Wat voor vragen zijn dat dan? Je hoeft niet te liegen, maar beetje tactisch antwoorden kan geen kwaad. De manier van antwoorden is trouwens daarbij belangrijker dan de inhoud zelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de ander waarmee je date. Het is ook een probleem wanneer de ander er een probleem van maakt. Er wordt daar wel naar gevraagd en als ik daar geen antwoord op geef, dan is dat ook vreemd en ben ik weer niet open en eerlijk genoeg.
Neen. Dat de ander er een probleem mee heeft, dan is dat aan jou hoe je ermee omgaat. Als je dat kut vindt en je gaat in negativiteitsmodus, dan doe je dat helemaal zelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de ander waarmee je date. Het is ook een probleem wanneer de ander er een probleem van maakt. Er wordt daar wel naar gevraagd en als ik daar geen antwoord op geef, dan is dat ook vreemd en ben ik weer niet open en eerlijk genoeg.
Precies.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat voor vragen zijn dat dan? Je hoeft niet te liegen, maar beetje tactisch antwoorden kan geen kwaad. De manier van antwoorden is trouwens daarbij belangrijker dan de inhoud zelf.
]
Wat ik doe en wat ik zoal gedaan heb. Het gebrek aan smeuige reisverhalen is ook iets wat blijkbaar alarmbellen laat rinkelen. Net als het feit dat ik nog bij mijn ouders woon, maar daar wordt al wat aan gedaan. Mensen komen er achter dat ik een "saaie" nerd, terwijl ik vind dat ik dat niet ben. Mijn interesses zijn ook te afwijkend. Ik kan daar heel moeilijk over praten met andere mensen. Ik word misschien gezien als een saaie nerd, maar ik ben niet gewoon saai zeg maar. Ik vind het lastig om het uit te leggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat voor vragen zijn dat dan? Je hoeft niet te liegen, maar beetje tactisch antwoorden kan geen kwaad. De manier van antwoorden is trouwens daarbij belangrijker dan de inhoud zelf.
]
Ik kan mijn verleden niet dumpen, want ik heb geen verleden om te dumpen. Dat is wat opvalt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, zelfs als je je sociaal problematieke verleden niet noemt en doet alsof er niets aan de hand is zul je niet lekker in je vel zitten als je er zelf wel mee blijft zitten en het 'actief negeert'. Je moet het dumpen. Dat verleden. Dan pas kun je vooruit denken. Tot die tijd straal je enkel negativiteit en onzekerheid uit, en dat is súperonaantrekkelijk.
Er zullen zat vrouwen zijn die dit geen issue vinden, maar het probleem is dat jij die vrouwen onaantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat ik doe en wat ik zoal gedaan heb. Het gebrek aan smeuige reisverhalen is ook iets wat blijkbaar alarmbellen laat rinkelen. Net als het feit dat ik nog bij mijn ouders woon, maar daar wordt al wat aan gedaan. Mensen komen er achter dat ik een "saaie" nerd, terwijl ik vind dat ik dat niet ben. Mijn interesses zijn ook te afwijkend. Ik kan daar heel moeilijk over praten met andere mensen. Ik word misschien gezien als een saaie nerd, maar ik ben niet gewoon saai zeg maar. Ik vind het lastig om het uit te leggen.
Ik heb het niet over de aantrekkelijkheid van andere vrouwen gehad. Ik denk dat je me verwart met een andere user.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zullen zat vrouwen zijn die dit geen issue vinden, maar het probleem is dat jij die vrouwen onaantrekkelijk vindt.
Wil je aantrekkelijkere vrouwen? Werk dan aan jezelf en wees een betere, meer aantrekkelijke man.
Relaxt zeg. Niemand zegt dat jij of iemand anders een slet is. Het is alleen een vaak voorkomend excuus. Nee hoor doe ik anders nooit. En nee doe ik niet snel enz bla bla bla. Want stel je voor wat iemand anders denkt. LET OP vaak voorkomend excuus en niet van toepassing op iedereen. In het zelfde straat pas ook prima, ik wil rustig aan doen dus nog niet date.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ho, op date 1 is er NIETS gebeurt buiten een afscheidszoen op de wang. Pas op date 2 is er gezoend en op date 3 volgde er weer iets meer. Overigens kan het mij werkelijk aan mijn reet roesten of mensen mij een slet vinden of niet. Al zou ik dat betwijfelen gezien ik ondanks mijn leeftijd slechts 3 sekspartners gehad heb.
Nou nu ben ik benieuwd, wat doe je qua hobbys dan? En war is daar dan zo gek aan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de aantrekkelijkheid van andere vrouwen gehad. Ik denk dat je me verwart met een andere user.
Ik zal proberen om "saai" uit te leggen. Ik heb bepaalde hobbies / vrijwilligerswerk. Mensen die daarvan af weten en bij dezelfde groep zitten als ik, vinden mij helemaal geweldig en top (inclusief meiden), maar mensen die daar niet bij zitten hebben nogal de neiging om me op z'n minst apart te vinden.
Ik kan je garanderen dat vrouwen die zo lelijk als de nacht zijn en totaal geen opties hebben (beetje zoals jij nu) een man zoals jij aantrekkelijk genoeg vinden om met je een relatie aan te gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de aantrekkelijkheid van andere vrouwen gehad. Ik denk dat je me verwart met een andere user.
Ik zal proberen om "saai" uit te leggen. Ik heb bepaalde hobbies / vrijwilligerswerk. Mensen die daarvan af weten en bij dezelfde groep zitten als ik, vinden mij helemaal geweldig en top (inclusief meiden), maar mensen die daar niet bij zitten hebben nogal de neiging om me op z'n minst apart te vinden.
Comp_lex is een baas. Als het is wat ik denk dat het is is het een heel bijzonder iets.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou nu ben ik benieuwd, wat doe je qua hobbys dan? En war is daar dan zo gek aan?
Je verkleed je zelf graag als baby en laat je zelf graag als baby behandelen?
Je speelt met poppen?
Je verkleed je als dier
Wat is het?
Nee, ik werk voor The Venus Project. Die club houdt zich bezig met het oplossen van wereldproblematiek door een nieuw economisch systeem en een nieuw bijhorend cultuur in de wereld te introduceren. Dat is alleen zo radicaal anders dat mensen me maar raar vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou nu ben ik benieuwd, wat doe je qua hobbys dan? En war is daar dan zo gek aan?
Je verkleed je zelf graag als baby en laat je zelf graag als baby behandelen?
Je speelt met poppen?
Je verkleed je als dier
Wat is het?
Waar zeg ik dat alles om uiterlijk draait? Uiterlijk is een van de belangrijkste factoren voor hoe aantrekkelijk een vrouw zéker, maar ook een man gevonden wordt, maar zeker niet de enige.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:14 schreef eefje801 het volgende:
En stereotomy, niet alles draait om uiterlijk. Het slaat wel ergens op wat je zegt maar je verhaal verliest zo essentie. Mensen vinden niet hetzelfde aantrekkelijk. Gelukkig.
Ik vind het vaak tof als mensen afwijkende hobbies en interesses hebben. Zo zullen er ook vast bergen vrouwen zijn die dat ook wel kunnen waarderen.quote:
Die onzin om maar een (voor hem) lelijke vrouw te benaderen want die willen wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat alles om uiterlijk draait? Uiterlijk is een van de belangrijkste factoren voor hoe aantrekkelijk een vrouw zeker, maar ook een man gevonden wordt, maar zeker niet de enige.
Een vrouw met weinig opties, een vrouw die door maar weinig mannen aantrekkelijk gevonden wordt, ja. Die zullen idd voor het laaghangend fruit gaan, zoals een continu zeurende man of een man zonder zelfvertrouwen, als ze eenzaam genoeg zijn. Maar dan moet hij die vrouwen ook wel willenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die onzin om maar een (voor hem) lelijke vrouw te benaderen want die willen wel.
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vind het vaak tof als mensen afwijkende hobbies en interesses hebben. Zo zullen er ook vast bergen vrouwen zijn die dat ook wel kunnen waarderen.
Je probleem ligt niet aan je gebrek aan geschiedenis of afwijkende hobbies, het ligt aan je gebrek aan zelfvertrouwen. Als jij helemaal achter staat wie je bent en wat je doet en daar geen problemen mee hebt , dan hebben vrouwen dat ook niet.
Goh, klinkt toch echt leuker dan een standaard hobby als voetbal of iets. Zolang je ook maar over andere dingen kunt praten, maakt het allemaal niet uit wat je in je vrije tijd doet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, ik werk voor The Venus Project. Die club houdt zich bezig met het oplossen van wereldproblematiek door een nieuw economisch systeem en een nieuw bijhorend cultuur in de wereld te introduceren. Dat is alleen zo radicaal anders dat mensen me maar raar vinden.
In de kern heb je wel gelijk hoor, maar er is ook zoiets als chemie, ineens die klik, vlinders, whatever. Liefde kun je niet altijd rationaliseren in standen. Ik ken echt genoeg koppels die in de algemene opvatting van standen totaal niet bij elkaar zouden passen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een vrouw met weinig opties, een vrouw die door maar weinig mannen aantrekkelijk gevonden wordt, ja. Die zullen idd voor het laaghangend fruit gaan, zoals een continu zeurende man of een man zonder zelfvertrouwen, als ze eenzaam genoeg zijn. Maar dan moet hij die vrouwen ook wel willen
Ben je onaantrekkelijk (lees: totaalpakket) maar blijf je stug volhouden dat je een man/vrouw boven je stand verdient? Tja, dan word je een single 40'er ja.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:24 schreef habitue het volgende:
Zo zullen er ook vast bergen vrouwen zijn die dat ook wel kunnen waarderen.
Zo zie je maar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:41 schreef Myraela het volgende:
Goh, klinkt toch echt leuker dan een standaard hobby als voetbal of iets.
Het kan me dan ook niet schelen hoe aantrekkelijk de wereld je vindt, als je toekomstige of huidige partner dat maar doet. Maar juist door NIET te rationaliseren en alleen te voelen, weet je dat het gewoon waar is dat lelijke /obese / whatever mensen over het algemeen onaantrekkelijker gevonden worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:47 schreef habitue het volgende:
[..]
In de kern heb je wel gelijk hoor, maar er is ook zoiets als chemie, ineens die klik, vlinders, whatever. Liefde kun je niet altijd rationaliseren in standen. Ik ken echt genoeg koppels die in de algemene opvatting van standen totaal niet bij elkaar zouden passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |