en Ajax als laatste.quote:
sterktequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:37 schreef Againzender het volgende:
Morgenochtend om 8:30 uur in het Sloterparkbad gaan Marc en Axel beginnen aan hun C diploma. Zeer benieuwd hoe dat gaat
inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:14 schreef rubbereend het volgende:
brand lijkt me echt een nachtmerrie
Gewoon doorfokken.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:10 schreef Againzender het volgende:
Zat zo'n anderhalf uur geleden beneden, hoor ik allemaal brandweersirenes die vlakbij stoppen. Kijk ik naar de P2000 meldingen, zie ik daar knipperend het adres van de overburen bovenaan het scherm staan
Ik naar boven gerend, daar rook ik de brandlucht al. Rook kwam al door de dichte ramen naar buiten. Buurvrouw was de buren al aan het waarschuwen dat er een brandend huis naast ze stond, andere buurman stond al op straat klaar om de brandweer te begeleiden op ons complex.
De overburen waren niet thuis, overbuurman is net gearriveerd. Het is een behoorlijke ravage.
Zeggen ze dat Nederlanders geen topsportmentaliteit hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef rubbereend het volgende:
17 medailles, we gaan dik over de 20
winter?? Is het winter dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeggen ze dat Nederlanders geen topsportmentaliteit hebben.
En dat in een kwakkelwinter.
ik lees overal dat Ajax weer gematst is?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef borisz het volgende:
Ondertussen gaat het ook goed in Amsterdam.
popoooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 16 februari 2014 16:54 schreef popolon het volgende:
getsamme wat genieten zeg.Zat hier gewoon in m'n eentje naar de stream te kijken, op en neer springen.
Alleen als je de tweets van SCH volgtquote:Op zondag 16 februari 2014 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik lees overal dat Ajax weer gematst is?
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:54 schreef popolon het volgende:
getsamme wat genieten zeg.Zat hier gewoon in m'n eentje naar de stream te kijken, op en neer springen.
nee, het zijn er meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen als je de tweets van SCH volgt
de OVD hield het op kortsluiting in de waterkoker, of in de elektra achter de wandcontactdoos. De bron zat daar, waterkoker stond bij de wandcontactdoos.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:27 schreef borisz het volgende:
Vorig jaar hier een brand meegemaakt. Nou ja aan de overkant. Niemand thuis, gevalletje kortsluiting. Hele appartement uitgefikt. Inmiddels opgeknapt en staat de app in de verkoop.
Wel schrikken idd.
dat viel wel mee volgens mij deze keerquote:Op zondag 16 februari 2014 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik lees overal dat Ajax weer gematst is?
ja, heel gaaf dat ze dat gedaan hebben. Ben je al een rondje wezen schaatsen?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:08 schreef Againzender het volgende:
Overigens mooi de vlam zien branden op de marathontoren van het Olympisch op de terugweg na de wedstrijd
waren terechte pingels van wat ik zag.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat viel wel mee volgens mij deze keerscheids floot het wel helemaal dood, wat een baggerwedstrijd
nee, nog niet gedaan, en gezien de drukte thuis gaan we het ook niet doen helaas. Mijn werkgever biedt ook nog eens een clinic aan, en mijn schaatsen zijn geslepen, maar we hebben alle vrije tijd even nodig hier.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, heel gaaf dat ze dat gedaan hebben. Ben je al een rondje wezen schaatsen?
Van Gerwen wintquote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef borisz het volgende:
Ondertussen zijn Van der Voort en Van Gerwen goed bezig in Veldhoven.
Vooral vd Voort kan wel een zege gebruiken. Hier winnen = zeker van alle grote toernooien in 2014.
en tis ook nog soort van huldiging voor de schaatsersquote:Op zondag 16 februari 2014 22:45 schreef borisz het volgende:
Over twee weken die NK's in het Olympisch Stadion. Juist omdat het in het Olympisch Stadion is, is de kans groot dat de toppers er wel bij zijn.
Die moeten na thuiskomst eerst naar Assen of all places.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en tis ook nog soort van huldiging voor de schaatsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |