abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:43:50 #201
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136864262
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:41 schreef habitue het volgende:

[..]

Door het telkens maar weer te benoemen kom je ontzettend wanhopig over.
Zo voel ik me ook regelmatig. En ja, ik weet dat dat niet de beste attitude is als vrijgezel. Maar het zal nog wel even duren voordat deze anders is gezien de aanwezigheid van een laag zelfbeeld/onzekerheid.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:52:16 #202
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136864669
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef yats het volgende:

[..]

Zoals mijn oma altijd zei 'olie lozen op zee mag ook niet'. Ik hou me wat dat betreft niet aan labeltjes en zeg gewoon wat ik denk. Misschien is dat (naast mijn onzekerheid) ook de reden dat ik inmiddels alweer meer dan een jaar vrijgezel ben. Ik ervaar het in ieder geval zo dat vrouwen mij wel degelijk op mijn uiterlijk afwijzen, terwijl ze als ze verder zouden kijken dat het uiterlijk waarschijnlijk zouden merken dat ik best een gezellig persoon ben die genoeg meemaakt/meegemaakt heeft.
Weet je, ik ben na een lange relatie inmiddels volgens oude vrienden ook een "verstokte vrijgezel". Voel ook niet de behoefte om ze deelgenoot te maken van iedere date die ik heb :) Een jaar vrijgezel is niks, die zucht om persé een relatie te moeten hebben van veel mensen herken ik niet. Tuurlijk is het fijn maar het is ook heerlijk om gewoon de tijd aan jezelf te hebben en nog wat meer vrijheid te hebben. En dan is er vanzelf wel weer iemand met wie je meer tijd wilt delen.

Datingsites zijn juist niet gemaakt om verder te kijken dan uiterlijk. Het gebeurt wel maar dat zijn toch vaak de daters die al wat vaker hebben gedate, die weten dat een foto niet altijd wat zegt of dat iemand bij nader inzien heel leuk kan over komen. Ligt eraan, zijn ook genoeg daters in dit topic die niet die ervaring hebben.
pi_136864873
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Weet je, ik ben na een lange relatie inmiddels volgens oude vrienden ook een "verstokte vrijgezel". Voel ook niet de behoefte om ze deelgenoot te maken van iedere date die ik heb :) Een jaar vrijgezel is niks, die zucht om persé een relatie te moeten hebben van veel mensen herken ik niet. Tuurlijk is het fijn maar het is ook heerlijk om gewoon de tijd aan jezelf te hebben en nog wat meer vrijheid te hebben. En dan is er vanzelf wel weer iemand met wie je meer tijd wilt delen.

Amen! Dit.

Ik voel me af en toe haast een alien omdat ik dat alleen zijn helemaal niet zo naar vind en soms zelf echt geniaal... Soms heb ik een beetje idee dat mensen last hebben van het kanker-effect. Zo erg is het om langere tijd alleen te zijn...

"Heb je het gehoord van DP?"
"Nee,wat dan? Wat daaaan?"
"Jaaa... ze is V!"
"Oooh, wat naar! Hoe lang al? Hoe is ze er zelf onder? Welke behandeling krijgt ze?"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:02:06 #204
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136865183
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Amen! Dit.

Ik voel me af en toe haast een alien omdat ik dat alleen zijn helemaal niet zo naar vind en soms zelf echt geniaal... Soms heb ik een beetje idee dat mensen last hebben van het kanker-effect. Zo erg is het om langere tijd alleen te zijn...

"Heb je het gehoord van DP?"
"Nee,wat dan? Wat daaaan?"
"Jaaa... ze is V!"
"Oooh, wat naar! Hoe lang al? Hoe is ze er zelf onder? Welke behandeling krijgt ze?"
O+ Ha ha ha dat gesprekje! Zet er wat andere woorden tussen en ik heb het letterlijk gehoord.

Of de vraag: "Eef, we gaan met jou koninginnedag vieren en we zaten zo in de auto van is dat niet heel naar voor haar, zo met een stel op stap terwijl jij.. nou ja.. jij.. eh... "

Ik had ze nota bene zelf uitgenodigd. Gelukkig zijn er ook anderen O+
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:10:41 #205
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136865567
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Datingsites zijn juist niet gemaakt om verder te kijken dan uiterlijk. Het gebeurt wel maar dat zijn toch vaak de daters die al wat vaker hebben gedate, die weten dat een foto niet altijd wat zegt of dat iemand bij nader inzien heel leuk kan over komen. Ligt eraan, zijn ook genoeg daters in dit topic die niet die ervaring hebben.
Het vrijgezel zijn an sich is op zich niet erg (al is het wel lekker om je leven met iemand te delen en soms als je het even nodig hebt een knuffel of iets te krijgen van een partner). Het was de eerste maanden wat vreemd om vrijgezel te zijn gezien ik zes jaar samenwoonde met mijn laatste ex. Die eerste paar maanden had ik ook echt 0,0 zin om te gaan daten of uberhaupt met vrouwen om te gaan op een andere dan vriendschappelijke basis.

Sinds augustus/september is die behoefte langzaam gegroeid, mede omdat ik om mij heen in mijn vriendengroep eigenlijk alleen maar gelukkige stellen heb. Tel daarbij op dat ik het fysieke (de seks) inmiddels ook behoorlijk mis. Ik ben helaas blijkbaar niet het type waar vrouwen een ONS mee hebben, en ook niet de eerste die ze voor een date uitkiezen en dat zit me af en toe wel dwars aangezien dat eigenlijk het enige in mijn leven is waar het op dit moment nog aan schort.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_136865593
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:43 schreef yats het volgende:

[..]

Zo voel ik me ook regelmatig. En ja, ik weet dat dat niet de beste attitude is als vrijgezel. Maar het zal nog wel even duren voordat deze anders is gezien de aanwezigheid van een laag zelfbeeld/onzekerheid.
Een relatie gaat je niet gelukkig maken, werken aan dat lage zelfbeeld/onzekerheid wel.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_136865669
Man ik voel me net Gandhi vandaag, hoogste tijd om voetbal te kijken.
pi_136865688
quote:
6s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Yes. Ik lig op ramkoers inmiddels om dat doel te bereiken.
Dus. Die date is inmiddels geweest. Stond eigenlijk voor zaterdag gepland maar aangezien ze gisterenavond laat van haar werk afkwam en op nog geen 500 meter van mijn burcht langsreed op weg naar huis besloot ze spontaan om hier wat te komen drinken. Dus dat werd na het appje als een speer douchen natuurlijk en maar afwachten. Ik ben eigenlijk nooit nerveus voor een date maar dit leek me zo'n OMGWTFBBQ leuke vrouw dat ik me dus echt verre van relaxed voelde.

Nog geen twintig minuten later stond deze halfbloeddame aan de deur. Nou. Was ze op de foto's al erg lekker te noemen, in het echt zag ze er nóg beter uit zelfs. Daarnaast - maar dat wist ik al - was ze ontzettend goed bij de tijd, lekker scherp in de conversatie en bleek ze ook irl over een geweldig gevoel voor humor te beschikken. Alleen ging dit nu samen met een erg aanstekelijke lach. En dat mantelpakje en de laarsjes maakten het wel af moet ik zeggen. Misschien wel de leukste dame waar ik ooit een date mee had. Wow.

En ja, om er maar mijn eigen cliché in te gooien; wow-factor© materiaal inderdaad. En dan ook gelijk full scale. Zeldzaam. Overkomt me niet vaak dat ik zo onder de indruk ben van iemand. Ze is hier een paar uur gebleven en ik weet bij God niet eens meer waar we het allemaal over hebben gehad, stiltes vielen er niet echt en er viel genoeg te lachen.

Tot zover het goede gedeelte. Want uiteraard kon het ook niet anders dan dat ze later die avond toegaf het leuk te hebben gevonden maar me vervolgens wel snoeihard afwees. Ouch... Je zult ook eens iemand tegenkomen bij wie je dan eindelijk weer eens zo'n positief gevoel hebt en dat dat dan wederzijds is. Niet in dit leven. :')

Het positieve is dat ze er nog zijn, het mindere dat ik er nu nog doodziek van ben. FML.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:16:22 #209
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136865843
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:13 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dus. Die date is inmiddels geweest. Stond eigenlijk voor zaterdag gepland maar aangezien ze gisterenavond laat van haar werk afkwam en op nog geen 500 meter van mijn burcht langsreed op weg naar huis besloot ze spontaan om hier wat te komen drinken. Dus dat werd na het appje als een speer douchen natuurlijk en maar afwachten. Ik ben eigenlijk nooit nerveus voor een date maar dit leek me zo'n OMGWTFBBQ leuke vrouw dat ik me dus echt verre van relaxed voelde.

Nog geen twintig minuten later stond deze halfbloeddame aan de deur. Nou. Was ze op de foto's al erg lekker te noemen, in het echt zag ze er nóg beter uit zelfs. Daarnaast - maar dat wist ik al - was ze ontzettend goed bij de tijd, lekker scherp in de conversatie en bleek ze ook irl over een geweldig gevoel voor humor te beschikken. Alleen ging dit nu samen met een erg aanstekelijke lach. En dat mantelpakje en de laarsjes maakten het wel af moet ik zeggen. Misschien wel de leukste dame waar ik ooit een date mee had. Wow.

En ja, om er maar mijn eigen cliché in te gooien; wow-factor© materiaal inderdaad. En dan ook gelijk full scale. Zeldzaam. Overkomt me niet vaak dat ik zo onder de indruk ben van iemand. Ze is hier een paar uur gebleven en ik weet bij God niet eens meer waar we het allemaal over hebben gehad, stiltes vielen er niet echt en er viel genoeg te lachen.

Tot zover het goede gedeelte. Want uiteraard kon het ook niet anders dan dat ze later die avond toegaf het leuk te hebben gevonden maar me vervolgens wel snoeihard afwees. Ouch... Je zult ook eens iemand tegenkomen bij wie je dan eindelijk weer eens zo'n positief gevoel hebt en dat dat dan wederzijds is. Niet in dit leven. :')

Het positieve is dat ze er nog zijn, het mindere dat ik er nu nog doodziek van ben. FML.
:* Ze weet niet wat ze mist
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_136866148
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:16 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:* Ze weet niet wat ze mist
Thanks. Maar gelukkig is er nog bier. En wodka.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:22:50 #211
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136866243
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Who needs women when you have wodka? :+
The best ones always get away ;)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:27:31 #212
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136866502
quote:

[..]

Kut zeg van je date. Maar wel fijn om te merken dat je dat beroemde (en wat ik nooit meer los van jou kan zien) WOW-gevoel nog kunt hebben bij iemand :) Ze weet inderdaad niet wat ze mist want ze kapte het na één date af. Her loss.
pi_136866511
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:37 schreef yats het volgende:

[..]

Want ontkennen werkt?
Ja. Fake it, till ypu make it.

Srsly, ik heb geen idee hoe je eruit ziet, maar als je tegen je dates ook zo doet als hier, ligt het daaraan en niet aan hoe je eruit ziet. Niemand zit te wachten op iemand die verongelijkt loopt te jammeren.

Qua uiterlijk zijn er eventueel een aantal dingen die je kan veranderen, (kleding, figuur, haardracht etc) maar ook qua gedrag en dat laatste is belangrijker. Je moet jezelf 'verkopen' en dat doe je dus niet door onzeker gedrag te vertonen. Wees grappig, adrem, geïnteresseerd, zodat een meisje denkt dat je een catch bent.

En als je merkt dat het werkt word je vanzelf zelfzekerder en voilà; wat je eerst fakete ben je dan geworden.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:32:49 #214
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136866792
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kut zeg van je date. Maar wel fijn om te merken dat je dat beroemde (en wat ik nooit meer los van jou kan zien) WOW-gevoel nog kunt hebben bij iemand :) Ze weet inderdaad niet wat ze mist want ze kapte het na één date af. Her loss.
En zelfs met wow-factor kan het mis gaan.. En idd, na 1 date al afkappen kan zonde zijn, soms heeft het wat tijd nodig.
pi_136866861
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:22 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Who needs women when you have wodka? :+
The best ones always get away ;)
Klopt. Maar het is ook veel te leuk om samen een wodkadrink-marathon te houden. Bij voorkeur naakt. :7

quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel hoor, aan de andere kant komt dat dermate weinig voor dat het dan ook echt mega kut is als het niet zo loopt zoals je wilt. Daten in a nutshell. Voor mij althans.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:36:41 #216
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136866997
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Klopt. Maar het is ook veel te leuk om samen een wodkadrink-marathon te houden. Bij voorkeur naakt. :7

[..]

Aan de ene kant wel hoor, aan de andere kant komt dat dermate weinig voor dat het dan ook echt mega kut is als het niet zo loopt zoals je wilt. Daten in a nutshell. Voor mij althans.
Oh shush jij ;)
And let's face it, je bent ook niet de makkelijkste he :+
pi_136867261
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:36 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oh shush jij ;)
And let's face it, je bent ook niet de makkelijkste he :+
Koppig, eigenwijs en trots. Yay. 8-) :')
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:41:19 #218
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136867282
quote:

[..]

Ik zou met de wodka beginnen. Dat smeert de bloedvaten beter.
pi_136867387
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Daar merk je niks van hier.
pi_136867410
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kan het niet zo zijn dat je het gebruikt als excuus? En dat dit helemaal niet de reden is....

Anders denken kan prima, idealen hebben enz is prima. En daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn. Maar ik zie niet zo zeer in waarom deze hobby een belemmering voor je kan zijn.
Dat komt misschien omdat je niet bekend bent met de hobby.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:44:58 #221
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136867504
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

En een topdate met bad timing...
Maar ik denk dat het wel lastiger wordt met de tijd... dat je toch kritischer wordt enzo
pi_136867506
Wel kut om te horen H_J, maar toch ook wel weer tof om de mythe van tafel te vegen.

Misschien dat je nu dan ook beter weet wat je echt zoekt?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:47:41 #223
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136867673
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:45 schreef habitue het volgende:
Wel kut om te horen H_J, maar toch ook wel weer tof om de mythe van tafel te vegen.

Hmm, ik weet niet, klinkt of hij wel weet wat hij zoekt maar dat zij anders zag?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:47:56 #224
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136867686
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja. Fake it, till ypu make it.

Srsly, ik heb geen idee hoe je eruit ziet, maar als je tegen je dates ook zo doet als hier, ligt het daaraan en niet aan hoe je eruit ziet. Niemand zit te wachten op iemand die verongelijkt loopt te jammeren.

Qua uiterlijk zijn er eventueel een aantal dingen die je kan veranderen, (kleding, figuur, haardracht etc) maar ook qua gedrag en dat laatste is belangrijker. Je moet jezelf 'verkopen' en dat doe je dus niet door onzeker gedrag te vertonen. Wees grappig, adrem, geïnteresseerd, zodat een meisje denkt dat je een catch bent.

En als je merkt dat het werkt word je vanzelf zelfzekerder en voilà; wat je eerst fakete ben je dan geworden.
Wonderbaarlijk genoeg schijn ik bij dates een soort 'ander persoon' te zijn. Meer de persoon die ik was voordat mijn ex drie maanden voor onze bruiloft mijn hart eruit trok. Ik heb nu met 1 vrouw vier dates gehad die inderdaad het effect wat je als laatste noemt hadden (ook volgens mijn vrienden). Echter, sinds daar om de een of andere vage reden geen schot meer in zit (zie elders in dit topic) keert die onzekerheid toch weer terug.

p.s. Ik ben een tijdje terug op speeddate geweest. Hoewel dat erg gezellig was en de tijd om vloog was het resultaat aan het eind van de avond 0 matches. Dus ofwel vrouwen zijn enorm kritisch, of ik ben toch niet de knappe Adonis die ze verwachten.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:49:41 #225
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136867781
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:47 schreef yats het volgende:

[..]

Wonderbaarlijk genoeg schijn ik bij dates een soort 'ander persoon' te zijn. Meer de persoon die ik was voordat mijn ex drie maanden voor onze bruiloft mijn hart eruit trok. Ik heb nu met 1 vrouw vier dates gehad die inderdaad het effect wat je als laatste noemt hadden (ook volgens mijn vrienden). Echter, sinds daar om de een of andere vage reden geen schot meer in zit (zie elders in dit topic) keert die onzekerheid toch weer terug.

p.s. Ik ben een tijdje terug op speeddate geweest. Hoewel dat erg gezellig was en de tijd om vloog was het resultaat aan het eind van de avond 0 matches. Dus ofwel vrouwen zijn enorm kritisch, of ik ben toch niet de knappe Adonis die ze verwachten.
Ik persoonlijk vind onzekerheid erg onaantrekkelijk.. Lijkt me toch een belangrijk punt om aan te werken..
pi_136867866
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:47 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hmm, ik weet niet, klinkt of hij wel weet wat hij zoekt maar dat zij anders zag?
Laat ik het anders zeggen: Hoe hij gerichter moet zoeken om te vinden wat hij zoekt. If that makes any sense :+

Hij werkt namelijk nogal wat dates af vind ik zelf. :P
pi_136867928
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef missbehavin het volgende:

[..]

En een topdate met bad timing...
Maar ik denk dat het wel lastiger wordt met de tijd... dat je toch kritischer wordt enzo
Dat zijn van die just-my-luck dingetjes inderdaad. Je doet er alleen zo verdomd weinig aan... :'(

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:45 schreef habitue het volgende:

Ja, maar dat heb ik altijd al geweten. Ik heb nu bijvoorbeeld ook de masseuse date-madam die me plat blijft appen maar daar draait het eigenlijk alleen om de seks. Ook niet verkeerd, maar verder gaat dat gewoon echt nergens heen. Voor mij niet tenminste. En dan blijf ik verder kijken.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:53:11 #228
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136867990
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen: Hoe hij gerichter moet zoeken om te vinden wat hij zoekt. If that makes any sense :+

Hij werkt namelijk nogal wat dates af vind ik zelf. :P
Hahaha don't I know it :+
Maar ik denk niet dat dat het probleem is. Hij is denk ik een beetje zoals ik, niet al te makkelijk en best duidelijk in wat hij zoekt. En dat is niet meteen 'gericht zoeken' maar meer die, ja, moet ik het toch zeggen, wow-factor...
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:55:19 #229
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136868098
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind onzekerheid erg onaantrekkelijk.. Lijkt me toch een belangrijk punt om aan te werken..
Met name als het een soort projectie is ja, door een eerdere ervaring.
pi_136868122
Kijk. Veel mensen hebben geen idee wat ik met dat wowfactor gebeuren bedoel. Feitelijk is het gewoon het idee dat je verliefd op de ander kunt worden. Er zijn tig mensen bij wie dat langzaam groeit maar voor mij werkt dat gewoon niet zo. Vaak genoeg geprobeerd, maar nee. Dat gevoel moét er instant zijn anders komt het ook niet meer.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:56:15 #231
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136868159
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Met name als het een soort projectie is ja, door een eerdere ervaring.
Hoe bedoel je dat, dat je eerder afknapte op een onzekere man?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:57:47 #232
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136868237
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kijk. Veel mensen hebben geen idee wat ik daarmee bedoel. Feitelijk is het gewoon het idee dat je verliefd op de ander kunt worden. Er zijn tig mensen bij wie dat langzaam groeit maar voor mij werkt dat gewoon niet zo. Vaak genoeg geprobeerd, maar nee. Dat gevoel moét er instant zijn anders komt het ook niet meer.
Ik snap het helemaal hoor. Dat het zo onlogisch als wat is, maar het toch werkt. Godver, zijn we stiekem vuige romintici? ;(
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:58:41 #233
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136868313
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:47 schreef yats het volgende:

[..]

Misschien toch nog niet echt over je relatie heen? Ik denk dat je nu nog teveel aan het "zoeken" bent naar iets, een gevoel of eenzelfde type relatie of juist het tegenovergestelde. Waarom niet juist wat luchtiger daten? Het is verder heel kut voor je hoe het gelopen is maar dat verhaal heeft 80% van de daters op datingsites. Is dus niet zo'n big deal dat je daar nou allemaal conclusies aan moet gaan verbinden.
pi_136868315
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:57 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik snap het helemaal hoor. Dat het zo onlogisch als wat is, maar het toch werkt. Godver, zijn we stiekem vuige romintici? ;(
Welnee. Gewoon alles of niets-mensen denk ik. :7
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:00:01 #235
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136868378
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Welnee. Gewoon alles of niets-mensen denk ik. :7
Nee niks, jij bent romantisch! Een wodka drinkende, zombie loving romantic. :D
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:00:50 #236
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136868422
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:56 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat, dat je eerder afknapte op een onzekere man?
Nee dat ik bij yats het idee heb dat hij nog zijn exrelatie erg op alles projecteert. Nog liefdesverdriet heeft.

Ik vind een (op sommige punten) onzekere man niet onaantrekkelijk, maar wél als dat de reden is. Klinkt alsof hij de "fuck you!" fase nog niet is ingegaan ;)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:00:58 #237
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136868429
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Misschien toch nog niet echt over je relatie heen? Ik denk dat je nu nog teveel aan het "zoeken" bent naar iets, een gevoel of eenzelfde type relatie of juist het tegenovergestelde. Waarom niet juist wat luchtiger daten? Het is verder heel kut voor je hoe het gelopen is maar dat verhaal heeft 80% van de daters op datingsites. Is dus niet zo'n big deal dat je daar nou allemaal conclusies aan moet gaan verbinden.
Dat herken ik wel hoor, ik ben ook slecht in luchtige relaties...
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:01:35 #238
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136868457
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:00 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee dat ik bij yats het idee heb dat hij nog zijn exrelatie erg op alles projecteert. Nog liefdesverdriet heeft.

Ik vind een (op sommige punten) onzekere man niet onaantrekkelijk, maar wél als dat de reden is. Klinkt alsof hij de "fuck you!" fase nog niet is ingegaan ;)
De 'fuck you' fase kan een man wel aantrekkelijk maken ja..
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:03:23 #239
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136868558
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kijk. Veel mensen hebben geen idee wat ik met dat wowfactor gebeuren bedoel. Feitelijk is het gewoon het idee dat je verliefd op de ander kunt worden. Er zijn tig mensen bij wie dat langzaam groeit maar voor mij werkt dat gewoon niet zo. Vaak genoeg geprobeerd, maar nee. Dat gevoel moét er instant zijn anders komt het ook niet meer.
Ik ken dat gevoel ook wel. Alleen was het dan zonder uitzondering niet wederzijds ;) Dus voor mij hangt het ook een beetje met het dramatische van een crush op iemand die dat niet zo voelt samen.
Als je dat al wél eens hebt gehad is het natuurlijk ook anders.

Langzaam verliefd worden is voor mij denk ik ook omdat ik niet van vaagheid hou of onzekerheden aan het begin. Dus dan laat ik het nog niet toe.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:04:16 #240
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136868615
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:00 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dat herken ik wel hoor, ik ben ook slecht in luchtige relaties...
Na ja, rebounden dan ;)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:04:48 #241
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136868652
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:03 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik ken dat gevoel ook wel. Alleen was het dan zonder uitzondering niet wederzijds ;) Dus voor mij hangt het ook een beetje met het dramatische van een crush op iemand die dat niet zo voelt samen.
Als je dat al wél eens hebt gehad is het natuurlijk ook anders.

Langzaam verliefd worden is voor mij denk ik ook omdat ik niet van vaagheid hou of onzekerheden aan het begin. Dus dan laat ik het nog niet toe.
Nu kun je ook wel voorzichtig worden van niet beantwoorde blikseminslag ;(
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:05:11 #242
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136868670
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Na ja, rebounden dan ;)
Ben ik ook niet goed in :@
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:08:48 #243
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136868863
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:05 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ben ik ook niet goed in :@
Denk heel weinig mensen, als we eerlijk zijn :)
pi_136868888
"In het verleden behaalde resultaten"...enzovoorts... Maar ik herken dat te veel vergelijken dus wel. Ik merk vaak aan mezelf dat ik eigenlijk wil dat het allemaal net zo gaat als bij mijn laatste date die je succesvol kon noemen. Wellicht juist daardoor gebeurt dat dan dus niet.

Hoewel ik ook weleens het idee heb dat de vrouwen met wie ik date er gewoon niet op dezelfde manier in staan als de dame van die succesvolle date, dus dat botst dan waarschijnlijk al :P
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:09:24 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136868897
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nu kun je ook wel voorzichtig worden van niet beantwoorde blikseminslag ;(
Het staat in mijn geheugen gegrift ja ;( Vijf keer ofzo :D
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:09:32 #246
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136868903
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Denk heel weinig mensen, als we eerlijk zijn :)
Goed punt!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:10:29 #247
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136868972
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef Capstan het volgende:
"In het verleden behaalde resultaten"...enzovoorts... Maar ik herken dat te veel vergelijken dus wel. Ik merk vaak aan mezelf dat ik eigenlijk wil dat het allemaal net zo gaat als bij mijn laatste date die je succesvol kon noemen. Wellicht juist daardoor gebeurt dat dan dus niet.

Hoewel ik ook weleens het idee heb dat de vrouwen met wie ik date er gewoon niet op dezelfde manier in staan als de dame van die succesvolle date, dus dat botst dan waarschijnlijk al :P
Ik ben stiekem ook van het 'groots en meeslepende' en zo erg is dat toch niet?
pi_136868992
Rebounden werkte voor mij in het begin averechts als ik erop terug kijk.
pi_136869086
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:10 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik ben stiekem ook van het 'groots en meeslepende' en zo erg is dat toch niet?
Nou ja, die dame van de succesvolle date leek mij juist meer iemand van het 'luchtige' te zijn, al zou ze zelf keihard zeggen van niet. Maar kennelijk heb ik zo iemand bij alle dates daarna dus niet meer getroffen :P
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:15:04 #250
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136869227
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nou ja, die dame van de succesvolle date leek mij juist meer iemand van het 'luchtige' te zijn, al zou ze zelf keihard zeggen van niet. Maar kennelijk heb ik zo iemand bij alle dates daarna dus niet meer getroffen :P
En dat is dus niet wat jij zoekt? Ik ben niet zo op de hoogte van iedereen hier :')
Maar ik heb HJ gedate, dus heb wel wat credits :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')