Inderdaad. Sterker nog, ze heeft al gezegd dat ze hier echt heel blij mee is.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Wat een ophef, ja het was misschien niet handig maar ik geloof echt niet dat ze dit goud niet waardeert...
Ik zat er ook al op te wachten. Het ging allemaal te geweldig en het was allemaal te gezellig dus je kon hem zien aankomen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:24 schreef Giggio het volgende:
zo heerlijk nederlands, dacht al waar blijftie deze spelen DE Rel
Precies. Ik begrijp de ophef niet zo, laat het. Dat ze graag een medaille bij het shorttracken haalt is logisch. Misschien een beetje ongelukkig geformuleerd dat ze liever een shorttrack medaille heeft, maar ze is wel degelijk blij met haar overwinning. Maar goed, een relletje was blijkbaar even nodig.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad. Sterker nog, ze heeft al gezegd dat ze hier echt heel blij mee is.
Ophef speelt volgens mij ook meer rond Otter dan rond ter Mors.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef Voszje het volgende:
[..]
Precies. Ik begrijp de ophef niet zo, laat het. Dat ze graag een medaille bij het shorttracken haalt is logisch. Misschien een beetje ongelukkig geformuleerd dat ze liever een shorttrack medaille heeft, maar ze is wel degelijk blij met haar overwinning. Maar goed, een relletje was blijkbaar even nodig.
Nu ik de strekking van het merendeel van de berichten zie, heb je inderdaad gelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Ophef speelt volgens mij ook meer rond Otter dan rond ter Mors.
Dat.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:35 schreef takkfyrir het volgende:
Dat standpunt van Otter is toch ook niet echt verrassend of nieuw? Naar mijn idee heeft hij sinds Ter Mors begon met langebaanschaatsen in elk interview duidelijk laten blijken dat hij dat geschaats op een baan van 400 meter allemaal leuk en aardig vindt, maar shorttrack en shorttrackprijzen duidelijk prefereert. Prima dat hij dat vindt lijkt mij, al zullen velen erdoor waarschijnlijk op zijn of haar lange teentjes getrapt zijn. Zoals nu ook blijkt.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)er-gaat-praten.dhtmlquote:Toch nog even terug naar de bijzondere dag van gisteren. Niet alleen op de schaatsbaan van de Adler Arena was er vuurwerk, ook na de gouden race van Jorien ter Mors ging het er stevig aan toe. Vooral bondscoach Jeroen Otter van de shorttrackers maakte zich weinig geliefd bij de schaatsers door te zeggen het goud van Ter Mors 'liever voor een bronzen plak bij het shorttrack in te ruilen'.
Het verleidt Gianni Romme vandaag in AD Sportwereld tot de volgende opmerkingen: 'Waarom doe je zulke uitspraken, waarom moet je dat zeggen? Ik begrijp dat niet, vind het ongepast. Ik hoop dat de chef de mission hier even over gaat praten. Want dit kun je gewoon niet doen.'
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:39 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Hahahah, da's toch mooi. Ze zet gewoon de hele schaatstop voor lul. Ze rijdt 2 keer in 2 dagen een 1500 meter en gaat 2 keer helemaal tot het gaatje. Dit is natuurlijk in strijd met alle ''wetten'' van de schaatssport. Ze vlamt gewoon 2 keer en pakt toch goud en daar kun je alleen maar respect voor hebben. Sven Kramen had ook de 1500 meter kunnen rijden maar bedankte uit angst niet goed genoeg te zijn voor de 10 km. Ik lach echt m'n lul uit m'n broek als straks Bob de Jong er met goed vandoor gaat.
Alleen jammer dat media over de rug van Ter Mors wil scoren..quote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef Voszje het volgende:
[..]
Precies. Ik begrijp de ophef niet zo, laat het. Dat ze graag een medaille bij het shorttracken haalt is logisch. Misschien een beetje ongelukkig geformuleerd dat ze liever een shorttrack medaille heeft, maar ze is wel degelijk blij met haar overwinning. Maar goed, een relletje was blijkbaar even nodig.
Laat Jeroen Otter maar volwassen worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat een ophef om niks.
Kom op schaatswereld wordt eens volwassen.
Die ook ja, maar daarom schreef ik ook schaatswereld i.p.v. langebaanschaatsen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat Jeroen Otter maar volwassen worden.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef Voszje het volgende:
[..]
Begreep inderdaad werkelijk niet dat dit zo breed werd uitgemeten. Laat die Otter maar zwammen en blaten. Wat hebben de media er mee voor dat ze met dit soort relletjes de stemming doelbewust proberen te verzieken. Al die schaatsers weten waarschijnlijk allang hoe ze over elkaar denken. Ik hoef het niet te weten.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat media over de rug van Ter Mors wil scoren..
prima dat híj dat vindt. Maar nu dringt hij zijn frustraties als het ware op aan z'n pupil.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:35 schreef takkfyrir het volgende:
Dat standpunt van Otter is toch ook niet echt verrassend of nieuw? Naar mijn idee heeft hij sinds Ter Mors begon met langebaanschaatsen in elk interview duidelijk laten blijken dat hij dat geschaats op een baan van 400 meter allemaal leuk en aardig vindt, maar shorttrack en shorttrackprijzen duidelijk prefereert. Prima dat hij dat vindt lijkt mij, al zullen velen erdoor waarschijnlijk op zijn of haar lange teentjes getrapt zijn. Zoals nu ook blijkt.
Irritant en nog dom ook dus. Ze heeft echt helemaal niks te zoeken op de shorttrack baan, veel te lang.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef TAV74 het volgende:
Tja, die uitspraken komen niet lekker over, maar als je er even wat langer over nadenkt;
Er stond vanochtend nog een stuk in de krant: ter Mors trainde ook in de jeugd op beide diciplines en had toen al veel meer talent voor de lange baan dan voor het shorttracken (wat ze nu ook bewijst). Maar ze koos toch voor de ST. Blijkbaar is dat dus haar grote passie, dan is toch echt het niet onlogisch dat ze daar het liefst haar medaille gehaald had.
haha ja wkzilver nog een wkzilver, wk brons, 8 keer ekgoud en 6 keer ekzilver en 5 keer ekbrons en 4e op de spelen haha dan kun je er echt geen kut van inderdaad lol nou groetjens van margreet en de groeten van henkquote:Op maandag 17 februari 2014 11:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Irritant en nog dom ook dus. Ze heeft echt helemaal niks te zoeken op de shorttrack baan, veel te lang.
Heb je wel gekeken naar haar wedstrijden op de OS? Ze kon er echt geen reet van, het was niet om aan te zien gewoonquote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
haha ja wkzilver nog een wkzilver, wk brons, 8 keer ekgoud en 6 keer ekzilver en 5 keer ekbrons en 4e op de spelen haha dan kun je er echt geen kut van inderdaad lol nou groetjens van margreet en de groeten van henk
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken naar haar wedstrijden op de OS? Ze kon er echt geen reet van, het was niet om aan te zien gewoon
Ja maar heb je het wel gezien? Ze kon er echt niks vanquote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef franklop het volgende:
4e van de 33 deelnemers, echt ontzettend slecht
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef franklop het volgende:
4e van de 36 deelnemers, echt ontzettend slecht
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar heb je het wel gezien? Ze kon er echt niks van
Ze bakte er geen kut van en ze is irritant. Gelukkig zijn er meer mensen die er zo over denkenquote:
Gelukkig zijn er ook heel veel mensen die er terecht niet zo over denkenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze bakte er geen kut van en ze is irritant. Gelukkig zijn er meer mensen die er zo over denken
franklop serieus nemenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze bakte er geen kut van en ze is irritant. Gelukkig zijn er meer mensen die er zo over denken
Hup Bobquote:Op maandag 17 februari 2014 15:14 schreef Kingstown het volgende:
Een buitenbeentje dat goed presteert....dat moet wel een anti-topic opleveren van Tong (net zoals bij Bob de Jong), want iedereen moet blij met de kudde meehuppelen.
Hup ter Mors en hup Otter!
Maar wel een goed verhaal. Hij wil een bevestiging van zijn werk bij het shorttrack. Dat hij een talent coacht die ook iets anders kan is heel mooi, maar niet zijn doel. Dus ik begrijp zijn opmerking en vind dit verhaal goed uitdragen waarom hij die heeft gedaan. Ik vrees echter dat ook in deze uitleg weer allerlei dingen worden gevonden waaruit arrogantie zou blijken.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
http://nos.nl/os2014/video/612447-ter-mors-the-day-after.html
Eerst zegt ie dat ie er niks van meegekregen heeft en dan vervolgens een paar woorden gebruiken, waarbij ik mij niet kan voorstellen dat dat zo ter plekke naar binnenschiet.
Snap z'n punt wel, maar wat een blaaskaak, zegquote:Op maandag 17 februari 2014 15:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
http://nos.nl/os2014/video/612447-ter-mors-the-day-after.html
Eerst zegt ie dat ie er niks van meegekregen heeft en dan vervolgens een paar woorden gebruiken, waarbij ik mij niet kan voorstellen dat dat zo ter plekke naar binnenschiet.
Na het interview met Otter vandaag denk ik eerder dat ze zíjn woordgebruik afmaken..quote:Op maandag 17 februari 2014 16:36 schreef Lagrinta het volgende:
Ik hoop dat Johan Derksen Ritsma vanavond even afmaakt of de Gijp. Of alle Ollandse nietszeggende sporters zonder mening.
ja heel leuk dat ie bevestiging voor zichzelf zoekt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:45 schreef wvdwest het volgende:
[..]
Maar wel een goed verhaal. Hij wil een bevestiging van zijn werk bij het shorttrack. Dat hij een talent coacht die ook iets anders kan is heel mooi, maar niet zijn doel. Dus ik begrijp zijn opmerking en vind dit verhaal goed uitdragen waarom hij die heeft gedaan. Ik vrees echter dat ook in deze uitleg weer allerlei dingen worden gevonden waaruit arrogantie zou blijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |