Reboundmannen zijn ook op dates nogal vermoeiend, je moet steeds het onderwerp van "ex" naar whatever wijzigenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:10 schreef habitue het volgende:
Rebounden werkte voor mij in het begin averechts als ik erop terug kijk.
Er is dan ook weinig sexy aan iemand die nog vol is van zijn ex...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Reboundmannen zijn ook op dates nogal vermoeiend, je moet steeds het onderwerp van "ex" naar whatever wijzigenBegrijpelijk maar wel jammer.
Heb mezelf er indertijd ook schuldig aan gemaakt en dat was totaal geen succes
People change....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef rolklem het volgende:
Ik heb het idee dat heeeel veel mensen hun ex zien als: "oh mijn god wat is mijn ex kut en slecht en alles aan mijn ex is fout". Terwijl toch jíj diegene was die van je ex heeft gehouden. En een relatie met je ex had.
Ik denk dat ik juist wel weer iemand die er zo over denkt zou moeten treffen. Sindsdien kwam ik kennelijk dus alleen maar dames tegen die meteen de wow-of-hoe-je-het-ook-wilt-noemen zochten, en als dat er niet was, er geen heil in zagen om toch te zien waar het verder daten naartoe zou leiden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat is dus niet wat jij zoekt? Ik ben niet zo op de hoogte van iedereen hier
Maar ik heb HW gedate, dus heb wel wat credits
mensen zijn vaak te trots om hun falen toe te geven. De meeste mensen die klagen over hun ex zeggen eigelijk dat ze gewoon zelf een fout gemaakt hebben en daar na loop van tijd achter gekomen zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef rolklem het volgende:
Ik heb het idee dat heeeel veel mensen hun ex zien als: "oh mijn god wat is mijn ex kut en slecht en alles aan mijn ex is fout". Terwijl toch jíj diegene was die van je ex heeft gehouden. En een relatie met je ex had.
Hehe dat kan ik me voorstellen. Ik heb gelukkig nog geen reboundvrouwen gedate.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Reboundmannen zijn ook op dates nogal vermoeiend, je moet steeds het onderwerp van "ex" naar whatever wijzigenBegrijpelijk maar wel jammer.
Heb mezelf er indertijd ook schuldig aan gemaakt en dat was totaal geen succes
Val/viel je op foute mannen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik had vooral last van die andere soort rebound, dat je denkt dat elke man net zo'n klojo is
Het zou me niets verbazen als dat het is. Ik heb indertijd wel wat gesprekken bij een psycholoog gehad, maar die kon me eigenlijk weinig anders dan wat tools geven. Het zal toch uit mezelf moeten komen. Als ik er zelf niet in geloof, word de kans ook klein.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Met name als het een soort projectie is ja, door een eerdere ervaring.
Mjah, ik vind het lastig.. Hoewel ik 1 date wel erg weing vind om datte beoordelen.. Maar weken daten zonder dat werktbij mij ook niet..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik juist wel weer iemand die er zo over denkt zou moeten treffen. Sindsdien kwam ik kennelijk dus alleen maar dames tegen die meteen de wow-of-hoe-je-het-ook-wilt-noemen zochten, en als dat er niet was, er geen heil in zagen om toch te zien waar het verder daten naartoe zou leiden.
Mensen veranderen met kleine beetjes. Echt niet opeens zomaar. En nog steeds: je hebt van die ander gehouden! Je mag je kut voelen. Je mag de ander zwart maken in het begin. Maar daarna vind ik dat je de ander toch echt moet zien zoals diegene over het algemeen is geweest: goed voor jou. En als die ander dat niet is geweest, dan had je helemaal nooit een relatie moeten hebben.quote:
Nou ja, zo begon hij nietquote:
Ik heb zelfs een kind van m. Haat hem ook niet, maar goed voor me was hij niet, op het eind.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:25 schreef rolklem het volgende:
[..]
Mensen veranderen met kleine beetjes. Echt niet opeens zomaar. En nog steeds: je hebt van die ander gehouden! Je mag je kut voelen. Je mag de ander zwart maken in het begin. Maar daarna vind ik dat je de ander toch echt moet zien zoals diegene over het algemeen is geweest: goed voor jou. En als die ander dat niet is geweest, dan had je helemaal nooit een relatie moeten hebben.
Ik ken werkelijk niemand waarbij de (ex)partner een paar maanden voordat je gaat trouwen besluit dat die ene collega nu net even iets leuker is als de huidige partner en het achteraf gezien al een paar maanden hebben. En het dan ook niet eerlijk vertellen maar juist proberen te verhullen. En ja, dat gun ik niemand (alhoewel ik het mijn ex stiekem eigenlijk wel gun dat het bij haar gebeurt).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien toch nog niet echt over je relatie heen? Ik denk dat je nu nog teveel aan het "zoeken" bent naar iets, een gevoel of eenzelfde type relatie of juist het tegenovergestelde. Waarom niet juist wat luchtiger daten? Het is verder heel kut voor je hoe het gelopen is maar dat verhaal heeft 80% van de daters op datingsites. Is dus niet zo'n big deal dat je daar nou allemaal conclusies aan moet gaan verbinden.
Ik was vroeger ook wel zo hoor, dat mijn ex'en allemaal slecht en kut en fout waren. Maar echt: als je je eenmaal richt op de positieve dingen, word het zoveel beter. Iedereen heeft zijn slechte kanten, slechte momenten en slechte invloeden. Ook ik. Ook al mijn ex'en. Maar ze hebben mij ook stuk voor stuk iets goeds gebracht. En dat herinner ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een kind van m. Haat hem ook niet, maar goed voor me was hij niet, op het eind.
Tja, ik kan dan, als ik het zo beoordeel, niet veel meer doen dan steeds hopen dat de volgende wel die andere kijk erop heeft. En dat is kennelijk dus lastig te vinden, en dat je het aan iemands neus ook niet kunt zien werkt ook al niet meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het lastig.. Hoewel ik 1 date wel erg weing vind om datte beoordelen.. Maar weken daten zonder dat werktbij mij ook niet..
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat is dus niet wat jij zoekt? Ik ben niet zo op de hoogte van iedereen hier
Maar ik heb HJ gedate, dus heb wel wat credits
Ik wel: ikzelfquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk niemand waarbij de (ex)partner een paar maanden voordat je gaat trouwen besluit dat die ene collega nu net even iets leuker is als de huidige partner en het achteraf gezien al een paar maanden hebben. En het dan ook niet eerlijk vertellen maar juist proberen te verhullen. En ja, dat gun ik niemand (alhoewel ik het mijn ex stiekem eigenlijk wel gun dat het bij haar gebeurt).
Jij was zwanger?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik wel: ikzelfEn ze was ook nog zwanger (van een ander)
Dat had ik de eerste maanden. Dat elke vrouw een vreemdgaande bitch is. Die fase heb ik gelukkig gehad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik had vooral last van die andere soort rebound, dat je denkt dat elke man net zo'n klojo is
Hij is zeker niet alleen slecht, hij was er voor me toen niemand anders dat was. Maar dat betekent niet dat er ondertussen veel gebeurd is...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:28 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook wel zo hoor, dat mijn ex'en allemaal slecht en kut en fout waren. Maar echt: als je je eenmaal richt op de positieve dingen, word het zoveel beter. Iedereen heeft zijn slechte kanten, slechte momenten en slechte invloeden. Ook ik. Ook al mijn ex'en. Maar ze hebben mij ook stuk voor stuk iets goeds gebracht. En dat herinner iken nee, ik zou met geen van mijn ex'en ooit nog wat willen.
quote:
Ik blijf het er moeilijk mee houden. Maar dat ligt niet alleen aan mijn ex en ik ben er voor in therapiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste maanden. Dat elke vrouw een vreemdgaande bitch is. Die fase heb ik gelukkig gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |