Misschien hem vragen voor het Nationaal Dictee volgend jaar?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:43 schreef MiLalaa het volgende:
het sloeg toch ook gewoon nergens op, dat geblaat van hem? Ja leuke metaforen hoor, maar nergens voor nodig, z'n mening is best simpeler te verwoorden. Abject en infaam van Moskowicz was er niks bij.
Ik vond het grappig.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:43 schreef MiLalaa het volgende:
het sloeg toch ook gewoon nergens op, dat geblaat van hem? Ja leuke metaforen hoor, maar nergens voor nodig, z'n mening is best simpeler te verwoorden. Abject en infaam van Moskowicz was er niks bij.
Maar dan nog ruil je die ene gouden medaille niet in. Wees gewoon blij met een Olympische Titel, niks meer, niks minder.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef n00b13 het volgende:
Mensen die vinden dat dit belachelijk is moeten niet zo dom doen.
Als ik mijn hele leven lang werk om de beste te worden in sport A en ik wordt de beste in sport B, dan is dat wel heel gaaf, maar niet zo gaaf als de beste worden in sport A.
Wie dat niet begrijpt is kortzichtig of snapt het niet.
Ja, joh. Hij zit toch ook in het moment. Op zoek naar woorden.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar dan nog ruil je die ene gouden medaille niet in. Wees gewoon blij met een Olympische Titel, niks meer, niks minder.
Hij heeft er een nachtje over kunnen slapen. Nou ja, slapen, hij heeft het woordenboek op zijn nachtkastje liggen blijkbaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja, joh. Hij zit toch ook in het moment. Op zoek naar woorden.
Hij nuanceerde zijn woorden toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij heeft er een nachtje over kunnen slapen. Nou ja, slapen, hij heeft het woordenboek op zijn nachtkastje liggen blijkbaar.
Een gouden medaille niet meer dan 'een prettige bijkomstigheid' en 'bijvangst' noemen, noem ik niet nuanceren.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij nuanceerde zijn woorden toch?
Ik vond hem gisteren veel stelliger.
Kom op. Hij zei het wel degelijk anders.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een gouden medaille niet meer dan 'een prettige bijkomstigheid' en 'bijvangst' noemen, noem ik niet nuanceren.
Dan kun je toch beter al je pijlen richten op sport A? Dat is vooralsnog nog niet gelukt. Lijkt me verspilde moeite om in sport B te pieken, als je in A de beste wil worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef n00b13 het volgende:
Mensen die vinden dat dit belachelijk is moeten niet zo dom doen.
Als ik mijn hele leven lang werk om de beste te worden in sport A en ik wordt de beste in sport B, dan is dat wel heel gaaf, maar niet zo gaaf als de beste worden in sport A.
Wie dat niet begrijpt is kortzichtig of snapt het niet.
Ik zie het allemaal niet zo slecht als jullie denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:46 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter al je pijlen richten op sport A? Dat is vooralsnog nog niet gelukt. Lijkt me verspilde moeite om in sport B te pieken, als je in A de beste wil worden.
Ik begrijp best dat hij primair hier is voor het shorttrack, maar om, tien minuten nadat je een gouden medaille hebt gepakt op de ene discipline, zó triomfantelijk te verkondigen dat je die zo zou inruilen voor een mindere medaille op de andere discipline, is gewoon lomp en respectloos. Ze hebben bij hun volle verstand gekozen om mee te doen op dit onderdeel en hebben daar ook moeite en voorbereiding ingestoken (ga ik tenminste van uit), dan kun je daar ook gewoon ongenuanceerd blij mee zijn.
maar ze zijn er niet ongenuanceerd blij mee, voor hen blijft het toch een gevalletje 'ja geweldig, fantastisch maarrrr ...'quote:Op maandag 17 februari 2014 20:46 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter al je pijlen richten op sport A? Dat is vooralsnog nog niet gelukt. Lijkt me verspilde moeite om in sport B te pieken, als je in A de beste wil worden.
Ik begrijp best dat hij primair hier is voor het shorttrack, maar om, tien minuten nadat je een gouden medaille hebt gepakt op de ene discipline, zó triomfantelijk te verkondigen dat je die zo zou inruilen voor een mindere medaille op de andere discipline, is gewoon lomp en denigrerend. Ze hebben bij hun volle verstand gekozen om mee te doen op dit onderdeel en hebben daar ook moeite en voorbereiding ingestoken (ga ik tenminste van uit), dan kun je daar ook gewoon ongenuanceerd blij mee zijn.
Je durft zo'n dooddoener toch niet echt in te zetten als argument?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Knip
beetje lullig voor de rest van het veld maar als die harder haddeb geschaatst hadden we deze discussie uberhaupt niet
ik durf allesquote:Op maandag 17 februari 2014 21:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je durft zo'n dooddoener toch niet echt in te zetten als argument?
sterk argument, niets tegen in te brengenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar ze zijn er niet ongenuanceerd blij mee, voor hen blijft het toch een gevalletje 'ja geweldig, fantastisch maarrrr ...'
so what?
Als m'n tante een snor had, dan was ze m'n oom...quote:er werd beiden gevraagd hoe ze zich voelden en ze gaven eerlijk antwoord, ik zie er geen problemen in
beetje lullig voor de rest van het veld maar als die harder haddeb geschaatst hadden we deze discussie uberhaupt niet
Waar bemoei jij je mee, je schaatst niet eens en hebt wel een mening en suggereert gevoelens over de verliezers die er niks van vinden. Ga schaatsen specquote:Op maandag 17 februari 2014 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik durf alles
feit is dat ze zijn afgetroefd door een schaatster die liever wil shorttracken
dat steekt ongetwijfeld meer dan het feit dat ze dit ook daadwerkelijk hardop zegt
dan lijkt de olossing voor dit 'probleem' me vrij eenvoudig
harder schaatsen
eeuuh ... ?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee, je schaatst niet eens en hebt wel een mening en suggereert gevoelens over de verliezers die er niks van vinden. Ga schaatsen spec
Ze moesten toch gewoon harder schaatsen, dat was de oplossing?quote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)wijzigt_niets__.htmlquote:Vooral uit de langebaanwereld kwamen verongelijkte reacties. Geen respect voor de langebaan klonk erin door. Otter kon er weinig mee. "Ik vind het echt leuk voor Jorien dat zij dit goud heeft gepakt. Maar aan het einde van het toernooi word ik door de bond niet afgerekend op medailles op de langebaan. Ze hebben mij drieënhalf jaar geleden gevraagd of ik in Sotsji wilde presteren met een team op de shorttrackbaan. Daar ga ik voor. Jammer als mensen dat niet begrijpen en het op een negatieve manier uitleggen.
dat is het fijne van de verslaggevers van de NOS, die kunnen maar 1 ding en dat is zuigen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef outtayourleague het volgende:
Ik gebruikte natuurlijk wat retorische overdrijving om mijn argument kracht bij te zetten. Feit is dat hij dat best wat diplomatieker had kunnen verwoorden dan hoe hij dat nu deed, verder is voor mij de kous daarmee af. Dat gezuig van de NOS in die interviews heeft het geheel ook geen goed gedaan
En het doet niets af aan Ter Mors' prestatie.
Dat heet journalistiek. Zijn we tegenwoordig met alle mediatraining niet meer aan gewend. Normale vragen en de sporters liggen in een stuip.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het fijne van de verslaggevers van de NOS, die kunnen maar 1 ding en dat is zuigen.
Rn voor de rest eensch met sp3c
Nee dat is niet normaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:54 schreef Keano het volgende:
Is er een keer een sporter die geen blad voor de mond neemt is het weer niet goed.. Als Gesink de Amstel Gold Race wint en zegt dat hij liever in de Tour een etappe op Alpe d'Huez wint is dat toch ook normaal? Snap de heisa niet echt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:21 schreef n00b13 het volgende:
Kijk anders ff naar Ajax joh. Dat is arrogant. Dit heeft heul niks met arrogantie te maken
Waarom moet je het voor je houden? Omdat Rintje Ritsma zich anders gedelegeerd voelt? Natuurlijk mogen ze dat gewoon zeggen en die ophef gaat echt gewoon helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:00 schreef tong80 het volgende:
nOOb denk dat dan. Dat kun je niet tegengaan. Maar hou het voor je.
Verder heeft dit niks te maken met sporters en coaches die geen blad voor de mond nemen. Dit is gewoon dom en ongenuanceerd.
En daarnaast ziet ze er niet uit met dat pittige korte kapsel en is ze gewoon irritantquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:00 schreef tong80 het volgende:
nOOb denk dat dan. Dat kun je niet tegengaan. Maar hou het voor je.
Verder heeft dit niks te maken met sporters en coaches die geen blad voor de mond nemen. Dit is gewoon dom en ongenuanceerd.
Gedelegeerd ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:02 schreef Caws het volgende:
[..]
Waarom moet je het voor je houden? Omdat Rintje Ritsma zich anders gedelegeerd voelt? Natuurlijk mogen ze dat gewoon zeggen en die ophef gaat echt gewoon helemaal nergens over.
Hij zei zelf dat ie de uitspraken 'delegerend' vond. Dat ie naast OS-goud winnen ook al faalt met normale Nederlandse woorden kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gedelegeerd ?
'Ik voel me gedelegeerd door de uitspraken. Had ze liever genegeerd. Maar ze zijn zo denigrerend naar het langebaanschaatsen dat ik nederig mijn kritiek uit als 'niet winnaar' van goud op de spelen'
Dat dus. Maar om dan zo zuur te gaan zitten doen vind ik erger dan wat Otter of ter Mors zegt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:13 schreef Wombcat het volgende:
Ritsma is gewoon jaloers omdat hij zelf geen goud heeft gewonnen. Zelfs niet toen ze hem speciaal daarvoor in de ploegachtervolging hadden opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |