SPOILER: 'belangrijke' uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedden?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lotingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: tot slot, onze toppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Langzamer.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Red ze niet meer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wordt nog lastig.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Jorien loopt nog steeds voor![]()
Maar ik gun Marrit wel die medaille...Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Nee,.
Album top 100 2024![]()
Ter Mors goud
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
Ik gun het alleen WüstPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Nee !!
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
![]()
![]()
![]()
wust 2e
![]()
Iets tegenvallende tijd. Wordt zilver."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
*jammer johOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Dan is de tijd van Marrit ook niet zo slecht meer. Ter Mors gewoon beestachtig gereden.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
En Jorien kwam gewoon fluitend over de streep. Wat een courage.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De coach riep nog: Rustig aan Jorien!quote:Op zondag 16 februari 2014 16:21 schreef Mani89 het volgende:
En Jorien kwam gewoon fluitend over de streep. Wat een courage.![]()
BBC liveblogquote:Marrit Leenstra of the Netherlands has taken second place behind team-mate Jorien Ter Mors as the women's 1500m approaches the final five pairs. With the favourite Ireen Wust and Lotte Van Beek still to go, the Dutch will be hoping for a clean sweep of the medals."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet, Jorien was gewoon top vandaag dus ze verdient het!quote:You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Yep, had hier ook meer van verwacht...omstandigheden zijn blijkbaar niet super.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:21 schreef Felagund het volgende:
Dan is de tijd van Marrit ook niet zo slecht meer. Ter Mors gewoon beestachtig gereden.![]()
Geluidsman met Ray Ban op
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
wust is woest"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit, op deze afstand is ze gewoon beter.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik niet, Jorien was gewoon top vandaag dus ze verdient het!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik niet, Jorien was gewoon top vandaag dus ze verdient het!![]()
Bewijs dat Jorien dik aan de doping zit als zelfs wust niet eens in de buurt komt van die tijd.
Voor mij is het duidelijk. Zhang en Jorien gebruiken doping![]()
Sablikova wint daar goud.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef hmmmz het volgende:
Wat zijn de kansen van wust op de 5000 meter??![]()
Wust heeft teveel zitten linkeballen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ter Mors is een hardrijder, die winnen altijd.
Behalve als een mountainbiker wint.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
kans op brons of zilverquote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef hmmmz het volgende:
Wat zijn de kansen van wust op de 5000 meter??Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Ligt eraan welke worst ze gegeten heeft.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef hmmmz het volgende:
Wat zijn de kansen van wust op de 5000 meter??![]()
Jorien heeft ook gegaapt maar is niet opgepakt door de regiequote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wat een grinta van ter mors.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef dieselnoi het volgende:
Bewijs dat Jorien dik aan de doping zit als zelfs wust niet eens in de buurt komt van die tijd.
![]()
Vooral de bochten veel beter.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef itsme het volgende:
Ik wist gewoon dat Wust het niet zou halen. Jorien's race was zo goed.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Straks wordt shorttrack nog populair. Sjinkie mag ook wel eens een gokje gaan wagen op de langebaan.![]()
![]()
de snelste wint, dat is het mooie van schattsenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef itsme het volgende:
Ik wist gewoon dat Wust het niet zou halen. Jorien's race was zo goed.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
ze zat maar wat te aanpielemozenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wust heeft teveel zitten linkeballen.![]()
Ter Mors heeft gewoon de perfecte race gereden. Strik erom en op t podiumHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
ik zit nog een beetje
Leenstra en Wüst rijden ongeveer 0.4/0.7 seconden langzamer dan op het OKT. Ter Mors bijna even snel als Wüst bij het OKT, waar een hele lage luchtdruk was.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Als Ter Mors niet ziek was geweest...quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leenstra en Wüst rijden ongeveer 0.4/0.7 seconden langzamer dan op het OKT. Ter Mors bijna even snel als Wüst bij het OKT, waar een hele lage luchtdruk was.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik gun het haar ook wel, na de mislukkingen bij de shorttrack.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ter Mors heeft gewoon de perfecte race gereden. Strik erom en op t podiumknow'm sayin?
word? word.![]()
Die kan sowieso onder de tijd van Leenstra denk ik.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Pool rijdt tegen een muur, gelukkig heeft ze die zelf gemetseld dus ze rijdt vrolijk door.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tactiek van Jorien, om buiten beeld te gapen. Anders is het verrassingseffect van haar overwinning wegquote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jorien heeft ook gegaapt maar is niet opgepakt door de regie
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Leenstra wordt 3de, want Lotte van Beek kan zich niet inhouden, zal zich over de kop schaatsen voor goud en wordt dan 4de of weer 5deWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Geen slechte tijden dit.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Alsof wust zo goed isquote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef dieselnoi het volgende:
![]()
Onze clean sweep gaat eraan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Blijf achter Leenstra, suka.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Datquote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ter Mors heeft gewoon de perfecte race gereden. Strik erom en op t podium![]()
![]()
She can just about stand on her skates"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Scheelt niets[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We staan nog 123
Ha, goed gedaan Skokova. HUP LEEN!
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
We liggen nog op schema
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ter Mors heeft gewoon de perfecte race gereden. Strik erom en op t podium, zag er ook zo makkelijk uit. Wüst moest veel meer werken.
Album top 100 2024![]()
Meer dan gisterenquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Haha nog steeds 1 2 3
Toch wel een tamelijk luxe-probleem: bang zijn dat het niet 1-2-3 wordt.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
ALS LOTTE DIT VERNEUKT MOET ZE IN RUSLAND BLIJVEN!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Leenstra verdiend geen brons voor die broddelrace, hup Lotte!Even a broken clock is right twice a day.![]()
Lobysheva, Bowe en Pechstein kunnen het nog steeds verpesten.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch wel een tamelijk luxe-probleem: bang zijn dat het niet 1-2-3 wordt.
Album top 100 2024![]()
Als je als land alleen op 1 sport goed bent en dan ook meteen als enige land, dan ben je dat aan je stand verplicht bijnaquote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch wel een tamelijk luxe-probleem: bang zijn dat het niet 1-2-3 wordt.![]()
![]()
Exact ja. Toch is dat wel de grootste spanningsfactor nuquote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch wel een tamelijk luxe-probleem: bang zijn dat het niet 1-2-3 wordt.![]()
![]()
CNN liveblogquote:It is indeed a Dutch ONE, TWO, THREE in the women's 1500m speed skating final, but not necessarily in the order you would expect.
Red-hot favorite Ireen Wust, the winner of this event at Vancouver 2010, can't compete with the speed of Jorien Ter Moors.
Wust's time of one minute and 54.09 seconds is only good enough for second position, with her compatriot Marrit Leenstra sat in bronze medal position at the moment.
Lotte Van Beek is the fourth and final Dutch skater and she goes in the final pairing, can she crash the medal party?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
De 3km was wat tegenvallend.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Die Bowe rijdt in een Amerikaans pak. Nuff said.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lobysheva, Bowe en Pechstein kunnen het nog steeds verpesten.![]()
Vooral Pechstein moet even vallen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lobysheva, Bowe en Pechstein kunnen het nog steeds verpesten.![]()
Lobysheva gaat niks verpesten.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lobysheva, Bowe en Pechstein kunnen het nog steeds verpesten.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
nah, zou me verbazen als ze 8ste wordtquote:Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
En ook de jurywaardering voor de bochtentechniek van Ter Mors was hoger.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de snelste wint, dat is het mooie van schattsen![]()
Ik ben gewoon zenuwachtig![]()
Pechstein heeft alleen al doping nodig om op haar leeftijd nog op t ijs te kunnen staan.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lobysheva, Bowe en Pechstein kunnen het nog steeds verpesten.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Je weet het nooit. Ze heeft wel vaker verrast.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Echt?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de snelste wint, dat is het mooie van schattsenWeer wat geleerd vandaag.
![]()
![]()
Wow.
Wust gave it as good a run as she could.
But she comes up just short.
Her time of 1:54.09 places her in second, and it means the Dutch are one-two-three right now.![]()
Wat kunnen we naar brons maken? Koper?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:24 schreef b2py het volgende:
1-2-3-4. Wat kut voor de nummer vier dan..![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof een 40-45 jarige iets kan presteren![]()
![]()
Pechstein
Van Beek schuift er straks nog tussen voor brons.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
oeh!quote:Op zondag 16 februari 2014 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof een 40-45 jarige iets kan presteren![]()
BBC liveblog:quote:The favourite Ireen Wust is not going to win another gold medal in the 1500m after she failed to beat the time of team-mate Jorien Ter Mors.
Wust clocked 1:54.09 - short of Ter Mors's Olympic record of 1:53.51 and the best she can win in the event is silve"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nee, platina, goud, zilver bronsquote:Op zondag 16 februari 2014 16:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wat kunnen we naar brons maken? Koper?![]()
![]()
NVM"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
En dan voor 5 ijzer.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wat kunnen we naar brons maken? Koper?![]()
Horner wint als 40-45 jarige de Vuelta met bijna 40-45 seconden op de nr. 2.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof een 40-45 jarige iets kan presteren
Album top 100 2024![]()
Spannendquote:
Het is een Duitse..quote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop de ze de boarding keihard kopt....
't is gewoon een kutwijf![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Horner wint als 40-45 jarige de Vuelta met bijna 40-45 seconden op de nr. 2.
Dit wordt hem ook niet.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Daar is ergens iets mis gegaan.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Dit wordt m niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zou Wüst ook wel doenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:28 schreef tralalala het volgende:
Leenstra moet op het podium, tenminste nog één knap Nederlands kopje.![]()
7e![]()
Alleen Pechstein kan het nog verklooien
Het een zegt iets over het andere.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook, maar dat hoeft geen handicap te zijn![]()
Die liveblog boeit mij ook niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jorien gnuift al een beetje
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Die NL mutsen blijven mooi
echt welquote:
Er moet nog een Duitse. Die scoren altijd in de laatste minuten.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:28 schreef ajacied4lf het volgende:
1-2-3 is binnen. Ik ga voetbal kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: