Vind dat ook heel erg kinderachtig ja, dat ze dat in dat livetopic doen dan maar, dan lees ik het in elk geval niet. Vraag me ook af waarom ze dat doen? Frustaties van thuis uit? Verder zijn er natuurlijk altijd mensen die happen want niet iedereen kan er even goed tegen nee.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit zo. Ajacied422 heeft nog het excuus dat hij minderjarig is. Hopelijk geldt dat voor de rest ook anders is het nogal kansloos.
Ergo: genaaid. Nijhuis zou echt nooit meer een Feyenoordpot moeten mogen fluiten, net als Blom.quote:
Ook zonder Nijhuis had je moeten winnen. Iets met kansen afmaken. Iets met onnodig duiken in eigen zestien.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ergo: genaaid. Nijhuis zou echt nooit meer een Feyenoordpot moeten mogen fluiten, net als Blom.
Kom maar op met dat calimerogepijpvogel.
Groningen had moeten en kunnen winnen. Cambuur had een punt verdiend. Ajax zit in een bijzonder matige fase. En dat is prima.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij trollt, omdat ik dit over Ajax gezegd heb. Zij hebben tegen Cambuur, Groningen en PEC alle mazzel van de wereld gehad. Dat duppie kon dus zomaar de andere kant op vallen, heb ik gezegd voor de wedstrijd tegen PEC.
Kritiek op Nijhuis is gewoon terecht maar dat we gelijk spelen is vooral onze eigen schuld.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:33 schreef Kerftminister het volgende:
Overigens mensen die Nijhuis de schuld geven
Het is de schuld van die waardeloze idioten die bij ons elke week weer mogen aantreden. Hoe kan het dat figuren als Nelom, Goossens en Schaken geld mogen verdienen met voetbal???
Mwah, scheidsrechter was kut ja, maar je had het gewoon allang af moeten maken, was gewoon weer ouderwets kanjertjesslechtquote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ergo: genaaid. Nijhuis zou echt nooit meer een Feyenoordpot moeten mogen fluiten, net als Blom.
Dat zeg ik steeds, maar joden ontkennen bij het leven.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Groningen had moeten en kunnen winnen. Cambuur had een punt verdiend. Ajax zit in een bijzonder matige fase. En dat is prima.
Klopt. Toch is het niet de eerste keer dat Nijhuis een dildo keihard mijn reet in ramt.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook zonder Nijhuis had je moeten winnen. Iets met kansen afmaken. Iets met onnodig duiken in eigen zestien.
Vind ik ook. Nijhuis was natuurlijk wel storend, maar zo'n Immers had 900 kansen gehad en er nog geen gemaakt, daar kun je je meer aan storen dan aan een crappy scheids.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook zonder Nijhuis had je moeten winnen. Iets met kansen afmaken. Iets met onnodig duiken in eigen zestien.
Ik vond de kansen van Immers nog het minst erg.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vind ik ook. Nijhuis was natuurlijk wel storend, maar zo'n Immers had 900 kansen gehad en er nog geen gemaakt, daar kun je je meer aan storen dan aan een crappy scheids.
Maar Nijhuis is gewoon een hele enge kinderachtige scheidsrechter die van 2 kanten heel warrig en inconsequent fluit, ik vond het niet in ons nadeel uitvallen deze pot. Dat penaltymoment op het einde valt over te twisten, dat kon ik op mijn stream niet goed zien, was een gele kaart die nergens op sloeg en heel kinderachtig was, maar Vilhena kwam nog goed weg met geel hoor bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef eight het volgende:
[..]
Kritiek op Nijhuis is gewoon terecht maar dat we gelijk spelen is vooral onze eigen schuld.
Ja, leg een lijst aan met clubvoorkeuren van scheidsrechters. Dan mag Vink nooit meer Ajax fluiten en dus ook geen concurrenten van Ajax of concurrenten van concurrenten. Uiteindelijk houden we geen scheidsrechter meer over. Voor zover ik kan beoordelen heeft Nijhuis geen grote fouten gemaakt, laat staan dat hij Feyenoord heeft benadeeld. Een beetje vertrouwen. Behalve in Pieter Vink, want dat is een oplichter.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers ontbeert ook slimheid, als hij gewoon netjes naar de grond ging was het een pingel .quote:Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vond de kansen van Immers nog het minst erg.
Die bleven me het meest bij. Kansen Immers en die kopbal van Pelle.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Idd. Het was vooral Pelle die vandaag faalde in de afwerking.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Precies, die ene bal legde hij echt prachtig op zijn voet neer, Immers heeft gewoon prima gespeeld, Pelle had zijn kansen moeten afmaken en is qua afwerking de grote schudlige.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Immers is gewoon een enorme baas.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Die reageert af en toe zo traag, die ziet het spelletje niet ofzo. 0.0 inzicht in die manquote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Precies, die ene bal legde hij echt prachtig op zijn voet neer, Immers heeft gewoon prima gespeeld, Pelle had zijn kansen moeten afmaken en is qua afwerking de grote schudlige.
Armenteros was ook gruwelijk irritant, die man komt echt enorm ongeconcentreerd over de hele tijd.
Winnen = domineren in Amsterdam. Daarom is het ook zo grappig als het even misgaat: ze zien het vaak écht niet aankomen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik steeds, maar joden ontkennen bij het leven.
[..]
Klopt. Toch is het niet de eerste keer dat Nijhuis een dildo keihard mijn reet in ramt.
Die ene bal die Immers toen rechts gaf en Armenteros stond te slapen is karakteristiek van wat wij te kort komen op oa. Vitesse, Twente en Ajax. Lijkt net alsof ze bij ons dat gochme missen, wat ik overigens een verschrikkelijk Van Halstig woord vind, maar kan niks anders ervoor bedenken.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die reageert af en toe zo traag, die ziet het spelletje niet ofzo. 0.0 inzicht in die man
De hele wedstrijd al met corners, ingooien en vrije trappen. Genaaid. Tuurlijk kansen zat gehad, maar dat je niet wint is ook voor de helft zijn schuld.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Maar Nijhuis is gewoon een hele enge kinderachtige scheidsrechter die van 2 kanten heel warrig en inconsequent fluit, ik vond het niet in ons nadeel uitvallen deze pot. Dat penaltymoment op het einde valt over te twisten, dat kon ik op mijn stream niet goed zien, was een gele kaart die nergens op sloeg en heel kinderachtig was, maar Vilhena kwam nog goed weg met geel hoor bijvoorbeeld.
Toen idd, maar daarvoor ook al een moment. Armenteros kan bal aardig vasthouden, heeft vast ook nog wel wat techniek, maar meer ook niet. Is nog altijd meer dan Schaken, maar kom op. Ik ga nog verlangen naar Verhoek op rechtsbuitenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die ene bal die Immers toen rechts gaf en Armenteros stond te slapen is karakteristiek van wat wij te kort komen op oa. Vitesse, Twente en Ajax. Lijkt net alsof ze bij ons dat gochme missen, wat ik overigens een verschrikkelijk Van Halstig woord vind, maar kan niks anders ervoor bedenken.
Immers is de Siem van Feyenoord. Totaal niet sexy dus vaak het mikpunt als het minder gaat. Rendement en inzet prima. Ik ben fan.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers is gewoon een enorme baas.
Ik vond hem juist wel in ons nadeel fluiten. Alleen de 5 minuten blessuretijd was in ons voordeel en hij gaf terecht rood maar that's it. Vilhena was m.i. niet meer dan geel en penalty moment op het einde kon ik ook niet goed zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Maar Nijhuis is gewoon een hele enge kinderachtige scheidsrechter die van 2 kanten heel warrig en inconsequent fluit, ik vond het niet in ons nadeel uitvallen deze pot. Dat penaltymoment op het einde valt over te twisten, dat kon ik op mijn stream niet goed zien, was een gele kaart die nergens op sloeg en heel kinderachtig was, maar Vilhena kwam nog goed weg met geel hoor bijvoorbeeld.
Namens Bas Nijhuis: sorry.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
De hele wedstrijd al met corners, ingooien en vrije trappen. Genaaid. Tuurlijk kansen zat gehad, maar dat je niet wint is ook voor de helft zijn schuld.
Penalty-moment einde was min of meer zelfde moment Nelom: Pellé 'schiet', arm is uitgestoken en komt tegen arm aan. Of beide wel penal, of beide nietquote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vond hem juist wel in ons nadeel fluiten. Alleen de 5 minuten blessuretijd was in ons voordeel en hij gaf terecht rood maar that's it. Vilhena was m.i. niet meer dan geel en penalty moment op het einde kon ik ook niet goed zien.
Idd. Amrenteros is echt een slaapkop.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Precies, die ene bal legde hij echt prachtig op zijn voet neer, Immers heeft gewoon prima gespeeld, Pelle had zijn kansen moeten afmaken en is qua afwerking de grote schudlige.
Armenteros was ook gruwelijk irritant, die man komt echt enorm ongeconcentreerd over de hele tijd.
Vind dat eigenlijk wel meevallen. Vooral de eerste helft vandaag weer voetbal gezien dat ik ook maar nauwelijks bij de concurrentie zie. Je mag jezelf alleen best wel wat meer belonen maar dan kom je weer uit bij het gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die ene bal die Immers toen rechts gaf en Armenteros stond te slapen is karakteristiek van wat wij te kort komen op oa. Vitesse, Twente en Ajax. Lijkt net alsof ze bij ons dat gochme missen, wat ik overigens een verschrikkelijk Van Halstig woord vind, maar kan niks anders ervoor bedenken.
Dit topic gaat over Feyenoord he, heb niks met andere willekeurige clubs te maken.quote:
2-0quote:
Misschien moeten we wat spelers gaan betalen voor de meters die ze maken. Zou flink wat kosten besparen op Bakkal/Armenteros en ik vergeet er vast nog wel watquote:Op zondag 16 februari 2014 16:47 schreef Muto het volgende:
Armenteros beweegt pas als de bal naar hem toekomt. Daar heb je er trouwens meer van.
Denk dat jij maar even een half uurtje in de koelkast moet zitten om af te koelen, want wat je hier zegt is echt complete onzin. Dat laatste penaltymoment misschien, een gele kaart die ik een beetje kinderachtig vond, niet Vilhena, Nelom of Pelle maar die ander volgens mij en een gele kaart voor Hadouir, maar voor de rest hebben we niks tegen gekregen en komen we zelfs goed weg dat Vilhena niet weggestuurd werd.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
De hele wedstrijd al met corners, ingooien en vrije trappen. Genaaid. Tuurlijk kansen zat gehad, maar dat je niet wint is ook voor de helft zijn schuld.
Dat van Vilhena was niet eens geel joh. Gaan allebei naar de bal.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Denk dat jij maar even een half uurtje in de koelkast moet zitten om af te koelen, want wat je hier zegt is echt complete onzin. Dat laatste penaltymoment misschien, een gele kaart die ik een beetje kinderachtig vond, niet Vilhena, Nelom of Pelle maar die ander volgens mij en een gele kaart voor Hadouir, maar voor de rest hebben we niks tegen gekregen en komen we zelfs goed weg dat Vilhena niet weggestuurd werd.
Eerste helft was bij vlagen prima, tot je die pingel tegenkrijgt en je hele team inzakt omdat we de mentale weerbaarheid van een sinaasappelsapje hebben. Tweede helft was zo enorm slordig, dat ging echt nergens over hoor. Werden wel goede kansen gecreëerd natuurlijk, maar vooral die laatste 20 minuten waren om je kapot voor te schamen, had ook geen moment het idee dat we nog zouden scoren.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat eigenlijk wel meevallen. Vooral de eerste helft vandaag weer voetbal gezien dat ik ook maar nauwelijks bij de concurrentie zie. Je mag jezelf alleen best wel wat meer belonen maar dan kom je weer uit bij het gebrek aan kwaliteit.
Hij komt wel met een gestrekt been in, moet hij niet doen, voor hetzelfde geld trekt hij hem..quote:Op zondag 16 februari 2014 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat van Vilhena was niet eens geel joh. Gaan allebei naar de bal.
Ik vond geel al wat overdreven, maar logisch bij zo'n regelneukertje. Rood zou echt belachelijk zijn geweest.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hij komt wel met een gestrekt been in, moet hij niet doen, voor hetzelfde geld trekt hij hem..
Hij kwam juist in contact met zijn gebogen been, zijn gestrekte been speelde geen enkele rol .quote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hij komt wel met een gestrekt been in, moet hij niet doen, voor hetzelfde geld trekt hij hem..
Mulder is dan ook een waardeloze keeper. Staat er in bij gebrek aan beter. Met zn hoofd.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:06 schreef eight het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)gespeeld-hebben.html
Vrij gematigde reactie van Koeman. Wel benadrukt hij het weifelende optreden van Mulder in de eerste helft.
TS is geen Feyenoorderquote:Op zondag 16 februari 2014 17:11 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe bedoel je alles komt goed ? Je bent wel heel erg optimistisch als je denkt dat Feyenoord nu nog kampioen kan worden.
als je ook zag wat een ruimte en tijd sommigen hadden om een voorzet te geven.....quote:Op zondag 16 februari 2014 17:11 schreef Grifte het volgende:
- De voorzetten. Beide backs en buitenspelers, wat een zwakte.
Nog 1 wedstrijd, BMI is er na Twente weerbijquote:Op zondag 16 februari 2014 17:12 schreef Maastoren het volgende:
Hoe lang mag Nelom nog blijven staan? Heeft in 2 wedstrijden al 2 strafschoppen veroorzaakt. Zijn voorzetten gaan ook nergens over. Zwakke schakel.
Nog 1 wedstrijd.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:12 schreef Maastoren het volgende:
Hoe lang mag Nelom nog blijven staan? Heeft in 2 wedstrijden al 2 strafschoppen veroorzaakt. Zijn voorzetten gaan ook nergens over. Zwakke schakel.
Kongolo, Thijs centraal.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:12 schreef arjan1112 het volgende:
wie moet daar dan wel spelen , maastoren ?
Gruwelijk irritant is precies goed omschreven. Erger me ook dood aan die slome.. hij helpt continu kansrijke situaties om zeepquote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:29 schreef Vasion het volgende:
ajax gaat vandaag ook punten verspelen hoor.
Schaken en Armenteros kunnen allebei helemaal niks. Ik zou ook niet weten wie ik zou moeten opstellen als ik Koeman was.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gruwelijk irritant is precies goed omschreven. Erger me ook dood aan die slome.. hij helpt continu kansrijke situaties om zeep
Verhoekquote:Op zondag 16 februari 2014 17:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Schaken en Armenteros kunnen allebei helemaal niks. Ik zou ook niet weten wie ik zou moeten opstellen als ik Koeman was.
Hij heeft wel weer flink wat mondjes gesnoerd vanmiddagquote:Op zondag 16 februari 2014 17:26 schreef eight het volgende:
Met 7 punten achterstand op de koploper zijn we gelukkig wel even verlost van de
kampioenschap-interviews van Ruben Schaken![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:26 schreef eight het volgende:
Met 7 punten achterstand op de koploper zijn we gelukkig wel even verlost van de
kampioenschap-interviews van Ruben Schaken![]()
quote:Schaken: 'Weer denken aan bovenste plaatsen'
Geschreven op 2014-02-14 om 16:11:03 | Bekeken: 10564 | Reacties: 153 | Foto: Pro Shots | Bron: Rijnmond.nl
Vorige week deed Feyenoord uitstekende zaken. De ploeg van trainer Ronald Koeman won zelf van NEC en zag de concurrentie punten verspelen. De Rotterdammers staan daardoor nog maar één punt achter FC Twente, de huidige nummer twee. 'We kunnen weer aan de bovenste plaatsen denken,' aldus Ruben Schaken.
Feyenoord wacht een cruciale fase, weet ook de aanvaller. Zondag speelt de stadionclub tegen NAC Breda. 'Dit zijn de weken van de waarheid, we naderen de eindfase van de competitie. Er komen belangrijke potjes aan, te beginnen met NAC. Als je deze wint zit je er echt goed bij. Alles is weer dicht bij elkaar gekropen.'
Toch is NAC al jaren een lastige opponent voor Feyenoord, zeker in Brabant. 'Dat is de laatste jaren wel gebleken,' zegt Jean-Paul Boëtius. 'Die ban moeten wij breken. Het resultaat afgelopen weekend tegen NEC was goed, maar op voetballend gebied zijn er nog genoeg verbeterpunten. Zoals het begin van de wedstrijd. Daar werken we aan en moeten we laten zien in het volgende duel.'
en die penalty voor NAC niet zeker?quote:
Denken dat er zoiets bestaat als 'aangeschoten hands'. Raak je dan de bal met je zwaaiende armen, omdat je teveel gezopen hebt?quote:
Duidelijke penalty naar mijn mening.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:48 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me niet dat Pelle expres tegen de hand schiet?
Hij kon z'n hand onmogelijk nog weghalen nadat de bal door Pelle werd geschoten.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:48 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
....twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 16-02-2014 om 17:32:53Na het zien vd beelden! Penalty onthouden! Ook dat zat niet mee! reageer retweet
duidelijk geen penaltyquote:Op zondag 16 februari 2014 18:48 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donder op man. Zijn hand hangt daar in de lucht.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kon z'n hand onmogelijk nog weghalen nadat de bal door Pelle werd geschoten.
Terecht niet gegeven.
Oh, en:....twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 16-02-2014 om 17:32:53Na het zien vd beelden! Penalty onthouden! Ook dat zat niet mee! reageer retweet
Nee. Pellè schiet vanaf een meter de bal op zijn arm, kan hij niks aan doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zwaait met z'n arm en beinvloedt de baan van de bal = penalty.
Hij zwaaide al lomp met z'n arm toen hij in de lucht sprong. Dat Pelle de bal er vervolgens tegenaan schiet is ongelukkig. Geen pingel.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Arm moet gewoon langs het lichaam, anders loop je het risico.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee. Pellè schiet vanaf een meter de bal op zijn arm, kan hij niks aan doen.
Die heb ik niet gezien. Maar ik ben geneigd om Nelom het nadeel van de twijfel te geven...quote:
het is wel een penalty al was deze veel moeilijker te zien ook omdat de bal weinig van richting verandert, ik weet niet waar de scheids stond.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onzin, je arm beweegt wel eens als je rent of springt. Dit is van een meter afstand.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Arm moet gewoon langs het lichaam, anders loop je het risico.
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien. Maar ik ben geneigd om Nelom het nadeel van de twijfel te geven...
Hij heeft er voordeel aan en maakt geen natuurlijke beweging. Maar goed ik zal niet meer reageren op de obvious...quote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee. Pellè schiet vanaf een meter de bal op zijn arm, kan hij niks aan doen.
Aah ok. Nelom...quote:Op zondag 16 februari 2014 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, je arm beweegt wel eens als je rent of springt. Dit is van een meter afstand.
[..]
Nee, kon Nelom ook niks aan doen.
Hij maakt helemaal geen beweging, zijn arm is al daar op het moment dat Pelle die bal speelt.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft er voordeel aan en maakt geen natuurlijke beweging. Maar goed ik zal niet meer reageren op de obvious...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |