abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136794425
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:00 schreef Craptacular het volgende:
Vaak genoeg gehad dat de desbetreffende dame er irl er veel beter uitzag. Komt dan ook een stuk uitstraling, lichaamstaal, karakter etc etc bij kijken.
Ik had dus afgelopen vrijdag het tegenovergestelde. Op de foto een leuke lach. In real life wanneer ze niet lachen was keek ze als Tijs van de Brink. ;(
pi_136796699
Hebben jullie wel eens netjes bedankt voor het drankje bij het zien van de date? Je kan moeilijk gelijk zeggen dat jullie toch niet zo goed bij elkaar passen :@ . Maar hoe wimpel je iemand netjes af die je niet aantrekkelijk vind?
pi_136797260
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Devv het volgende:
Hebben jullie wel eens netjes bedankt voor het drankje bij het zien van de date? Je kan moeilijk gelijk zeggen dat jullie toch niet zo goed bij elkaar passen :@ . Maar hoe wimpel je iemand netjes af die je niet aantrekkelijk vind?
Dan zou je echt aso zijn :')
pi_136797611
quote:
Nooit last van :')
pi_136799516
quote:
Een gevalletje a la:

Uit beleefdheid toch maar een een drankje drinken. En vervolgens maar zeggen dat je er een ander idee bij had. :')
Zo heb ik het maar een keer aangepakt. Misschien niet de meest nette manier. Maar ik voelde me ook genaaid omdat ze oude foto's had gebruikt :P
pi_136801088
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

die standaard foto's moeten gewoon óók. Je kan niet naar Parijs gaan en géén foto maken met de Eiffeltoren op de achtergrond.
Dat kán gewoon niet :{w
Maar die hoeven niet op ja profiel :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 17 februari 2014 @ 07:48:43 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136801215
quote:
Heb ik wel eens gedaan ja. Gewoon aangegeven dat ik haar aan de hand van de foto's anders had voorgesteld. Ze had toen ouwe foto's gebruikt.

Ze begin wel direct te mekkeren over dat het innerlijke telde en niet het uiterlijke bla bla bla. De enige reactie die ik toen gaf was, als jij je zelf in de maling wilt nemen prima. Maar daar doe ik niet aan mee. Je bent een hele andere vrouw dan op je oude foto's. Fijne dag verder.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_136801290
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb ik wel eens gedaan ja. Gewoon aangegeven dat ik haar aan de hand van de foto's anders had voorgesteld. Ze had toen ouwe foto's gebruikt.

Ze begin wel direct te mekkeren over dat het innerlijke telde en niet het uiterlijke bla bla bla. De enige reactie die ik toen gaf was, als jij je zelf in de maling wilt nemen prima. Maar daar doe ik niet aan mee. Je bent een hele andere vrouw dan op je oude foto's. Fijne dag verder.
Eens.
  maandag 17 februari 2014 @ 08:02:19 #59
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136801316
quote:

[..]

Als het innerlijk telt, dan zegt het ook wat over haar dat ze oude foto's gebruikt. Ben je voorgelogen etc... prima basis voor een goede relatie ^O^ (NOT)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_136801326
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat moet je er dan opzetten, lekker gekke foto's van koekhappen tijdens Koninginnedag? Ik vind het een beetje onzin om foto's weg te laten omdat het te mainstream zou zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Devv op 17-02-2014 09:17:14 ]
pi_136802213
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als dat net een foto is waar je leuk opstaat (nee ik heb niet dergelijke foto's op m'n profiel). Ik kijk meer naar of ik er leuk op sta dan waar de foto is gemaakt.

Maarrrehh...ff wat anders...wat zijn vrouwen meesters in foto's maken waar ze beter op staan als ze in het echt zijn.

Elke keer denk ik, ah, leuk meisje. Kijk je later op FB, blijkt dat het echt 2 foto's van 2 jaar geleden zijn, zwaar overbelicht en onder de perfecte hoek gemaak (met het gezicht minimaal aan 1 kant afgesneden).

[ Bericht 2% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 17-02-2014 09:27:06 ]
pi_136802227
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:36 schreef Rickario het volgende:

[..]

Een gevalletje a la:

Uit beleefdheid toch maar een een drankje drinken. En vervolgens maar zeggen dat je er een ander idee bij had. :')
Zo heb ik het maar een keer aangepakt. Misschien niet de meest nette manier. Maar ik voelde me ook genaaid omdat ze oude foto's had gebruikt :P
The office UK...bazen serie _O_
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 17 februari 2014 @ 09:24:13 #63
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_136802247
Hmmm iemand wil al na 1 chatgesprek whatsappen.
Geven jullie snel je nummer?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_136802285
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef Paul het volgende:
Hmmm iemand wil al na 1 chatgesprek whatsappen.
Geven jullie snel je nummer?
Ja waarom niet als iemand je leuk lijkt, zie het probleem er niet van.
pi_136802609
Wat is in jullie ogen de juiste tijd om af te spreken ?

Nu een soort van discussie met een Pepper-contact. Na 2 weken via pepper overgeschakeld op Whats-app en inmiddels al 4 weken via de whatsapp. Toen ik voorstelde om elkaar eens te ontmoeten om een goede basis voor het "elkaar leren kennen" te leggen kreeg ik de reactie "nee dat vind ik veel te snel, je moet mijn tempo respecteren" :?

Zelf vind ik zo snel mogelijk. Alleen dan leer je de ander echt kennen ipv de veilige digitale communicatie. Blijkbaar dacht de ander er in dit geval totaal anders over.
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_136802744
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:44 schreef craftyvirus het volgende:

Nu een soort van discussie met een Pepper-contact. Na 2 weken via pepper overgeschakeld op Whats-app en inmiddels al 4 weken via de whatsapp. Toen ik voorstelde om elkaar eens te ontmoeten om een goede basis voor het "elkaar leren kennen" te leggen kreeg ik de reactie "nee dat vind ik veel te snel, je moet mijn tempo respecteren" :?

Zelf vind ik zo snel mogelijk. Alleen dan leer je de ander echt kennen ipv de veilige digitale communicatie. Blijkbaar dacht de ander er in dit geval totaal anders over.
Passs, volgende...of ze moet echt heel erg leuk zijn (of met een goede reden komen)
  maandag 17 februari 2014 @ 09:59:58 #67
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_136802923
quote:

als dat letterlijk haar antwoord was kun je ze net zo goed blokkeren; komt niet goed.

Ik donderdag een Tinder-date. Heb maar even verteld dat ik kinderen heb, misschien wel handig voor d'r om te weten.
pi_136803105
quote:

6weken contact en dan nog geen date? Ik zou er geen energie meer in steken. Dit is in ieder geval niet normaal..
pi_136803195
Dat klinkt inderdaad wel vrij kansloos. Ik zou zeggen dat het normaal is om na ongeveer een week eens iets af te spreken. Dat oversturen van berichten wordt ook al snel doelloos.
pi_136803212
quote:

Binnen een week. Twee week cutoff.

De enige vrouwen met een dergelijk 'tempo' zijn getraumatiseerde huildozen met vaginisme en een klaplong. Maak je keuze.
pi_136803292
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:07 schreef Rickario het volgende:

[..]

6weken contact en dan nog geen date? Ik zou er geen energie meer in steken. Dit is in ieder geval niet normaal..
mmmm het grote nadeel is, dat ze wel echt leuk is, los van deze rarigheid... Het liefst zou ik het blijven aanpappen, alleen was dit al een dusdanig ongemakkelijk gesprek, dat ik een beetje vrees voor het moment dat je wel afspreekt en je dus akward tegenover elkaar zit..
pi_136803302
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Binnen een week. Twee week cutoff.

De enige vrouwen met een dergelijk 'tempo' zijn getraumatiseerde huildozen met vaginisme en een klaplong. Maak je keuze.
Vaginisme en klaplong.. daar ging mijn koffie _O-
pi_136803431
quote:

[..]

Nice! Goede reality check voor die meid ook, hopelijk doet ze er wat mee. :)

quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:16 schreef craftyvirus het volgende:

[..]

Vaginisme en klaplong.. daar ging mijn koffie _O-
Haha. :') Gezonde vrouwen willen gewoon zo snel mogelijk echt contact + seks, niet een dikke twee maand stoer doen achter hun computer onder het mom van hun 'eigen tempo'. :P

Wellicht is ze in het echt een onzekere draak en zit ze liever op een datingsite dan daar aan te werken. Zonde van je tijd.
pi_136803884
quote:

De juiste tijd om af te spreken ben eigenlijk je al lang voorbij. Op dit punt ben je al bezig een ideaalbeeld te maken in je hoofd.

Nu dus zo snel mogelijk afspreken of het afkappen.
  maandag 17 februari 2014 @ 10:43:49 #75
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_136803928
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:52 schreef Craptacular het volgende:
Zijn jullie ooit verder dan Schubbekutteveen geweest? Reizen is ontzettend tof. Vandaar dat veel mensen het doen.

Ben toch wel van mening dat dit soort afgeven toch een soort van frustratie is die bij de mannen heerste die geen (mooie) vrouwen kunnen krijgen.
:* :')

quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef habitue het volgende:
Mensen die rondreizen omdat ze het leuk vinden. :r :r :r
Dat dus.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')