abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel maandag 17 februari 2014 @ 18:41:12 #251
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_136820608
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:12 schreef roos85 het volgende:

[..]

franklop serieus nemen _O-
Dat is echt het domste wat er bestaat.
  maandag 17 februari 2014 @ 18:43:30 #252
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_136820697
het sloeg toch ook gewoon nergens op, dat geblaat van hem? Ja leuke metaforen hoor, maar nergens voor nodig, z'n mening is best simpeler te verwoorden. Abject en infaam van Moskowicz was er niks bij.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_136821242
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:43 schreef MiLalaa het volgende:
het sloeg toch ook gewoon nergens op, dat geblaat van hem? Ja leuke metaforen hoor, maar nergens voor nodig, z'n mening is best simpeler te verwoorden. Abject en infaam van Moskowicz was er niks bij.
Misschien hem vragen voor het Nationaal Dictee volgend jaar?
Vooral eerst zeggen dat je geen Nederlandse media volgt, en je dus niks weet maar toch opeens wel overal van op de hoogte zijn :')
Even a broken clock is right twice a day.
pi_136822419
Ik vind het een baas die Otter. En Wennemars moet niet zo piepen.
Ik vond de vergelijking van Laurens ten Dam op twitter wel mooi.
Ook liever brons bij het wk op de weg dan goud bij het wk mountainbiken.
pi_136822610
Even serieus. Het shorttracken is toch gewoon een veel leukere sport dan langebaan.

Sowieso De Sjink _O_
pi_136822781
De NOS zit wel echt vuistdiep in het langebaan schaatsen he _O-
  maandag 17 februari 2014 @ 19:44:36 #257
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_136822963
Mensen die vinden dat dit belachelijk is moeten niet zo dom doen.

Als ik mijn hele leven lang werk om de beste te worden in sport A en ik wordt de beste in sport B, dan is dat wel heel gaaf, maar niet zo gaaf als de beste worden in sport A.

Wie dat niet begrijpt is kortzichtig of snapt het niet.
  maandag 17 februari 2014 @ 19:45:14 #258
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_136822994
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:43 schreef MiLalaa het volgende:
Ik vond het grappig.
pi_136823034
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef n00b13 het volgende:

Als ik mijn hele leven lang werk om de beste te worden in sport A en ik wordt de beste in sport B, dan is dat wel heel gaaf, maar niet zo gaaf als de beste worden in sport A.

Maar dan nog ruil je die ene gouden medaille niet in. Wees gewoon blij met een Olympische Titel, niks meer, niks minder.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 17 februari 2014 @ 19:48:37 #260
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_136823144
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:

[..]

Maar dan nog ruil je die ene gouden medaille niet in. Wees gewoon blij met een Olympische Titel, niks meer, niks minder.
Ja, joh. Hij zit toch ook in het moment. Op zoek naar woorden.
pi_136823242
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:48 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Ja, joh. Hij zit toch ook in het moment. Op zoek naar woorden.
Hij heeft er een nachtje over kunnen slapen. Nou ja, slapen, hij heeft het woordenboek op zijn nachtkastje liggen blijkbaar.
  maandag 17 februari 2014 @ 19:59:46 #262
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_136823653
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:51 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hij heeft er een nachtje over kunnen slapen. Nou ja, slapen, hij heeft het woordenboek op zijn nachtkastje liggen blijkbaar.
Hij nuanceerde zijn woorden toch?
Ik vond hem gisteren veel stelliger.
pi_136823774
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Hij nuanceerde zijn woorden toch?
Ik vond hem gisteren veel stelliger.
Een gouden medaille niet meer dan 'een prettige bijkomstigheid' en 'bijvangst' noemen, noem ik niet nuanceren.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:03:14 #264
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_136823811
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef marcodej het volgende:

[..]

Een gouden medaille niet meer dan 'een prettige bijkomstigheid' en 'bijvangst' noemen, noem ik niet nuanceren.
Kom op. Hij zei het wel degelijk anders.

Die metafoor met de olie vond ik een mooie.
pi_136825744
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef n00b13 het volgende:

Dan kun je toch beter al je pijlen richten op sport A? Dat is vooralsnog nog niet gelukt. Lijkt me verspilde moeite om in sport B te pieken, als je in A de beste wil worden.

Ik begrijp best dat hij primair hier is voor het shorttrack, maar om, tien minuten nadat je een gouden medaille hebt gepakt op de ene discipline, zó triomfantelijk te verkondigen dat je die zo zou inruilen voor een mindere medaille op de andere discipline, is gewoon lomp en denigrerend. Ze hebben bij hun volle verstand gekozen om mee te doen op dit onderdeel en hebben daar ook moeite en voorbereiding ingestoken (ga ik tenminste van uit), dan kun je daar ook gewoon ongenuanceerd blij mee zijn.
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  maandag 17 februari 2014 @ 20:47:41 #266
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_136825786
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:46 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Dan kun je toch beter al je pijlen richten op sport A? Dat is vooralsnog nog niet gelukt. Lijkt me verspilde moeite om in sport B te pieken, als je in A de beste wil worden.

Ik begrijp best dat hij primair hier is voor het shorttrack, maar om, tien minuten nadat je een gouden medaille hebt gepakt op de ene discipline, zó triomfantelijk te verkondigen dat je die zo zou inruilen voor een mindere medaille op de andere discipline, is gewoon lomp en respectloos. Ze hebben bij hun volle verstand gekozen om mee te doen op dit onderdeel en hebben daar ook moeite en voorbereiding ingestoken (ga ik tenminste van uit), dan kun je daar ook gewoon ongenuanceerd blij mee zijn.
Ik zie het allemaal niet zo slecht als jullie denk ik.
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 21:18:08 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_136827306
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:46 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Ik begrijp best dat hij primair hier is voor het shorttrack, maar om, tien minuten nadat je een gouden medaille hebt gepakt op de ene discipline, zó triomfantelijk te verkondigen dat je die zo zou inruilen voor een mindere medaille op de andere discipline, is gewoon lomp en denigrerend. Ze hebben bij hun volle verstand gekozen om mee te doen op dit onderdeel en hebben daar ook moeite en voorbereiding ingestoken (ga ik tenminste van uit), dan kun je daar ook gewoon ongenuanceerd blij mee zijn.
maar ze zijn er niet ongenuanceerd blij mee, voor hen blijft het toch een gevalletje 'ja geweldig, fantastisch maarrrr ...'

so what?

er werd beiden gevraagd hoe ze zich voelden en ze gaven eerlijk antwoord, ik zie er geen problemen in

beetje lullig voor de rest van het veld maar als die harder haddeb geschaatst hadden we deze discussie uberhaupt niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_136828154
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:18 schreef sp3c het volgende:

[..]
Knip

beetje lullig voor de rest van het veld maar als die harder haddeb geschaatst hadden we deze discussie uberhaupt niet
Je durft zo'n dooddoener toch niet echt in te zetten als argument?
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 21:40:07 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_136828482
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je durft zo'n dooddoener toch niet echt in te zetten als argument?
ik durf alles

feit is dat ze zijn afgetroefd door een schaatster die liever wil shorttracken

dat steekt ongetwijfeld meer dan het feit dat ze dit ook daadwerkelijk hardop zegt

dan lijkt de olossing voor dit 'probleem' me vrij eenvoudig

harder schaatsen
pi_136828521
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:18 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar ze zijn er niet ongenuanceerd blij mee, voor hen blijft het toch een gevalletje 'ja geweldig, fantastisch maarrrr ...'

so what?
sterk argument, niets tegen in te brengen
quote:
er werd beiden gevraagd hoe ze zich voelden en ze gaven eerlijk antwoord, ik zie er geen problemen in

Als m'n tante een snor had, dan was ze m'n oom...

Volgens mij is de discussie juist ontstaan, doordat Otter op zo'n onuitstaanbaar smalende wijze die mening verkondigde. Dat is inderdaad nogal lullig voor de rest. Hij mag best vinden dat hij meer waarde hecht aan een shorttrackmedaille, daar zit mijn probleem ook niet, maar als je pupil net Olympisch goud(!) heeft binnengehaald, hoef je dat echt niet meteen op zo'n arrogante manier op nationale tv te relativeren.
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 21:44:56 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_136828761
nee dat is niet zo handig nee maar om er nu zon probleem van te maken ...

het is niet alsof het een geheim was ofzo
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 21:47:35 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_136828932
vond de onuitstaanbaar smalende arrogantie wel meevallen trouwens

meer matter of fact maar hij had dat idd beter kunnen bewaren voor 1 of ander praatprogramma

niet echt proffesioneel enzo

maar verder ... boeiuh?
pi_136828944
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik durf alles

feit is dat ze zijn afgetroefd door een schaatster die liever wil shorttracken

dat steekt ongetwijfeld meer dan het feit dat ze dit ook daadwerkelijk hardop zegt

dan lijkt de olossing voor dit 'probleem' me vrij eenvoudig

harder schaatsen
Waar bemoei jij je mee, je schaatst niet eens en hebt wel een mening en suggereert gevoelens over de verliezers die er niks van vinden. Ga schaatsen spec
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 21:49:03 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_136829016
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waar bemoei jij je mee, je schaatst niet eens en hebt wel een mening en suggereert gevoelens over de verliezers die er niks van vinden. Ga schaatsen spec
eeuuh ... ?
pi_136829106
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

eeuuh ... ?
Ze moesten toch gewoon harder schaatsen, dat was de oplossing?
Moeten wij dan niet eerst gaan schaatsen voordat wij iets nutteloos mogen vinden?
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 21:54:54 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_136829319
nee?
pi_136829566
Ik gebruikte natuurlijk wat retorische overdrijving om mijn argument kracht bij te zetten. Feit is dat hij dat best wat diplomatieker had kunnen verwoorden dan hoe hij dat nu deed, verder is voor mij de kous daarmee af. Dat gezuig van de NOS in die interviews heeft het geheel ook geen goed gedaan :')

En het doet niets af aan Ter Mors' prestatie.
- Six Feet Under
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 22:01:40 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_136829675
agreed
pi_136832114
Ik snap wel dat otter zo denkt omdat hij zich jaren op het shorttrack richt. Hij had het alleen niet hard uit moeten spreken |:(
pi_136832508
quote:
Vooral uit de langebaanwereld kwamen verongelijkte reacties. Geen respect voor de langebaan klonk erin door. Otter kon er weinig mee. "Ik vind het echt leuk voor Jorien dat zij dit goud heeft gepakt. Maar aan het einde van het toernooi word ik door de bond niet afgerekend op medailles op de langebaan. Ze hebben mij drieënhalf jaar geleden gevraagd of ik in Sotsji wilde presteren met een team op de shorttrackbaan. Daar ga ik voor. Jammer als mensen dat niet begrijpen en het op een negatieve manier uitleggen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)wijzigt_niets__.html
  maandag 17 februari 2014 @ 23:21:52 #281
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_136833001
Kijk anders ff naar Ajax joh. Dat is arrogant. Dit heeft heul niks met arrogantie te maken
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:15:04 #282
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_136837490
quote:
12s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef outtayourleague het volgende:
Ik gebruikte natuurlijk wat retorische overdrijving om mijn argument kracht bij te zetten. Feit is dat hij dat best wat diplomatieker had kunnen verwoorden dan hoe hij dat nu deed, verder is voor mij de kous daarmee af. Dat gezuig van de NOS in die interviews heeft het geheel ook geen goed gedaan :')

En het doet niets af aan Ter Mors' prestatie.
dat is het fijne van de verslaggevers van de NOS, die kunnen maar 1 ding en dat is zuigen.
Rn voor de rest eensch met sp3c
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 februari 2014 @ 09:04:34 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_136838137
De openhartige bekentenis dat hij de gouden medaille van Jorien ter Mors op de schaatsmijl subiet voor een zilveren of bronzen bij het shorttrack had willen inruilen, leverde bondscoach Jeroen Otter vanuit het langebaanschaatsen stormen van kritiek op. Maar hij nam er een etmaal later geen woord van terug.

Rintje Ritsma, Erben Wennemars en ook Gianni Romme, ze vielen zondagavond allemaal over elkaar heen. Drie sterren met een gouden verleden in het langebaanschaatsen. Heiligschennis, schande spraken ze ervan. Onbegrijpelijk vond het trio de in hun ogen 'denigrerende' taal die Jeroen Otter uitsloeg, nadat de beste pupil van zijn nationale selectie shorttrack met overmacht het goud op de koningsafstand - voor Ter Mors niet meer dan een bijnummer - had veroverd. Hij zou het direct willen inruilen voor eentje in het shorttrack. Desnoods nog van een mindere kleur, zei Otter tegen iedereen die het wilde horen.

Ook Ter Mors liet zich aanvankelijk in soortgelijke bewoordingen uit. Gisteren krabbelde ze enigszins terug. Via een bericht op Twitter, want na de stevige middagtraining had de Twentse geen zin verdere tekst en uitleg te geven. 'Olympisch goud. Heel bijzonder gevoel. Zou hem voor geen GOUD willen inruilen. (Gewoon nog één erbij is veel mooier)', twitterde Ter Mors.

Het vloekte met haar uitspraken van een dag eerder. 's Avonds, nadat ze haar trofee op Medal Plaza had opgehaald, gaf ze op authentieke wijze antwoord op de vraag of ze besefte dat haar en Otters uitlatingen voor opschudding hadden gezorgd. 'Dat interesseert me geen reet. Ik ben hier om te genieten.' Dat deed ze ook op het immense podium, in het bijzijn van Ireen Wüst en Lotte van Beek.

'Ik vind dat iedereen dit onderwerp niet zo zwaar moet oppakken', vulde Sjinkie Knegt, de eerste Nederlandse olympische medaillewinnaar ooit in het shorttrack, aan. 'We moeten er niet zo'n probleem van maken. Jeroen leeft nu eenmaal voor shorttrack. Ik denk dat ik misschien hetzelfde had gezegd.'

Otter begreep alle commotie rond zijn uitspraak niet zo goed. 'Ik heb begrepen dat meneer Ritsma mij heeft neergezet als een iconoclast (barbaar, red)', zei de bondscoach. 'Daar kan ik me niet in herkennen.' Toch, zo bekende Otter, kon hij zich 'aan de ene kant' wel voorstellen dat mensen het op een andere manier interpreteerden dan hij had bedoeld. Maar de heftige reacties die hij van horen zeggen had ('op dit soort grote toernooien kijk ik geen televisie en lees geen kranten') wekten afschuw bij hem.

Volgens de bondscoach wordt hij namelijk afgerekend op resultaat bij shorttrack, niet bij langebaanschaatsen. 'Dat is de context, waar het om draait. De kern van het verhaal.' Hij gebruikte een metafoor om het te duiden. 'Stel, ik ben drieënhalf jaar geleden door een grote holding ingehuurd. Om naar olie te boren, in een klein veld. Met weinig mensen. Opeen is het bingo, ik stuit op een enorme goudmijn. Ben verguld. De volgende dag moet ik naar de holding en vragen ze: maar hoe zit het nou met de olie?'

In het Iceberg Skating Palace herhaalde Otter gisteren 'uiteraard bijzonder blij te zijn voor Jorien'. Dat hij de festiviteiten op het middenterrein aan zich voorbij liet gaan, had een heel andere, in zijn ogen volkomen logische reden. 'Zij wint, dan hoef ik toch niet naar het middenterrein? Laat haar dan lekker genieten van het moment', aldus Otter. 'Als iemand verliest of als prestaties tegenvallen, dan moet je er staan als coach. Maar iemand die wint heeft, zong Herman Brood toch al eens, duizend vrienden.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 februari 2014 @ 09:05:33 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_136838149
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:15 schreef Symphonic het volgende:

[..]

dat is het fijne van de verslaggevers van de NOS, die kunnen maar 1 ding en dat is zuigen.
Rn voor de rest eensch met sp3c
Dat heet journalistiek. Zijn we tegenwoordig met alle mediatraining niet meer aan gewend. Normale vragen en de sporters liggen in een stuip.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_136838759
Je hebt journalisten en je hebt Bert Maalderink.

Vond Henri Schut die avond in NOS Sportwinter al een stuk redelijker naar Ter Mors

[ Bericht 50% gewijzigd door outtayourleague op 18-02-2014 09:43:27 ]
- Six Feet Under
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:43:32 #286
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_136838921
Als Sven Kramer het andersom had gezegd had iedereen erom gelachen en hem een echte sportman genoemd.
pi_136838955
Als Sven Kramer vijf en tien kilometer had geshorttrackt?

