de website online gezet die ik in elkaar had gezet. Hoewel ik er niks spannends mee van plan ben is je eigen huwelijkswebsite natuurlijk helemaal hip en trendy, dus dan doen we dat gewoon
Leuk idee! Maar dan moet natuurlijk wel iedereen van je Facebook vrienden welkom zijn, toch?
Een website is ook een leuk idee, je zou eigenlijk een soort feed aan die website moeten koppelen, dat er bv. één persoon een soort Twitter berichtjes op de website gedurende de dag steeds als update plaatst. Al dan niet met wat foto's. Volgens mij is dat heel leuk om terug te lezen en ook voor degene die er om wat voor reden dan ook niet bij kan zijn op de hoogte te kunnen blijven. Ik zal wel iets roepen wat al lang de normaalste gang van zaken is op bruiloften maar waarvan ik denk een nieuw idee te hebben.
Het is dat wij een kleine en ingetogen bruiloft hebben, anders zou ik zoiets wel willen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Nou mij niet gezien, ben IT-er maar hoef dat niet per se op mijn eigen bruiloftquote:Op maandag 10 maart 2014 10:48 schreef Mariposas het volgende:
Leuk idee! Maar dan moet natuurlijk wel iedereen van je Facebook vrienden welkom zijn, toch?
Een website is ook een leuk idee, je zou eigenlijk een soort feed aan die website moeten koppelen, dat er bv. één persoon een soort Twitter berichtjes op de website gedurende de dag steeds als update plaatst. Al dan niet met wat foto's. Volgens mij is dat heel leuk om terug te lezen en ook voor degene die er om wat voor reden dan ook niet bij kan zijn op de hoogte te kunnen blijven. Ik zal wel iets roepen wat al lang de normaalste gang van zaken is op bruiloften maar waarvan ik denk een nieuw idee te hebben.
Het is dat wij een kleine en ingetogen bruiloft hebben, anders zou ik zoiets wel willen.![]()
![]()
Haha, subtiliteit is een toverwoordquote:Op maandag 10 maart 2014 10:48 schreef Mariposas het volgende:
Leuk idee! Maar dan moet natuurlijk wel iedereen van je Facebook vrienden welkom zijn, toch?Ik heb geschreven "Maar vanaf vandaag mag iedereen die welkom is 29 mei 2015 in zijn agenda opschrijven, want dat is de dag dat wij ons ja-woord aan elkaar gaan geven op de prachtige locatie van"
Ik denk dat de meeste mensen die ik als vriend op facebook heb wel kunnen inschatten of ze welkom zijn of niet, en de mensen die denken dat ze welkom zijn maar geen uitnodiging krijgen ontvrienden mij maar. Scheelt weer
Vind het twitter feed ideeetje wel leuk, we hanteren al jaren zoiets bij onze hobby toko waar we meetings organiseren en mensen dan met een hashtag ook foto's kunnen twitteren die dan direct op het forum terecht komen zodat thuis blijvers alles kunnen volgen. Maar eerlijk gezegd erger ik mij er meer aan dat iedereen elke 5 minuten zijn telefoon aan het bijlezen is dan dat het toegevoegde waarde heeft voor de thuisblijver.»» Democracy is so overrated »»![]()
gelukkig heb ik familie en vriendin die zich niet bezighouden met twitter
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ![]()
Vandaag heb ik mijn trouwjurk opgehaaldDe winkel waar ik hem heb gekocht, gaat sluiten en zodoende mocht hij al wat eerder mee naar huis.
Nu ligt hij bij mijn ouders thuis te wachten tot ik hem over 9 weken aan mag![]()
![]()
En? Nog steeds erg blij mee?
[ Bericht 87% gewijzigd door nectarientje op 12-03-2014 21:26:48 (beetje teveel info) ]Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:21 schreef Cheerful het volgende:
[..]
JaSindsdien geen mooiere meer gezien!
Ik heb dat bijna een jaar later nog steeds met mn jurk
S. 2014
J. 2016![]()
Hoorde gisteren van mn moeder dat een tante die we niet gaan uitnodigen al grootse plannen aan het maken is voor onze bruiloft.. zucht.. Zie haar dinsdag waarschijnlijk en zal dan toch even een moment moeten zoeken om te vertellen dat ze er niet bij zal zijn, beetje lullig om haar te laten wachten op een uitnodiging die niet komt
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Oei, lastig is dat.
Wij gaan binnenkort eens kijken naar de kleding van mijn aanstaande. Dat kan toch nog wel redelijk op het laatste moment? We willen het ongeveer 1,5 maand van tevoren kopen, of is dat om één of andere reden niet handig?![]()
Hoe lang van te voren moet je een afspraak maken bij een bruidswinkel als je jurken wil passen in het weekend?
Ik bedoel zitten die agenda's snel vol?He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
dat zal best druk zijn, maar hou er vooral rekening mee dat er vaak een levertijd van 3-6 mnd op n jurk kan zitten...quote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe lang van te voren moet je een afspraak maken bij een bruidswinkel als je jurken wil passen in het weekend?
Ik bedoel zitten die agenda's snel vol?S. 2014
J. 2016![]()
Weekeinden zitten supersnel vol. Beter ga je een keer doordeweeks, veel rustigerquote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoel zitten die agenda's snel vol?plus let op je levertijd he.
![]()
Nee, minimaal 2.5 maand van te voren of je moet geen maatpak willen. Tenzij je een zaak vind die geen handel heeft, dan kan het snel ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:40 schreef Jula123 het volgende:
Oei, lastig is dat.
Wij gaan binnenkort eens kijken naar de kleding van mijn aanstaande. Dat kan toch nog wel redelijk op het laatste moment? We willen het ongeveer 1,5 maand van tevoren kopen, of is dat om één of andere reden niet handig?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 13:52:29 ]![]()
Dankje. We gaan geen pak laten maken oid. We willen een broek, een overhemd (waar we de mouwen van oprollen) en een gilet. Dus wat we kopen moet gewoon goed zitten. Klein beetje verstellen kunnen we wel zelf.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, minimaal 2.5 maand van te voren of je moet geen maatpak willen. Tenzij je een zaak vind die geen handel heeft, dan kan het snel ja.![]()
Dan kan het vrij snelquote:Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Dankje. We gaan geen pak laten maken oid. We willen een broek, een overhemd (waar we de mouwen van oprollen) en een gilet. Dus wat we kopen moet gewoon goed zitten. Klein beetje verstellen kunnen we wel zelf.![]()
ja dan werk ikquote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weekeinden zitten supersnel vol. Beter ga je een keer doordeweeks, veel rustigerplus let op je levertijd he.
En de mensen die ik mee wil ookHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Over trouwjurken gesproken;
Die van mij hangt met een wrange nasmaak bij mijn ouders thuis.
Bij de 2e pasafspraak was de verkoopster erg naar in omgang omdat ik verder niks bij haar afneem en maakte gemene opmerkingen naar mij toe. De jurk was verder af, dus na 2 minuten kon de jurk uit en mocht deze mee naar huis. Met een vage onderbuikgevoel heb ik de jurk thuis weer aangedaan en bleek de baleinen achter bij mijn rug bijna haaks te staan (een Katrien Duck kont kreeg ik in de jurk door de baleinen!) Weer opnieuw afspraak gemaakt en deze keer was de verkoopster wederom een naar mens. Het was ons schuld dat de baleinen zo stonden en wij hadden de jurk kapot gemaakt. Onhandig uit de hoes gehaald, 'verkeerd' lingerie (niet bij haar gekocht, dus het was verkeerd volgens madam), of mijn scheve rug had het kapot gemaakt. Achteraf bleek het bij de eerste pasafspraak ook al een knik in te zitten, zagen we thuis op de foto's. De verkoopster reageerde behoorlijk agressief en ik moest direct de foto's ophalen.
En uiteindelijk bleek de baleinen te strak in de jurk genaaid te zijn waardoor het krom troken geen excuses hè.
Hopelijk kan ik nog genieten van de jurk op mijn trouwdag. Door Cruella zit er wel een zwart randje aan...man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht![]()
heeft ze het wel opgelost?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:39 schreef manda-rijn het volgende:
Over trouwjurken gesproken;
Die van mij hangt met een wrange nasmaak bij mijn ouders thuis.
Bij de 2e pasafspraak was de verkoopster erg naar in omgang omdat ik verder niks bij haar afneem en maakte gemene opmerkingen naar mij toe. De jurk was verder af, dus na 2 minuten kon de jurk uit en mocht deze mee naar huis. Met een vage onderbuikgevoel heb ik de jurk thuis weer aangedaan en bleek de baleinen achter bij mijn rug bijna haaks te staan (een Katrien Duck kont kreeg ik in de jurk door de baleinen!) Weer opnieuw afspraak gemaakt en deze keer was de verkoopster wederom een naar mens. Het was ons schuld dat de baleinen zo stonden en wij hadden de jurk kapot gemaakt. Onhandig uit de hoes gehaald, 'verkeerd' lingerie (niet bij haar gekocht, dus het was verkeerd volgens madam), of mijn scheve rug had het kapot gemaakt. Achteraf bleek het bij de eerste pasafspraak ook al een knik in te zitten, zagen we thuis op de foto's. De verkoopster reageerde behoorlijk agressief en ik moest direct de foto's ophalen.
En uiteindelijk bleek de baleinen te strak in de jurk genaaid te zijn waardoor het krom troken geen excuses hè.
Hopelijk kan ik nog genieten van de jurk op mijn trouwdag. Door Cruella zit er wel een zwart randje aan...S. 2014
J. 2016![]()
Gelukkig wel! Er is een stuk van de baleinen gehaald.
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht![]()
Wat jammer manda-rijn. Hoop dat je er snel om kunt lachen.
Ik ga woensdag bij twee zaken passen. Ik heb een betrouwbare jury mee dus ik verwacht eerlijk commentaar. We maken er echt een dagje uit van met lekkere lunch
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Dat is naar manda-rijn, maar de jurk zelf zou je blij moeten maken, niet het wicht wat hem verkoopt lijkt me ?![]()
Ik ben ontzettend blij met mijn pak, echt ontzettend. 1 mei mag ik er om. Ik heb 1 foto gemaakt ervan - die uitgeprint en meegenomen om een terminale tante toch nog te laten zien hoe ik en mevrouw hoax eruit zien.
En ik moet toch zeggen wat zie ik er ongelofelijk geil en geweldig uit in pak
Ik hou ervan om in pak te lopen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt er aan wat het is. Ik zou zelf niet elke soort verrassing waarderen geloof ik
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:36 schreef laziness het volgende:
Ligt er aan wat het is. Ik zou zelf niet elke soort verrassing waarderen geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
Dat is naar manda-rijn, maar de jurk zelf zou je blij moeten maken, niet het wicht wat hem verkoopt lijkt me ?![]()
Ik ben ontzettend blij met mijn pak, echt ontzettend. 1 mei mag ik er om. Ik heb 1 foto gemaakt ervan - die uitgeprint en meegenomen om een terminale tante toch nog te laten zien hoe ik en mevrouw hoax eruit zien.
En ik moet toch zeggen wat zie ik er ongelofelijk geil en geweldig uit in pak
Ik hou ervan om in pak te lopen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:30 schreef Scorpie het volgende:
Pakken zijn baas ja. Vrijdag gepast, volledig op maat, like a bossvoel me super lekker in pak
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:34 schreef Scorpie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is zo, of nouja ik vind het. Ik zie er supergoed uit in pak. Alleen m'n werk laat het niet toe en in de vriendengroep past hert ook nietquote:![]()
![]()
hier hetzelfde: volgens mij glijdt mijn aanstaande zo uit haar jurk als ze mij aan ziet komen in pak
Ow ik vond het dan weer niet echt een mega leuk idee
Gewoon zo'n typische trouwdag hype
Maar als je denkt dat jou lief het wel ziet zitten dan vooral doen!
En over pakken: ik vind mijn lief niet zo super in een pak. We hebben het gisteren nog gehad over een nettere broek met een jasje.
Past beter bij ons denk ikHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ik verheug me nu ook al op het pakZeker later op de avond met opgerolde mouwen op de dansvloer, dan klopt het plaatje
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
High 5!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:51 schreef Scorpie het volgende:
We zijn gewoon badasses in pak. Eigenlijk gewoon Barney nadoen, hele dag in pak lopen.
Ik zou willen dat m'n werk het toelaatquote:Op maandag 17 maart 2014 16:42 schreef Leipo666 het volgende:
hier hetzelfde: volgens mij glijdt mijn aanstaande zo uit haar jurk als ze mij aan ziet komen in pakzo omschreef ik het ook tijdens het op maat laten zetten van m'n pak. Had toen de schoenden die ik wilde ook mee en stond er ook geweldig onder
De verkoper moest wel even gniffelen
Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen in wat voor prijsklasse jullie suit is? Die van mij komt, totaal met schoenen + das en de hele meuk op ongeveer 1500 euro.![]()
Eergister kaarten in de bus gedaan/verstuurd. Alles op de weg van ons huis naar mijn ouders in de bus gedaan (grootste deel) en daarbij nog een 16 kaarten verstuurd. De kaarten (+inleg vel voor avond of daggasten) was 23 gram. Dus moest dubbele postzegel op. 20 euro voor 16 kaartenben ik nu zo "oud" of is het gewoon veel geld?
![]()
![]()
ik kom op zo'n 1000euroquote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen in wat voor prijsklasse jullie suit is? Die van mij komt, totaal met schoenen + das en de hele meuk op ongeveer 1500 euro.
gelukkig paste ik mijn pak zonder aanpassingen. En het is ook een mooi 'gewoon' pak en niet een speciaal trouwpak (dat scheelt ook altijd al wat)
Die van mij wordt "gratis" vermaakt. Pak opzich past goed alleen de pijpen/mouwen moeten korter gemaakt worden. Dan valt het wel mee, dacht dat ik enorm duur was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:24 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik kom op zo'n 1000euro
gelukkig paste ik mijn pak zonder aanpassingen. En het is ook een mooi 'gewoon' pak en niet een speciaal trouwpak (dat scheelt ook altijd al wat)
![]()
Ik zit rond de 1900 euro en dat is nog zonder schoenen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen in wat voor prijsklasse jullie suit is? Die van mij komt, totaal met schoenen + das en de hele meuk op ongeveer 1500 euro.![]()
Dat is gewoon duur, wij hebben ook dubbele postzegels gebruikt (wel kado gekregen van een tante, das dan weer leuk).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
Eergister kaarten in de bus gedaan/verstuurd. Alles op de weg van ons huis naar mijn ouders in de bus gedaan (grootste deel) en daarbij nog een 16 kaarten verstuurd. De kaarten (+inleg vel voor avond of daggasten) was 23 gram. Dus moest dubbele postzegel op. 20 euro voor 16 kaartenben ik nu zo "oud" of is het gewoon veel geld?
![]()
Zo nu ben ik een partij benieuwd naar jouw pak... Dit is meer dan ik kwijt was aan mijn jurk+alle bijhorende meuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zit rond de 1900 euro en dat is nog zonder schoenen.S. 2014
J. 2016![]()
Ik heb dure smaak, I knowquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zo nu ben ik een partij benieuwd naar jouw pak... Dit is meer dan ik kwijt was aan mijn jurk+alle bijhorende meuk.heb (helaas) nog geen foto aangezien de aanstaande anders hem zal zien
![]()
![]()
Drama is alleen op te lossen door zelf rustig en kalm te blijven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:07 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Echt wel, zeker nog wat last minute drama pfff![]()
Nou zeg, iedereen is altijd van ´je moet echt wel een jaar van te voren je jurk gaan zoeken blabla´ dus ik was al heel pragmatisch bezig want een jaar van te voren is een te drukke periode in het jaar om te gaan zoeken. 2 maanden daarvoor is een prima maand dus ik wilde dan alvast gaan kijken. Dus ik bel een trouwwinkel en die waren helemaal van ´nou dat is wel heel vroeg blabla´
Hoe lang van te voren zijn jullie gaan zoeken?
Ik vermoed dat ik uit kom op laten maken (niet dat ik dat persé persé wil, maar ik ken mezelf. Op kant en klare jurken vind ik vast altijd net iets aan te merken. Ik maak zelf ook kleding dus ben misschien daardoor een beetje lastig) dus ik wil echt op tijd zijn zodat ik nog over kan stappen op die optie als ik in de winkels niets vindHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ik ging in September 2012 jurken passen, en trouwde op 13 mei 2013.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg, iedereen is altijd van ´je moet echt wel een jaar van te voren je jurk gaan zoeken blabla´ dus ik was al heel pragmatisch bezig want een jaar van te voren is een te drukke periode in het jaar om te gaan zoeken. 2 maanden daarvoor is een prima maand dus ik wilde dan alvast gaan kijken. Dus ik bel een trouwwinkel en die waren helemaal van ´nou dat is wel heel vroeg blabla´
Ik vermoed dat ik uit kom op laten maken (niet dat ik dat persé persé wil, maar ik ken mezelf. Op kant en klare jurken vind ik vast altijd net iets aan te merken. Ik maak zelf ook kleding dus ben misschien daardoor een beetje lastig) dus ik wil echt op tijd zijn zodat ik nog over kan stappen op die optie als ik in de winkels niets vind
En als je m gaat laten maken, dan kan ik je Anastasi aanraden! Zij maakt echt prachtige dingen! ( weet natuurlijk niet of zij een beetje bij je in de buurt zit.)S. 2014
J. 2016![]()
Ja daar heb ik inderdaad veel goeds over gehoord en gelezen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ging in September 2012 jurken passen, en trouwde op 13 mei 2013.
En als je m gaat laten maken, dan kan ik je Anastasi aanraden! Zij maakt echt prachtige dingen! ( weet natuurlijk niet of zij een beetje bij je in de buurt zit.)He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
MW hoax is in jan/feb gaan kijken en we trouwen in juni.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vermoed dat ik uit kom op laten maken (niet dat ik dat persé persé wil, maar ik ken mezelf. Op kant en klare jurken vind ik vast altijd net iets aan te merken. Ik maak zelf ook kleding dus ben misschien daardoor een beetje lastig) dus ik wil echt op tijd zijn zodat ik nog over kan stappen op die optie als ik in de winkels niets vind![]()
Ik ben eind april gaan kijken en eind augustus getrouwd. Dat is wel te laat als er besteld moet worden qua jurk. Ik heb de jurk uit de winkel gekocht.
Ze hebben ongeveer 4 maanden nodig voor een bestelling van een jurk dus als je het iets ruimer neemt ben je vroeg genoeg.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Bij mw hoax hebben ze 8 weken nodig voor bestelling. Denk dat het afhankelijk is van welke winkel/merk je kooptquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef laziness het volgende:
Ik ben eind april gaan kijken en eind augustus getrouwd. Dat is wel te laat als er besteld moet worden qua jurk. Ik heb de jurk uit de winkel gekocht.
Ze hebben ongeveer 4 maanden nodig voor een bestelling van een jurk dus als je het iets ruimer neemt ben je vroeg genoeg.![]()
![]()
![]()
Cruella zei dat ik véél te laat was met een jurk uitzoeken! Begin oktober jurk (uit de winkel dus) gekocht en eind april trouwen. Ze zei dat er echt wel 9 maanden levertijd op een jurk zat! Blijkt dus niet zo te zijn?
Mevrouw Roelert gaat na de zomer kijken en we trouwen eind mei volgend jaar. Die staat al te trappelen, dus ik denk dat die eerder te vroeg dan te laat is
Ik ga morgen kijken, een half jaar voor de datum en dat lijkt me primaZaken waar we gaan kijken gaven aan dat een half jaar ok is.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Wat gaan er toch weer veel fokkers trouwen, zie jou, Lotusss en Rhu. Leuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:52 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga morgen kijken, een half jaar voor de datum en dat lijkt me primaZaken waar we gaan kijken gaven aan dat een half jaar ok is.
![]()
Ik heb mijn jurk 4mnd van te voren gevonden en het was de laatste, hoefde dus niet besteld alleen maar vermaakt te worden.![]()
Dit is mij ook altijd verteldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:42 schreef manda-rijn het volgende:
Cruella zei dat ik véél te laat was met een jurk uitzoeken! Begin oktober jurk (uit de winkel dus) gekocht en eind april trouwen. Ze zei dat er echt wel 9 maanden levertijd op een jurk zat! Blijkt dus niet zo te zijn?
En omdat ik zo picky ben...
Naja, ik wacht nog wel even danHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Kutzooi. Komen er net achter dat er een foutje op de trouwkaarten staan: twee ceremoniemeesters met hetzelfde telefoonnummersta nu echt op het punt ze weg te flikkeren en opnieuw te laten drukken, maar dat duurt wel even
![]()
![]()
Mij is altijd verteld; bestellen en op maat maken kost zes maanden. Dus als je rustig bij meerdere zaken wil kijken moet je toch wel een maandje of 1 a 2 erbij rekenen om afspraken te maken, alles te laten bezinken en een keuze te maken. Tenzij je voor de say-yes-to-the-dress ervaring gaat en voor 1 zaak gaat.Find your prince, before you start kissing frogs![]()
Ahh balen scorpie! Heb je ze al verstuurd? Anders kan je toch een klein briefje erbij doen of nasturen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:11 schreef Scorpie het volgende:
Kutzooi. Komen er net achter dat er een foutje op de trouwkaarten staan: twee ceremoniemeesters met hetzelfde telefoonnummersta nu echt op het punt ze weg te flikkeren en opnieuw te laten drukken, maar dat duurt wel even
Find your prince, before you start kissing frogs![]()
Nou ja het telefoonnummer wat er bij staat is dezelfde als van de eerste ceremoniemeester. Vraag is of ze dat gaan zien of dat we idd een briefje erbij moeten doen. Ik vind het alleen kut. Ben een autist en vind dat het goed moet zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef Kings het volgende:
[..]
Ahh balen scorpie! Heb je ze al verstuurd? Anders kan je toch een klein briefje erbij doen of nasturen?![]()
![]()
auch. Dat zuigt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:11 schreef Scorpie het volgende:
ik lees dat het enkel een telefoonnumer is, ik zou het gewoon versturen. 90 % ziet het toch niet en de andere 10, lekker boeiend
Niet te veel aandacht aan geven en dan merken weinig mensen het.![]()
Hmja, ik zit er ook over te denken om het gewoon te versturen en dan #yolo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
auch. Dat zuigt.
ik lees dat het enkel een telefoonnumer is, ik zou het gewoon versturen. 90 % ziet het toch niet en de andere 10, lekker boeiend
Niet te veel aandacht aan geven en dan merken weinig mensen het.![]()
O, daar zou ik ook ECHT niet tegen kunnen!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:11 schreef Scorpie het volgende:
![]()
En @ rhubarbje: ik heb eind november mijn jurk gekocht en we trouwen 16 mei.![]()
Heeft er iemand nog een aanbeveling voor een leuke fotograaf voor een bruiloft met een beperkt budget in de provincie Utrecht? Ik kom allemaal fotografen tegen met pakketten die beginnen bij 1300 euro. Wij hoopten toch wel voor onder de 750 euro (exclusief album) te kunnen slagen![]()
![]()
Ik ken wel een fotograaf die een uurje wil komen schieten voor 750 hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:33 schreef kleinelievewolff het volgende:
Heeft er iemand nog een aanbeveling voor een leuke fotograaf voor een bruiloft met een beperkt budget in de provincie Utrecht? Ik kom allemaal fotografen tegen met pakketten die beginnen bij 1300 euro. Wij hoopten toch wel voor onder de 750 euro (exclusief album) te kunnen slagen
Waarmee ik bedoel, wat wil je? Wat zijn je eisen/wensen?![]()
Mijn wensen zijn om eerst een fotoshoot te doen op de locatie (kasteel), daarna (eind van de middag) het ja-woord, taart/toast en aansluitend de bbq te fotograferen. Dit is dan (afhankelijk van de benodigde tijd voor de fotoshoot) een uur of 5-6. Vervolgens de foto's op schijf/stick te ontvangen en een selectie mooi bewerkt te krijgen. Foto's op een website optioneel.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik ken wel een fotograaf die een uurje wil komen schieten voor 750 hoor.
Waarmee ik bedoel, wat wil je? Wat zijn je eisen/wensen?
Ik heb al gezien dat je een foto-album zo duur kunt maken als je zelf wilt, daar moeten we nog een beslissing over nemen wat we daar aan willen uitgeven.
Uiteindelijk zijn de foto's de meest tastbare herinnering aan de trouwdag, dus ik wil ook niet op de kwaliteit bezuinigen (dilemma).![]()
Wat is nou 170 euro op t geheel van jouw dure pakquote:Op maandag 24 maart 2014 16:13 schreef Scorpie het volgende:
Tering, ik ben op zoek naar manchetknopen, dus ik zoeken, heel mooi paar gevonden, zijn ze 170 euro
tandjes was een geld voor n paar manchetknopenS. 2014
J. 2016![]()
ik denk dat je wat weinig begroot hebt danquote:Op maandag 24 maart 2014 16:12 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Mijn wensen zijn om eerst een fotoshoot te doen op de locatie (kasteel), daarna (eind van de middag) het ja-woord, taart/toast en aansluitend de bbq te fotograferen. Dit is dan (afhankelijk van de benodigde tijd voor de fotoshoot) een uur of 5-6. Vervolgens de foto's op schijf/stick te ontvangen en een selectie mooi bewerkt te krijgen. Foto's op een website optioneel.
Ik heb al gezien dat je een foto-album zo duur kunt maken als je zelf wilt, daar moeten we nog een beslissing over nemen wat we daar aan willen uitgeven.
Uiteindelijk zijn de foto's de meest tastbare herinnering aan de trouwdag, dus ik wil ook niet op de kwaliteit bezuinigen (dilemma).He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ja als we daar alles op gaan afzetten ben ik straks nog een keer blut.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat is nou 170 euro op t geheel van jouw dure pak
tandjes was een geld voor n paar manchetknopen![]()
Ik heb tijdens het passen ook manchetknopen ingehad, ik vond het helemaal niets. Zat voor ene meter die openstaande mouwen. Heb zelf dan ook zonder manchetknopen gekozen.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:13 schreef Scorpie het volgende:
Tering, ik ben op zoek naar manchetknopen, dus ik zoeken, heel mooi paar gevonden, zijn ze 170 euroDat is dan 10 % van z'n pak er nog eens bovenopquote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat is nou 170 euro op t geheel van jouw dure pak
tandjes was een geld voor n paar manchetknopen![]()
![]()
http://www.bruidsfotografie-denhaag.nl/quote:Op maandag 24 maart 2014 15:33 schreef kleinelievewolff het volgende:
Heeft er iemand nog een aanbeveling voor een leuke fotograaf voor een bruiloft met een beperkt budget in de provincie Utrecht? Ik kom allemaal fotografen tegen met pakketten die beginnen bij 1300 euro. Wij hoopten toch wel voor onder de 750 euro (exclusief album) te kunnen slagen
Prijzen v.a. 450 euro.
Deze fotograaf zit in Den Haag, maar ik zie nergens op de site dat hij niet buiten de regio reist. Zelfs wanneer hij hiervoor kosten zou rekenen zou je echter nog niet veel kwijt zijn.
Mijn fotografiestijl is het niet per se. Ik zoek zelf ook nog een fotograaf voor jouw budget, dus ik hoor ook graag of je nog wat hebt gevonden.
No offence, maar dan zou ik me die 450 euro liever besparen en zelf foto's maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 06:30 schreef Mariposas het volgende:
[..]
http://www.bruidsfotografie-denhaag.nl/
Prijzen v.a. 450 euro.
Deze fotograaf zit in Den Haag, maar ik zie nergens op de site dat hij niet buiten de regio reist. Zelfs wanneer hij hiervoor kosten zou rekenen zou je echter nog niet veel kwijt zijn.
Mijn fotografiestijl is het niet per se. Ik zoek zelf ook nog een fotograaf voor jouw budget, dus ik hoor ook graag of je nog wat hebt gevonden.
Mijn hemel wat een foto's.![]()
Ik zou je budget gewoon opschroeven, zodat je mooie foto's hebt, zonder halve mensen, slecht/donker licht, wazigheid, rare/lelijke filters.![]()
Wij betalen 1100 euro voor een combi foto- & videograaf van 11.00 tot 20.30 uur... beide van super kwaliteitquote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat je wat weinig begroot hebt dan(wel zuid nederland)
zonder fotoalbum dan![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:12 schreef Cindy1988 het volgende:
Laatste werkdag! Komt nu wel heel dichtbijgelukkig met de bruidsmeisjesjurkjes goed gekomen
![]()
![]()
![]()
![]()
oh joh Cindy, Ik had helemaal niet in de gaten dat jij over 4 dagen trouwt!! Gaat idd heel snel nu! Enjoy!S. 2014
J. 2016![]()
Haha ja hequote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oh joh Cindy, Ik had helemaal niet in de gaten dat jij over 4 dagen trouwt!! Gaat idd heel snel nu! Enjoy!dank jullie wel!
Druk weekend voor de boeg, pfff![]()
Ik kan alleen maar zeggen: geniet geniet geniet? Want voor je t weet is t voorbij! Pak ook dinsdag bewuste genietmomenten!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:55 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Haha ja hedank jullie wel!
Druk weekend voor de boeg, pfffS. 2014
J. 2016![]()
Your id media design in veldhoven icm stefan sanders fotografie uit maastricht. Prijzen zijn wel "op maat" zeg maarquote:
En veel plezier cindy!
[ Bericht 1% gewijzigd door sproetjes op 29-03-2014 11:53:12 ]![]()
Dankje! Wel beetje uit de richting helaasquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Your id media design in veldhoven icm stefan sanders fotografie uit maastricht. Prijzen zijn wel "op maat" zeg maar.
![]()
Cindy, alvast heel veel plezier op jullie grote dag! Geniet ervan! We zien graag wat foto's verschijnen!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:55 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Haha ja hedank jullie wel!
Druk weekend voor de boeg, pfff![]()
![]()
Veel plezier Cindy!He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Wanneer ga je trouwen?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:33 schreef kleinelievewolff het volgende:
Een vriendin en ik gaan samen onze eerste bruiloft fotograferen in september. Omdat we een portfolio moeten opbouwen vragen we geen hoge bedragen. Zij is journaliste/sportfotograaf en ik fotografeer al jaren als hobby. Zij heeft mijn bruiloft ook gefotografeerd en ik denk dat wij een sterk team zijn.
750 euro is wel erg weinig btw. Voor een fotograaf houdt het echt niet op na 5-6 uur fotograferen, dan begint het eigenlijk pas. In het nabewerken gaat de meeste tijd zitten, als je een fotograaf kiest voor 450 euro, dan krijg je waarschijnlijk de foto's zo uit de camera....
Stuur me bij interesse anders even een berichtje, dan kan ik wat foto's laten zien.![]()
Jawel hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 09:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
weinig kans dat ze dit nog leest maar have fun en geniet
![]()
Dank jullie wel allemaal!![]()
Kijk eens op de website van Lera fotografie. Zij is onze fotograaf en heeft ook budgetpakketen. Ze is super vriendelijk en denkt echt mee (bij de voorbereiding dan, morgen ga ik het echt beleven)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 06:30 schreef Mariposas het volgende:
[..]
http://www.bruidsfotografie-denhaag.nl/
Prijzen v.a. 450 euro.
Mijn fotografiestijl is het niet per se. Ik zoek zelf ook nog een fotograaf voor jouw budget, dus ik hoor ook graag of je nog wat hebt gevonden.![]()
Geniet morgen!quote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Kijk eens op de website van Lera fotografie. Zij is onze fotograaf en heeft ook budgetpakketen. Ze is super vriendelijk en denkt echt mee (bij de voorbereiding dan, morgen ga ik het echt beleven)-----------------------------------------------------
Wij hebben de fotograaf voor ¤775,-, daarbij zit 10 uren fotografie, reiskosten, groot album, 2 kleine albums voor (schoon)ouders, foto's op dvd en bewerking van foto's. Én hij maakt mooie foto's![]()
Hij kan eventueel naar regio Utrecht komen, maar dan zijn de reiskosten in overleg.man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht![]()
Ik ben een vriendin van Cindy en met haar goedkeuren plaats ik hier een kleine foto (vanaf mijn plek halverwege de zaal gemaakt met m'n telefoon, dus de kwaliteit is niet geweldig) van haar trouwdag; het moment dat de ringen aangevlogen werden.
Het bruidspaar zag er super uit!
Voor betere/duidelijkere foto's (van de jurk bijvoorbeeld) en verhalen over haar grote dag moeten jullie maar even op haar zelf wachten.
![]()
![]()
Cool!quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:26 schreef Smikkelbeer het volgende:
Ik ben een vriendin van Cindy en met haar goedkeuren plaats ik hier een kleine foto (vanaf mijn plek halverwege de zaal gemaakt met m'n telefoon, dus de kwaliteit is niet geweldig) van haar trouwdag; het moment dat de ringen aangevlogen werden.
Voor betere/duidelijkere foto's (van de jurk bijvoorbeeld) en verhalen over haar grote dag moeten jullie maar even op haar zelf wachten.
[ afbeelding ]-----------------------------------------------------
Wat tof om dat zo te doen met die ringen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:26 schreef Smikkelbeer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, ik vond het heel gaaf!
De adelaar die de andere ring kwam brengen is trouwens net ontsnapt uit het Go Ahead Eagles stadion hoorde ik op TV, hij is namelijk de vaste mascotte van de club.![]()
Hoi allemaal, we hebben een geweldige dag gehad! Zulk mooi weer en alles ging zoals geplandquote:Op woensdag 2 april 2014 18:54 schreef Smikkelbeer het volgende:
Ja, ik vond het heel gaaf!
De adelaar die de andere ring kwam brengen is trouwens net ontsnapt uit het Go Ahead Eagles stadion hoorde ik op TV, hij is namelijk de vaste mascotte van de club.de vogels waren super.
Ps. dat ontsnappen schijnt hij vaker te doen volgens de eigenaar :p dan zit hij vaak bij de ingang te wachten.![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 april 2014 08:53 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Hoi allemaal, we hebben een geweldige dag gehad! Zulk mooi weer en alles ging zoals geplandde vogels waren super.
Ps. dat ontsnappen schijnt hij vaker te doen volgens de eigenaar :p dan zit hij vaak bij de ingang te wachten.![]()
![]()
![]()
Hoooiiii allemaal, hier even een berichtje van mij (vanaf m'n huwelijksreis :p). We hebben van de fotograaf te horen gekregen dat het blog en de foto's nu op haar website staan. Als jullie deze willen zien kan je ze vinden op:
http://lerafotografie.nl/(...)a-france-oegstgeest/
Ben er zelf echt super blij mee![]()
![]()
Super!! En wat bijzonder zo met die vogels!quote:Op donderdag 10 april 2014 16:08 schreef Cindy1988 het volgende:
Hoooiiii allemaal, hier even een berichtje van mij (vanaf m'n huwelijksreis :p). We hebben van de fotograaf te horen gekregen dat het blog en de foto's nu op haar website staan. Als jullie deze willen zien kan je ze vinden op:
Ben er zelf echt super blij mee
Grappig detail wat me opviel; mijn schoonzusjes zijn afgelopen september in dezelfde mustang getrouwd(herkende het kenteken haha).
Geniet van jullie huwelijksreis!![]()
Mooi hoor! En nu genieten van je huwelijksreisquote:Op donderdag 10 april 2014 16:08 schreef Cindy1988 het volgende:
Ben er zelf echt super blij mee![]()
![]()
![]()
Mooie foto's en La France is een mooie locatie! had daar vorige maand nog een receptie na een begrafenisNo hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
deze vraag zal waarschijnlijk al wel 20 keer gesteld zijn in deze topicreeks, maar om nu 88 topics door te lezen:
We worstelen een beetje met de openingsdans. Eigenlijk vinden we de engelse wals leuker dan de quickstep, dus we zijn van plan een klein stukje engelse wals te doen, en dan over te laten gaan in quickstep, zodat de rest ook op de dansvloer komt.
Maar nu dus het vinden van leuke liedjes, en die vind ik niet veel in de engelse wals. Maar kan ik bij mijn zoektocht ook zoeken op Slow-dance, of is dit compleet wat anders?Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
Dan doe je er toch geen?He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
dat ligt aan het tempo en de maat natuurlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:34 schreef greatgonzo het volgende:
deze vraag zal waarschijnlijk al wel 20 keer gesteld zijn in deze topicreeks, maar om nu 88 topics door te lezen:
We worstelen een beetje met de openingsdans. Eigenlijk vinden we de engelse wals leuker dan de quickstep, dus we zijn van plan een klein stukje engelse wals te doen, en dan over te laten gaan in quickstep, zodat de rest ook op de dansvloer komt.
Maar nu dus het vinden van leuke liedjes, en die vind ik niet veel in de engelse wals. Maar kan ik bij mijn zoektocht ook zoeken op Slow-dance, of is dit compleet wat anders?He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Waarom doe je t dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:06 schreef Scorpie het volgende:
De openingsdans, brrrrrr. Daar kijk ik als enige tegenop. Hou niet van dansen.
Wij hadden ook geen openingsdansS. 2014
J. 2016![]()
Mijn aanstaande vind het geweldig, dus tjaquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Waarom doe je t dan?
Wij hadden ook geen openingsdans
Kan ook niet echt een alternatief bedenken?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 21:28:24 ]![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:06 schreef Scorpie het volgende:
De openingsdans, brrrrrr. Daar kijk ik als enige tegenop. Hou niet van dansen.hier ook
![]()
Shiny Happy People van R.E.M.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:34 schreef greatgonzo het volgende:
Maar nu dus het vinden van leuke liedjes, en die vind ik niet veel in de engelse wals. Maar kan ik bij mijn zoektocht ook zoeken op Slow-dance, of is dit compleet wat anders?
Heeft tempowisselingen van driekwartsmaat naar vierkwartsmaat
Erg mooie foto's Cindy!
Openingsdans, brrr! Wij houden beslist niet van dansen, dus we slaan dat over
Nog maar een kleine twee weken!man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht![]()
Hier ook geen openingsdans. Ik snap sowieso niet waarom mensen zich zo laten leiden door het lijstje/clichés met 'dingen die bij een bruiloft horen'.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Mooie foto's, Cindy! Jullie zagen er allebei heel mooi uit!
Wij doen ook geen openingsdans, maar we hebben 's middags ons feest en dat is zonder (dans)muziek.
En ik ben al getrouwd over nog maar 4 weken![]()
![]()
Het schiet al lekker op voor iedereen!
Voor mij nog ongeveer 60 dagen!
Wij hebben bij elk onderdeel en traditie/ritueel van een gangbare bruiloft heel bewust gekeken of wij dat wel of niet willen. Wij hebben dus geen 'opkomst', ik word niet weggegeven, geen ringen, geen duiven, geen speciale auto, geen openingsdans, geen receptie, geen familieportretten.
Lijkt misschien saai, maar wat wij belangrijk vinden doen we wel, namelijk zorgen voor een relaxte zomersfeer, toffe muziek, veel en lekker eten, geen verplichtingen.![]()
![]()
![]()
Je moet het ook gewoon doen zoals je het zelf wil, het is jullie dag en niet die van de gasten!
Mijn vriend is net vertrokken in een extreem lelijke outfit inclusief masker en damesondergoed... Ze zullen mij zometeen wel komen halen![]()
![]()
Oeiquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:31 schreef Cheerful het volgende:
Je moet het ook gewoon doen zoals je het zelf wil, het is jullie dag en niet die van de gasten!
Mijn vriend is net vertrokken in een extreem lelijke outfit inclusief masker en damesondergoed... Ze zullen mij zometeen wel komen halenVeel plezier!
![]()
Klinkt heerlijk en onwaarschijnlijk geheel zoals jullie willen. Wat ook de bedoeling is van die dag! Bij ons ook ongeveer net zo langquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:14 schreef Jula123 het volgende:
Wij hebben bij elk onderdeel en traditie/ritueel van een gangbare bruiloft heel bewust gekeken of wij dat wel of niet willen. Wij hebben dus geen 'opkomst', ik word niet weggegeven, geen ringen, geen duiven, geen speciale auto, geen openingsdans, geen receptie, geen familieportretten.
Lijkt misschien saai, maar wat wij belangrijk vinden doen we wel, namelijk zorgen voor een relaxte zomersfeer, toffe muziek, veel en lekker eten, geen verplichtingen.![]()
![]()
![]()
Heeft dat ook met budgettaire redenen te maken?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:14 schreef Jula123 het volgende:
![]()
Nee hoor, we vinden al die dingen gewoon niet zo nodig. De dingen die we wel belangrijk vinden zijn behoorlijk duur, maar dat maakt ons niet uit want dat willen we echt goed hebben (fotograaf, locatie, catering, mijn jurkquote:Op [uoprl=http://forum.fok.nl/topic/2076802/9/25#139098558]maandag 21 april 2014 00:37[/url] schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heeft dat ook met budgettaire redenen te maken?)
![]()
wij doen het ook zo en niet vanwege het budget hoorquote:Op maandag 21 april 2014 00:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heeft dat ook met budgettaire redenen te maken?
Ik heb gewoon geen zin om dingen te doen die ik onzinnig of cliché vind of gewoonweg niet begrijp of waar ik/mijn lief geen zin in hebben
Mijn vriend danst niet graag -> geen openingsdans
(Ik dans wel graag dus een goede dj voor het feest)
We houden allebei niet van poseren, weg gaan op ons eigen feest etc (en snappen niet waarom foto's op de hei leuker zijn dan foto's op je feest) -> documentairestijl fotograaf
etcHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ah okequote:Op maandag 21 april 2014 08:50 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Nee hoor, we vinden al die dingen gewoon niet zo nodig. De dingen die we wel belangrijk vinden zijn behoorlijk duur, maar dat maakt ons niet uit want dat willen we echt goed hebben (fotograaf, locatie, catering, mijn jurk)
![]()
![]()
Dan heb je wel een erg beperkte kijk op bruiloften.
Ik heb de laatste jaren geen bruiloft meer MET openingsdans meegemaakt.quote:Op maandag 21 april 2014 09:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik kan me geen bruiloft zonder openingsdans voorstellen.S. 2014
J. 2016![]()
Hoe openen ze dan de bruiloft? Ik ken ze eigenlijk ook alleen maar met openingsdans.quote:Op maandag 21 april 2014 12:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren geen bruiloft meer MET openingsdans meegemaakt.![]()
Je zet gewoon muziek aan en dan gaan mensen vanzelf bewegen...quote:Op maandag 21 april 2014 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe openen ze dan de bruiloft? Ik ken ze eigenlijk ook alleen maar met openingsdans.
Maar de bruiloften waar ik ben geweest waren ook niet van traditie doordrenkte feesten dat zal ook wel verschil maken denk ik.S. 2014
J. 2016![]()
Wij 'openen de bruiloft' door na de ceremonie ons te storten op de taarten (we hebben niet één grote bruidstaart maar meerdere kleine 'gewone' taarten, en brownies) en champagne, en dan wordt ook meteen de muziek aangezet, die vervolgens tot het einde blijft aan staan.
![]()
Een bruiloft openen?quote:Op maandag 21 april 2014 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe openen ze dan de bruiloft? Ik ken ze eigenlijk ook alleen maar met openingsdans.Hoezo, dat begint toch gewoon op het moment dat je aankomt/de gasten aankomen? En het feest zodra de muziek start.
Op een gewoon feest is er toch ook niemand die het startschot geeft, zodat daarna het feest losbarst? Dat gebeurt gewoon. Op een gegeven moment gaat de muziek aan en gaan mensen dansen. Of niet, dan is er meer alcohol nodig.
Gelukkig hoef ik me überhaupt niet druk te maken over een feest of openingsdans aangezien wij aan het einde van de middag alleen een borrel houden voor een paar uur. Als het weer meezit kan dat lekker buiten op de loungeplekken (strandtent).No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 11:41 schreef Mariposas het volgende:
Dan heb je wel een erg beperkte kijk op bruiloften.
Onze bruiloften zijn erg anders dan jullie bruiloften. Onze bruiloften bestaan voornamelijk uit dansen.
Zo een bruiloft als jullie beschrijven lijkt mij imho maar saai.![]()
![]()
Nou ik ben regelmatig op Turkse bruiloften geweest en daar word niet meer of minder gedanst dan op de Nederlandse die ik kenHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Gelukkig kunnen smaken verschillen. Mijn punt was meer dat er ook nog andere bruiloften zijn dan jouw soort bruiloften.quote:Op maandag 21 april 2014 14:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Onze bruiloften zijn erg anders dan jullie bruiloften. Onze bruiloften bestaan voornamelijk uit dansen.
Zo een bruiloft als jullie beschrijven lijkt mij imho maar saai.
Ik lees nu ook dat het om een Turkse bruiloft gaat. Dan kan ik me je reactie voorstellen, dat gaat er vast veel traditioneler aan toe en is er weinig sprake van smaak of keuze.
Ik ben normaal ook niet van het dansen, dus ik zie niet in waarom ik dat wel op mijn eigen bruiloft zou doen.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Je feest kan prima met veel dansen zijn zonder een openingsdans.
Gewoon geen zin hebben dat iedereen toekijkt naar het gestuntel.
Later gaat iedereen los en valt het niet op dat je niet zulke losse heupen hebt.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Vrienden van ons vroegen een tijdje terug wat voor openingsdans wij gingen doen.
ons antwoord was geen.
hun reactie was van oh, maar we gaan wel dansen op jullie feest hoor. Mijn antwoord was, dat kun je best willen, we zetten inderdaad wat muziek aan, maar daar zal niet veel dansmuziek in zitten...
oh oh oké dan.
wij hebben beide een hekel aan dansen. Onze vrienden zijn al jaren op dansles/wedstrijden. Maar ze stonden van onze keuze te kijken want dat is niet traditioneel.![]()
Er is juist veel vrijheid voor smaak en keuze. Maar een bruiloft zonder dans(en) is in mijn ogen saai, sorry.quote:Op maandag 21 april 2014 14:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen smaken verschillen. Mijn punt was meer dat er ook nog andere bruiloften zijn dan jouw soort bruiloften.
Ik lees nu ook dat het om een Turkse bruiloft gaat. Dan kan ik me je reactie voorstellen, dat gaat er vast veel traditioneler aan toe en is er weinig sprake van smaak of keuze.
Ik ben normaal ook niet van het dansen, dus ik zie niet in waarom ik dat wel op mijn eigen bruiloft zou doen.
Maar dit is mijn mening natuurlijk, iedereen moet doen waarbij hij/zij zich fijn bij voelt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 21-04-2014 14:50:38 ]![]()
Nogmaals geen openingsdans hoeft niet geen dansvloer te betekenen...quote:Op maandag 21 april 2014 14:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Er is juist veel vrijheid voor smaak en keuze. Maar een bruiloft zonder dans(en) is in mijn ogen saai, sorry.
Maar dit is mijn mening natuurlijk, iedereen moet doen waarbij hij/zij zich fijn bij voelt.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Is er een accentkleur die jullie samen mooi vinden? Die kleur hoeft dan niet te overheersen, maar heel af en toe een accentje...quote:Op maandag 21 april 2014 14:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de zaal die wij hebben gehuurd. Ziet er natuurlijk anders uit met de lichten aan zo.
Twijfel nog over de kleur van de tafels en stoelen. We willen het simpel houden, maar zwart-wit is ook weer té rustig denk ik. Suggesties?
Iets als paars, een tint blauw, goud of bordeauxrood? Is niet te overheersend of frivool maar breekt het wel iets op.-----------------------------------------------------
Onze combo is zwart-wit-rood. Dus dan zou het of zwart-wit of rood-wit moeten worden.quote:Op maandag 21 april 2014 20:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is er een accentkleur die jullie samen mooi vinden? Die kleur hoeft dan niet te overheersen, maar heel af en toe een accentje...
Iets als paars, een tint blauw, goud of bordeauxrood? Is niet te overheersend of frivool maar breekt het wel iets op.
Denk dat zwart mooier zal zijn dan rood, maar het oogt ook weer somber.. Hmpf.![]()
![]()
Zwart wit vind ik wel classy maar ik ben bevooroordeeld... Had ook n jurk met zwarte accenten, maar wij hadden niet zo'n grote ruimte.S. 2014
J. 2016![]()
Is bijvoorbeeld zwart-wit met een rood servet niet mogelijk? Of een rode roos oid? Iets heel kleins kan al heel veel schelen.quote:Op maandag 21 april 2014 20:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Onze combo is zwart-wit-rood. Dus dan zou het of zwart-wit of rood-wit moeten worden.
Denk dat zwart mooier zal zijn dan rood, maar het oogt ook weer somber.. Hmpf.-----------------------------------------------------
We zijn aan het kijken voor een band voor tijdens de feestavond, maar ik schrik toch wel een beetje van de prijzen. Hoe hebben jullie gezorgd/gaan jullie zorgen voor een swingend feestje?Find your prince, before you start kissing frogs![]()
Persoonlijk vind ik zwart wit wat cliché en 'zwaar'
Maar als dat je kleuren zijn lijkt het me perfect voor jullie. Kleine rode accenten en je bent helemaal bij je thema kleuren
En over e muziek: wij twijfelen tussen vrienden van ons die draaien (in kroegen ook bedoel ik) of mijn favoriete dj van het uitgaanHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Vind ik dus ook van zwart-wit, maar denk wel dat dat het mooist is. De stoelen die nu paars zijn worden dan zwart. En dan inderdaad rode accenten. Denk dat dat wel mooi wordt.
Pff ik heb zoveel nog niet. Weet ook nog niet wat voor een boeket ik zal nemen, schoenen. Ga alles volgende week maar even regelen.![]()
![]()
Voor onze bruiloft zit er al een band, maar wij regelen zelf ook nog wat 'muzikanten'.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:03 schreef Kings het volgende:
We zijn aan het kijken voor een band voor tijdens de feestavond, maar ik schrik toch wel een beetje van de prijzen. Hoe hebben jullie gezorgd/gaan jullie zorgen voor een swingend feestje?
Voor ons hennafeest moeten we wel zelf een band regelen. We kennen er best wel wat, dus dat moet wel goed komen hoop ik. Ook qua prijst.![]()
![]()
Rood-Geel (Galatasaray).quote:Op maandag 21 april 2014 14:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de zaal die wij hebben gehuurd. Ziet er natuurlijk anders uit met de lichten aan zo.
Twijfel nog over de kleur van de tafels en stoelen. We willen het simpel houden, maar zwart-wit is ook weer té rustig denk ik. Suggesties?![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat je budget is?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:03 schreef Kings het volgende:
We zijn aan het kijken voor een band voor tijdens de feestavond, maar ik schrik toch wel een beetje van de prijzen. Hoe hebben jullie gezorgd/gaan jullie zorgen voor een swingend feestje?![]()
Wij hebben een DJ gehuurdquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:03 schreef Kings het volgende:
We zijn aan het kijken voor een band voor tijdens de feestavond, maar ik schrik toch wel een beetje van de prijzen. Hoe hebben jullie gezorgd/gaan jullie zorgen voor een swingend feestje?
Overigens hadden wij ook geen openingsdans, want awkward, maar de DJ heeft er gewoon een dansplaat ingeknald en ik ben midden op de dansvloer gaan staan in m'n grote witte jurk en binnen no time stond het vol hoor
disclaimer![]()
Die kleuren gaan we gebruiken voor de autoversiering. Stelde m'n verloofde zelf voor, terwijl hij Beşiktaşlı is.quote:![]()
![]()
"Onze" "Jullie"...beetje generaliserend wel. Denk dat iedere bruiloft anders is.quote:Op maandag 21 april 2014 14:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zo een bruiloft als jullie beschrijven lijkt mij imho maar saai.![]()
De Turkse (voetbal)cultuur kennende is dat échte liefdequote:Op dinsdag 22 april 2014 14:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Die kleuren gaan we gebruiken voor de autoversiering. Stelde m'n verloofde zelf voor, terwijl hij Beşiktaşlı is.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De Turkse (voetbal)cultuur kennende is dat échte liefde![]()
Nou en of.![]()
![]()
Of willen ze minder regelen? Of wil de vrouw juist meer regelen?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:52 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Mannen regelen over het algemeen minder![]()
Ik denk die laatste hahaquote:Op donderdag 24 april 2014 10:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Of willen ze minder regelen? Of wil de vrouw juist meer regelen?![]()
Vrouwen - dag van hun leven.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Wat maakt trouwen voor vrouwen zo speciaal en minder voor mannen?
Mannen - eind van hun (vrije) leven.
Dat is ongeveer de generale opvatting van zo'n dag.![]()
Ik denk dat vrouwen een bepaald beeld van de trouwdag hebben en ook op zoek gaan naar de elementen die passen bij dat beeld. Mijn vriend gaat wel allemaal mee naar de afspraken maar de details interesseren hem wat minderquote:Op donderdag 24 april 2014 10:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Wat maakt trouwen voor vrouwen zo speciaal en minder voor mannen?![]()
![]()
Dit vind ik echt zo'n lulkoekquote:Op donderdag 24 april 2014 10:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mannen - eind van hun (vrije) leven.
De mannen die ik ken trouwen allemaal vrijwillig hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ja?? Ik heb de mijne met n pistool moeten bedreigen... En op de dag zelf zat t pistool achter de kousebandquote:Op donderdag 24 april 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo'n lulkoek
De mannen die ik ken trouwen allemaal vrijwillig hoor
S. 2014
J. 2016![]()
Daarom de pi ookquote:Op donderdag 24 april 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo'n lulkoek
De mannen die ik ken trouwen allemaal vrijwillig hoorik ben ook vrijwillig op mijn knietje gegaan hoor
![]()
![]()
Mooie uitnodiging, hoor! En leuk dat het een andere vorm is dan een gewoon kaartje.
Manda-rijn, voor jou is het bijna zo ver! Spannend! Volgens mij is de weersvoorspelling redelijk.
Dat is bijna het enige waar ik me druk om maak, trouwens. Het weer. Terwijl dat meteen ook het enige is waar ik absoluut geen invloed op heb![]()
![]()
En op de dag zelf boeit het je totaal nietquote:Op maandag 28 april 2014 10:31 schreef Cheerful het volgende:
Mooie uitnodiging, hoor! En leuk dat het een andere vorm is dan een gewoon kaartje.
Manda-rijn, voor jou is het bijna zo ver! Spannend! Volgens mij is de weersvoorspelling redelijk.
Dat is bijna het enige waar ik me druk om maak, trouwens. Het weer. Terwijl dat meteen ook het enige is waar ik absoluut geen invloed op heb
S. 2014
J. 2016![]()
Echt niet? Ik kan het me nauwelijks voorstellenquote:Op maandag 28 april 2014 10:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En op de dag zelf boeit het je totaal niet![]()
![]()
Haha, de weken voor de bruiloft checkte ik 2x per dag t weer, en naarmate t dichterbij kwam ging ik harder balen want ze gaven veel regen op...quote:Op maandag 28 april 2014 11:02 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Echt niet? Ik kan het me nauwelijks voorstellen
Op mijn trouwdag werd ik om 5:30 wakker en kwam het met bakken uit de hemel... En ik kon er echt niet mee zitten... Ik ging trouwen, fuck the regen!
Uiteindelijk was t fris die dag, af en toe een spat regen, de fotolocatie was een btj drassig, mn jurk is aan de onderkant zwart maar ik zou het zo weer overdoen.
S. 2014
J. 2016![]()
Daar houd ik me dan maar aan vastquote:Op maandag 28 april 2014 11:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Haha, de weken voor de bruiloft checkte ik 2x per dag t weer, en naarmate t dichterbij kwam ging ik harder balen want ze gaven veel regen op...
Op mijn trouwdag werd ik om 5:30 wakker en kwam het met bakken uit de hemel... En ik kon er echt niet mee zitten... Ik ging trouwen, fuck the regen!
Uiteindelijk was t fris die dag, af en toe een spat regen, de fotolocatie was een btj drassig, mn jurk is aan de onderkant zwart maar ik zou het zo weer overdoen.![]()
Ik geloof ook niet dat het mijn dag echt zou kunnen verpesten, eigenlijk. Maar ja...![]()
I beg to differ!quote:Op maandag 28 april 2014 10:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En op de dag zelf boeit het je totaal niet
Nu had ik ook wel uitzonderlijk veel geluk aangezien het de hele maand mei ongeveer heeft geregend of grauw is geweest op 2 dagen na vorig jaar, 1 daarvan was mijn trouwdagMaar ik heb er echt om in de piepzak gezeten. We hadden ook een cabrio natuurlijk, en de rit van mijn huis naar zijn huis was het echt donkergrijs buiten
Maar alles kwam goed en daar ben ik ècht heel blij om!
(niet dat het anders een kutdag was geweest natuurlijk, maar ik ben wel van mening dat mooi weer een zeer positief effect heeft op de dag)
disclaimer![]()
Mooi weer heeft zeker een positief effect op de dag, maar kutweer niet perse negatief, vrienden van ons zijn op 21 juni getrouwd, hadden een open dag auto, zijn verregend, maar dat is niet wat je als eerste hoort als ze over de trouwdag praten... Uiteindelijk heeft het ook nog eens mooie foto's opgeleverd..quote:Op maandag 28 april 2014 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I beg to differ!
Nu had ik ook wel uitzonderlijk veel geluk aangezien het de hele maand mei ongeveer heeft geregend of grauw is geweest op 2 dagen na vorig jaar, 1 daarvan was mijn trouwdagMaar ik heb er echt om in de piepzak gezeten. We hadden ook een cabrio natuurlijk, en de rit van mijn huis naar zijn huis was het echt donkergrijs buiten
Maar alles kwam goed en daar ben ik ècht heel blij om!
(niet dat het anders een kutdag was geweest natuurlijk, maar ik ben wel van mening dat mooi weer een zeer positief effect heeft op de dag)
Zon had onze dag iig niet perse beter gemaakt.S. 2014
J. 2016![]()
Dan zal het wel per persoon verschillen, de zon heeft mijn dag opzekers wel beter gemaakt toen
Ik hoop dat jullie ook allemaal mooi weer zullen hebben!
disclaimer![]()
Ik hoop ook nog steeds op ongeveer 20 graden, nauwelijks wind en droog (hoeft niet eens per se super zonnig te zijn). Ik blijf duimen!
Uiteraard heb ik al wel het weer op 16 mei gecheckt van 2000 t/m 2013 op knmi.nlConclusie: meestal niet heel warm, maar meestal wel droog.
![]()
Het weer![]()
Al 2 weken lang ben ik het weer aan het checken en tot eind vorige week werd het met de dag slechter (dieptepunt 8 graden, gevoelstemperatuur van 1 graad en regen op buienradar). Gelukkig ziet het er nu gunstiger uit! Hopelijk een graadje of 18 met zon erbij.
En oh my, wat is dit spannend!man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht![]()
Jahaa, ik vind het nu al mega spannend en ik moet nog bijna 3 weken wachten!quote:Op maandag 28 april 2014 13:16 schreef manda-rijn het volgende:
Het weer![]()
Al 2 weken lang ben ik het weer aan het checken en tot eind vorige week werd het met de dag slechter (dieptepunt 8 graden, gevoelstemperatuur van 1 graad en regen op buienradar). Gelukkig ziet het er nu gunstiger uit! Hopelijk een graadje of 18 met zon erbij.
En oh my, wat is dit spannend!![]()
Het weer ja, dat is voor mij ook wel een spanningspuntje, aangezien de bruiloft en het feest de hele dag buiten zijn! We hebben wel mogelijkheid om binnen te gaan zitten, maar daar is niks aan, dus wij hopen heel erg op droog weer!
Vandaag stad en land afgeweest voor kleding voor aanstaande! Het was moeilijker dan gedacht, maar uiteindelijk toch de belangrijkste dingen gevonden! Mooie broek, mooi overhemd en perfecte sneakers.![]()
![]()
Sneakers om in te trouwen? Okay...
Well, whatever floats your boat denk ik dan maar..
Doet me er wel aan denken dat ik nog op zoek moet naar schoenen.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
volgens mij trouwen ze niet in klassieke trouwkledij..quote:Op maandag 28 april 2014 23:17 schreef Dagonet het volgende:
Doet me er wel aan denken dat ik nog op zoek moet naar schoenen.
S. 2014
J. 2016![]()
Ik weet niet of je nog op zoek bent maar misschien is dit iets voor een Engelse wals?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:34 schreef greatgonzo het volgende:
Maar nu dus het vinden van leuke liedjes, en die vind ik niet veel in de engelse wals. Maar kan ik bij mijn zoektocht ook zoeken op Slow-dance, of is dit compleet wat anders?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Wat een kutopmerking.quote:Op maandag 28 april 2014 23:17 schreef Dagonet het volgende:
Dit inderdaad. Ik vind het mooi om te zien dat mensen "schijt" hebben aan de tradities en de dag inplannen en beleven zoals ze zelf willen. Het is immers een dag voor jezelf, niet voor een ander...quote:
Afijn voor ons nog enkele weken. Alles is klaar en gedaan alleen nog wat ballonnen besteld gister.![]()
Mwoah, denk niet dat het zo bedoeld is dan als het overkomt.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2014 07:51:36 ]![]()
Dat tweede voorbeeld is inderdaad mooi hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 08:01 schreef Jula123 het volgende:
Maakt niet uit hoor! Ik heb niet veel met mannen in pak en nette schoenen, en het past ook niet zo bij aanstaande. Daarnaast geven we niks om 'wat hoort'.
Dit is zo'n beetje onze stijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik vind het damn sexy!![]()
Wij houden wat tradities die we zelf leuk vinden aan, andere niet. En 't is dat ik mezelf zo god damn sexy in een pak vindt dat ik er naar uit kijk om hem aan te mogen ( dit is geen grap, ik vind mezelf er super uit zien in pak.. moeilijk om te zeggen zonder cocky te klinken)
![]()
Ik vind jullie stijl wel heel mooi, beetje bohemian! Dat je veel buiten doet, past daar goed bij.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:01 schreef Jula123 het volgende:
Maakt niet uit hoor! Ik heb niet veel met mannen in pak en nette schoenen, en het past ook niet zo bij aanstaande. Daarnaast geven we niks om 'wat hoort'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik vind het damn sexy!
Wij hebben wat dat betreft wel een redelijk klassieke bruiloft. Maar ook onze locatie is binnen minder leuk dan buiten.![]()
Mijn kind zag er uit zoals de aanstaande van Jula. Die wilde ik absoluut niet opdirken in pak. Shirt en bretels en katoenen broek en allstars er onder. Stond hem geweldig.
Ik zie ook wel bruiden die allstars aan hebben onder hun jurk.
Voor mezelf vond ik het niks maar als een ander daar gelukkig van wordt, dikke prima toch.
Ik vind het ook kei leuk!quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:01 schreef Jula123 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik vind het damn sexy!
Maar de laatste tijd proef ik hier wel meer een sfeertje van 'jij doet het anders dus minder goed'
JammerHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ja? Ik heb dat gevoel eigenlijk niet. Of heb je dat gevoel bij meningen over jouw eigen bruiloft? Want als het over jezelf gaat, valt het je vaak meer op.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het ook kei leuk!
Maar de laatste tijd proef ik hier wel meer een sfeertje van 'jij doet het anders dus minder goed'
Jammer
@ Audreyoot: wij hadden 1 kaart, maar voor de daggasten zat er nog een klein kaartje in. Mijn zwager en schoonzus hadden ook 2 kaarten. Is de informatie voor jullie dag- en avondgasten erg verschillend?![]()
De kaart van de daggasten is een boekje van 8 pagina's. Avondgasten komen alleen naar het feest, denk dat ik een soort ansichtkaart ervan maakquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:29 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Ja? Ik heb dat gevoel eigenlijk niet. Of heb je dat gevoel bij meningen over jouw eigen bruiloft? Want als het over jezelf gaat, valt het je vaak meer op.
@ Audreyoot: wij hadden 1 kaart, maar voor de daggasten zat er nog een klein kaartje in. Mijn zwager en schoonzus hadden ook 2 kaarten. Is de informatie voor jullie dag- en avondgasten erg verschillend?![]()
![]()
O, wat leuk! Wat staat er allemaal in dat boekje? Ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
De kaart van de daggasten is een boekje van 8 pagina's. Avondgasten komen alleen naar het feest, denk dat ik een soort ansichtkaart ervan maak![]()
bedankt!
3x raden wie de hele nacht heeft lopen overgeven?spanning of virus?
Spanning!quote:Op woensdag 30 april 2014 07:14 schreef manda-rijn het volgende:
bedankt!
Geniet ervan vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
Heb eigenlijk op de linkerpagina steeds een foto, en rechts een pagina met info ceremonie, pagina 2 info receptie/buffet/feest en pagina 3 overige info. Moet nog een beetje finetunen maar dit gaat hem ong worden:quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:11 schreef Cheerful het volgende:
[..]
O, wat leuk! Wat staat er allemaal in dat boekje? Ben wel benieuwd!![]()
![]()
Spanning!quote:Op woensdag 30 april 2014 07:14 schreef manda-rijn het volgende:
bedankt!
Fijne dag vandaag! Geniet ervan![]()
![]()
Ik merk dat ook. Als het een beetje afwijkt van de 'traditionele' bruiloft wordt er meteen fronsend gekeken (niet door iedereen hoor).quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het ook kei leuk!
Jammer
Trouwen kan op heel veel manieren en is heel persoonlijk en smaakgebonden. Ik vind het 't allerleukste als iemand gewoon geheel z'n eigen smaak en keuze volgt zonder zich te laten leiden door de dingen die 'horen'.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Supermooi en origineel!quote:Op woensdag 30 april 2014 08:55 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Heb eigenlijk op de linkerpagina steeds een foto, en rechts een pagina met info ceremonie, pagina 2 info receptie/buffet/feest en pagina 3 overige info. Moet nog een beetje finetunen maar dit gaat hem ong worden:
[ afbeelding ]
Manda-rijn, een heel mooie en fijne dag toegewenst!![]()
Heel gaaf! ]quote:Op woensdag 30 april 2014 08:55 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Heb eigenlijk op de linkerpagina steeds een foto, en rechts een pagina met info ceremonie, pagina 2 info receptie/buffet/feest en pagina 3 overige info. Moet nog een beetje finetunen maar dit gaat hem ong worden:
[ afbeelding ]![]()
helemaal naar wens??quote:Op woensdag 30 april 2014 17:19 schreef Cheerful het volgende:
Vanmiddag mijn proefkapsel gehad en mijn jurk voor de laatste keer gepast. Ik voelde me zo mooi
S. 2014
J. 2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: