abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 februari 2014 @ 22:04:10 #101
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136829820
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Helaas Buffell, zo een heb ik meegemaakt, letterlijk hetzelfde excuus. Mijn advies; laten gaan, is je tijd én energie niet waard.
Zou je hetzelfde advies geven aan iemand die al wel meerdere dates gehad heeft, ook gezoend heeft met de bewuste vrouw en nog steeds veel contact heeft via de app (maar echter nogal wisselende stemmingen heeft)?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 17 februari 2014 @ 22:06:46 #102
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_136829946
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:04 schreef yats het volgende:

[..]

Zou je hetzelfde advies geven aan iemand die al wel meerdere dates gehad heeft, ook gezoend heeft met de bewuste vrouw en nog steeds veel contact heeft via de app (maar echter nogal wisselende stemmingen heeft)?
met of zonder tong is belangrijk in deze
  maandag 17 februari 2014 @ 22:11:25 #103
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136830188
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:06 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Met
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  maandag 17 februari 2014 @ 22:19:52 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136830577
quote:

[..]

Misschien eens vragen waar die wisselende stemmingen vandaan komen?
  maandag 17 februari 2014 @ 23:09:48 #105
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136832541
quote:

[..]

Wat wil jij?

Vind je haar echt leuk dan is het een poging waard om geduld te hebben/te vragen hoe of wat.
Gaat het om de queeste naar de punami dan zou ik het verder laten.
pi_136832883
Ik snap nu ik Tinder heb die topic titel pas :D
  maandag 17 februari 2014 @ 23:19:12 #107
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136832892
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat wil jij?

Vind je haar echt leuk dan is het een poging waard om geduld te hebben/te vragen hoe of wat.
Gaat het om de queeste naar de punami dan zou ik het verder laten.
Het is niet een type waar ik normaal op zou vallen, maar de dates die we gehad hebben waren erg leuk waarbij de tijd echt voorbij vloog (bij date twee ben ik pas om half 6 s'ochtends bij haar de deur uit gestapt). We zitten qua gedachten ook redelijk op dezelfde lijn. Het enige dat mij nogal irriteert is dat het de laatste tijd ondanks gezellige gesprekken en opmerkingen af en toe van haar dat ik ergens bij had moeten zijn nogal vanuit mij komt om weer af te spreken. Vandaar ook mijn dilemma...

p.s. Ik date overigens niet heel veel helaas
pi_136832952
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:41 schreef Buffell het volgende:
Meid waarmee ik dus tijdje whatsappte maar nu ineens veel shit meemaakt en dus even 'geen energie in nieuw contact' wil steken. Zal ik het gewoon lekker laten en verder gaan of toch over een paar dagen even een neutraal berichtje sturen (in de vorm van, 'hoe gaat het nu?').
Leek me wel een leuke meid en we stonden op het punt af te spreken eens, maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om te gaan 'wachten' op iemand die ik eigenlijk nog helemaal niet ken. Ben er vrij zeker van, na zoveel gewhatsappt te hebben, dat het wel gezellig had kunnen worden. Twijfel dus een beetje.
En als je ineens geen interesse meer toont kan het opeens allemaal toch wel... ik durf d'r wel een kratje bier op te zetten :)
  maandag 17 februari 2014 @ 23:22:42 #109
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136833045
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:19 schreef yats het volgende:

[..]

Het is niet een type waar ik normaal op zou vallen, maar de dates die we gehad hebben waren erg leuk waarbij de tijd echt voorbij vloog (bij date twee ben ik pas om half 6 s'ochtends bij haar de deur uit gestapt). We zitten qua gedachten ook redelijk op dezelfde lijn. Het enige dat mij nogal irriteert is dat het de laatste tijd ondanks gezellige gesprekken en opmerkingen af en toe van haar dat ik ergens bij had moeten zijn nogal vanuit mij komt om weer af te spreken. Vandaar ook mijn dilemma...

p.s. Ik date overigens niet heel veel helaas
Heeft ze nou wisselende stemmingen of neemt ze gewoon niet zoveel initiatief?
Verder klinkt het leuk toch?
  maandag 17 februari 2014 @ 23:29:28 #110
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136833296
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heeft ze nou wisselende stemmingen of neemt ze gewoon niet zoveel initiatief?
Verder klinkt het leuk toch?
Beiden vrees ik. Het is ook best leuk, alleen is het inmiddels ook alweer een tijdje geleden dat we elkaar gezien hebben. Als dat zo door blijft gaan heb ik ook weinig zin om er nog veel tijd en moeite in te steken ondanks de klik.
pi_136835483
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:29 schreef yats het volgende:

[..]
Als dat zo door blijft gaan heb ik ook weinig zin om er nog veel tijd en moeite in te steken ondanks de klik.
Groot gelijk.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_136835546
Het moet niet van 1 kant komen nee...
pi_136835631
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik snap nu ik Tinder heb die topic titel pas :D
Huehue _O-
Tevens: Tinder matches die, als je voorstelt om eens wat te gaan doen spontaan 8 dagen niet meer op Tinder te zien zijn :')
pi_136836419
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:49 schreef Faxie het volgende:
Het moet niet van 1 kant komen nee...
Met die uitspraak heeft Herman Finkers ook eens mooi stukje in zijn cabaret mee kunnen vullen :9
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 18 februari 2014 @ 07:21:50 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136837122
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:29 schreef yats het volgende:

[..]

Beiden vrees ik. Het is ook best leuk, alleen is het inmiddels ook alweer een tijdje geleden dat we elkaar gezien hebben. Als dat zo door blijft gaan heb ik ook weinig zin om er nog veel tijd en moeite in te steken ondanks de klik.
al een date datum voorgesteld?
pi_136837183
Wanneer ik niet veel initiatief toon, maar het contact ook niet afkap, dan is het bij mij echt een kwestie van dat ik je een aardige jongen vind en ook niet keihard op je afknap, maar er zelf niet dolenthousiast van word en ik je geen valse hoop wil geven.

Dus ja, dan kun je zelf de afweging maken, wil je nog een poging doen om haar "mee te krijgen" of geef je het op en richt je je op een volgende?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 18 februari 2014 @ 07:58:10 #117
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_136837323
Contact niet af willen kappen en geen valse hoop willen geven :') :D :')
Confidence through competence
  dinsdag 18 februari 2014 @ 07:58:45 #118
55709 Stereotomy
pi_136837328
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:06 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

:D
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:27:01 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136837652
Idd je.moet er echt even je best voor doen.en wie weet wordt het wat.
Of je laat t nu in zn vergetelheid raken.

Whatever you want.
pi_136838338
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:53 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Huehue _O-
Tevens: Tinder matches die, als je voorstelt om eens wat te gaan doen spontaan 8 dagen niet meer op Tinder te zien zijn :')
En wat is het met chicks die met hun gezicht tegen het hoofd van hun hond op foto denken te moeten..die pass ik ook (tenzij heel knap uiteraard)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:21:34 #121
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136838421
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 07:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wanneer ik niet veel initiatief toon, maar het contact ook niet afkap, dan is het bij mij echt een kwestie van dat ik je een aardige jongen vind en ook niet keihard op je afknap, maar er zelf niet dolenthousiast van word en ik je geen valse hoop wil geven.

Dus ja, dan kun je zelf de afweging maken, wil je nog een poging doen om haar "mee te krijgen" of geef je het op en richt je je op een volgende?
Dat klinkt als 'je bent best ok, maar ik kijk eerst of ik iets beters kan vinden voordat ik me er eventueel alsnog volledig in stort'. Probleem bij mij is vooral dat die 'volgende' niet klaar staat, ik ben helaas nogal verlegen ingesteld en ben ook geen Brad Pitt of iets waar vrouwen automatisch zelf op af komen. Misschien dat ik het nu daarom ook wat langer blijf proberen?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:26:57 #122
242666 BeamofLight
pi_136838518
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:53 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Huehue _O-
Ah, die hebben de hide-last-seen-tinder-app ook gevonden. Superhandig!
pi_136838559
quote:

Valse hoop door te chatten? :`)

Maareh...in dit geval heb ik liever een andere meid die wel enthousiast is. (Als je zoekt naar een serieuze date)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:28:45 #124
242666 BeamofLight
pi_136838562
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:21 schreef yats het volgende:

[..]

Dat klinkt als 'je bent best ok, maar ik kijk eerst of ik iets beters kan vinden voordat ik me er eventueel alsnog volledig in stort'. Probleem bij mij is vooral dat die 'volgende' niet klaar staat, ik ben helaas nogal verlegen ingesteld en ben ook geen Brad Pitt of iets waar vrouwen automatisch zelf op af komen. Misschien dat ik het nu daarom ook wat langer blijf proberen?
laatste tip voor jouw geval: echt helemaal geen contact meer zoeken.
Als ze niks meer laat weten, dan ben je toch blij dat je niet als een schoothondje achter haar aan bent gelopen. Laat ze wel wat weten dan horen we het wel.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:12:48 #125
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136839698
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:28 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

laatste tip voor jouw geval: echt helemaal geen contact meer zoeken.
Als ze niks meer laat weten, dan ben je toch blij dat je niet als een schoothondje achter haar aan bent gelopen. Laat ze wel wat weten dan horen we het wel.
Kortom, wacht maar totdat zij contact opneemt?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:34:41 #126
242666 BeamofLight
pi_136840330
ik geef het op
pi_136840631
Dat eeuwige gewacht onder elkaar 8)7 .
Als je haar/hem echt leukt vindt, dan ga je er voor.

Hoe je het wendt of keert.....

(en als je zo nodig spelletjes moet spelen, dan neem je maar een makkelijke "prooi")
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_136841300
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ah, die hebben de hide-last-seen-tinder-app ook gevonden. Superhandig!
:')
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:34:49 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136842287
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:12 schreef yats het volgende:

[..]

Kortom, wacht maar totdat zij contact opneemt?
Nee door leven. Wil niet je wereld kapot maken maar ze wilt je nu niet, morgen niet en zelfs de rest van haar leven niet. Wachten tot zij contact opneemt gaat niet gebeuren als ik alles zo lees.

Succes! Op naar de volgende die wel leuk reageert enz.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:56:32 #130
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136845195
quote:

Ik herken dit wel een beetje. Juist als iemand erg aardig over komt maar ik inderdaad nog niet denk "die MOET ik snel ontmoeten" gaat het zo. Zo'n kabbelend contact dat uiteindelijk misschien doodbloedt en soms ga je juist wel op date maar dat is dan niet op mijn initiatief in elk geval. Doet niks af aan de persoon in kwestie verder.

Kunnen mensen wel vreemd vinden maar het feit dat je contact hebt met elkaar zegt gewoon nog niks, je kunt er prima na een paar dagen achter komen dat het niet zo nodig hoeft. Ook meegemaakt dat je dat aangeeft op een nette manier en nog weken moet uitleggen aan iemand waarom. Dus dan kies je soms wel eens voor de weg van de minste weerstand: blokkeren of negeren/doodbloeden.

In yats geval' denk ik dat dat toch iets lastiger is als je al een aantal dates hebt gehad. Dan vind ik het ook veel onbeschofter dat iemand niet reagereert. Ik zou óf gewoon vragen of ze nog een keer op date wil óf negeren. En dan vooral ook niet erin blijven hangen maar met nieuwe dames contact zoeken of iets anders gaan doen.
pi_136847243
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik herken dit wel een beetje. Juist als iemand erg aardig over komt maar ik inderdaad nog niet denk "die MOET ik snel ontmoeten" gaat het zo. Zo'n kabbelend contact dat uiteindelijk misschien doodbloedt en soms ga je juist wel op date maar dat is dan niet op mijn initiatief in elk geval. Doet niks af aan de persoon in kwestie verder.

Kunnen mensen wel vreemd vinden maar het feit dat je contact hebt met elkaar zegt gewoon nog niks, je kunt er prima na een paar dagen achter komen dat het niet zo nodig hoeft. Ook meegemaakt dat je dat aangeeft op een nette manier en nog weken moet uitleggen aan iemand waarom. Dus dan kies je soms wel eens voor de weg van de minste weerstand: blokkeren of negeren/doodbloeden.

In yats geval' denk ik dat dat toch iets lastiger is als je al een aantal dates hebt gehad. Dan vind ik het ook veel onbeschofter dat iemand niet reagereert. Ik zou óf gewoon vragen of ze nog een keer op date wil óf negeren. En dan vooral ook niet erin blijven hangen maar met nieuwe dames contact zoeken of iets anders gaan doen.
Niks moet natuurlijk, het gaat erom dat je die persoon in kwestie ziet.
Of dit nou op de korte termijn is of op de lange, als je de "spirit" hebt om iemand te zien dan doe je dit vanzelfsprekend.
En als het niet jouw eigen insteek is, dan hoef je beter niet te gaan daten.
Het moet wel van beide kanten komen, wil het leiden tot een goede date. Zolang de juiste ingrediënten er maar zijn.

Verder als je na een paar dagen achter komt dat het allemaal niet zo hoeft? Waarom begin je dan überhaupt aan daten? Heeft het dan aan je eigen instelling te maken? Dat je van sommige mensen afknapt daar heb ik best begrip voor, maar wimpel niet iedereen af. Ook al doe je dit netjes, nou netjes? Je houdt er nog wel weken contact mee? Wees hard in die dingen...
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_136847506
Wat doet iedereen hier moeilijk zeg.... ik vraag het dan gewoon.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 14:33:58 #133
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136849393
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:42 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Niks moet natuurlijk, het gaat erom dat je die persoon in kwestie ziet.
Of dit nou op de korte termijn is of op de lange, als je de "spirit" hebt om iemand te zien dan doe je dit vanzelfsprekend.
En als het niet jouw eigen insteek is, dan hoef je beter niet te gaan daten.
Het moet wel van beide kanten komen, wil het leiden tot een goede date. Zolang de juiste ingrediënten er maar zijn.

Verder als je na een paar dagen achter komt dat het allemaal niet zo hoeft? Waarom begin je dan überhaupt aan daten? Heeft het dan aan je eigen instelling te maken? Dat je van sommige mensen afknapt daar heb ik best begrip voor, maar wimpel niet iedereen af. Ook al doe je dit netjes, nou netjes? Je houdt er nog wel weken contact mee? Wees hard in die dingen...
Het zal een leeftijdsding zijn, ik voel me niet verantwoordelijk voor het gevoel van iemand die ik net een week ken en vind dat andersom ook niet zijn verantwoordelijkheid. Zoals je kunt lezen is dat als je al een tijdje date met iemand een heel ander verhaal.
pi_136850963
Hoi,

ik heb al eerder aangegeven dat ik graag dit weer zou willen oppakken, maar ik ben bang dat het niets gaat worden gezien mijn sociaal lege verleden. Hoe zouden jullie reageren op iemand waarvan je er achterkomt dat er sprake is van sociale problematiek?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 18 februari 2014 @ 15:21:41 #135
242666 BeamofLight
pi_136851294
Download Tinder
doe de like-spree
ga gesprekjes aan
vraag een telefoonnummer
doe een date-voorstel
doe hier je verslag

echt, zo moeilijk is het allemaal niet
  Moderator / Redactie FP dinsdag 18 februari 2014 @ 15:22:13 #136
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_136851323
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:14 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi,

ik heb al eerder aangegeven dat ik graag dit weer zou willen oppakken, maar ik ben bang dat het niets gaat worden gezien mijn sociaal lege verleden. Hoe zouden jullie reageren op iemand waarvan je er achterkomt dat er sprake is van sociale problematiek?
Alles is bespreekbaar. Als ze dan afhaakt weet je meteen dat ze de moeite niet waard was geweest. Je kan er eerlijk over zijn of je kan het voorlopig verborgen houden. Het is maar net waar je je goed bij voelt :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 18 februari 2014 @ 15:26:06 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136851519
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:14 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi,

Dumpen en door naar de volgende.

Oke effe serieus, het hangt er helemaal van af hoe de persoon er op dit moment in staat. Is het nog altijd een sociaal leeg mannetje / vrouwtje? Dan is het next.

Maar ben je nu sociaal sterken enz dan is dar het geen wat telt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_136853572
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Alles is bespreekbaar. Als ze dan afhaakt weet je meteen dat ze de moeite niet waard was geweest. Je kan er eerlijk over zijn of je kan het voorlopig verborgen houden. Het is maar net waar je je goed bij voelt :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dumpen en door naar de volgende.

Oke effe serieus, het hangt er helemaal van af hoe de persoon er op dit moment in staat. Is het nog altijd een sociaal leeg mannetje / vrouwtje? Dan is het next.

Maar ben je nu sociaal sterken enz dan is dar het geen wat telt.
Ik ben meiden tegengekomen die mijn sociale situatie heel vreemd vonden. Echt met reacties als "Hè, doe je dat soort dingen nu pas?" en daarna was het ook snel afgelopen met het daten. Ik wil niet graag dat dat constant gebeurt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:10:47 #139
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136853790
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Ik ben meiden tegengekomen die mijn sociale situatie heel vreemd vonden. Echt met reacties als "Hè, doe je dat soort dingen nu pas?" en daarna was het ook snel afgelopen met het daten. Ik wil niet graag dat dat constant gebeurt.
Oke dan doe je het niet. Maar wat wil je nou precies horen? Want je lijkt gewoon te vragen naar een bevestiging van iets wat je zelf bedacht heb.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:15:11 #140
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136854045
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Altijd al gedacht dat ik een geval apart was... ;)

Nee, even zonder gein, wat het nog vreemder maakt is dat ze mij verteld heeft niet snel met iemand te zoenen (dat doe ik overigens ook niet), dit ook door een vriendin van haar die we op date vier ergens in een kroeg toevallig tegen kwamen bevestigd werd, we uitgebreid gezoend (en iets meer) hebben, en er toch nu dergelijk gedrag volgt. En dan vinden mensen het gek dat ik vrouwen niet snap?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:17:50 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136854239
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:15 schreef yats het volgende:

[..]

Altijd al gedacht dat ik een geval apart was... ;)

Nee, even zonder gein, wat het nog vreemder maakt is dat ze mij verteld heeft niet snel met iemand te zoenen (dat doe ik overigens ook niet), dit ook door een vriendin van haar die we op date vier ergens in een kroeg toevallig tegen kwamen bevestigd werd, we uitgebreid gezoend (en iets meer) hebben, en er toch nu dergelijk gedrag volgt. En dan vinden mensen het gek dat ik vrouwen niet snap?
Juist je... Ik ga normaal gesproken nooit meteen naar bed tijdens de eerste date. Maar toch liggen lig je samen met haar in bed....

Het zijn doorzichtige excuus opmerkingen om maar niet ordinair of als slet over te willen komen of daar bang voor te zijn.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:19:52 #142
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136854450
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:21 schreef BeamofLight het volgende:
Download Tinder
doe de like-spree
ga gesprekjes aan
vraag een telefoonnummer
doe een date-voorstel
doe hier je verslag

echt, zo moeilijk is het allemaal niet
Niet geheel waar, bij mij weigert Tinder op te starten. O-)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 18 februari 2014 @ 16:21:47 #143
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_136854647
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:19 schreef yats het volgende:

[..]

Niet geheel waar, bij mij weigert Tinder op te starten. O-)
Tinder is ook niet erg geschikt denk ik voor Comp_Lex. Geen afbreuk aan de beste jongen overigens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:25:27 #144
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136854962
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Juist je... Ik ga normaal gesproken nooit meteen naar bed tijdens de eerste date. Maar toch liggen lig je samen met haar in bed....

Het zijn doorzichtige excuus opmerkingen om maar niet ordinair of als slet over te willen komen of daar bang voor te zijn.
Ho, op date 1 is er NIETS gebeurt buiten een afscheidszoen op de wang. Pas op date 2 is er gezoend en op date 3 volgde er weer iets meer. Overigens kan het mij werkelijk aan mijn reet roesten of mensen mij een slet vinden of niet. Al zou ik dat betwijfelen gezien ik ondanks mijn leeftijd slechts 3 sekspartners gehad heb.
pi_136855154
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oke dan doe je het niet. Maar wat wil je nou precies horen? Want je lijkt gewoon te vragen naar een bevestiging van iets wat je zelf bedacht heb.
Wat doe ik dan niet?
Ik wil eigenlijk een beetje polsen hoeveel "kans" een jongen als ik met mijn problematiek nou eigenlijk heeft. Er wat aan doen heeft in mijn geval niets geholpen. Meiden (en mensen in het algemeen) vinden het dan nog steeds heel raar. Het ligt meer aan het gat tussen mij en andere mensen dan aan dat ik er daadwerkelijk wat aan doe. Zodra mensen het doorhebben word ik als een kind behandeld, net zoals mensen met een verstandelijke beperking worden behandeld.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:30:28 #146
55709 Stereotomy
pi_136855320
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat doe ik dan niet?
Ik wil eigenlijk een beetje polsen hoeveel "kans" een jongen als ik met mijn problematiek nou eigenlijk heeft. Er wat aan doen heeft in mijn geval niets geholpen. Meiden (en mensen in het algemeen) vinden het dan nog steeds heel raar. Het ligt meer aan het gat tussen mij en andere mensen dan aan dat ik er daadwerkelijk wat aan doe. Zodra mensen het doorhebben word ik als een kind behandeld, net zoals mensen met een verstandelijke beperking worden behandeld.
Een probleem is alleen als je er een probleem van maakt :)

Richt je je aandacht op een probleem tijdens een date, dan is dat een additioneel probleem. Staat er los van.
pi_136855928
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Een probleem is alleen als je er een probleem van maakt :)

Richt je je aandacht op een probleem tijdens een date, dan is dat een additioneel probleem. Staat er los van.
Dat geldt ook voor de ander waarmee je date. Het is ook een probleem wanneer de ander er een probleem van maakt. Er wordt daar wel naar gevraagd en als ik daar geen antwoord op geef, dan is dat ook vreemd en ben ik weer niet open en eerlijk genoeg.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:45:13 #148
242666 BeamofLight
pi_136856610
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:25 schreef yats het volgende:

[..]

Ho, op date 1 is er NIETS gebeurt buiten een afscheidszoen op de wang. Pas op date 2 is er gezoend en op date 3 volgde er weer iets meer. Overigens kan het mij werkelijk aan mijn reet roesten of mensen mij een slet vinden of niet. Al zou ik dat betwijfelen gezien ik ondanks mijn leeftijd slechts 3 sekspartners gehad heb.
ik denk niet dat er hier mensen zijn die jou een slet vinden
pi_136856778
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik denk niet dat er hier mensen zijn die jou een slet vinden
Mensen die anderen een slet vinden hebben zelf een probleem. Sletten bestaan niet.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:48:54 #150
242666 BeamofLight
pi_136856848
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Mensen die anderen een slet vinden hebben zelf een probleem. Sletten bestaan niet.
en zo is het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')