SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh, neequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:32 schreef Albanus het volgende:
[..]
'Wat dan' komt ietwat agressief over, vind je ook niet?
Dit is een typische GGMM-opmerking, zit je bij hem in de leer voor het moderator worden?quote:
Het was oprechte verbazing. Ik snap echt niet waarom dat agressief over kwamquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:34 schreef Albanus het volgende:
[..]
Dit is een typische GGMM-opmerking, zit je bij hem in de leer voor het moderator worden?
Gedraag je, anusjong.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:34 schreef Albanus het volgende:
[..]
Dit is een typische GGMM-opmerking, zit je bij hem in de leer voor het moderator worden?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het was oprechte verbazing. Ik snap echt niet waarom dat agressief over kwam
Klopt, maar ik weet nou eenmaal dat hij het niet leuk vindt om met de anus uit z'n naam geconfronteerd te worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze is een van je mindere, René.
Dan moet die z'n fantasieën niet in zijn username verwerken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet nou eenmaal dat hij het niet leuk vindt om met de anus uit z'n naam geconfronteerd te worden.
Mansjester is een kloon van Stijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:36 schreef Mansjester het volgende:
Aantal posts voor Albanus voor vandaag tot nu toe: 41
Aantal posts voor Ajacied422 voor vandaag tot nu toe: 149
Stijn heeft dus 190 posts vandaag. Misschien heeft hij nog meer kloons, dan zijn het mogelijk meer posts
Van Gerrie gewonnenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:37 schreef hafcfan het volgende:
Vincent v/d Voort @VvdV180 · 55 sec.
Weer gewonnen was op het kantje maar echt heel blij. En trots op het publiek wat een sfeer in de zaal. Echt niet normaal. Top en tot morgen.
Stijn vindt dit leuk
Ik ervaar je als een correct persoon die weet waar hij het over heeft.quote:
Uh, okequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Haha GGMM heeft GG en MM in zijn naam
Of ik snap de grap niet, of ik vind je opmerking gewoon niet leukquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Denk het tweede.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Of ik snap de grap niet, of ik vind je opmerking gewoon niet leuk
Sta jij even voor lul met deze waardeloze grap.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben er bang voor, ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sta jij even voor lul met deze waardeloze grap.
Jammer van Gary Anderson danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en Kist er uit misten matchdarts.
Ik voor paal.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik sta wel vaker voor lul dus wat maakt het uit.
Jij zorgt zeker wel voor niveau.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Het niveau in dit topic is weer dramatisch en dan te bedenken dat Feyenoord niet eens heeft gespeeld vandaag.
ONZ verspreidt zich over FOK!.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Het niveau in dit topic is weer dramatisch en dan te bedenken dat Feyenoord niet eens heeft gespeeld vandaag.
Dat halen en trekken en op de man spelen doe ik niet aan mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:41 schreef Albanus het volgende:
[..]
Jij zorgt zeker wel voor niveau.
Ja 1-1quote:
Ga wegquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat halen en trekken en op de man spelen doe ik niet aan mee.
Neequote:
Gelijkspel. Cambuur is ook niks.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:44 schreef Albanus het volgende:
Ik heb PEC op winst staan, maar toch zie ik Cambuur winnen van PEC.
Matig.quote:
Ik heb 0 goed tot nu toequote:
Matig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:46 schreef Albanus het volgende:
[..]
Ik ging voor de tactiek: wie het hoogste van de twee staat, wint.
Ik zal je tips geven voor morgen:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:49 schreef Albanus het volgende:
[..]
Dit leek me toch een voorspelbaar weekend.
Zo heb ik het ook voorspeld.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zal je tips geven voor morgen:
SCC-PEC: PEC
NAC-FEY: FEY
GRO-GAE: GRO
AJA-HEE: AJA
Cambuur v PECquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke denk je dat je fout hebt dan?
Hoezo denk je dat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wint PEC wel.
Anders gelijkspelletje.
Cambuur doet het, tegen de ploegen die niet in de top 5 staan, wel sterk thuis.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat PEC beter is dan Cambuur.
quote:Roda-spelers bedreigd door fans
Enkele spelers van Roda JC zijn zaterdagavond na het verloren duel tegen ADO Den Haag in het supportershome bedreigd door de eigen supporters.
Volgens omstanders zijn er zelfs klappen uitgedeeld.
Beveiliging grijpt in
De beveiliging voorkwam dat de situatie verder uit de hand liep. De spelers vertrokken weer naar hun eigen spelershome. Vervolgens verzamelden de fans zich voor de ingang van het Parkstad Limburg Stadion om de spelers ter verantwoording te roepen.
Verder zonder incidenten
Mark-Jan Fledderus en Marc Hocher stonden de fans te woord. Dat verliep verder zonder incidenten. De Roda-selectie bezoekt een paar keer per jaar de fans, dat stond zaterdag na de wedstrijd tegen ADO ook gepland. De sfeer in het stadion was al grimmig te noemen.
Tijdens het met 0-1 verkoren duel werden de spelers geregeld uitgefloten door het publiek. Roda is na zaterdagavond de hekkensluiter in de eredivisie.
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)sport+%28L1+Sport%29
Ik wil niet weten wat er dan gebeurt met de Rodafans.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk degraderen ze eindelijk
Laten we het aan adames vragen.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er dan gebeurt met de Rodafans.
Die lui vielen twee weken geleden ook al de Feijenoord spelersbus aan, debielen. Lekker spelers aanvallen, dat gaat helpenquote:
Roda-watcher van dit forum, altijd objectief.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we het aan adames vragen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topshow
quote:
Graag gedaan. Ben je hier straks ook met Feyenoord?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, ik zag het namelijk niet op de tv
Nee, natuurlijk niet. Ik zit in het stadion.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ben je hier straks ook met Feyenoord?
Had niet anders verwacht van jouquote:Op zondag 16 februari 2014 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik zit in het stadion.
Ik hoop het ook. Dan raakt Roda echt op achterstandquote:Op zondag 16 februari 2014 12:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Oei, laat deze overwinning maar naar Liwarden gaan
Naar wat?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Oei, laat deze overwinning maar naar Liwarden gaan
Ik zou het ook best wel jammer vinden als Cambuur degradeert. Het team heeft de kleinste begroting en speelt ondanks dat goed verzorgt voetbal, er zijn dan ook maar 6 teams die minder tegendoelpunten hebben. Helaas scoren ze zelf ook maar weinig.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Dan raakt Roda echt op achterstand
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je een petitie zou starten om Limburgse clubs te weren uit de Eredivisie, heb je gegaranadeerd succes.
twitter:vkwillemvissers twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 23:32:28Wat kinderachtig, godverdomme. Jup FC Limburg Jup reageer retweet
Gewoon heel die provincie opdoeken. Komt toch niks goeds vandaan. Doe uit dat lichtquote:Op zondag 16 februari 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je een petitie zou starten om Limburgse clubs te weren uit de Eredivisie, heb je gegaranadeerd succes.
quote:
Of teruggeven aan Belgiëquote:Op zondag 16 februari 2014 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon heel die provincie opdoeken. Komt toch niks goeds vandaan. Doe uit dat licht
Ja, het was Lukoki of Barto, allebei niksquote:Op zondag 16 februari 2014 12:54 schreef Cavaliers het volgende:
O, de pass was naar Lukoki. Schiet godverdomme dan zelf, lul.
Had gewoon voor de korte hoek moeten gaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:55 schreef OverRated het volgende:
Was helemaal niet zo'n slecht idee om hem af te leggen. Alleen hij deed het gewoon slecht
De enige die je op zo'n bal kunt vertrouwen is Ritzgod.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het was Lukoki of Barto, allebei niks
Hemmen en Ogbechequote:Op zondag 16 februari 2014 12:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De enige die je op zo'n bal kunt vertrouwen is Ritzgod.
Hoe oud is hij.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De enige die je op zo'n bal kunt vertrouwen is Ritzgod.
Dat blijft zo'n geniaal momentquote:Op zondag 16 februari 2014 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zolang hij het maar stiekem doet.
Kindsoldaat.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja joh. Rare negert. Net als dat ventje bij Vitesse. Hoe heet dat jong ookalweer.
Ik noem hem maar even aidsneger.
- Leerdam dus-
Mijn glazen bol zegt 1-6.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:04 schreef Cavaliers het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat Feyenoord straks met 0-3 wint.
Neuh. NAC is ronduit slecht. Die laten de tegenstander heel makkelijk voetballen en geven veel kansen weg, wonder dat Roda bijvoorbeeld met 2-0 verloor.quote:
Wat was die slecht vrijdag.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is toch veel beter dan Stijntje fucking Schaars man
Inderdad zeg, sjongejongequote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:07 schreef Caland het volgende:
Er zit wel echt zo'n nazikop op. Kan zo acteur worden en in slechte B-films over de jaren 40-45 meedoen.
Hij was gisteren jarig.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo HMF.
Ik heb begrepen dat je jarig bent.
Gefeliciteerd.
Net zoals Nederland 2 dagen Pinksteren, Pasen en Kerst heeft?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat lul je? HMF is áltijd 2 dagen jarig
Op 25 en 26 december toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat lul je? HMF is áltijd 2 dagen jarig
Eindelijk kunnen ze weer winnen van PECquote:
Nogmaals, graag gedaan. Wat je hier doet als je zulke dingen niet wil lezen begrijp ik niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt, ik zag dit niet op de televisie
Dat kan elke keer.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindelijk kunnen ze weer winnen van PEC
Ik ben al wegquote:Op zondag 16 februari 2014 13:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nogmaals, graag gedaan. Wat je hier doet als je zulke dingen niet wil lezen begrijp ik niet.
Van buiten lijkt het niet eens op een stadion. Meer op een nieuwbouwkantoorpand waar de duiven maar al te graag hun kwakje op laten vallen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:13 schreef Caland het volgende:
Van mij mag Zwolle ook wel degraderen. Voegen echt helemaal niks toe aan de eredivisie met dat aidsstadion van ze.
Beter Roda eruit joh.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:13 schreef Caland het volgende:
Van mij mag Zwolle ook wel degraderen. Voegen echt helemaal niks toe aan de eredivisie met dat aidsstadion van ze.
Van binnen ook niet. Het is dat er een veld in ligt.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van buiten lijkt het niet eens op een stadion.
Duurt die film maar een kwartier ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:16 schreef Heeinz het volgende:
Lekker Iron Man 3 op HBO3 kijken in de rust
Je was me net voor.quote:
Ik heb denk ik 65 goals ongeveer gescoord, waarvan 3 in eigen goalquote:Op zondag 16 februari 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Halst scoorde 23 keer.
Waarvan 1x in eigen doel
Dan is AZ kansloos.quote:
Je impliceert hiermee dat Ajax eerste wordt?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente - Feyenoord is wel een mooie wedstrijd om de 2e plaats.
Je bent er maar druk mee.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je impliceert hiermee dat Ajax eerste wordt?
Wat een stuitende arrogantie bij deze gasten. Wie weet wint Feyenoord wel in de Kuip en verliezen ze tegen Twente. Dan is het
met jullie "kampioenschapje" hoor.
Dikzakquote:Op zondag 16 februari 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik 3 hamkaascroissants
Lekkerquote:Op zondag 16 februari 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik 3 hamkaascroissants
Rustig jongen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een stuitende arrogantie bij deze gasten. Wie weet wint Feyenoord wel in de Kuip van FC Neuzenvreugd en verliezen ze tegen Twente. Dan is het
Nah, ik plaag een beetje.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:
Al was het dit maal wel plagen met een hele dikke kern van waarheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hoopt toch ooit dat Jeroen van Koningsbrugge een enkeltje Syberië krijgt.
Is je motor nog aan het warmdraaien?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een stuitende arrogantie bij deze gasten. Wie weet wint Feyenoord wel in de Kuip van FC Neuzenvreugd en verliezen ze tegen Twente. Dan is het
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:25 schreef Mansjester het volgende:
Het zal ook nooit stoppen met al die kansloze bijnamen voor alle clubs hé
Vanwaar dit opeens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wacht nog op mijn broer. Half twee gaan we ongeveer.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is je motor nog aan het warmdraaien?
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah.quote:
Ow gewoon, las dat HMF weer over neuzenvrienden enzo begon. Maar mensen van alle clubs doen het. Neuzen, kakkerlakken, pisvee, 010,020. Best sneu eigenlijk allemaal somsquote:
Wat ludiekquote:Wat de supportersvereniging betreft is het goed mis met het aankoopbeleid van de club. De vereniging denkt dat het weer tijd wordt voor een boterham-met-pindakaas-actie, die vorig jaar ook werd gehouden toen het slecht ging met Roda JC. "Daarna ging het geloof het of niet wat beter met de spelers."
Boterham-met-pindakaas
Bij zo'n actie krijgen de spelers van het eerste elftal boterhammen met pindakaas aangeboden in de hoop dat ze dan "meer pit" krijgen. Daarmee wordt verwezen naar een pindakaasreclame waarin een jonge Pieter van den Hoogeband er niks van bakt op het voetbalveld, maar in de sloot een zwemmende superster is.
"We hopen dat de spelers daardoor weer gaan knallen op het veld."
lampies, hoerenveen, DKV, enzquote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ow gewoon, las dat HMF weer over neuzenvrienden enzo begon. Maar mensen van alle clubs doen het. Neuzen, kakkerlakken, pisvee, 010,020. Best sneu eigenlijk allemaal soms![]()
P$V hahaquote:Op zondag 16 februari 2014 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lampies, hoerenveen, DKV, enz
Kan erger. Go Ahead Eagles noemt zichzelf 'Kowet'quote:Op zondag 16 februari 2014 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DKV vind ik dan nog wel ludiek. Maar ook die mensen die zeggen: "Ja, ik wil die plaatsnaam ( Amsterdam, Rotterdam) niet uitspreken, daarom zeg ik maar 010 of 020. Ben je 12 ofzoquote:Op zondag 16 februari 2014 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DP026quote:Op zondag 16 februari 2014 13:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
DKV vind ik dan nog wel ludiek. Maar ook die mensen die zeggen: "Ja, ik wil die plaatsnaam ( Amsterdam, Rotterdam) niet uitspreken, daarom zeg ik maar 010 of 020. Ben je 12 ofzo
Ik heb een tosti met ham, kaas en pestoquote:Op zondag 16 februari 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
Mijn broodjes zijn over 6 minuten klaar
Pics en wat voor broodjes?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
Mijn broodjes zijn over 6 minuten klaar
Lekkerquote:Op zondag 16 februari 2014 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een tosti met ham, kaas en pesto
Ook dit valt helaas een beetje tegen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:56 schreef Mansjester het volgende:
Dit gaat gierend uit de klauwen escaleren
Er zijn nog 20 minutenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook dit valt helaas een beetje tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |