abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 februari 2014 @ 16:36:23 #2
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136777126
Jawel, Helemaal Klote
pi_136777178
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik snap dat ook nooit zo. Ajacied422 heeft nog het excuus dat hij minderjarig is. Hopelijk geldt dat voor de rest ook anders is het nogal kansloos.
Vind dat ook heel erg kinderachtig ja, dat ze dat in dat livetopic doen dan maar, dan lees ik het in elk geval niet. Vraag me ook af waarom ze dat doen? Frustaties van thuis uit? Verder zijn er natuurlijk altijd mensen die happen want niet iedereen kan er even goed tegen nee.
pi_136777196
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Waren allebei pingels
Ergo: genaaid. Nijhuis zou echt nooit meer een Feyenoordpot moeten mogen fluiten, net als Blom.

Kom maar op met dat calimerogepijpvogel.
pi_136777253
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ergo: genaaid. Nijhuis zou echt nooit meer een Feyenoordpot moeten mogen fluiten, net als Blom.

Ook zonder Nijhuis had je moeten winnen. Iets met kansen afmaken. Iets met onnodig duiken in eigen zestien.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_136777261
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hij trollt, omdat ik dit over Ajax gezegd heb. Zij hebben tegen Cambuur, Groningen en PEC alle mazzel van de wereld gehad. Dat duppie kon dus zomaar de andere kant op vallen, heb ik gezegd voor de wedstrijd tegen PEC.
Groningen had moeten en kunnen winnen. Cambuur had een punt verdiend. Ajax zit in een bijzonder matige fase. En dat is prima. :)
pi_136777319
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:33 schreef Kerftminister het volgende:
Overigens mensen die Nijhuis de schuld geven :')

Het is de schuld van die waardeloze idioten die bij ons elke week weer mogen aantreden. Hoe kan het dat figuren als Nelom, Goossens en Schaken geld mogen verdienen met voetbal???
Kritiek op Nijhuis is gewoon terecht maar dat we gelijk spelen is vooral onze eigen schuld.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_136777342
quote:

[..]

Mwah, scheidsrechter was kut ja, maar je had het gewoon allang af moeten maken, was gewoon weer ouderwets kanjertjesslecht
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_136777352
quote:
19s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Groningen had moeten en kunnen winnen. Cambuur had een punt verdiend. Ajax zit in een bijzonder matige fase. En dat is prima. :)
Dat zeg ik steeds, maar joden ontkennen bij het leven.

quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef Muto het volgende:

[..]

Ook zonder Nijhuis had je moeten winnen. Iets met kansen afmaken. Iets met onnodig duiken in eigen zestien.
Klopt. Toch is het niet de eerste keer dat Nijhuis een dildo keihard mijn reet in ramt.
pi_136777378
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef Muto het volgende:

[..]

Vind ik ook. Nijhuis was natuurlijk wel storend, maar zo'n Immers had 900 kansen gehad en er nog geen gemaakt, daar kun je je meer aan storen dan aan een crappy scheids.
Dit, dus.
pi_136777386
Als Twente en Ajax ook niet gewonnen wordt, zal het voor Koeman geen al te leuk afscheid worden ben ik bang.
pi_136777403
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Vind ik ook. Nijhuis was natuurlijk wel storend, maar zo'n Immers had 900 kansen gehad en er nog geen gemaakt, daar kun je je meer aan storen dan aan een crappy scheids.
Ik vond de kansen van Immers nog het minst erg.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_136777417
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef eight het volgende:

[..]

Kritiek op Nijhuis is gewoon terecht maar dat we gelijk spelen is vooral onze eigen schuld.
Maar Nijhuis is gewoon een hele enge kinderachtige scheidsrechter die van 2 kanten heel warrig en inconsequent fluit, ik vond het niet in ons nadeel uitvallen deze pot. Dat penaltymoment op het einde valt over te twisten, dat kon ik op mijn stream niet goed zien, was een gele kaart die nergens op sloeg en heel kinderachtig was, maar Vilhena kwam nog goed weg met geel hoor bijvoorbeeld.
pi_136777437
quote:

[..]

Ja, leg een lijst aan met clubvoorkeuren van scheidsrechters. Dan mag Vink nooit meer Ajax fluiten en dus ook geen concurrenten van Ajax of concurrenten van concurrenten. Uiteindelijk houden we geen scheidsrechter meer over. Voor zover ik kan beoordelen heeft Nijhuis geen grote fouten gemaakt, laat staan dat hij Feyenoord heeft benadeeld. Een beetje vertrouwen. Behalve in Pieter Vink, want dat is een oplichter. ;)
pi_136777449
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef Muto het volgende:

[..]

Immers ontbeert ook slimheid, als hij gewoon netjes naar de grond ging was het een pingel .
pi_136777450
quote:

[..]

Die bleven me het meest bij. Kansen Immers en die kopbal van Pelle.
Dit, dus.
pi_136777455
quote:

[..]

Idd. Het was vooral Pelle die vandaag faalde in de afwerking.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_136777476
quote:

[..]

Precies, die ene bal legde hij echt prachtig op zijn voet neer, Immers heeft gewoon prima gespeeld, Pelle had zijn kansen moeten afmaken en is qua afwerking de grote schudlige.

Armenteros was ook gruwelijk irritant, die man komt echt enorm ongeconcentreerd over de hele tijd.
pi_136777493
quote:

[..]

Immers is gewoon een enorme baas.
pi_136777527
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Precies, die ene bal legde hij echt prachtig op zijn voet neer, Immers heeft gewoon prima gespeeld, Pelle had zijn kansen moeten afmaken en is qua afwerking de grote schudlige.

Armenteros was ook gruwelijk irritant, die man komt echt enorm ongeconcentreerd over de hele tijd.
Die reageert af en toe zo traag, die ziet het spelletje niet ofzo. 0.0 inzicht in die man
pi_136777537
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat zeg ik steeds, maar joden ontkennen bij het leven.

[..]

Klopt. Toch is het niet de eerste keer dat Nijhuis een dildo keihard mijn reet in ramt.
Winnen = domineren in Amsterdam. Daarom is het ook zo grappig als het even misgaat: ze zien het vaak écht niet aankomen. :)
pi_136777609
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Die reageert af en toe zo traag, die ziet het spelletje niet ofzo. 0.0 inzicht in die man
Die ene bal die Immers toen rechts gaf en Armenteros stond te slapen is karakteristiek van wat wij te kort komen op oa. Vitesse, Twente en Ajax. Lijkt net alsof ze bij ons dat gochme missen, wat ik overigens een verschrikkelijk Van Halstig woord vind, maar kan niks anders ervoor bedenken.
pi_136777635
Neuzen een pingeltje.
pi_136777643
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Maar Nijhuis is gewoon een hele enge kinderachtige scheidsrechter die van 2 kanten heel warrig en inconsequent fluit, ik vond het niet in ons nadeel uitvallen deze pot. Dat penaltymoment op het einde valt over te twisten, dat kon ik op mijn stream niet goed zien, was een gele kaart die nergens op sloeg en heel kinderachtig was, maar Vilhena kwam nog goed weg met geel hoor bijvoorbeeld.
De hele wedstrijd al met corners, ingooien en vrije trappen. Genaaid. Tuurlijk kansen zat gehad, maar dat je niet wint is ook voor de helft zijn schuld.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_136777703
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Die ene bal die Immers toen rechts gaf en Armenteros stond te slapen is karakteristiek van wat wij te kort komen op oa. Vitesse, Twente en Ajax. Lijkt net alsof ze bij ons dat gochme missen, wat ik overigens een verschrikkelijk Van Halstig woord vind, maar kan niks anders ervoor bedenken.
Toen idd, maar daarvoor ook al een moment. Armenteros kan bal aardig vasthouden, heeft vast ook nog wel wat techniek, maar meer ook niet. Is nog altijd meer dan Schaken, maar kom op. Ik ga nog verlangen naar Verhoek op rechtsbuiten
pi_136777706
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Immers is gewoon een enorme baas.
Immers is de Siem van Feyenoord. Totaal niet sexy dus vaak het mikpunt als het minder gaat. Rendement en inzet prima. Ik ben fan. *;
  zondag 16 februari 2014 @ 16:45:22 #27
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_136777720
Hier niet winnen :') :') :')

Maar goed dat was ook zo bij RKC, ADO, NEC etc. Je kon makkelijk kampioen worden dit jaar. Maar goed, joden thuis en Twente uit maar winnen
pi_136777731
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Ik vond hem juist wel in ons nadeel fluiten. Alleen de 5 minuten blessuretijd was in ons voordeel en hij gaf terecht rood maar that's it. Vilhena was m.i. niet meer dan geel en penalty moment op het einde kon ik ook niet goed zien.
pi_136777753
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

De hele wedstrijd al met corners, ingooien en vrije trappen. Genaaid. Tuurlijk kansen zat gehad, maar dat je niet wint is ook voor de helft zijn schuld.
Namens Bas Nijhuis: sorry.
pi_136777781
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef eight het volgende:

[..]

Ik vond hem juist wel in ons nadeel fluiten. Alleen de 5 minuten blessuretijd was in ons voordeel en hij gaf terecht rood maar that's it. Vilhena was m.i. niet meer dan geel en penalty moment op het einde kon ik ook niet goed zien.
Penalty-moment einde was min of meer zelfde moment Nelom: Pellé 'schiet', arm is uitgestoken en komt tegen arm aan. Of beide wel penal, of beide niet
pi_136777782
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Idd. Amrenteros is echt een slaapkop.
  zondag 16 februari 2014 @ 16:46:40 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136777787
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Vind dat eigenlijk wel meevallen. Vooral de eerste helft vandaag weer voetbal gezien dat ik ook maar nauwelijks bij de concurrentie zie. Je mag jezelf alleen best wel wat meer belonen maar dan kom je weer uit bij het gebrek aan kwaliteit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136777808
Armenteros beweegt pas als de bal naar hem toekomt. Daar heb je er trouwens meer van.
pi_136777883
Maar je moet ook kijken naar de voorzetten. Boëtius heeft geen goede voorzet gegeven. Dat is weer het nadeel als hij op links speelt.
pi_136777900
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
Neuzen een pingeltje.
Dit topic gaat over Feyenoord he, heb niks met andere willekeurige clubs te maken.
pi_136777928
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
Neuzen een pingeltje.
2-0 ;(
pi_136777929
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:47 schreef Muto het volgende:
Armenteros beweegt pas als de bal naar hem toekomt. Daar heb je er trouwens meer van.
Misschien moeten we wat spelers gaan betalen voor de meters die ze maken. Zou flink wat kosten besparen op Bakkal/Armenteros en ik vergeet er vast nog wel wat
pi_136777971
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef eight het volgende:

[..]

2-0 ;(
Je verwachtte toch niet serieus dat Ajax problemen zou krijgen vandaag?
pi_136778002
Als je zoveel kansen krijgt en maar 1 goal weet te maken. Tsja, dan weet ik het ook niet meer.
pi_136778004
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

Denk dat jij maar even een half uurtje in de koelkast moet zitten om af te koelen, want wat je hier zegt is echt complete onzin. Dat laatste penaltymoment misschien, een gele kaart die ik een beetje kinderachtig vond, niet Vilhena, Nelom of Pelle maar die ander volgens mij en een gele kaart voor Hadouir, maar voor de rest hebben we niks tegen gekregen en komen we zelfs goed weg dat Vilhena niet weggestuurd werd.
  zondag 16 februari 2014 @ 16:51:09 #41
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136778049
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:50 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Denk dat jij maar even een half uurtje in de koelkast moet zitten om af te koelen, want wat je hier zegt is echt complete onzin. Dat laatste penaltymoment misschien, een gele kaart die ik een beetje kinderachtig vond, niet Vilhena, Nelom of Pelle maar die ander volgens mij en een gele kaart voor Hadouir, maar voor de rest hebben we niks tegen gekregen en komen we zelfs goed weg dat Vilhena niet weggestuurd werd.
Dat van Vilhena was niet eens geel joh. Gaan allebei naar de bal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136778089
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Vind dat eigenlijk wel meevallen. Vooral de eerste helft vandaag weer voetbal gezien dat ik ook maar nauwelijks bij de concurrentie zie. Je mag jezelf alleen best wel wat meer belonen maar dan kom je weer uit bij het gebrek aan kwaliteit.
Eerste helft was bij vlagen prima, tot je die pingel tegenkrijgt en je hele team inzakt omdat we de mentale weerbaarheid van een sinaasappelsapje hebben. Tweede helft was zo enorm slordig, dat ging echt nergens over hoor. Werden wel goede kansen gecreëerd natuurlijk, maar vooral die laatste 20 minuten waren om je kapot voor te schamen, had ook geen moment het idee dat we nog zouden scoren.
pi_136778139
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat van Vilhena was niet eens geel joh. Gaan allebei naar de bal.
Hij komt wel met een gestrekt been in, moet hij niet doen, voor hetzelfde geld trekt hij hem..
  zondag 16 februari 2014 @ 16:55:17 #44
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_136778272
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef eight het volgende:

[..]

2-0 ;(
Ze spelen erg sterk ja.
  zondag 16 februari 2014 @ 16:56:10 #45
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136778315
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Hij komt wel met een gestrekt been in, moet hij niet doen, voor hetzelfde geld trekt hij hem..
Ik vond geel al wat overdreven, maar logisch bij zo'n regelneukertje. Rood zou echt belachelijk zijn geweest. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136778332
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Hij kwam juist in contact met zijn gebogen been, zijn gestrekte been speelde geen enkele rol .
pi_136778802
http://foxsports.nl/video(...)gespeeld-hebben.html

Vrij gematigde reactie van Koeman. Wel benadrukt hij het weifelende optreden van Mulder in de eerste helft.
  zondag 16 februari 2014 @ 17:09:09 #48
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136778933
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:06 schreef eight het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)gespeeld-hebben.html

Vrij gematigde reactie van Koeman. Wel benadrukt hij het weifelende optreden van Mulder in de eerste helft.
Mulder is dan ook een waardeloze keeper. Staat er in bij gebrek aan beter. Met zn hoofd.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 16 februari 2014 @ 17:10:05 #49
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_136779013
Hoe bedoel je alles komt goed ? Je bent wel heel erg optimistisch als je denkt dat Feyenoord nu nog kampioen kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')