abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 februari 2014 @ 12:30:31 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_136766317

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 februari 2014 @ 12:33:31 #2
80791 crew  Paul
pi_136766411
Aaaaaaaaaaaah zie ik weer een babe, druk ik verder. Eerste foto "lesgeven aan Thaise kinderen" :')
pi_136766501
Is natuurlijk een variant op de bewijsreis.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 februari 2014 @ 12:36:48 #4
80791 crew  Paul
pi_136766517
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef Faxie het volgende:
Is natuurlijk een variant op de bewijsreis.
Wat is de bewijsreis
pi_136766532
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef Paul het volgende:

[..]

Wat is de bewijsreis
De wereldreis net na hun studie
  Moderator / Redactie FP zondag 16 februari 2014 @ 13:57:15 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_136769077
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

De wereldreis net na hun studie
Ook wel bekend als: kijk-mij-eens-zogenaamd-goed-bezig-zijn-in-arme-landen-reis.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 16 februari 2014 @ 14:39:35 #7
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_136770612
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ook wel bekend als: kijk-mij-eens-zogenaamd-goed-bezig-zijn-in-arme-landen-reis.
En de 'zie mij eens uniek zijn'-wereldreis waarbij ze een paar landen in Azië aandoen en dan in Australië eindigen en al feestend blut raken. Kortom "wereldreis" die alles behalve uniek is. En dan op je cv zetten omdat het bewijst dat je zo zelfstandig kan zijn.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_136771145
Zijn jullie ooit verder dan Schubbekutteveen geweest? Reizen is ontzettend tof. Vandaar dat veel mensen het doen.

Ben toch wel van mening dat dit soort afgeven toch een soort van frustratie is die bij de mannen heerste die geen (mooie) vrouwen kunnen krijgen.
pi_136771333
Mensen die rondreizen omdat ze het leuk vinden. :r :r :r
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_136771985
Nou laat mij lekker in Schubbekutveen blijven dan als het alternatief hip doen in een apenland is *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 16 februari 2014 @ 15:11:05 #11
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136771999
Reizen is heerlijk! Als het aan mij ligt stap ik gelijk weer in het vliegtuig waarbij de bestemming me niet eens echt uit maakt, maar helaas heb ik er de financiën niet voor.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136772040
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef habitue het volgende:
Mensen die rondreizen omdat ze het leuk vinden. :r :r :r
Waarom zou je anders rondreizen :') ?
pi_136772187
Sarcasme niet begrijpen :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_136772338
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou laat mij lekker in Schubbekutveen blijven dan als het alternatief hip doen in een apenland is *O*
+1
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 16 februari 2014 @ 15:23:56 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136772689
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:52 schreef Craptacular het volgende:
Zijn jullie ooit verder dan Schubbekutteveen geweest? Reizen is ontzettend tof. Vandaar dat veel mensen het doen.

Ben toch wel van mening dat dit soort afgeven toch een soort van frustratie is die bij de mannen heerste die geen (mooie) vrouwen kunnen krijgen.
Haha, hij is sterk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136773579
Sinds vandaag tinder gedownload...best leuk! :)
pi_136773938
Het voordeel van reizen is wel dat ik daar ook Tinder kan uitproberen. *O*

En even serieus, ik vind het een pre als iemand veel reist. :Y mijn ideaal is dan ook iemand met een vrij beroep en dat we dan een paar maanden per jaar samen reizen.
pi_136774410
Van die mannen met van die ietwat geforceerde foto's bij zo'n toeristische trekpleister sla ik gelijk over.

Mannen die een foto hebben van zichzelf in een ontzettende lolheb situatie, die toevallig ergens in een oerwoud plaatsvindt wil ik nog wel even mee kletsen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_136774646
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van die mannen met van die ietwat geforceerde foto's bij zo'n toeristische trekpleister sla ik gelijk over.

Mannen die een foto hebben van zichzelf in een ontzettende lolheb situatie, die toevallig ergens in een oerwoud plaatsvindt wil ik nog wel even mee kletsen.
Ja, leuk. Gaatjes maken in pelpinda's en er dan mosterd in spuiten voor je ze naar de hongerige apen gooit. Moet je die zure koppen zien van ze. Echt lachen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_136774688
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:58 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, leuk. Gaatjes maken in pelpinda's en er dan mosterd in spuiten voor je ze naar de hongerige apen gooit. Moet je die zure koppen zien van ze. Echt lachen.
Ja. Of iets met bier. Veel bier. Zoiets.
pi_136774712
Foto zegt zo weinig.
pi_136774769
Vaak genoeg gehad dat de desbetreffende dame er irl er veel beter uitzag. Komt dan ook een stuk uitstraling, lichaamstaal, karakter etc etc bij kijken.
  zondag 16 februari 2014 @ 16:05:20 #23
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_136774997
Ja, moet zeggen dat ik mij daar ook over verbaasde toen me dat overkwam :)
Confidence through competence
pi_136775324
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:52 schreef Craptacular het volgende:

Het reizen is wel tof natuurlijk.
Ik denk dat het probleem voor de meeste meer ligt bij het stukje 'Kijk-mij-eens''
pi_136775634
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:10 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Het reizen is wel tof natuurlijk.
Ik denk dat het probleem voor de meeste meer ligt bij het stukje 'Kijk-mij-eens''
In combinatie met het feit dat je de locatie al op 26 kijk-mij-eens-foto's van vage bekenden hebt gezien en je nog net een hoekje van de oad bus ziet...
pi_136777098
Dat lezen jullie allemaal van een foto. Dat is knap.
  zondag 16 februari 2014 @ 16:39:25 #27
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136777366
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

In combinatie met het feit dat je de locatie al op 26 kijk-mij-eens-foto's van vage bekenden hebt gezien en je nog net een hoekje van de oad bus ziet...
Wil je geloven dat ik werkelijk nog nooit een georganiseerde reis gemaakt heb? Ik plan buiten de tickets voor de heen- en terugreis eigenlijk nooit iets en zie wel waar ik terecht kom en wat ik zie. Mede daardoor ben ik in Praag en Boedapest geweest nog voordat ze echt zo toeristisch werden als ze nu zijn, maar zo ben ik bijvoorbeeld ook een kijkje wezen nemen in Srebrenica puur vanwege de beladen geschiedenis. Komende zomer staat ook weer een aparte bestemming gepland (Roemenië, Moldavië, Transdnjestrie, Oekraïne en misschien nog Wit-Rusland) zonder verdere indeling van de reis.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator / Redactie FP zondag 16 februari 2014 @ 16:39:43 #28
Brabo Bastard
pi_136777385
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:35 schreef Craptacular het volgende:
Dat lezen jullie allemaal van een foto. Dat is knap.
Experience, son.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_136777507
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef yats het volgende:

[..]

Wil je geloven dat ik werkelijk nog nooit een georganiseerde reis gemaakt heb? Ik plan buiten de tickets voor de heen- en terugreis eigenlijk nooit iets en zie wel waar ik terecht kom en wat ik zie. Mede daardoor ben ik in Praag en Boedapest geweest nog voordat ze echt zo toeristisch werden als ze nu zijn, maar zo ben ik bijvoorbeeld ook een kijkje wezen nemen in Srebrenica puur vanwege de beladen geschiedenis. Komende zomer staat ook weer een aparte bestemming gepland (Roemenië, Moldavië, Transdnjestrie, Oekraïne en misschien nog Wit-Rusland) zonder verdere indeling van de reis.
goed om te weten
pi_136777606
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Experience, son.
Want player jij trekt zoveel vrouwen aan dat je die conclusie wel kan trekken?

Persoonlijk vind ik het een enorme plus als iemand reist. Zijn vaak hele open mensen. :)
  Moderator / Redactie FP zondag 16 februari 2014 @ 16:47:39 #31
Brabo Bastard
pi_136777851
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het een enorme plus als iemand reist. Zijn vaak hele open mensen. :)
Reizen an sich, geen enkele moeite mee. Maar laat in Gods naam die foto's met al die arme negertjes alsjeblieft weg.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_136777867
Ik ben wel extreem gesloten dus in dit geval gaat die vergelijking wel op...
pi_136778178
quote:

[..]

Lees je de overige reacties wel? Het gaat niet om het reizen.
Het gaat om het ermee pronken
pi_136778654
Ach, mensen die pronken met al hun reizen kom je ook buiten Tinder tegen. Dat zijn die types die elk gesprek terug kunnen brengen naar die ene bijzondere reis die ze gemaakt hebben. Ik ben zelf ook wel een reislustig type dus ik vind het altijd wel een pre als iemand wat van de wereld gezien heeft. En met een duidelijke foto praat dat meteen een stuk makkelijker.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_136780520
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja. Of iets met bier. Veel bier. Zoiets.
Mogen foto's op een waddeneiland wel? Of is dat ook al te exotisch?
pi_136780556
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:45 schreef habitue het volgende:

[..]

Mogen foto's op een waddeneiland wel? Of is dat ook al te exotisch?
Niet als je daar als een halve daapse met je duimpje omhoog bij de Brandaris staat.

Wel als je gierend van de lach bij een kampvuur in de duinen met een fles wijn in je handen staat.
pi_136780644
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet als je daar als een halve daapse met je duimpje omhoog bij de Brandaris staat.

Wel als je gierend van de lach bij een kampvuur in de duinen met een fles wijn in je handen staat.
Eigenlijk zijn alle foto's met drank erop dus goed. Eens even kijken of ik wat voor je heb....
pi_136780692
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn alle foto's met drank erop dus goed. Eens even kijken of ik wat voor je heb....
Bespaar je de moeite maar heur.
pi_136780954
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bespaar je de moeite maar heur.
}:|
pi_136781845
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Lees je de overige reacties wel? Het gaat niet om het reizen.
Het gaat om het ermee pronken
Dat beeld hebben voornamelijk de mensen die niet verder dan de achterhoek zijn geweest. Calvinisme ten top. :')
pi_136781897
Ik heb echt eens ruzie gehad met iemand op Paiq over dit onderwerp :D
pi_136782332
quote:

[..]

Ja, want niemand reist :')

Het is zo'n vage term. Reizen is al als ik naar mijn werk ga met de trein. Van A naar B. Elk jaar naar Ameland is ook reizen, evenals je haren laten groeien, sandalen aan doen en met een echte Nomad rugzak die bijzondere Mexicaanse steen genoemd in de Lonely Planet bekijken...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136789867
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

die standaard foto's moeten gewoon óók. Je kan niet naar Parijs gaan en géén foto maken met de Eiffeltoren op de achtergrond.
Dat kán gewoon niet :{w
compact en kleverig.
pi_136789963
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

die standaard foto's moeten gewoon óók. Je kan niet naar Parijs gaan en géén foto maken met de Eiffeltoren op de achtergrond.
Dat kán gewoon niet :{w
Dat lijkt mij prima te doen. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
pi_136792179
Ik heb niets tegen standaard foto's. Ik vind het vervelender als mensen geforceerd uniek willen zijn.
pi_136792244
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:56 schreef Devv het volgende:
Ik heb niets tegen standaard foto's. Ik vind het vervelender als mensen geforceerd uniek willen zijn.
Dat zijn juist de standaard foto's tegenwoordig :+
  zondag 16 februari 2014 @ 21:58:15 #47
55709 Stereotomy
pi_136792280
Niemand wil over z'n dagelijkse forensenreis van Busstation naar halte Schubbekutteveen gaan praten. Dan maar die ene foto van die ene keer in je leven dat je een negerkindje op je schoot had.
pi_136792627
Elke scheet lijkt wel bijzonder genoeg om met heel de wereld te delen tegenwoordig.
pi_136793121
Ik heb liever iemand met "standaard" reisfoto's, en waarvan je dus weet dat ze tenminste eens in hun leven uit hun hok zijn gekomen dan iemand die alleen maar boeken en films als interesses heeft staan. Het enige waar ik wel een beetje op afknap zijn foto's van huisdieren en opa's en oma's. Dat is voor mij echt een buzzkill.
  zondag 16 februari 2014 @ 22:26:12 #50
55709 Stereotomy
pi_136793840
Mja, foto's en profiel moeten een realistische afspiegeling zijn van jezelf en wie je zoekt. Als je een huismus bent, waarom reisfoto's posten?

Niet anders voordoen dan je bent of wie je zoekt. Gewoon je beste zelf presenteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')