Dit, op deze afstand is ze gewoon beter.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik niet, Jorien was gewoon top vandaag dus ze verdient het!
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik niet, Jorien was gewoon top vandaag dus ze verdient het!
Sablikova wint daar goud.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef hmmmz het volgende:
Wat zijn de kansen van wust op de 5000 meter??
Wust heeft teveel zitten linkeballen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ter Mors is een hardrijder, die winnen altijd.
Behalve als een mountainbiker wint.
kans op brons of zilverquote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef hmmmz het volgende:
Ligt eraan welke worst ze gegeten heeft.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef hmmmz het volgende:
Jorien heeft ook gegaapt maar is niet opgepakt door de regiequote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef dieselnoi het volgende:
Bewijs dat Jorien dik aan de doping zit als zelfs wust niet eens in de buurt komt van die tijd.
Voor mij is het duidelijk. Zhang en Jorien gebruiken doping
Vooral de bochten veel beter.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef itsme het volgende:
Ik wist gewoon dat Wust het niet zou halen. Jorien's race was zo goed.
de snelste wint, dat is het mooie van schattsenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef itsme het volgende:
Ik wist gewoon dat Wust het niet zou halen. Jorien's race was zo goed.
ze zat maar wat te aanpielemozenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wust heeft teveel zitten linkeballen.
Leenstra en Wüst rijden ongeveer 0.4/0.7 seconden langzamer dan op het OKT. Ter Mors bijna even snel als Wüst bij het OKT, waar een hele lage luchtdruk was.quote:
Als Ter Mors niet ziek was geweest...quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leenstra en Wüst rijden ongeveer 0.4/0.7 seconden langzamer dan op het OKT. Ter Mors bijna even snel als Wüst bij het OKT, waar een hele lage luchtdruk was.
Ik gun het haar ook wel, na de mislukkingen bij de shorttrack.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ter Mors heeft gewoon de perfecte race gereden. Strik erom en op t podium
Die kan sowieso onder de tijd van Leenstra denk ik.quote:
Tactiek van Jorien, om buiten beeld te gapen. Anders is het verrassingseffect van haar overwinning wegquote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jorien heeft ook gegaapt maar is niet opgepakt door de regie
Alsof wust zo goed isquote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef dieselnoi het volgende:
Bewijs dat Jorien dik aan de doping zit als zelfs wust niet eens in de buurt komt van die tijd.
Voor mij is het duidelijk. Zhang en Jorien gebruiken doping
Datquote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meer dan gisterenquote:
Lobysheva, Bowe en Pechstein kunnen het nog steeds verpesten.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch wel een tamelijk luxe-probleem: bang zijn dat het niet 1-2-3 wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |