Wat is de bewijsreisquote:Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef Faxie het volgende:
Is natuurlijk een variant op de bewijsreis.
Ook wel bekend als: kijk-mij-eens-zogenaamd-goed-bezig-zijn-in-arme-landen-reis.quote:
En de 'zie mij eens uniek zijn'-wereldreis waarbij ze een paar landen in Azië aandoen en dan in Australië eindigen en al feestend blut raken. Kortom "wereldreis" die alles behalve uniek is. En dan op je cv zetten omdat het bewijst dat je zo zelfstandig kan zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook wel bekend als: kijk-mij-eens-zogenaamd-goed-bezig-zijn-in-arme-landen-reis.
Waarom zou je anders rondreizenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef habitue het volgende:
Mensen die rondreizen omdat ze het leuk vinden.![]()
![]()
+1quote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou laat mij lekker in Schubbekutveen blijven dan als het alternatief hip doen in een apenland is
Haha, hij is sterk.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:52 schreef Craptacular het volgende:
Zijn jullie ooit verder dan Schubbekutteveen geweest? Reizen is ontzettend tof. Vandaar dat veel mensen het doen.
Ben toch wel van mening dat dit soort afgeven toch een soort van frustratie is die bij de mannen heerste die geen (mooie) vrouwen kunnen krijgen.
Ja, leuk. Gaatjes maken in pelpinda's en er dan mosterd in spuiten voor je ze naar de hongerige apen gooit. Moet je die zure koppen zien van ze. Echt lachen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van die mannen met van die ietwat geforceerde foto's bij zo'n toeristische trekpleister sla ik gelijk over.
Mannen die een foto hebben van zichzelf in een ontzettende lolheb situatie, die toevallig ergens in een oerwoud plaatsvindt wil ik nog wel even mee kletsen.
Ja. Of iets met bier. Veel bier. Zoiets.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, leuk. Gaatjes maken in pelpinda's en er dan mosterd in spuiten voor je ze naar de hongerige apen gooit. Moet je die zure koppen zien van ze. Echt lachen.
Het reizen is wel tof natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:52 schreef Craptacular het volgende:
Zijn jullie ooit verder dan Schubbekutteveen geweest? Reizen is ontzettend tof. Vandaar dat veel mensen het doen.
Ben toch wel van mening dat dit soort afgeven toch een soort van frustratie is die bij de mannen heerste die geen (mooie) vrouwen kunnen krijgen.
In combinatie met het feit dat je de locatie al op 26 kijk-mij-eens-foto's van vage bekenden hebt gezien en je nog net een hoekje van de oad bus ziet...quote:Op zondag 16 februari 2014 16:10 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Het reizen is wel tof natuurlijk.
Ik denk dat het probleem voor de meeste meer ligt bij het stukje 'Kijk-mij-eens''
Wil je geloven dat ik werkelijk nog nooit een georganiseerde reis gemaakt heb? Ik plan buiten de tickets voor de heen- en terugreis eigenlijk nooit iets en zie wel waar ik terecht kom en wat ik zie. Mede daardoor ben ik in Praag en Boedapest geweest nog voordat ze echt zo toeristisch werden als ze nu zijn, maar zo ben ik bijvoorbeeld ook een kijkje wezen nemen in Srebrenica puur vanwege de beladen geschiedenis. Komende zomer staat ook weer een aparte bestemming gepland (Roemenië, Moldavië, Transdnjestrie, Oekraïne en misschien nog Wit-Rusland) zonder verdere indeling van de reis.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In combinatie met het feit dat je de locatie al op 26 kijk-mij-eens-foto's van vage bekenden hebt gezien en je nog net een hoekje van de oad bus ziet...
Experience, son.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:35 schreef Craptacular het volgende:
Dat lezen jullie allemaal van een foto. Dat is knap.
goed om te wetenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef yats het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik werkelijk nog nooit een georganiseerde reis gemaakt heb? Ik plan buiten de tickets voor de heen- en terugreis eigenlijk nooit iets en zie wel waar ik terecht kom en wat ik zie. Mede daardoor ben ik in Praag en Boedapest geweest nog voordat ze echt zo toeristisch werden als ze nu zijn, maar zo ben ik bijvoorbeeld ook een kijkje wezen nemen in Srebrenica puur vanwege de beladen geschiedenis. Komende zomer staat ook weer een aparte bestemming gepland (Roemenië, Moldavië, Transdnjestrie, Oekraïne en misschien nog Wit-Rusland) zonder verdere indeling van de reis.
Want player jij trekt zoveel vrouwen aan dat je die conclusie wel kan trekken?quote:
Reizen an sich, geen enkele moeite mee. Maar laat in Gods naam die foto's met al die arme negertjes alsjeblieft weg.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Want player jij trekt zoveel vrouwen aan dat je die conclusie wel kan trekken?
Persoonlijk vind ik het een enorme plus als iemand reist. Zijn vaak hele open mensen.
Lees je de overige reacties wel? Het gaat niet om het reizen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een enorme plus als iemand reist. Zijn vaak hele open mensen.
Mogen foto's op een waddeneiland wel? Of is dat ook al te exotisch?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. Of iets met bier. Veel bier. Zoiets.
Niet als je daar als een halve daapse met je duimpje omhoog bij de Brandaris staat.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Mogen foto's op een waddeneiland wel? Of is dat ook al te exotisch?
Eigenlijk zijn alle foto's met drank erop dus goed. Eens even kijken of ik wat voor je heb....quote:Op zondag 16 februari 2014 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet als je daar als een halve daapse met je duimpje omhoog bij de Brandaris staat.
Wel als je gierend van de lach bij een kampvuur in de duinen met een fles wijn in je handen staat.
Bespaar je de moeite maar heur.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle foto's met drank erop dus goed. Eens even kijken of ik wat voor je heb....
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite maar heur.
Dat beeld hebben voornamelijk de mensen die niet verder dan de achterhoek zijn geweest. Calvinisme ten top.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Lees je de overige reacties wel? Het gaat niet om het reizen.
Het gaat om het ermee pronken
Ja, want niemand reistquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Craptacular het volgende:
[..]
die standaard foto's moeten gewoon óók. Je kan niet naar Parijs gaan en géén foto maken met de Eiffeltoren op de achtergrond.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet als je daar als een halve daapse met je duimpje omhoog bij de Brandaris staat.
Wel als je gierend van de lach bij een kampvuur in de duinen met een fles wijn in je handen staat.
Dat lijkt mij prima te doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die standaard foto's moeten gewoon óók. Je kan niet naar Parijs gaan en géén foto maken met de Eiffeltoren op de achtergrond.
Dat kán gewoon niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Dat zijn juist de standaard foto's tegenwoordigquote:Op zondag 16 februari 2014 21:56 schreef Devv het volgende:
Ik heb niets tegen standaard foto's. Ik vind het vervelender als mensen geforceerd uniek willen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |