abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136857400
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor de ander waarmee je date. Het is ook een probleem wanneer de ander er een probleem van maakt. Er wordt daar wel naar gevraagd en als ik daar geen antwoord op geef, dan is dat ook vreemd en ben ik weer niet open en eerlijk genoeg.
Wat voor vragen zijn dat dan? Je hoeft niet te liegen, maar beetje tactisch antwoorden kan geen kwaad. De manier van antwoorden is trouwens daarbij belangrijker dan de inhoud zelf.
]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:36:38 #152
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_136859217
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor de ander waarmee je date. Het is ook een probleem wanneer de ander er een probleem van maakt. Er wordt daar wel naar gevraagd en als ik daar geen antwoord op geef, dan is dat ook vreemd en ben ik weer niet open en eerlijk genoeg.
Neen. Dat de ander er een probleem mee heeft, dan is dat aan jou hoe je ermee omgaat. Als je dat kut vindt en je gaat in negativiteitsmodus, dan doe je dat helemaal zelf.

Natuurlijk is het kut en zou je liever willen dat je een beter verleden hebt gehad, maar daar kun je nu niks meer aan doen.
Confidence through competence
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:36:52 #153
55709 Stereotomy
pi_136859230
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:58 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat voor vragen zijn dat dan? Je hoeft niet te liegen, maar beetje tactisch antwoorden kan geen kwaad. De manier van antwoorden is trouwens daarbij belangrijker dan de inhoud zelf.
]
Precies.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:40:18 #154
55709 Stereotomy
pi_136859342
Overigens herken ik je gedachtengang wel. Ik heb ook een aangeboren fysiek iets (Kabouteritis :P ) wat als 'niet bijdragend aan aantrekkelijkheid' wordt beschouwd, maar het is aan mij om daarmee te leven en er geen issue van te maken. :)
pi_136859444
Ach, zelfs als je je sociaal problematieke verleden niet noemt en doet alsof er niets aan de hand is zul je niet lekker in je vel zitten als je er zelf wel mee blijft zitten en het 'actief negeert'. Je moet het dumpen. Dat verleden. Dan pas kun je vooruit denken. Tot die tijd straal je enkel negativiteit en onzekerheid uit, en dat is súperonaantrekkelijk.
Ja doei.
pi_136859454
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:58 schreef habitue het volgende:

[..]

]
Wat ik doe en wat ik zoal gedaan heb. Het gebrek aan smeuige reisverhalen is ook iets wat blijkbaar alarmbellen laat rinkelen. Net als het feit dat ik nog bij mijn ouders woon, maar daar wordt al wat aan gedaan. Mensen komen er achter dat ik een "saaie" nerd, terwijl ik vind dat ik dat niet ben. Mijn interesses zijn ook te afwijkend. Ik kan daar heel moeilijk over praten met andere mensen. Ik word misschien gezien als een saaie nerd, maar ik ben niet gewoon saai zeg maar. Ik vind het lastig om het uit te leggen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_136859547
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, zelfs als je je sociaal problematieke verleden niet noemt en doet alsof er niets aan de hand is zul je niet lekker in je vel zitten als je er zelf wel mee blijft zitten en het 'actief negeert'. Je moet het dumpen. Dat verleden. Dan pas kun je vooruit denken. Tot die tijd straal je enkel negativiteit en onzekerheid uit, en dat is súperonaantrekkelijk.
Ik kan mijn verleden niet dumpen, want ik heb geen verleden om te dumpen. Dat is wat opvalt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:46:17 #158
55709 Stereotomy
pi_136859551
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat ik doe en wat ik zoal gedaan heb. Het gebrek aan smeuige reisverhalen is ook iets wat blijkbaar alarmbellen laat rinkelen. Net als het feit dat ik nog bij mijn ouders woon, maar daar wordt al wat aan gedaan. Mensen komen er achter dat ik een "saaie" nerd, terwijl ik vind dat ik dat niet ben. Mijn interesses zijn ook te afwijkend. Ik kan daar heel moeilijk over praten met andere mensen. Ik word misschien gezien als een saaie nerd, maar ik ben niet gewoon saai zeg maar. Ik vind het lastig om het uit te leggen.
Er zullen zat vrouwen zijn die dit geen issue vinden, maar het probleem is dat jij die vrouwen onaantrekkelijk vindt.

Wil je aantrekkelijkere vrouwen? Werk dan aan jezelf en wees een betere, meer aantrekkelijke man.
pi_136859786
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Er zullen zat vrouwen zijn die dit geen issue vinden, maar het probleem is dat jij die vrouwen onaantrekkelijk vindt.

Wil je aantrekkelijkere vrouwen? Werk dan aan jezelf en wees een betere, meer aantrekkelijke man.
Ik heb het niet over de aantrekkelijkheid van andere vrouwen gehad. Ik denk dat je me verwart met een andere user.
Ik zal proberen om "saai" uit te leggen. Ik heb bepaalde hobbies / vrijwilligerswerk. Mensen die daarvan af weten en bij dezelfde groep zitten als ik, vinden mij helemaal geweldig en top (inclusief meiden), maar mensen die daar niet bij zitten hebben nogal de neiging om me op z'n minst apart te vinden.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:52:44 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136859788
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:25 schreef yats het volgende:

[..]

Ho, op date 1 is er NIETS gebeurt buiten een afscheidszoen op de wang. Pas op date 2 is er gezoend en op date 3 volgde er weer iets meer. Overigens kan het mij werkelijk aan mijn reet roesten of mensen mij een slet vinden of niet. Al zou ik dat betwijfelen gezien ik ondanks mijn leeftijd slechts 3 sekspartners gehad heb.
Relaxt zeg. Niemand zegt dat jij of iemand anders een slet is. Het is alleen een vaak voorkomend excuus. Nee hoor doe ik anders nooit. En nee doe ik niet snel enz bla bla bla. Want stel je voor wat iemand anders denkt. LET OP vaak voorkomend excuus en niet van toepassing op iedereen. In het zelfde straat pas ook prima, ik wil rustig aan doen dus nog niet date.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:54:10 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136859837
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:52 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de aantrekkelijkheid van andere vrouwen gehad. Ik denk dat je me verwart met een andere user.
Ik zal proberen om "saai" uit te leggen. Ik heb bepaalde hobbies / vrijwilligerswerk. Mensen die daarvan af weten en bij dezelfde groep zitten als ik, vinden mij helemaal geweldig en top (inclusief meiden), maar mensen die daar niet bij zitten hebben nogal de neiging om me op z'n minst apart te vinden.
Nou nu ben ik benieuwd, wat doe je qua hobbys dan? En war is daar dan zo gek aan?

Je verkleed je zelf graag als baby en laat je zelf graag als baby behandelen?

Je speelt met poppen?

Je verkleed je als dier

Wat is het?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:54:13 #162
55709 Stereotomy
pi_136859839
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:52 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik kan je garanderen dat vrouwen die zo lelijk als de nacht zijn en totaal geen opties hebben (beetje zoals jij nu) een man zoals jij aantrekkelijk genoeg vinden om met je een relatie aan te gaan.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:14:54 #163
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136860596
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou nu ben ik benieuwd, wat doe je qua hobbys dan? En war is daar dan zo gek aan?

Je speelt met poppen?

Je verkleed je als dier

Wat is het?
Comp_lex is een baas. Als het is wat ik denk dat het is is het een heel bijzonder iets.

En stereotomy, niet alles draait om uiterlijk. Het slaat wel ergens op wat je zegt maar je verhaal verliest zo essentie. Mensen vinden niet hetzelfde aantrekkelijk. Gelukkig.
pi_136860692
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je speelt met poppen?

Je verkleed je als dier

Wat is het?
Nee, ik werk voor The Venus Project. Die club houdt zich bezig met het oplossen van wereldproblematiek door een nieuw economisch systeem en een nieuw bijhorend cultuur in de wereld te introduceren. Dat is alleen zo radicaal anders dat mensen me maar raar vinden.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:22:48 #165
55709 Stereotomy
pi_136860890
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:14 schreef eefje801 het volgende:

En stereotomy, niet alles draait om uiterlijk. Het slaat wel ergens op wat je zegt maar je verhaal verliest zo essentie. Mensen vinden niet hetzelfde aantrekkelijk. Gelukkig.
Waar zeg ik dat alles om uiterlijk draait? Uiterlijk is een van de belangrijkste factoren voor hoe aantrekkelijk een vrouw zéker, maar ook een man gevonden wordt, maar zeker niet de enige.

Mannen met een zeurgedrag of negativiteit is totaal onaantrekkelijk, maar vrouwen die zelf weinig opties hebben - onaantrekkelijke vrouwen - zullen een man als hem zeker in overweging nemen, afhankelijk van hoe weinig opties ze hebben en hoe slecht ze tegen eenzaamheid kunnen.
pi_136860936
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:17 schreef Comp_Lex het volgende:
The Venus Project
Ik vind het vaak tof als mensen afwijkende hobbies en interesses hebben. Zo zullen er ook vast bergen vrouwen zijn die dat ook wel kunnen waarderen.

Je probleem ligt niet aan je gebrek aan geschiedenis of afwijkende hobbies, het ligt aan je gebrek aan zelfvertrouwen. Als jij helemaal achter staat wie je bent en wat je doet en daar geen problemen mee hebt , dan hebben vrouwen dat ook niet.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:25:16 #167
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136860973
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat alles om uiterlijk draait? Uiterlijk is een van de belangrijkste factoren voor hoe aantrekkelijk een vrouw zeker, maar ook een man gevonden wordt, maar zeker niet de enige.
Die onzin om maar een (voor hem) lelijke vrouw te benaderen want die willen wel.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:26:04 #168
55709 Stereotomy
pi_136861002
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Die onzin om maar een (voor hem) lelijke vrouw te benaderen want die willen wel.
Een vrouw met weinig opties, een vrouw die door maar weinig mannen aantrekkelijk gevonden wordt, ja. Die zullen idd voor het laaghangend fruit gaan, zoals een continu zeurende man of een man zonder zelfvertrouwen, als ze eenzaam genoeg zijn. Maar dan moet hij die vrouwen ook wel willen :)

Ben je onaantrekkelijk (lees: totaalpakket) maar blijf je stug volhouden dat je een man/vrouw boven je stand verdient? Tja, dan word je een single 40'er ja.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:26:10 #169
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136861008
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:24 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik vind het vaak tof als mensen afwijkende hobbies en interesses hebben. Zo zullen er ook vast bergen vrouwen zijn die dat ook wel kunnen waarderen.

Je probleem ligt niet aan je gebrek aan geschiedenis of afwijkende hobbies, het ligt aan je gebrek aan zelfvertrouwen. Als jij helemaal achter staat wie je bent en wat je doet en daar geen problemen mee hebt , dan hebben vrouwen dat ook niet.
Inderdaad
pi_136861503
Iets heel anders. Vinden jullie stiltes onaantrekkelijk? De reden waarom ik dat vraag is omdat ik een heel stil en een diep introvert persoon ben. Ik heb ook nooit direct iets te vertellen eigenlijk. Ik kan wel gesprekken op gang houden door interesse te tonen en open vragen te stellen, maar ik kan dat eigenlijk alleen maar in 1-op-1 situaties. Daar ben ik specifiek op getraind. In groepen val ik altijd volledig weg. Ik kan met geen mogelijkheid meekomen met de extraverte feestbeesten. Ik zeg niet dat ze gek zijn ofzo, maar hopelijk begrijp je het soort mensen wat ik daarmee bedoel :)
pi_136861539
quote:

[..]

Nee, ik werk voor The Venus Project. Die club houdt zich bezig met het oplossen van wereldproblematiek door een nieuw economisch systeem en een nieuw bijhorend cultuur in de wereld te introduceren. Dat is alleen zo radicaal anders dat mensen me maar raar vinden.
Goh, klinkt toch echt leuker dan een standaard hobby als voetbal of iets. Zolang je ook maar over andere dingen kunt praten, maakt het allemaal niet uit wat je in je vrije tijd doet.

En dat je geen verleden hebt, daar lig alleen jij van wakker. Meisjes kijken eerst naar wie je nu bent en wat je nu doet. Dus dat moet je gewoon echt je verleden laten zijn.
pi_136861617
Maar die meisjes in je Venus project dan? Die je tof vinden? Kun je via dat netwerk niet gaan daten? Dan heb je toch gewoon een gezamenlijke achtergrond, gezamenlijke ideeën over de toekomst (van de wereld, op z'n minst) en kun je gezellig samen je vrijwilligerswerk daar blijven doen? Ik zie de problemen niet zo. Tenminste, als je verder in het dagelijks leven niet zo zanikt en zeikt en overal problemen lijkt te willen vinden, zoals je vaker beweert dat je dat alleen op FOK! doet, dan zou dat toch geen enkele belemmering moeten zijn?

Sowieso zou ik zeker in zo'n 'movement' graag m'n leven willen delen met iemand die over dat soort zaken hetzelfde denkt.
Ja doei.
pi_136861767
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Een vrouw met weinig opties, een vrouw die door maar weinig mannen aantrekkelijk gevonden wordt, ja. Die zullen idd voor het laaghangend fruit gaan, zoals een continu zeurende man of een man zonder zelfvertrouwen, als ze eenzaam genoeg zijn. Maar dan moet hij die vrouwen ook wel willen :)

Ben je onaantrekkelijk (lees: totaalpakket) maar blijf je stug volhouden dat je een man/vrouw boven je stand verdient? Tja, dan word je een single 40'er ja.
In de kern heb je wel gelijk hoor, maar er is ook zoiets als chemie, ineens die klik, vlinders, whatever. Liefde kun je niet altijd rationaliseren in standen. Ik ken echt genoeg koppels die in de algemene opvatting van standen totaal niet bij elkaar zouden passen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:24 schreef habitue het volgende:
Zo zullen er ook vast bergen vrouwen zijn die dat ook wel kunnen waarderen.
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:41 schreef Myraela het volgende:
Goh, klinkt toch echt leuker dan een standaard hobby als voetbal of iets.
Zo zie je maar.
pi_136861888
Dit kan allemaal beter in het versierentopic.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:50:40 #175
55709 Stereotomy
pi_136861912
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:47 schreef habitue het volgende:

[..]

In de kern heb je wel gelijk hoor, maar er is ook zoiets als chemie, ineens die klik, vlinders, whatever. Liefde kun je niet altijd rationaliseren in standen. Ik ken echt genoeg koppels die in de algemene opvatting van standen totaal niet bij elkaar zouden passen.
Het kan me dan ook niet schelen hoe aantrekkelijk de wereld je vindt, als je toekomstige of huidige partner dat maar doet. Maar juist door NIET te rationaliseren en alleen te voelen, weet je dat het gewoon waar is dat lelijke /obese / whatever mensen over het algemeen onaantrekkelijker gevonden worden.

Net zoals wij over het algemeen zeurende/negatief denkende mensen onaantrekkelijker vinden dan iemand die dat niet doet.

Mensen hebben altijd wat moeite om dit hardop toe te geven. Alsof je een slecht persoon bent als je iets wel of niet aantrekkelijk vindt....
pi_136861966
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Maar die meisjes in je Venus project dan? Die je tof vinden? Kun je via dat netwerk niet gaan daten? Dan heb je toch gewoon een gezamenlijke achtergrond, gezamenlijke ideeën over de toekomst (van de wereld, op z'n minst) en kun je gezellig samen je vrijwilligerswerk daar blijven doen? Ik zie de problemen niet zo. Tenminste, als je verder in het dagelijks leven niet zo zanikt en zeikt en overal problemen lijkt te willen vinden, zoals je vaker beweert dat je dat alleen op FOK! doet, dan zou dat toch geen enkele belemmering moeten zijn?

Sowieso zou ik zeker in zo'n 'movement' graag m'n leven willen delen met iemand die over dat soort zaken hetzelfde denkt.
Ik zou dat ook graag willen, maar de club is niet groot genoeg voor dat soort dingen. Ik heb dat probleem niet alleen met deze club, maar ook met de paar andere clubs waar ik bij zit. Dan lijkt het eerder het probleem te zijn dat ik te weinig mensen tegenkom.
pi_136861984
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
Dit kan allemaal beter in het versierentopic.
Kan prima hier.
Ja doei.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:04:02 #178
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136862457
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik denk niet dat er hier mensen zijn die jou een slet vinden
Dat lijkt mij ook sterk. Al zou ik er geen moeite mee hebben als ik het wel was. Liever wat meer partners dan lang droog staan.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136862510
Ik denk dat datingsites in mijn geval de enige uitkomst zal bieden (voor nu). Ik ga wel bezig met een nieuw profiel. Als ik trouwens ergens geld in moet stoppen, bij welke site is het dan het beste om te betalen?
pi_136862629
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Valse hoop door te chatten? :`)

Maareh...in dit geval heb ik liever een andere meid die wel enthousiast is. (Als je zoekt naar een serieuze date)
Oh, ik dacht dat er al een afspraak geweest was? Te snel gelezen dan waarschijnlijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:10:42 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136862722
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Comp_lex is een baas. Als het is wat ik denk dat het is is het een heel bijzonder iets.

Een eerste indruk draait wel om uiterlijk. Het klinkt heel lullig, maar als je 'minder knap' bent is het lastiger dates te regelen of een relatie te krijgen dan als je wat knapper bent. Helaas zit ik meer in de eerste categorie, dan in de tweede wat mij beperkt. Maar dat zal vast voor meer mensen hier gelden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:12:22 #182
55709 Stereotomy
pi_136862784
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:10 schreef yats het volgende:

[..]

Een eerste indruk draait wel om uiterlijk.
Dat mag je van veel mensen niet zeggen. Dat is taboe, te primitief. Van die mensen moet je zeggen dat het om 'uitstraling' gaat. Natuurlijk ook onderdeel van uiterlijk, maar toch net iets anders genoeg om er een aparte categorie van aan te maken ;)

Als je van obees naar -20 kg gaat, dan is het uiteraard alleen de úitstraling wat verandert....
pi_136863081
Ik kan je vertellen dat je van 20 kilo afvallen echt anders wordt hoor. Niet alleen lichamelijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_136863127
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het kan me dan ook niet schelen hoe aantrekkelijk de wereld je vindt, als je toekomstige of huidige partner dat maar doet. Maar juist door NIET te rationaliseren en alleen te voelen, weet je dat het gewoon waar is dat lelijke /obese / whatever mensen over het algemeen onaantrekkelijker gevonden worden.

Net zoals wij over het algemeen zeurende/negatief denkende mensen onaantrekkelijker vinden dan iemand die dat niet doet.

Mensen hebben altijd wat moeite om dit hardop toe te geven. Alsof je een slecht persoon bent als je iets wel of niet aantrekkelijk vindt....
Hier kan ik niks op afdingen. Het kan ook zijn dat die single 40'er waar jij het over hebt gewoon nog niet de man die ze zoekt is tegen gekomen, niet omdat die per se out of her league is.
Al zijn dit denk ik wel uitzonderingen. :P
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:22:23 #185
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136863166
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat mag je van veel mensen niet zeggen. Dat is taboe, te primitief. Van die mensen moet je zeggen dat het om 'uitstraling' gaat. Natuurlijk ook onderdeel van uiterlijk, maar toch net iets anders genoeg om er een aparte categorie van aan te maken ;)

Als je van obees naar -20 kg gaat, dan is het uiteraard alleen de úitstraling wat verandert....
Zoals mijn oma altijd zei 'olie lozen op zee mag ook niet'. Ik hou me wat dat betreft niet aan labeltjes en zeg gewoon wat ik denk. Misschien is dat (naast mijn onzekerheid) ook de reden dat ik inmiddels alweer meer dan een jaar vrijgezel ben. Ik ervaar het in ieder geval zo dat vrouwen mij wel degelijk op mijn uiterlijk afwijzen, terwijl ze als ze verder zouden kijken dat het uiterlijk waarschijnlijk zouden merken dat ik best een gezellig persoon ben die genoeg meemaakt/meegemaakt heeft.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:22:48 #186
55709 Stereotomy
pi_136863189
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan je vertellen dat je van 20 kilo afvallen echt anders wordt hoor. Niet alleen lichamelijk.
Dat kan ik je ook vertellen, vandaar ook ;)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:22:55 #187
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136863193
quote:

[..]

Kan het niet zo zijn dat je het gebruikt als excuus? En dat dit helemaal niet de reden is....

Anders denken kan prima, idealen hebben enz is prima. En daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn. Maar ik zie niet zo zeer in waarom deze hobby een belemmering voor je kan zijn.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:24:00 #188
55709 Stereotomy
pi_136863255
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef yats het volgende:

[..]

Zoals mijn oma altijd zei 'olie lozen op zee mag ook niet'. Ik hou me wat dat betreft niet aan labeltjes en zeg gewoon wat ik denk. Misschien is dat (naast mijn onzekerheid) ook de reden dat ik inmiddels alweer meer dan een jaar vrijgezel ben. Ik ervaar het in ieder geval zo dat vrouwen mij wel degelijk op mijn uiterlijk afwijzen, terwijl ze als ze verder zouden kijken dat het uiterlijk waarschijnlijk zouden merken dat ik best een gezellig persoon ben die genoeg meemaakt/meegemaakt heeft.
Lastig, zoals ik al eerder zei, mocht het zo zijn dat je je uiterlijk niet mee hebt, doe dan iig iets aan je verzorging en maak er geen issue van. Dit laatste twee staat namelijk los van het eerste...
pi_136863337
quote:
+1

(of eigenlijk -20) :P
Ja doei.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:26:08 #190
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136863353
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Lastig, zoals ik al eerder zei, mocht het zo zijn dat je je uiterlijk niet mee hebt, doe dan iig iets aan je verzorging en maak er geen issue van. Dit laatste twee staat namelijk los van het eerste...
Buiten dat ik nu een ringbaardje aan het kweken ben zorg ik goed voor mezelf. Ik verwacht van vrouwen dat ze er verzorgd uit zien, dan hoort dat andersom ook natuurlijk.
pi_136863485
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

+1

*hotboks*
pi_136863676
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat kan ik je ook vertellen, vandaar ook ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

+1

Dat heb ik eerlijk gezegd nooit zo goed begrepen. Ik ben het dubbele daarvan afgevallen en afgezien van de lichamelijke verschillen 'ervaar' ik mezelf nauwelijks anders dan toen de kilo's nog present waren :P
pi_136863717
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef yats het volgende:
dat ik inmiddels alweer meer dan een jaar vrijgezel ben.
Daar moet je echt mee ophouden. }:|
pi_136863759
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:32 schreef Capstan het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat heb ik eerlijk gezegd nooit zo goed begrepen. Ik ben het dubbele daarvan afgevallen en afgezien van de lichamelijke verschillen 'ervaar' ik mezelf nauwelijks anders dan toen de kilo's nog present waren :P
Meen je dat? Ik kan het niet helemaal zwart/wit zeggen omdat ik ze kwijt raakte in een periode dat ik mijn leven sowieso best omgooide, maar ik werd, doordat ik er ook best trots op was een stuk opener, waardoor je weer anders benaderd wordt, waardoor je weer een beetje veranderd and so on and so on.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:34:15 #195
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136863760
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Daar moet je echt mee ophouden. }:|
Met feiten benoemen? Of met klagen?
pi_136863814
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:34 schreef yats het volgende:

[..]

Met feiten benoemen? Of met klagen?
Wat betreft de feiten hoe lang je al vrijgezel bent , en hoe weinig dates je wel niet hebt: Beide.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:37:22 #197
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136863922
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:35 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat betreft de feiten hoe lang je al vrijgezel bent , en hoe weinig dates je wel niet hebt: Beide.
Want ontkennen werkt?
pi_136864081
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Meen je dat? Ik kan het niet helemaal zwart/wit zeggen omdat ik ze kwijt raakte in een periode dat ik mijn leven sowieso best omgooide, maar ik werd, doordat ik er ook best trots op was een stuk opener, waardoor je weer anders benaderd wordt, waardoor je weer een beetje veranderd and so on and so on.
Ik meen het. Wellicht dat het 'm daarin zit, want ik heb voor het overige maar heel weinig omgegooid. Qua benadering merk ik ook geen verschil, maar goed, ik weet niet of ik daadwerkelijk stekeblind ben voor dat soort dingen (zoals ik mezelf altijd maar voorhoud) of dat er inderdaad geen verschil is :P
pi_136864132
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:37 schreef yats het volgende:

[..]

Want ontkennen werkt?
Door het telkens maar weer te benoemen kom je ontzettend wanhopig over.
pi_136864207
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:41 schreef habitue het volgende:

[..]

Door het telkens maar weer te benoemen kom je ontzettend wanhopig over.
Eens.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')