Ik had dus afgelopen vrijdag het tegenovergestelde. Op de foto een leuke lach. In real life wanneer ze niet lachen was keek ze als Tijs van de Brink.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:00 schreef Craptacular het volgende:
Vaak genoeg gehad dat de desbetreffende dame er irl er veel beter uitzag. Komt dan ook een stuk uitstraling, lichaamstaal, karakter etc etc bij kijken.
Dan zou je echt aso zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Devv het volgende:
Hebben jullie wel eens netjes bedankt voor het drankje bij het zien van de date? Je kan moeilijk gelijk zeggen dat jullie toch niet zo goed bij elkaar passen. Maar hoe wimpel je iemand netjes af die je niet aantrekkelijk vind?
Nooit last vanquote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Devv het volgende:
Hebben jullie wel eens netjes bedankt voor het drankje bij het zien van de date? Je kan moeilijk gelijk zeggen dat jullie toch niet zo goed bij elkaar passen. Maar hoe wimpel je iemand netjes af die je niet aantrekkelijk vind?
Een gevalletje a la:quote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Devv het volgende:
Maar die hoeven niet op ja profielquote:Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die standaard foto's moeten gewoon óók. Je kan niet naar Parijs gaan en géén foto maken met de Eiffeltoren op de achtergrond.
Dat kán gewoon niet
Heb ik wel eens gedaan ja. Gewoon aangegeven dat ik haar aan de hand van de foto's anders had voorgesteld. Ze had toen ouwe foto's gebruikt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Devv het volgende:
Eens.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan ja. Gewoon aangegeven dat ik haar aan de hand van de foto's anders had voorgesteld. Ze had toen ouwe foto's gebruikt.
Ze begin wel direct te mekkeren over dat het innerlijke telde en niet het uiterlijke bla bla bla. De enige reactie die ik toen gaf was, als jij je zelf in de maling wilt nemen prima. Maar daar doe ik niet aan mee. Je bent een hele andere vrouw dan op je oude foto's. Fijne dag verder.
Als het innerlijk telt, dan zegt het ook wat over haar dat ze oude foto's gebruikt. Ben je voorgelogen etc... prima basis voor een goede relatiequote:Op maandag 17 februari 2014 07:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan ja. Gewoon aangegeven dat ik haar aan de hand van de foto's anders had voorgesteld. Ze had toen ouwe foto's gebruikt.
Ze begin wel direct te mekkeren over dat het innerlijke telde en niet het uiterlijke bla bla bla. De enige reactie die ik toen gaf was, als jij je zelf in de maling wilt nemen prima. Maar daar doe ik niet aan mee. Je bent een hele andere vrouw dan op je oude foto's. Fijne dag verder.
Wat moet je er dan opzetten, lekker gekke foto's van koekhappen tijdens Koninginnedag? Ik vind het een beetje onzin om foto's weg te laten omdat het te mainstream zou zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar die hoeven niet op ja profiel
Als dat net een foto is waar je leuk opstaat (nee ik heb niet dergelijke foto's op m'n profiel). Ik kijk meer naar of ik er leuk op sta dan waar de foto is gemaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar die hoeven niet op ja profiel
The office UK...bazen seriequote:Op maandag 17 februari 2014 00:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Een gevalletje a la:
Uit beleefdheid toch maar een een drankje drinken. En vervolgens maar zeggen dat je er een ander idee bij had.
Zo heb ik het maar een keer aangepakt. Misschien niet de meest nette manier. Maar ik voelde me ook genaaid omdat ze oude foto's had gebruikt
Ja waarom niet als iemand je leuk lijkt, zie het probleem er niet van.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef Paul het volgende:
Hmmm iemand wil al na 1 chatgesprek whatsappen.
Geven jullie snel je nummer?
Passs, volgende...of ze moet echt heel erg leuk zijn (of met een goede reden komen)quote:Op maandag 17 februari 2014 09:44 schreef craftyvirus het volgende:
Wat is in jullie ogen de juiste tijd om af te spreken ?
Nu een soort van discussie met een Pepper-contact. Na 2 weken via pepper overgeschakeld op Whats-app en inmiddels al 4 weken via de whatsapp. Toen ik voorstelde om elkaar eens te ontmoeten om een goede basis voor het "elkaar leren kennen" te leggen kreeg ik de reactie "nee dat vind ik veel te snel, je moet mijn tempo respecteren"![]()
Zelf vind ik zo snel mogelijk. Alleen dan leer je de ander echt kennen ipv de veilige digitale communicatie. Blijkbaar dacht de ander er in dit geval totaal anders over.
als dat letterlijk haar antwoord was kun je ze net zo goed blokkeren; komt niet goed.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:44 schreef craftyvirus het volgende:
Nu een soort van discussie met een Pepper-contact. Na 2 weken via pepper overgeschakeld op Whats-app en inmiddels al 4 weken via de whatsapp. Toen ik voorstelde om elkaar eens te ontmoeten om een goede basis voor het "elkaar leren kennen" te leggen kreeg ik de reactie "nee dat vind ik veel te snel, je moet mijn tempo respecteren"![]()
Zelf vind ik zo snel mogelijk. Alleen dan leer je de ander echt kennen ipv de veilige digitale communicatie. Blijkbaar dacht de ander er in dit geval totaal anders over.
6weken contact en dan nog geen date? Ik zou er geen energie meer in steken. Dit is in ieder geval niet normaal..quote:Op maandag 17 februari 2014 09:44 schreef craftyvirus het volgende:
Binnen een week. Twee week cutoff.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:44 schreef craftyvirus het volgende:
mmmm het grote nadeel is, dat ze wel echt leuk is, los van deze rarigheid... Het liefst zou ik het blijven aanpappen, alleen was dit al een dusdanig ongemakkelijk gesprek, dat ik een beetje vrees voor het moment dat je wel afspreekt en je dus akward tegenover elkaar zit..quote:Op maandag 17 februari 2014 10:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
6weken contact en dan nog geen date? Ik zou er geen energie meer in steken. Dit is in ieder geval niet normaal..
Vaginisme en klaplong.. daar ging mijn koffiequote:Op maandag 17 februari 2014 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Binnen een week. Twee week cutoff.
De enige vrouwen met een dergelijk 'tempo' zijn getraumatiseerde huildozen met vaginisme en een klaplong. Maak je keuze.
Nice! Goede reality check voor die meid ook, hopelijk doet ze er wat mee.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:16 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Vaginisme en klaplong.. daar ging mijn koffie
De juiste tijd om af te spreken ben eigenlijk je al lang voorbij. Op dit punt ben je al bezig een ideaalbeeld te maken in je hoofd.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:44 schreef craftyvirus het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:52 schreef Craptacular het volgende:
Zijn jullie ooit verder dan Schubbekutteveen geweest? Reizen is ontzettend tof. Vandaar dat veel mensen het doen.
Ben toch wel van mening dat dit soort afgeven toch een soort van frustratie is die bij de mannen heerste die geen (mooie) vrouwen kunnen krijgen.
Dat dus.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef habitue het volgende:
Mensen die rondreizen omdat ze het leuk vinden.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |