Laat ik het anders zeggen: Hoe hij gerichter moet zoeken om te vinden wat hij zoekt. If that makes any sensequote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet, klinkt of hij wel weet wat hij zoekt maar dat zij anders zag?
Dat zijn van die just-my-luck dingetjes inderdaad. Je doet er alleen zo verdomd weinig aan...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En een topdate met bad timing...
Maar ik denk dat het wel lastiger wordt met de tijd... dat je toch kritischer wordt enzo
Ja, maar dat heb ik altijd al geweten. Ik heb nu bijvoorbeeld ook de masseuse date-madam die me plat blijft appen maar daar draait het eigenlijk alleen om de seks. Ook niet verkeerd, maar verder gaat dat gewoon echt nergens heen. Voor mij niet tenminste. En dan blijf ik verder kijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:45 schreef habitue het volgende:
Wel kut om te horen H_J, maar toch ook wel weer tof om de mythe van tafel te vegen.
Misschien dat je nu dan ook beter weet wat je echt zoekt?
Hahaha don't I know itquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: Hoe hij gerichter moet zoeken om te vinden wat hij zoekt. If that makes any sense![]()
Hij werkt namelijk nogal wat dates af vind ik zelf.
Met name als het een soort projectie is ja, door een eerdere ervaring.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind onzekerheid erg onaantrekkelijk.. Lijkt me toch een belangrijk punt om aan te werken..
Hoe bedoel je dat, dat je eerder afknapte op een onzekere man?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Met name als het een soort projectie is ja, door een eerdere ervaring.
Ik snap het helemaal hoor. Dat het zo onlogisch als wat is, maar het toch werkt. Godver, zijn we stiekem vuige romintici?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kijk. Veel mensen hebben geen idee wat ik daarmee bedoel. Feitelijk is het gewoon het idee dat je verliefd op de ander kunt worden. Er zijn tig mensen bij wie dat langzaam groeit maar voor mij werkt dat gewoon niet zo. Vaak genoeg geprobeerd, maar nee. Dat gevoel moét er instant zijn anders komt het ook niet meer.
Misschien toch nog niet echt over je relatie heen? Ik denk dat je nu nog teveel aan het "zoeken" bent naar iets, een gevoel of eenzelfde type relatie of juist het tegenovergestelde. Waarom niet juist wat luchtiger daten? Het is verder heel kut voor je hoe het gelopen is maar dat verhaal heeft 80% van de daters op datingsites. Is dus niet zo'n big deal dat je daar nou allemaal conclusies aan moet gaan verbinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:47 schreef yats het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk genoeg schijn ik bij dates een soort 'ander persoon' te zijn. Meer de persoon die ik was voordat mijn ex drie maanden voor onze bruiloft mijn hart eruit trok. Ik heb nu met 1 vrouw vier dates gehad die inderdaad het effect wat je als laatste noemt hadden (ook volgens mijn vrienden). Echter, sinds daar om de een of andere vage reden geen schot meer in zit (zie elders in dit topic) keert die onzekerheid toch weer terug.
p.s. Ik ben een tijdje terug op speeddate geweest. Hoewel dat erg gezellig was en de tijd om vloog was het resultaat aan het eind van de avond 0 matches. Dus ofwel vrouwen zijn enorm kritisch, of ik ben toch niet de knappe Adonis die ze verwachten.
Welnee. Gewoon alles of niets-mensen denk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal hoor. Dat het zo onlogisch als wat is, maar het toch werkt. Godver, zijn we stiekem vuige romintici?
Nee niks, jij bent romantisch! Een wodka drinkende, zombie loving romantic.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon alles of niets-mensen denk ik.
Nee dat ik bij yats het idee heb dat hij nog zijn exrelatie erg op alles projecteert. Nog liefdesverdriet heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, dat je eerder afknapte op een onzekere man?
Dat herken ik wel hoor, ik ben ook slecht in luchtige relaties...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien toch nog niet echt over je relatie heen? Ik denk dat je nu nog teveel aan het "zoeken" bent naar iets, een gevoel of eenzelfde type relatie of juist het tegenovergestelde. Waarom niet juist wat luchtiger daten? Het is verder heel kut voor je hoe het gelopen is maar dat verhaal heeft 80% van de daters op datingsites. Is dus niet zo'n big deal dat je daar nou allemaal conclusies aan moet gaan verbinden.
De 'fuck you' fase kan een man wel aantrekkelijk maken ja..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee dat ik bij yats het idee heb dat hij nog zijn exrelatie erg op alles projecteert. Nog liefdesverdriet heeft.
Ik vind een (op sommige punten) onzekere man niet onaantrekkelijk, maar wél als dat de reden is. Klinkt alsof hij de "fuck you!" fase nog niet is ingegaan
Ik ken dat gevoel ook wel. Alleen was het dan zonder uitzondering niet wederzijdsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kijk. Veel mensen hebben geen idee wat ik met dat wowfactor gebeuren bedoel. Feitelijk is het gewoon het idee dat je verliefd op de ander kunt worden. Er zijn tig mensen bij wie dat langzaam groeit maar voor mij werkt dat gewoon niet zo. Vaak genoeg geprobeerd, maar nee. Dat gevoel moét er instant zijn anders komt het ook niet meer.
Na ja, rebounden danquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat herken ik wel hoor, ik ben ook slecht in luchtige relaties...
Nu kun je ook wel voorzichtig worden van niet beantwoorde blikseminslagquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel ook wel. Alleen was het dan zonder uitzondering niet wederzijdsDus voor mij hangt het ook een beetje met het dramatische van een crush op iemand die dat niet zo voelt samen.
Als je dat al wél eens hebt gehad is het natuurlijk ook anders.
Langzaam verliefd worden is voor mij denk ik ook omdat ik niet van vaagheid hou of onzekerheden aan het begin. Dus dan laat ik het nog niet toe.
Ben ik ook niet goed inquote:
Het staat in mijn geheugen gegrift jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu kun je ook wel voorzichtig worden van niet beantwoorde blikseminslag
Goed punt!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Denk heel weinig mensen, als we eerlijk zijn
Ik ben stiekem ook van het 'groots en meeslepende' en zo erg is dat toch niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef Capstan het volgende:
"In het verleden behaalde resultaten"...enzovoorts... Maar ik herken dat te veel vergelijken dus wel. Ik merk vaak aan mezelf dat ik eigenlijk wil dat het allemaal net zo gaat als bij mijn laatste date die je succesvol kon noemen. Wellicht juist daardoor gebeurt dat dan dus niet.
Hoewel ik ook weleens het idee heb dat de vrouwen met wie ik date er gewoon niet op dezelfde manier in staan als de dame van die succesvolle date, dus dat botst dan waarschijnlijk al
Nou ja, die dame van de succesvolle date leek mij juist meer iemand van het 'luchtige' te zijn, al zou ze zelf keihard zeggen van niet. Maar kennelijk heb ik zo iemand bij alle dates daarna dus niet meer getroffenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook van het 'groots en meeslepende' en zo erg is dat toch niet?
En dat is dus niet wat jij zoekt? Ik ben niet zo op de hoogte van iedereen hierquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja, die dame van de succesvolle date leek mij juist meer iemand van het 'luchtige' te zijn, al zou ze zelf keihard zeggen van niet. Maar kennelijk heb ik zo iemand bij alle dates daarna dus niet meer getroffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |