abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 februari 2014 @ 10:48:25 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136804051
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:44 schreef craftyvirus het volgende:
Wat is in jullie ogen de juiste tijd om af te spreken ?

Nu een soort van discussie met een Pepper-contact. Na 2 weken via pepper overgeschakeld op Whats-app en inmiddels al 4 weken via de whatsapp. Toen ik voorstelde om elkaar eens te ontmoeten om een goede basis voor het "elkaar leren kennen" te leggen kreeg ik de reactie "nee dat vind ik veel te snel, je moet mijn tempo respecteren" :?

Zelf vind ik zo snel mogelijk. Alleen dan leer je de ander echt kennen ipv de veilige digitale communicatie. Blijkbaar dacht de ander er in dit geval totaal anders over.
Gewoon appen dat je geen zin hebt om tijd in iets te steken waar niet duidelijk van is wat de uitkomst is. Je zit op een dating site om te date, niet om elkaar eindeloos verhaaltjes te sturen. Aders zal ze maar eens moeten gaan nadenken over wat ze exact wilt voor ze zich op de "ik ben beschikbaar vrijgezellen markt" te gooien.

Mijn tempo respecteren, waard om te wachten, speciaal iemand enz is puur excuus. Je leert elkaar kennen via face to face en niet via een andere manier. Maar draai het verhaal om.... Ik ben het waard om te date, dus zaterdag drinken? Of zeer binnen kort. Zo niet, dan vind jij mij niet leuk genoeg.

Sim-pel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 17 februari 2014 @ 10:52:24 #77
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_136804140
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
al op 26 kijk-mij-
Zoiets dus:

"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_136804178
Is gewoon een half uur op like drukken en kijken wie er antwoord een goede tactiek? (Hoef je ook niet al die foto's door te spitten want er komt geen eind aan).
  maandag 17 februari 2014 @ 10:55:05 #79
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_136804200
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef yats het volgende:

[..]

Wil je geloven dat ik werkelijk nog nooit een georganiseerde reis gemaakt heb? Ik plan buiten de tickets voor de heen- en terugreis eigenlijk nooit iets en zie wel waar ik terecht kom en wat ik zie. Mede daardoor ben ik in Praag en Boedapest geweest nog voordat ze echt zo toeristisch werden als ze nu zijn, maar zo ben ik bijvoorbeeld ook een kijkje wezen nemen in Srebrenica puur vanwege de beladen geschiedenis. Komende zomer staat ook weer een aparte bestemming gepland (Roemenië, Moldavië, Transdnjestrie, Oekraïne en misschien nog Wit-Rusland) zonder verdere indeling van de reis.
In 1992 was ik nog niet reiswaardig om zelf op pad te gaan. :P De rest is ook niet zo uniek eigenlijk... Hoewel Transdnjestrie niet goed is voor je geld en je zenuwen. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 17 februari 2014 @ 10:55:21 #80
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_136804203
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Is gewoon een half uur op like drukken en kijken wie er antwoord een goede tactiek? (Hoef je ook niet al die foto's door te spitten want er komt geen eind aan).
Ja.
  maandag 17 februari 2014 @ 10:56:30 #81
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_136804232
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef Paul het volgende:
Hmmm iemand wil al na 1 chatgesprek whatsappen.
Geven jullie snel je nummer?
Je kan haar toch blokkeren als het een enge vrouw is? :P
pi_136804537
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:55 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ja.
Mooi.. straks in de file weer wat te doen :)
pi_136804569
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:44 schreef craftyvirus het volgende:
Wat is in jullie ogen de juiste tijd om af te spreken ?

Nu een soort van discussie met een Pepper-contact. Na 2 weken via pepper overgeschakeld op Whats-app en inmiddels al 4 weken via de whatsapp. Toen ik voorstelde om elkaar eens te ontmoeten om een goede basis voor het "elkaar leren kennen" te leggen kreeg ik de reactie "nee dat vind ik veel te snel, je moet mijn tempo respecteren" :?

Zelf vind ik zo snel mogelijk. Alleen dan leer je de ander echt kennen ipv de veilige digitale communicatie. Blijkbaar dacht de ander er in dit geval totaal anders over.
Dat toontje alleen al. :') :r
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 17 februari 2014 @ 11:17:58 #84
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136804752
Nu wil ik niet denigrerend overkomen. Maar de laatste tijd zie ik vragen en opmerkingen voorbij komen waar ik maar 1 gedachte bij kan krijgen..... Als je dit soort simpele dingen al moet vragen ter bevestiging, ga dan aub niet date :X
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_136804937
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:17 schreef ook_gek het volgende:
Nu wil ik niet denigrerend overkomen. Maar de laatste tijd zie ik vragen en opmerkingen voorbij komen waar ik maar 1 gedachte bij kan krijgen..... Als je dit soort simpele dingen al moet vragen ter bevestiging, ga dan aub niet date :X
Het is dateN

]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_136805053
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:09 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat toontje alleen al. :') :r
Inderdaad dat toontje zou voor mij de afknapper zijn niet perse het tempo.
Dat iemand rustig aan wilt doen prima, je zult beiden moeten willen maar dat je moet mijn tempo respecteren. Echt zo´n bitch die vind dat alles moet gaan zoals zij het wil.
Je ziet ook wel eens de profielen langs komen van dat soort figuren. Al in het eerste stukje tekst. Afspreken en nummers uit wisselen gebeurt pas wanneer ik het wil, je moet je aanpassen aan mijn tempo!!! Uh, wat denk je nou met zo'n tekst?

Afgelopen weekend kreeg je tijdelijke gratis lidmaatschappen bij een aantal datingssites. Wat is het opvallend dat elke site eigenlijk een beetje zijn eigen type volk aantrekt. Heb een beetje rond zitten kijken en op de ene site zaten veel meer (voor mij) aantrekkelijke vrouwen dan op de ander. Heel apart eigenlijk.
pi_136805091
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:52 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Zoiets dus:

[ afbeelding ]
De duwfoto bij Pisa. Die ben ik nog niet tegengekomen.
pi_136807733
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:31 schreef -0- het volgende:

[..]

Inderdaad dat toontje zou voor mij de afknapper zijn niet perse het tempo.
Dat iemand rustig aan wilt doen prima, je zult beiden moeten willen maar dat je moet mijn tempo respecteren. Echt zo´n bitch die vind dat alles moet gaan zoals zij het wil.
Je ziet ook wel eens de profielen langs komen van dat soort figuren. Al in het eerste stukje tekst. Afspreken en nummers uit wisselen gebeurt pas wanneer ik het wil, je moet je aanpassen aan mijn tempo!!! Uh, wat denk je nou met zo'n tekst?

Afgelopen weekend kreeg je tijdelijke gratis lidmaatschappen bij een aantal datingssites. Wat is het opvallend dat elke site eigenlijk een beetje zijn eigen type volk aantrekt. Heb een beetje rond zitten kijken en op de ene site zaten veel meer (voor mij) aantrekkelijke vrouwen dan op de ander. Heel apart eigenlijk.
Waar zaten de meest aantrekkelijke vrouwen dan?
pi_136808103
quote:

[..]

In 1992 was ik nog niet reiswaardig om zelf op pad te gaan. :P De rest is ook niet zo uniek eigenlijk... Hoewel Transdnjestrie niet goed is voor je geld en je zenuwen. ;)
ook niet voor je spraakgebrek...
compact en kleverig.
pi_136808657
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:31 schreef -0- het volgende:

[..]

Heb een beetje rond zitten kijken en op de ene site zaten veel meer (voor mij) aantrekkelijke vrouwen dan op de ander. Heel apart eigenlijk.
Ik krijg de aantrekkelijkste matches via Pepper. En dan in de leeftijdscategorie van 25 tot en met 30 jaar. Er lopen echt nog heel veel leuke vrijgezelle vrouwen rond :9 . En dan vooral in Amsterdam.
  maandag 17 februari 2014 @ 13:38:43 #91
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_136809007
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
ook niet voor je spraakgebrek...
Eh? Die kan ik niet echt rijmen nog. :P
  maandag 17 februari 2014 @ 14:29:28 #92
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136811368
quote:

[..]

Tot de toetreding van de EU waren beiden nog vrij rustig qua toerisme. 1992 is wel erg ver terug in de tijd, toen was ik ook nog niet zelfstandig reiswaardig. Europa bied me voorlopig nog genoeg qua interessante reisbestemmingen die niet ontdekt zijn door het massa-toerisme.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136818777
Meid waarmee ik dus tijdje whatsappte maar nu ineens veel shit meemaakt en dus even 'geen energie in nieuw contact' wil steken. Zal ik het gewoon lekker laten en verder gaan of toch over een paar dagen even een neutraal berichtje sturen (in de vorm van, 'hoe gaat het nu?').
Leek me wel een leuke meid en we stonden op het punt af te spreken eens, maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om te gaan 'wachten' op iemand die ik eigenlijk nog helemaal niet ken. Ben er vrij zeker van, na zoveel gewhatsappt te hebben, dat het wel gezellig had kunnen worden. Twijfel dus een beetje.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  maandag 17 februari 2014 @ 17:45:05 #94
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_136818900
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:41 schreef Buffell het volgende:
Meid waarmee ik dus tijdje whatsappte maar nu ineens veel shit meemaakt en dus even 'geen energie in nieuw contact' wil steken. Zal ik het gewoon lekker laten en verder gaan of toch over een paar dagen even een neutraal berichtje sturen (in de vorm van, 'hoe gaat het nu?').
Leek me wel een leuke meid en we stonden op het punt af te spreken eens, maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om te gaan 'wachten' op iemand die ik eigenlijk nog helemaal niet ken. Ben er vrij zeker van, na zoveel gewhatsappt te hebben, dat het wel gezellig had kunnen worden. Twijfel dus een beetje.
wat denk je zelf hoeveel nut dit gaat hebben
pi_136819136
quote:
Lekker laten waaien. Komt een beetje over of ze je toch niet zo ziet zitten en een handige smoes in de aanslag heeft.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_136819286
Gewoon een berichtje sturen joh, wat heb je te verliezen behalve 5 sec van je tijd.
  maandag 17 februari 2014 @ 18:37:00 #97
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136820456
quote:
Je geeft zelf het antwoord al: niet gaan wachten op iemand die je nog niet eens kent. Veel sterkte wensen en jullie spreken elkaar nog wel en verder daten.
pi_136820584
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je geeft zelf het antwoord al: niet gaan wachten op iemand die je nog niet eens kent. Veel sterkte wensen en jullie spreken elkaar nog wel en verder daten.
Pcies, dit zou ik ook doen.
pi_136820692
Helaas Buffell, zo een heb ik meegemaakt, letterlijk hetzelfde excuus. Mijn advies; laten gaan, is je tijd én energie niet waard.
pi_136827617
Ik dank u zeer, orakels. /next dus. :)
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')