Dan ben je wel een held ja
- Six Feet Under
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:47:38 #288
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_136839022
Of 1500 meter shorttrack.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:54:16 #289
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_136839193
Is er een keer een sporter die geen blad voor de mond neemt is het weer niet goed.. Als Gesink de Amstel Gold Race wint en zegt dat hij liever in de Tour een etappe op Alpe d'Huez wint is dat toch ook normaal? Snap de heisa niet echt.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 februari 2014 @ 09:57:07 #290
7889 tong80
Spleenheup
pi_136839253
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:54 schreef Keano het volgende:
Is er een keer een sporter die geen blad voor de mond neemt is het weer niet goed.. Als Gesink de Amstel Gold Race wint en zegt dat hij liever in de Tour een etappe op Alpe d'Huez wint is dat toch ook normaal? Snap de heisa niet echt.
Nee dat is niet normaal.

Koeman die de beker wint met Feyenoord :

'Was liever na 12 jaar weer eens een keer landskampioen geworden met Feyenoord.'

dinsdag 18 februari 2014 @ 09:58:35 #291
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_136839298
Tong, dat is toch volstrekt normaal?
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 februari 2014 @ 09:58:58 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_136839310
Ilse de Lange die het eurovisie-songfestival wint :

'Zou liever op 3 staan in de Billboard top-100'

pi_136839314
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:21 schreef n00b13 het volgende:
Kijk anders ff naar Ajax joh. Dat is arrogant. Dit heeft heul niks met arrogantie te maken
:') huilen :')

Ajax is nou eenmaal gewoon de beste en grootste club.
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 februari 2014 @ 10:00:37 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_136839363
nOOb denk dat dan. Dat kun je niet tegengaan. Maar hou het voor je.

Verder heeft dit niks te maken met sporters en coaches die geen blad voor de mond nemen. Dit is gewoon dom en ongenuanceerd.

pi_136839407
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:00 schreef tong80 het volgende:

Verder heeft dit niks te maken met sporters en coaches die geen blad voor de mond nemen. Dit is gewoon dom en ongenuanceerd.

Waarom moet je het voor je houden? Omdat Rintje Ritsma zich anders gedelegeerd voelt? Natuurlijk mogen ze dat gewoon zeggen en die ophef gaat echt gewoon helemaal nergens over.
pi_136839417
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:00 schreef tong80 het volgende:

En daarnaast ziet ze er niet uit met dat pittige korte kapsel en is ze gewoon irritant :r
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 februari 2014 @ 10:09:11 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_136839605
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:02 schreef Caws het volgende:

[..]

Waarom moet je het voor je houden? Omdat Rintje Ritsma zich anders gedelegeerd voelt? Natuurlijk mogen ze dat gewoon zeggen en die ophef gaat echt gewoon helemaal nergens over.
Gedelegeerd ? :D

'Ik voel me gedelegeerd door de uitspraken. Had ze liever genegeerd. Maar ze zijn zo denigrerend naar het langebaanschaatsen dat ik nederig mijn kritiek uit als 'niet winnaar' van goud op de spelen'

:T
pi_136839671
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Gedelegeerd ? :D

'Ik voel me gedelegeerd door de uitspraken. Had ze liever genegeerd. Maar ze zijn zo denigrerend naar het langebaanschaatsen dat ik nederig mijn kritiek uit als 'niet winnaar' van goud op de spelen'

:T
Hij zei zelf dat ie de uitspraken 'delegerend' vond. Dat ie naast OS-goud winnen ook al faalt met normale Nederlandse woorden kan ik niks aan doen.
pi_136839704
Ritsma is gewoon jaloers omdat hij zelf geen goud heeft gewonnen. Zelfs niet toen ze hem speciaal daarvoor in de ploegachtervolging hadden opgenomen.
pi_136839705
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:13 schreef Wombcat het volgende:
Ritsma is gewoon jaloers omdat hij zelf geen goud heeft gewonnen. Zelfs niet toen ze hem speciaal daarvoor in de ploegachtervolging hadden opgenomen.
Dat dus. Maar om dan zo zuur te gaan zitten doen vind ik erger dan wat Otter of ter Mors zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')